Is niet hetzelfde daar als hier, mijn favorieten in Brasil zijn Antarctica en Originalquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef chufi het volgende:
vnl de eerste 2 ... Denk je dat Skol niet meer bestaat .. Is het gewoon algemeen goed in Brasil .. Was wel een verrassing ... Niet echt mn bier btw
Ik ben er 1 keer geweest, Carnaval 2001 .... Al weer veel te lang geleden , dat dinnetje woont er inmiddels ook al niet meer .... Such is lifequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde daar als hier, mijn favorieten in Brasil zijn Antarctica en Original
Ik heb er bijna 5 jaar gewoond, een tijdje in Rio maar grotendeels in Sao Paulo, mijn laatste dinnetje daar woont nu hier, ik kom er nu nog wel 1 keer per jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, Carnaval 2001 .... Al weer veel te lang geleden , dat dinnetje woont er inmiddels ook al niet meer .... Such is life
Kijk dan heb je wat langer de tijd om het lokale bier te waarderen .. En je laatste dinnetje woont nu nog bij je ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 5 jaar gewoond, een tijdje in Rio maar grotendeels in Sao Paulo, mijn laatste dinnetje daar woont nu hier, ik kom er nu nog wel 1 keer per jaar.
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dan heb je wat langer de tijd om het lokale bier te waarderen .. En je laatste dinnetje woont nu nog bij je ?
Soms zijn oudere mannen net een stel ouwe wijven ....quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het woord "dinnetje" alleen door vrouwen gebruikt werd
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zijn oudere mannen net een stel ouwe wijven ....
Ik gebruik het vandaag voor het eerstquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het woord "dinnetje" alleen door vrouwen gebruikt werd
Dat scheelt weer een teleurstelling, zelfs als vrouwen het woord gebruiken vind ik het een debiel woordquote:
Dat maakt het toch wat minder ergquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook om eerlijk te zijn, wat je al niet op Fok! leert
quote:Het weerinstituut had kort na 18.00 voor Gelderland en Overijssel de waarschuwingscode oranje voor extreem weer afgegeven afgegeven. Deze werd na ongeveer twee uur weer ingetrokken.
In de meeste provincies geldt nog steeds wel de minder zware code geel. Alleen voor Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland is er geen waarschuwing.
Ja zeker ... Je kunt zoveel lezen en leren omdat er gewoon een variëteit aan gebruikers zijn in allerlei foras ... Te leuk om te missenquote:
Qua Geest karina...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje sporten zou mij jonger houden denk ik
Ga je mee trimmen in het Amsterdamse Bos? Of een rondje fietsen? Oh nee jij geen fietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje sporten zou mij jonger houden denk ik
hier spetterde het even een tijdje, gelijk naar binnen gegaan, maar na minuut of 5 hielden de spetters alweer op.. maar Zuid-Holland lijkt sowieso de dans te ontspringenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Lienekien het volgende:
Hier nog steeds geen drup gevallen.
Volgens buienradar over een uurtje of twee.
Het drijft over ...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier spetterde het even een tijdje, gelijk naar binnen gegaan, maar na minuut of 5 hielden de spetters alweer op.. maar Zuid-Holland lijkt sowieso de dans te ontspringen
Weet ikquote:
Trimmen, je maakt een grapje, als ik naar de bus ren ben ik al half dood.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je mee trimmen in het Amsterdamse Bos? Of een rondje fietsen? Oh nee jij geen fiets
Ja klopt. Vorige keer was alles goed, ik ga ervan uit dat, dat nu nog steeds zo is. Er zit nog wel een raar plekje waar de drain heeft gezeten, dat kan ik volgende week ook mooi even vragen: wat dat is. Ik vermoed dat er misschien stiekem nog een hechting zit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Lienekien het volgende:
D.w.z. als je schildklierwaardes goed zijn, kun je zonder pillen?
Ik duim!
Hehe dat doe ik al lang niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |