Ja we hebben er ook wel een paar keer zeiknat gezetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er gaaf uit zeg! Leuke cast ook, Erwin Nijhof doet ook mee, zag ik.
Boffen jullie even dat ze droog weer opgeven zaterdag.
Destijds op het TV-nieuws (1969) en natuurlijk in de bioscoop (Leidsepleinbioscoop) in 1970 de nachtfilm van een uur of 3. En toen zelf dus daarna de Nederlandse hippiescene meegemaakt.quote:
Ok, maar da's toch niet echt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds op het TV-nieuws (1969) en natuurlijk in de bioscoop (Leidsepleinbioscoop) in 1970 de nachtfilm van een uur of 3. En toen zelf dus daarna de Nederlandse hippiescene meegemaakt.
Nee , ik was niet ter plekke in Woodstock.quote:
Woodstock is langs me heen gegaan, de maanlanding weet ik dan weer wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee , ik was niet ter plekke in Woodstock.
Net zo min als ik ter plekke op de maan was toen er de eerste maanlanding was of ik in Dallas in 1963 was toen Kennedy werd doodgeschoten.
Desondanks kunnen die zaken wel wat indruk hebben gemaakt op mij in mijn jeugd.
Moord op John Kennedy ook?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woodstock is langs me heen gegaan, de maanlanding weet ik dan weer wel.
Nope ik heb selectief geheugen en voor sommige dingen was ik nog te jong.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Moord op John Kennedy ook?
En daarna ook Robert?
Mijn telefoon zegt hier niks over regen de komende dagen, maar ja dat kan per plaats verschillen .. Geniet er in ieder geval nog maar even van ... Ik ga ook zo nog ff buiten chillenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Mickeys het volgende:
Hier ook weer thuis. Onderweg al diverse onweerswolken in wording tegen gekomen. Volgens mij gaat het echt spoken vanavond/vannacht. Nu nog even van het mooie zonnige weer genieten. Kan nog net
Hier in Adam -W ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef golfer het volgende:
Hier, aan de kust, nog steeds stralend mooi weer.Nog geen onweersdreiging.
Oh, asjeblieft niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de planten? van mij mag het dit weer blijven tot 2022
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, asjeblieft niet.
Ja, als ik vakantie krijg tot 2022.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:15 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm. met dit weer zou ik natuurlijk hier een baantje kunnen trekken
Volgens mij ben ik dan een uur bezig voor dat ene baantje, maar lijkt me wel gaaf... hahaha...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]Gaan we een keer doen ... Ik spreek wel Spaans
Dat ziet er wel 100X beter uit dan het zwembad in IJmuiden waar ik nog wel eens baantjes trok, maar het altijd veeeeel te druk isquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:15 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm. met dit weer zou ik natuurlijk hier een baantje kunnen trekken
Ja anders stappen we onder weg even uit op het strand om weer op te warmen en daarna weer verder te willen zwemmenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan een uur bezig voor dat ene baantje, maar lijkt me wel gaaf... hahaha...
Vond ik ook al hahahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ziet er wel 100X beter uit dan het zwembad in IJmuiden waar ik nog wel eens baantjes trok, maar het altijd veeeeel te druk is
Dat heb ik al en desondanks vind ik dit geen lekker weer. Ik blij liever binnen bij dit weer dan buiten te zweten en te verbranden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Oh, asjeblieft niet.
Ja, als ik vakantie krijg tot 2022.
Ow, dat is ook een idee, maar dan wel met een sangria hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders stappen we onder weg even uit op het strand om weer op te warmen en daarna weer verder te willen zwemmen
Buiten onder een parasolletje dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik al en desondanks vind ik dit geen lekker weer. Ik blij liever binnen bij dit weer dan buiten te zweten en te verbranden.
Ik weet niet of ze dat in Peru kennen, maar daar hebben ze vast wel iets anders lekkersquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, dat is ook een idee, maar dan wel met een sangria hoor
Tropical drankje is ook goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat in Peru kennen, maar daar hebben ze vast wel iets anders lekkers
Volgens mij is er 1 probleem... Ik weet niet of er obers zijn die zover lopen om een drankje te serveren...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Hier zo te zien veilig om te fietsen heen en terug nu ik naar popkoor rep ga.
Rond half 10 weer terug... moet ook nog droog zijn
Ja, dat is voor mij tegenwoordig de enige mogelijkheid om het nog een beetje uit te houden.quote:
Ik zat een keer op de Copacabana onder een parasolletje .... Toch vet verbrandquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij tegenwoordig de enige mogelijkheid om het nog een beetje uit te houden.
Heb ik ook gehad daar ja, heeft ook met de kwaliteit van de parasolletjes te makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat een keer op de Copacabana onder een parasolletje .... Toch vet verbrand
Goed insmeren is wat de meeste blanke Nederlanders vergeten in van die (sub)tropische landenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat een keer op de Copacabana onder een parasolletje .... Toch vet verbrand
Dat soort autootjes zie bij mij in de buurt ook wel eens rondrijden ... Dat geld voor die auto is 99% zwart kan ik je wel zeggen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Zit je lekker buiten op je bankje je boek te lezen, komt er een VW golf met basboomboxgevalding aan dreunen. Vol in de ankers, waarom is mij een raadsel want het is geen doorgaande weg, voor een drempeltje, zie je zo'n amper 18 jarig gozertje stoer in het midden van zijn auto hangende, een geknepen gezicht opzetten en rijd vervolgens met werkelijk nog geen 5 km per uur over de drempel. Raakt de verlaagde auto eerst met zijn neus de grond en vervolgens komt het middenstuk al schrapend over het drempeltje heen om vervolgens met zijn achterkantje nog even voor de laatste keer het drempeltje te raken. Meteen vol gas op naar de volgende drempel 150 meter verder of zo. Ik lag echt helemaal in een deuk. Zielig hoor, met van die 22" glimmende velgen er onder. Geen idee waar die dat van betaald heeft maar ik had er in ieder geval een hoop lol van.
Wel is het hier meteen erna gaan waaien dus maar snel naar binnen. Onweert ook al flink in de verte. Ben benieuwd als ik de nieuwsberichten zo hoor.
Klopt iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad daar ja, heeft ook met de kwaliteit van de parasolletjes te maken
Daarom zat ik er juist onder ... Was dat vergeten dus , daarom juist onder de parasol met T-shirt en al ...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed insmeren is wat de meeste blanke Nederlanders vergeten in van die (sub)tropische landen
Zon weerkaatst op alles daar. Zelfs ik ben ooit een keer verbrand, gelukkig alleen mijn neus, maar was wel teken dat het, ondanks dat ik iets meer tint heb dan gemiddeld, echt wel nodig wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zat ik er juist onder ... Was dat vergeten dus , daarom juist onder de parasol met T-shirt en al ...
Zon stond recht boven ons ... Andere dagen had ik wel zonnebrand, waarom we het toen niet bij ons hadden weet ik niet meer... Doet er ook niet meer toequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zon weerkaatst op alles daar. Zelfs ik ben ooit een keer verbrand, gelukkig alleen mijn neus, maar was wel teken dat het, ondanks dat ik iets meer tint heb dan gemiddeld, echt wel nodig was
Skol, Brahma, Antarctica, Schin, Novo Schin, Original, Bohemia om er maar een paar te noemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zon stond recht boven ons ... Andere dagen had ik wel zonnebrand, waarom we het toen niet bij ons hadden weet ik niet meer... Doet er ook niet meer toe
Is niet hetzelfde daar als hier, mijn favorieten in Brasil zijn Antarctica en Originalquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef chufi het volgende:
vnl de eerste 2 ... Denk je dat Skol niet meer bestaat .. Is het gewoon algemeen goed in Brasil .. Was wel een verrassing ... Niet echt mn bier btw
Ik ben er 1 keer geweest, Carnaval 2001 .... Al weer veel te lang geleden , dat dinnetje woont er inmiddels ook al niet meer .... Such is lifequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde daar als hier, mijn favorieten in Brasil zijn Antarctica en Original
Ik heb er bijna 5 jaar gewoond, een tijdje in Rio maar grotendeels in Sao Paulo, mijn laatste dinnetje daar woont nu hier, ik kom er nu nog wel 1 keer per jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, Carnaval 2001 .... Al weer veel te lang geleden , dat dinnetje woont er inmiddels ook al niet meer .... Such is life
Kijk dan heb je wat langer de tijd om het lokale bier te waarderen .. En je laatste dinnetje woont nu nog bij je ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 5 jaar gewoond, een tijdje in Rio maar grotendeels in Sao Paulo, mijn laatste dinnetje daar woont nu hier, ik kom er nu nog wel 1 keer per jaar.
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dan heb je wat langer de tijd om het lokale bier te waarderen .. En je laatste dinnetje woont nu nog bij je ?
Soms zijn oudere mannen net een stel ouwe wijven ....quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het woord "dinnetje" alleen door vrouwen gebruikt werd
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zijn oudere mannen net een stel ouwe wijven ....
Ik gebruik het vandaag voor het eerstquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het woord "dinnetje" alleen door vrouwen gebruikt werd
Dat scheelt weer een teleurstelling, zelfs als vrouwen het woord gebruiken vind ik het een debiel woordquote:
Dat maakt het toch wat minder ergquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook om eerlijk te zijn, wat je al niet op Fok! leert
quote:Het weerinstituut had kort na 18.00 voor Gelderland en Overijssel de waarschuwingscode oranje voor extreem weer afgegeven afgegeven. Deze werd na ongeveer twee uur weer ingetrokken.
In de meeste provincies geldt nog steeds wel de minder zware code geel. Alleen voor Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland is er geen waarschuwing.
Ja zeker ... Je kunt zoveel lezen en leren omdat er gewoon een variëteit aan gebruikers zijn in allerlei foras ... Te leuk om te missenquote:
Qua Geest karina...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje sporten zou mij jonger houden denk ik
Ga je mee trimmen in het Amsterdamse Bos? Of een rondje fietsen? Oh nee jij geen fietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje sporten zou mij jonger houden denk ik
hier spetterde het even een tijdje, gelijk naar binnen gegaan, maar na minuut of 5 hielden de spetters alweer op.. maar Zuid-Holland lijkt sowieso de dans te ontspringenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Lienekien het volgende:
Hier nog steeds geen drup gevallen.
Volgens buienradar over een uurtje of twee.
Het drijft over ...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier spetterde het even een tijdje, gelijk naar binnen gegaan, maar na minuut of 5 hielden de spetters alweer op.. maar Zuid-Holland lijkt sowieso de dans te ontspringen
Weet ikquote:
Trimmen, je maakt een grapje, als ik naar de bus ren ben ik al half dood.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je mee trimmen in het Amsterdamse Bos? Of een rondje fietsen? Oh nee jij geen fiets
Ja klopt. Vorige keer was alles goed, ik ga ervan uit dat, dat nu nog steeds zo is. Er zit nog wel een raar plekje waar de drain heeft gezeten, dat kan ik volgende week ook mooi even vragen: wat dat is. Ik vermoed dat er misschien stiekem nog een hechting zit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Lienekien het volgende:
D.w.z. als je schildklierwaardes goed zijn, kun je zonder pillen?
Ik duim!
Hehe dat doe ik al lang niet meerquote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Hier ook weer thuis. Vandaag in ieder geval een goed bericht ontvangen. UWV belde en krijg dus een uitkering. Er hoefde verder geen vragen beantwoord te worden en mijn werkgever hoefde ze ook niet om meer informatie te vragen. Zo zonder problemen. Kreeg nog paar adviezen mee. Hele aardige meid aan de telefoon. Ze kunnen het wel.
Nu nog even genieten van het mooie weer. Boekje erbij en glaasje drinken... mijn dag kan bijna niet meer stuk.
Over het algemeen heb ik ook geen slechte ervaringen met het UWV, alhoewel het wel hielp dat een kennis van mij redelijk hoog in de top van dat bedrijf zit om de procesgang rondom mijn afkeuring netjes in de gaten te houden en wat te versnellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
Hier ook weer thuis. Vandaag in ieder geval een goed bericht ontvangen. UWV belde en krijg dus een uitkering. Er hoefde verder geen vragen beantwoord te worden en mijn werkgever hoefde ze ook niet om meer informatie te vragen. Zo zonder problemen. Kreeg nog paar adviezen mee. Hele aardige meid aan de telefoon. Ze kunnen het wel.
*proost*quote:Nu nog even genieten van het mooie weer. Boekje erbij en glaasje drinken... mijn dag kan bijna niet meer stuk.
Dat is nou eenmaal de essentie van een uitkering.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef chufi het volgende:
Maar ik kreeg altijd minder dan voorheen bij een baas
Ja dat was dus stukken lager dan 70% , dat maximum dus ... Ja die essentie snap ik ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de essentie van een uitkering.
Meestal dus 70% van laatst verdiende met ook nog een maximumdagloon er aan vast.
Joan zal het nog zwaar krijgen met al die concurrentie .quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vanavond![]()
21.00 uur op Ned 1: Tweede halve finale Eurovisie Songfestival
Ik vind die tooi helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Joan zal het nog zwaar krijgen met al die concurrentie .
Goed bezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef Mickeys het volgende:
Eerste 2 maanden is 75% en daarna 70%, ze betalen per 4 weken dus dat word even wennen. Aan een maximum zal ik niet komen denk ik. Daar verdien ik niet genoeg voor. Zal het eens opzoeken.
Belastingdienst ook gebeld vanwege de aangifte over 2011 waar ik uitstel voor heb gekregen. Ze hebben alles genoteerd en stemmen in dat ik mijn ex-to-be niet als fiscaal partner hoef aan te merken. Dan heb ik zijn gegevens ook niet meer nodig en kan ik zelf aangifte doen. Dit om te voorkomen dat het geld op zijn rekening gaat komen. Weer een heel klein succesje behaald
Dat zegt je naam over duidelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die tooi helemaal niks![]()
Zonde van het liedje, één veer had mooier geweest...
maar jah... wie ben ik?
Ik heb het tot nu toe nog niet goed kunnen volgen en dat vind ik wel jammer. Zaterdag wil ik wel kijken. Met of zonder Nederland erbij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind die tooi helemaal niks![]()
Zonde van het liedje, één veer had mooier geweest...
maar jah... wie ben ik?
Vulcano was het net niet en van Velzen is te groot voor dit podiumquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe nog niet goed kunnen volgen en dat vind ik wel jammer. Zaterdag wil ik wel kijken. Met of zonder Nederland erbij.
Eigenlijk hadden ze het nummer van Vulcano (een beetje van dit) weer uit de mottenballen moeten halen of Roel van Velzen moeten sturen
Zo groot is Van Velzen nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vulcano was het net niet en van Velzen is te groot voor dit podium
Het is een meezinger dat wel , maar of ze dat in de rest van Europa weten betwijfel ik ... Hoeveelste is ze in de lijst?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is Van Velzen niet![]()
Ik vind het liedje van Joan een beetje muf, maar wie weet hoe hoog ze ermee scoort. Die tooi vind ik belachelijk, ik snap de bedoeling er niet van en van de week zag ik haar op tv zonder dat ding en toen zag ik pas dat het een hele mooie meid is.
Line-up 2e halve finalequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een meezinger dat wel , maar of ze dat in de rest van Europa weten betwijfel ik ... Hoeveelste is ze in de lijst?
Ik ben niet zo van het ESF, maar met een topic erbij is het misschien wel leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Line-up 2e halve finale
1. Servië
2. Macedonië
3. Nederland
4. Malta
5. Wit-Rusland
6. Portugal
7. Ukraine
8. Bulgarije
9. Slovenië
10. Kroatië
11. Zweden
12. Georgië
13. Turkije
14. Estland
15. Slowakije
16. Norwegen
17. Bosnië Herzegovina
18. Litouwen
Als jullie mee kijken vanavond
[LIVE] 2e halve finale Eurovisie Songfestival 2012 #1
De bedoeling van die tooi is, dat ze zingt over haar jeugliefde waar ze altijd cowboy - indiaantjequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is Van Velzen niet![]()
Ik vind het liedje van Joan een beetje muf, maar wie weet hoe hoog ze ermee scoort. Die tooi vind ik belachelijk, ik snap de bedoeling er niet van en van de week zag ik haar op tv zonder dat ding en toen zag ik pas dat het een hele mooie meid is.
Gastmod dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Het topic zal ook niet heel snel gegaan: de helft van de normale posters zit in de kroeg te kijkenIk mag vanavond een oogje in het zeil houden in het topic.
Doe je best Karina, denk dat ik wel mee kijk af en toequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Het topic zal ook niet heel snel gegaan: de helft van de normale posters zit in de kroeg te kijkenIk mag vanavond een oogje in het zeil houden in het topic.
In d'r reet danquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De bedoeling van die tooi is, dat ze zingt over haar jeugliefde waar ze altijd cowboy - indiaantje
mee speelde, maar dan had één veer ook wel voldaan, die tooi is gewoon té![]()
Best jammer want het is wél een leuk liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |