Zeker, beetje in de stijl van Linkin Park. Nummer blijft zijn magie behouden, hoe het ook gemixt isquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Enjoy the Silence 04 is een erg goede remix geworden. Mooie video trouwens.
Waarom die kotssmiley, het bericht staat hier nu toch? Je topic was al aardig naar beneden gezakt. Of dacht je soms dat het hier niet gelezen werd, dit is 'het' topic voor Depeche mode fans.quote:Omdat een nieuw geopend topic maar liefst een heel uur de kans heeft gekregen om te overleven
Okquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yes, nieuwe album staat gepland voor de herfst. Ze zijn nu druk aan het opnemen.
Waarom, waarom, waarom moet het dan in godsnaam in die achterlijke galmbak in Rotterdam?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef Kimsomnia het volgende:
26 maart 2006, Ahoy Rotterdam, Depeche Mode + Support act
Kaarten kosten tussen de 33 en 39 euro, voorverkoop begint zaterdag.
Mag ik even? AAAAAAAH! Ein-de-lijk!
*stuitert weer verder*
Exciter was erg saai en absoluut niet Excitingquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ok![]()
Exciter deed me niet zoveel, ben benieuwd of er wat meer pit op het nieuwe album te horen zal zijn.
Dat was nu precies mijn reactie! Ahoy is kut!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom, waarom, waarom moet het dan in godsnaam in die achterlijke galmbak in Rotterdam?.
* Litpho gaat er vermoedelijk alsnog wel naar toe, zeker als het album beter is dan Exciter, maar toch... *
Het geluid bijvoorbeeld.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:10 schreef nr.126 het volgende:
Welnee, Ahoy, vooraan, staanplaatsen, weinig mis mee
Nou ja, als je vrijwel in de boxen gaat staan dan heb je inderdaad niet zo'n last van alle weerkaatsingen, daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef bartrid het volgende:
Het geluid bijvoorbeeld.....
geen weerkaatsingen en galm inderdaad maar goed vind ik het toch ook niet echt klinken, maar da's in elke zaal zoquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als je vrijwel in de boxen gaat staan dan heb je inderdaad niet zo'n last van alle weerkaatsingen, daar heeft hij wel gelijk in.
Ahoy spant voor zijn formaat wel de kroon van de beetje gangbare zalen, nog even voor 2006 dat ding platbranden en de bende naar de HMH doorsturen dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:24 schreef bartrid het volgende:
geen weerkaatsingen en galm inderdaad maar goed vind ik het toch ook niet echt klinken, maar da's in elke zaal zo
Volgens Vinduppie hierboven al 13 jaar niet meer, dus dat zal de Songs of Faith and Devotion tour geweest zijn. Alan Wilder daarna opgestapt, Dave naar de kloten, kan me voorstellen dat ze touren in Nederland niet echt als prioriteit hebben gezet (ook gegeven de tegenvallende verkoopcijfers tov bijv. Duitsland).quote:Gewoon blij zijn dat ze eindelijk weer eens een keer in Nederland spelen. Was de laatste keer niet ergens in 1990?
Pardon 13 jaar geleden? Stonden ze een paar geleden niet in de HMH of zo?quote:Depeche Mode na 13 jaar weer in Nederland
ROTTERDAM -
Depeche Mode geeft voor het eerst sinds 1993 weer een concert in Nederland. De Engelse groep staat op 26 maart 2006 in Ahoy' in Rotterdam. De voorverkoop begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo donderdag weten.
Dave Gahan, Martin Gore en Andrew Fletcher brachten vorig jaar hun elfde album uit. Strange Love, Enjoy the Silence en I Feel You zijn een aantal van de grootste hits van Depeche Mode. De band scoorde de eerste hit in 1981.
nope, paar jaar geleden in het sportpaleis in Antwerpen, dat was het dichtste bijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon 13 jaar geleden? Stonden ze een paar geleden niet in de HMH of zo?
Damn toen was ik 12 of 13 en kende ik Depeche Mode via de oudere broer van Schuldige_Omstander die toen helemaal gek was van INXS, Duran Duran en Depeche Mode. Nu ben ik bijna 25quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
nope, paar jaar geleden in het sportpaleis in Antwerpen, dat was het dichtste bij13 jaar geleden, echt waar
Ga je iets eerder weg en ga je in Nijmegen kaartjes halen voor je 't grasveld opgaatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Damn toen was ik 12 of 13 en kende ik Depeche Mode via de oudere broer van Schuldige_Omstander die toen helemaal gek was van INXS, Duran Duran en Depeche Mode. Nu ben ik bijna 25![]()
En morgen begint de voorverkoop!?Goddomme dan zit ik met 40.000 metalheads op een grasveld.
Ik ben een beetje afhankelijk van mensen waarmee ik gaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga je iets eerder weg en ga je in Nijmegen kaartjes halen voor je 't grasveld opgaat
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter een optreden in Tivoli gaan geven exclusief voor Fok-leden... dat lijkt me wel wat![]()
Mijn favorieten zijn SOFAD, Violator, Black Celebration en Music for the masses. Ultra en vooral Exciter kunnen me maar matig boeien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef Kolkus het volgende:
Heb gisteren Music for the Masses aangeschaft, toch wel een van hun beste albums imo.
Vooral dankzij Never Let Me Down Again![]()
Andere sterke albums vind ik Violator, Ultra en 101 (ofzo, het dubbele live-album iig.).
Black Celebration is ook een van mijn favorieten, helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn SOFAD, Violator, Black Celebration en Music for the masses. Ultra en vooral Exciter kunnen me maar matig boeien.
Ik geloof dat Home op Ultra ook wel aardig is, maar dan heb je het eigenlijk wel gehad inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef bartrid het volgende:
Ik mis op Ultra de toegevoegde waarde van Alan Wilder... Die nummers die jij noemt zijn ook de enige die ik erg goed vind van dat album
Ik ook met mijn grote waffelquote:
doh hoe kan ik Home vergetenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik geloof dat Home op Ultra ook wel aardig is, maar dan heb je het eigenlijk wel gehad inderdaad.
En toch vind ik Barrel of a Gun zo goed dat ik Ultra nog regelmatig opzet![]()
Ik zou er maar snel bij zijn als ik jou was en niet wachten tot het nieuwe album uit is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:09 schreef Rainboww het volgende:
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=638
Zouden die kaartjes overigens snel uitverkocht zijn?
Zoals met U2 het geval was?
Of kan ik ermee wachten tot bijv. de release van hun nieuwe album...
Als ik kijk naar mijn collectie live-optredens kun je er volgens mij vanuit gaan dat deze er in ieder geval tussen zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:03 schreef Rainboww het volgende:
Zou er een grote kans zijn dat ze ook nummers spelen zoals:
* Enjoy the Silence
* Everything Counts
Moet je ook niet online bestellen.....ik zou maar snel naar een postkantoor gaan ofzo, want 't was best druk bij mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef peaceman het volgende:
iemand die 2 1e rang kaarten teveel heeft en ze niet tegen een woekerprijs verkoopt? ik kom er niet doorheen....klote ticketservice!
Normaal lukt het wel... en nu even vanuit financieel oogpunt via de creditcard... maar goed we zullen we achter het net vissen of onwijs slechte plaatsen hebben.... GVD......quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je ook niet online bestellen.....ik zou maar snel naar een postkantoor gaan ofzo, want 't was best druk bij mij.
Ik dacht al... Raar... Maar het is dus waarquote:
Just can't get enough niet, die spelen ze al jaren niet meer (alleen Dave Gahan speelde er een stukje van toen ie solo was). Enjoy the silence spelen ze natuurlijk welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:03 schreef Rainboww het volgende:
Er zullen waarschijnlijk voornamelijk nummers van hun nieuwe album worden gespeeld, of niet?
Zou er een grote kans zijn dat ze ook nummers spelen zoals:
* Just Can't Get Enough
* Enjoy the Silence
* People Are people
* Everything Counts
* But Not Tonight
* Policy Of Truth
Ik ken eigenlijk alleen nog hun grote hits, ben pas recent eigenlijk meer interesse gaan tonen in DM.
Ze zijn volgens mij toch wel een van de meest geremixte artisten ooit!
NEEquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:42 schreef nr.126 het volgende:
Ticketservice geeft veld al als uitverkocht nu
Sterker nog, geeft nu rang 4 als beste plaatsen
Toch nog gelukt om vloerkaarten te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Het meest frustrerende is gewoon dat ik 2x al arenakaartjes had, maar dat ie op de betaalpagina vastliep en dat ligt gewoon aan de server van ticketservice.
Wij hebben nog nooit gemeet tochquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
net 2 kaartjes staanplaats gekocht... geen idee wie er met me meegaat maar dat zien we tegen die tijd wel
Inderdaad, die betaalpagina kan ik inmiddels wel iets heel naars aandoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Het meest frustrerende is gewoon dat ik 2x al arenakaartjes had, maar dat ie op de betaalpagina vastliep en dat ligt gewoon aan de server van ticketservice.
Da's mooi! Nog 9 maanden de tijd om ze te slijten ergens. Dat zal geen probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch nog gelukt om vloerkaarten te krijgen![]()
nu hebben we dus 2 1e rang kaartjes over, maar goed die raken we wel weer kwijt... belangstellenden mogen mij mailen....
Je bent niet de enige.....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:40 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, die betaalpagina kan ik inmiddels wel iets heel naars aandoen.
Dat wordt de event van 2006, de Tristessa-Ceased2Be-Depeche-Mode-Meet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:37 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit gemeet toch. Ik heb al wel een kaartje maar och
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |