Goed nieuwsquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Hier ook weer thuis. Vandaag in ieder geval een goed bericht ontvangen. UWV belde en krijg dus een uitkering. Er hoefde verder geen vragen beantwoord te worden en mijn werkgever hoefde ze ook niet om meer informatie te vragen. Zo zonder problemen. Kreeg nog paar adviezen mee. Hele aardige meid aan de telefoon. Ze kunnen het wel.
Nu nog even genieten van het mooie weer. Boekje erbij en glaasje drinken... mijn dag kan bijna niet meer stuk.
Over het algemeen heb ik ook geen slechte ervaringen met het UWV, alhoewel het wel hielp dat een kennis van mij redelijk hoog in de top van dat bedrijf zit om de procesgang rondom mijn afkeuring netjes in de gaten te houden en wat te versnellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Hier ook weer thuis. Vandaag in ieder geval een goed bericht ontvangen. UWV belde en krijg dus een uitkering. Er hoefde verder geen vragen beantwoord te worden en mijn werkgever hoefde ze ook niet om meer informatie te vragen. Zo zonder problemen. Kreeg nog paar adviezen mee. Hele aardige meid aan de telefoon. Ze kunnen het wel.
*proost*quote:Nu nog even genieten van het mooie weer. Boekje erbij en glaasje drinken... mijn dag kan bijna niet meer stuk.
Dat is nou eenmaal de essentie van een uitkering.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef chufi het volgende:
Maar ik kreeg altijd minder dan voorheen bij een baas
Ja dat was dus stukken lager dan 70% , dat maximum dus ... Ja die essentie snap ik ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de essentie van een uitkering.
Meestal dus 70% van laatst verdiende met ook nog een maximumdagloon er aan vast.
Joan zal het nog zwaar krijgen met al die concurrentie .quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vanavond![]()
21.00 uur op Ned 1: Tweede halve finale Eurovisie Songfestival
Ik vind die tooi helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Joan zal het nog zwaar krijgen met al die concurrentie .
Goed bezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef Mickeys het volgende:
Eerste 2 maanden is 75% en daarna 70%, ze betalen per 4 weken dus dat word even wennen. Aan een maximum zal ik niet komen denk ik. Daar verdien ik niet genoeg voor. Zal het eens opzoeken.
Belastingdienst ook gebeld vanwege de aangifte over 2011 waar ik uitstel voor heb gekregen. Ze hebben alles genoteerd en stemmen in dat ik mijn ex-to-be niet als fiscaal partner hoef aan te merken. Dan heb ik zijn gegevens ook niet meer nodig en kan ik zelf aangifte doen. Dit om te voorkomen dat het geld op zijn rekening gaat komen. Weer een heel klein succesje behaald
Dat zegt je naam over duidelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die tooi helemaal niks![]()
Zonde van het liedje, één veer had mooier geweest...
maar jah... wie ben ik?
Ik heb het tot nu toe nog niet goed kunnen volgen en dat vind ik wel jammer. Zaterdag wil ik wel kijken. Met of zonder Nederland erbij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die tooi helemaal niks![]()
Zonde van het liedje, één veer had mooier geweest...
maar jah... wie ben ik?
Vulcano was het net niet en van Velzen is te groot voor dit podiumquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe nog niet goed kunnen volgen en dat vind ik wel jammer. Zaterdag wil ik wel kijken. Met of zonder Nederland erbij.
Eigenlijk hadden ze het nummer van Vulcano (een beetje van dit) weer uit de mottenballen moeten halen of Roel van Velzen moeten sturen
Zo groot is Van Velzen nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vulcano was het net niet en van Velzen is te groot voor dit podium
Het is een meezinger dat wel , maar of ze dat in de rest van Europa weten betwijfel ik ... Hoeveelste is ze in de lijst?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is Van Velzen niet![]()
Ik vind het liedje van Joan een beetje muf, maar wie weet hoe hoog ze ermee scoort. Die tooi vind ik belachelijk, ik snap de bedoeling er niet van en van de week zag ik haar op tv zonder dat ding en toen zag ik pas dat het een hele mooie meid is.
Line-up 2e halve finalequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een meezinger dat wel , maar of ze dat in de rest van Europa weten betwijfel ik ... Hoeveelste is ze in de lijst?
Ik ben niet zo van het ESF, maar met een topic erbij is het misschien wel leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Line-up 2e halve finale
1. Servië
2. Macedonië
3. Nederland
4. Malta
5. Wit-Rusland
6. Portugal
7. Ukraine
8. Bulgarije
9. Slovenië
10. Kroatië
11. Zweden
12. Georgië
13. Turkije
14. Estland
15. Slowakije
16. Norwegen
17. Bosnië Herzegovina
18. Litouwen
Als jullie mee kijken vanavond
[LIVE] 2e halve finale Eurovisie Songfestival 2012 #1
De bedoeling van die tooi is, dat ze zingt over haar jeugliefde waar ze altijd cowboy - indiaantjequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is Van Velzen niet![]()
Ik vind het liedje van Joan een beetje muf, maar wie weet hoe hoog ze ermee scoort. Die tooi vind ik belachelijk, ik snap de bedoeling er niet van en van de week zag ik haar op tv zonder dat ding en toen zag ik pas dat het een hele mooie meid is.
Gastmod dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Het topic zal ook niet heel snel gegaan: de helft van de normale posters zit in de kroeg te kijkenIk mag vanavond een oogje in het zeil houden in het topic.
Doe je best Karina, denk dat ik wel mee kijk af en toequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Het topic zal ook niet heel snel gegaan: de helft van de normale posters zit in de kroeg te kijkenIk mag vanavond een oogje in het zeil houden in het topic.
In d'r reet danquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De bedoeling van die tooi is, dat ze zingt over haar jeugliefde waar ze altijd cowboy - indiaantje
mee speelde, maar dan had één veer ook wel voldaan, die tooi is gewoon té![]()
Best jammer want het is wél een leuk liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |