abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22677547
Enjoy the Silence 04 is een erg goede remix geworden. Mooie video trouwens.
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:55:38 #152
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22678007
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Enjoy the Silence 04 is een erg goede remix geworden. Mooie video trouwens.
Zeker, beetje in de stijl van Linkin Park. Nummer blijft zijn magie behouden, hoe het ook gemixt is
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:12:26 #153
81237 releaze
best of both worlds
pi_22678329
depeche mode <3 <3

ik wil hen ook ooit nog een keer live zien..lijkt me echt geweldig.. heb er al een aantal keer over gedroomd ook

i feel you
mercy in you
in your room
never let me down again
only when i loose myself
world in my eyes
clean
dirt
dream on
i am you
useless
home
walking in my shoes
rush
surrender
and then

toch wel mn favos...
hou niet heel erg van hun eerste nummers.. hou meer van de volle..
dave gahan <3
pi_27843433
Omdat een nieuw geopend topic maar liefst een heel uur de kans heeft gekregen om te overleven ;

Een kleine update van de activiteiten van onze muzikale helden: (bron www.depeche-mode.com) :

With an absolute abundance of rumours, reports and what-not, it's time for a re-cap. What do we actually know at this point? What do we think we know? Why should you care?

With the band announcing the tour in just over two weeks time, now seems like a good time to get the facts straight. Here's what we know about the album...

So far, the band have been working at Sound Design in Santa Barbara and Stratosphere in New York. At least 12 tracks have been worked on during these sessions. According to Dave's recent interview with Q, these 12 songs include 'Everything', 'Sinner in Me', 'Suffer Well', 'Pain', 'Free' and 'Macro'. From earlier reports we also know of a song titled 'Martyr For Love'. Dave places the album stylistically somewhere between “Violator” and “Songs of Faith and Devotion”, again according to the Q report.

It's been widely reported, and confirmed again by the Q article, that both Martin Gore and Dave Gahan has written songs for the album.

Working with the band in the studio are Ben Hillier and Dave McCracken. A highly creative producer in great demand, Ben's previous production credits include Blur, Clinic, Suede and Elbow to name a few. Dave is well known for his programming skills, and has recently begun venturing into production as well. His CV includes Seal, All Saints, Goldie and James.

In the art/promotion department, we know that Anton Corbijn is back, taking pictures and doing the sleeves. Anton was in Santa Barbara earlier in the year for a photo session with the band, and was pleased with the result. According to his website, Anton was impressed with how the album was sounding. We also know that German film production company Q Film has announced their involvement with a “Making of...” film about the new album. The project, helmed by director Uwe Flade, will include footage filmed in L.A., New York and London. Uwe was also the brains behind the 'Enjoy The Silence 04' video, as well as the video for Dave Gahan's 'Bottle Living'.

As far as a release date goes, Mute won't get any more specific than “some time this Autumn”. Persistent and credible reports do suggest however, that the date is likely to be some time in October... most likely October 17th for Europe.

Regarding the tour there's still very few solid facts abound. What we do know is that it will be announced on June 16th at a press conference in Düsseldorf, Germany. So far the only real credible information about dates is a New York gig being scheduled for November. It is likely that the announcement being made on June 16th will not include all dates. That is to say, more dates will be added later on.

Er zijn geruchten dan DM na een afwezigheid van 13 jaar in 2006 weer op een Nederlands podium zal staan.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_27844441
quote:
Omdat een nieuw geopend topic maar liefst een heel uur de kans heeft gekregen om te overleven
Waarom die kotssmiley, het bericht staat hier nu toch? Je topic was al aardig naar beneden gezakt. Of dacht je soms dat het hier niet gelezen werd, dit is 'het' topic voor Depeche mode fans.

* Beathoven zet Depeche Mode - Personal Jesus maar weer eens op.
pi_27978210
26 maart 2006, Ahoy Rotterdam, Depeche Mode + Support act
Kaarten kosten tussen de 33 en 39 euro, voorverkoop begint zaterdag.

Mag ik even? AAAAAAAH! Ein-de-lijk!
*stuitert weer verder*
pi_27983255
Jippie, eindelijk weer eens
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_27984824
Ik ben totaal niet meer op de hoogte van Depeche Mode, zijn ze bezig met een nieuw album??

Enlighten me
pi_27985811
Yes, nieuwe album staat gepland voor de herfst. Ze zijn nu druk aan het opnemen.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_27985989
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yes, nieuwe album staat gepland voor de herfst. Ze zijn nu druk aan het opnemen.
Ok

Exciter deed me niet zoveel, ben benieuwd of er wat meer pit op het nieuwe album te horen zal zijn.
pi_27991556
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef Kimsomnia het volgende:
26 maart 2006, Ahoy Rotterdam, Depeche Mode + Support act
Kaarten kosten tussen de 33 en 39 euro, voorverkoop begint zaterdag.

Mag ik even? AAAAAAAH! Ein-de-lijk!
*stuitert weer verder*
Waarom, waarom, waarom moet het dan in godsnaam in die achterlijke galmbak in Rotterdam? .

* Litpho gaat er vermoedelijk alsnog wel naar toe, zeker als het album beter is dan Exciter, maar toch... *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_27991966
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Ok

Exciter deed me niet zoveel, ben benieuwd of er wat meer pit op het nieuwe album te horen zal zijn.
Exciter was erg saai en absoluut niet Exciting Kut dat ze in Ahoy spelen, wat een baggerzaal is dat zeg. Aantal jaren geleden in het Sportpaleis in Antwerpen was het een stuk beter.
Edit: dus wel Londen in de wembley arena.

[ Bericht 7% gewijzigd door bartrid op 16-06-2005 18:27:06 ]
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_27997826
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Waarom, waarom, waarom moet het dan in godsnaam in die achterlijke galmbak in Rotterdam? .

* Litpho gaat er vermoedelijk alsnog wel naar toe, zeker als het album beter is dan Exciter, maar toch... *
Dat was nu precies mijn reactie! Ahoy is kut!!!
Maar Depeche Mode is enorm cool!
pi_27998164
Hmm wel jammer dat ze in Ahoy spelen. Maar ik wil ze heeeeeeeel graag zien!
pi_28001011
Welnee, Ahoy, vooraan, staanplaatsen, weinig mis mee
pi_28001298
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:10 schreef nr.126 het volgende:
Welnee, Ahoy, vooraan, staanplaatsen, weinig mis mee
Het geluid bijvoorbeeld.....
pi_28001348
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef bartrid het volgende:
Het geluid bijvoorbeeld.....
Nou ja, als je vrijwel in de boxen gaat staan dan heb je inderdaad niet zo'n last van alle weerkaatsingen, daar heeft hij wel gelijk in.
pi_28001425
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou ja, als je vrijwel in de boxen gaat staan dan heb je inderdaad niet zo'n last van alle weerkaatsingen, daar heeft hij wel gelijk in.
geen weerkaatsingen en galm inderdaad maar goed vind ik het toch ook niet echt klinken, maar da's in elke zaal zo
Gewoon blij zijn dat ze eindelijk weer eens een keer in Nederland spelen. Was de laatste keer niet ergens in 1990?
pi_28001504
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:24 schreef bartrid het volgende:
geen weerkaatsingen en galm inderdaad maar goed vind ik het toch ook niet echt klinken, maar da's in elke zaal zo
Ahoy spant voor zijn formaat wel de kroon van de beetje gangbare zalen, nog even voor 2006 dat ding platbranden en de bende naar de HMH doorsturen dan maar .
quote:
Gewoon blij zijn dat ze eindelijk weer eens een keer in Nederland spelen. Was de laatste keer niet ergens in 1990?
Volgens Vinduppie hierboven al 13 jaar niet meer, dus dat zal de Songs of Faith and Devotion tour geweest zijn. Alan Wilder daarna opgestapt, Dave naar de kloten, kan me voorstellen dat ze touren in Nederland niet echt als prioriteit hebben gezet (ook gegeven de tegenvallende verkoopcijfers tov bijv. Duitsland).
pi_28002379
Tering! Voorverkoop 9 maanden van tevoren, als ik die kaartjes maar niet kwijtraak..

Ik ga wel uiteraard.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:22:47 #171
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28008889
Ik ga ook, morgen ff kaartjes scoren
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28014692
quote:
Depeche Mode na 13 jaar weer in Nederland
ROTTERDAM -
Depeche Mode geeft voor het eerst sinds 1993 weer een concert in Nederland. De Engelse groep staat op 26 maart 2006 in Ahoy' in Rotterdam. De voorverkoop begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo donderdag weten.
Dave Gahan, Martin Gore en Andrew Fletcher brachten vorig jaar hun elfde album uit. Strange Love, Enjoy the Silence en I Feel You zijn een aantal van de grootste hits van Depeche Mode. De band scoorde de eerste hit in 1981.
Pardon 13 jaar geleden? Stonden ze een paar geleden niet in de HMH of zo?
pi_28014848
Heb gisteren Music for the Masses aangeschaft, toch wel een van hun beste albums imo.
Vooral dankzij Never Let Me Down Again

Andere sterke albums vind ik Violator, Ultra en 101 (ofzo, het dubbele live-album iig.).
pi_28014884
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Pardon 13 jaar geleden? Stonden ze een paar geleden niet in de HMH of zo?
nope, paar jaar geleden in het sportpaleis in Antwerpen, dat was het dichtste bij 13 jaar geleden, echt waar
pi_28014925
Ook in Ahoy toen (1993 dus)....

De bootleg daarvan is ook vrij makkelijk te googlen
pi_28014971
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:17 schreef bartrid het volgende:

[..]

nope, paar jaar geleden in het sportpaleis in Antwerpen, dat was het dichtste bij 13 jaar geleden, echt waar
Damn toen was ik 12 of 13 en kende ik Depeche Mode via de oudere broer van Schuldige_Omstander die toen helemaal gek was van INXS, Duran Duran en Depeche Mode. Nu ben ik bijna 25

En morgen begint de voorverkoop!? Goddomme dan zit ik met 40.000 metalheads op een grasveld.
pi_28015064
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Damn toen was ik 12 of 13 en kende ik Depeche Mode via de oudere broer van Schuldige_Omstander die toen helemaal gek was van INXS, Duran Duran en Depeche Mode. Nu ben ik bijna 25

En morgen begint de voorverkoop!? Goddomme dan zit ik met 40.000 metalheads op een grasveld.
Ga je iets eerder weg en ga je in Nijmegen kaartjes halen voor je 't grasveld opgaat
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:24:23 #178
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28015086
Volgens mij kunnen ze beter een optreden in Tivoli gaan geven exclusief voor Fok-leden... dat lijkt me wel wat
pi_28015497
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ga je iets eerder weg en ga je in Nijmegen kaartjes halen voor je 't grasveld opgaat
Ik ben een beetje afhankelijk van mensen waarmee ik ga Ik denk dat ik Schuldige_Omstander maar op pad stuur!
pi_28016191
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter een optreden in Tivoli gaan geven exclusief voor Fok-leden... dat lijkt me wel wat
top idee. Regel jij dat even?
pi_28016859
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef Kolkus het volgende:
Heb gisteren Music for the Masses aangeschaft, toch wel een van hun beste albums imo.
Vooral dankzij Never Let Me Down Again

Andere sterke albums vind ik Violator, Ultra en 101 (ofzo, het dubbele live-album iig.).
Mijn favorieten zijn SOFAD, Violator, Black Celebration en Music for the masses. Ultra en vooral Exciter kunnen me maar matig boeien.
pi_28017692
Zeg, denken jullie dat er nog veldkaartjes (arena, hoe het ook mag heten.. staan in ieder geval) te krijgen begin volgende week? Of zal die voorverkoop niet zo hard lopen?

Morgen moet ik werken en tegen de tijd dat ik thuis ben is het postkantoor dicht. O, en ik heb momenteel geen geld, volgende week weer wel . Vandaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_28018317
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef bartrid het volgende:

[..]

Mijn favorieten zijn SOFAD, Violator, Black Celebration en Music for the masses. Ultra en vooral Exciter kunnen me maar matig boeien.
Black Celebration is ook een van mijn favorieten, helemaal vergeten.

Ultra heeft toch wel een aantal sterke nummers, zoals Barrel of a Gun en No Good.
Ik vind SOFAD wat minder, niet zozeer qua nummers, maar ik vind 'em nogal pretentieus met iets teveel grote gebaren.
pi_28018500
Ik mis op Ultra de toegevoegde waarde van Alan Wilder... Die nummers die jij noemt zijn ook de enige die ik erg goed vind van dat album
pi_28018584
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef bartrid het volgende:
Ik mis op Ultra de toegevoegde waarde van Alan Wilder... Die nummers die jij noemt zijn ook de enige die ik erg goed vind van dat album
Ik geloof dat Home op Ultra ook wel aardig is, maar dan heb je het eigenlijk wel gehad inderdaad.

En toch vind ik Barrel of a Gun zo goed dat ik Ultra nog regelmatig opzet
pi_28018841
Ik vind Ultra hen beste (ook de enige die ik echt helemaal ken, geef ik toe ) maar wat mij bevalt aan die cd is dat ie zo modern is... en dat Gahan zo fucked up klinkt soms...
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:20:58 #187
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28019148
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:52 schreef cafca het volgende:

[..]

top idee. Regel jij dat even?
Ik ook met mijn grote waffel
pi_28020238
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Ik geloof dat Home op Ultra ook wel aardig is, maar dan heb je het eigenlijk wel gehad inderdaad.

En toch vind ik Barrel of a Gun zo goed dat ik Ultra nog regelmatig opzet
doh hoe kan ik Home vergeten
pi_28020915
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=638

Zouden die kaartjes overigens snel uitverkocht zijn?
Zoals met U2 het geval was?
Of kan ik ermee wachten tot bijv. de release van hun nieuwe album...
pi_28022619
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:09 schreef Rainboww het volgende:
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=638

Zouden die kaartjes overigens snel uitverkocht zijn?
Zoals met U2 het geval was?
Of kan ik ermee wachten tot bijv. de release van hun nieuwe album...
Ik zou er maar snel bij zijn als ik jou was en niet wachten tot het nieuwe album uit is.
pi_28025520
Ik ga morgenochtend ook 3 kaartjes halen om 10 uur al want je weet maar nooit.
Wordt dan de 4e keer dat ik ze live zie,Ahoy,Brussel en Antwerpen en dan nu weer Ahoy.
2 weken geleden naar Duran Duran geweest,dus jah heb nu bijna al mijn favorieten bands van de jaren 80 live gezien,OMD,Soft Cell,The Human League,behalve Erasure heb ik nog nooit live gezien,ze zijn wel zojuist klaar met touren door Amerika,en Europa hebben ze al gehad behalve Nederland en Belgie hebben ze niet aangedaan.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_28026165
Hm, ik heb er 2 nodig, dus ik hoop dat die arena kaartjes maandag/dinsdag nog te krijgen zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_28030232
In Belgie is vandaag de verkoop gestart voor het Sportpaleis Antwerpen.
Bijna uitverkocht nu. Alleen de duurste zitplaatsen nog beschikbaar.

Morgen zal ik op tijd bij het postkantoor staan....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 22:19:03 #194
862 Arcee
Look closer
pi_28031435
Ej, dit topic heette eerst anders.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:27:07 #195
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_28031670
Coole OP hé Arcee?
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_28032984
Ha. Ik heb gek gedaan en heb nu kaartjes voor Belgie.
Ik ga gewoon naar alle twee de concerten. Wie weet zie ik ze nooit meer.
pi_28034659
Er zullen waarschijnlijk voornamelijk nummers van hun nieuwe album worden gespeeld, of niet?
Zou er een grote kans zijn dat ze ook nummers spelen zoals:
* Just Can't Get Enough
* Enjoy the Silence
* People Are people
* Everything Counts
* But Not Tonight
* Policy Of Truth

Ik ken eigenlijk alleen nog hun grote hits, ben pas recent eigenlijk meer interesse gaan tonen in DM.
Ze zijn volgens mij toch wel een van de meest geremixte artisten ooit!
pi_28035195
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:03 schreef Rainboww het volgende:
* Enjoy the Silence
* Everything Counts
Als ik kijk naar mijn collectie live-optredens kun je er volgens mij vanuit gaan dat deze er in ieder geval tussen zitten.

Ik ga morgen ook mijn best doen voor kaarten...
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:35:35 #199
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28039212
iemand die 2 1e rang kaarten teveel heeft en ze niet tegen een woekerprijs verkoopt? ik kom er niet doorheen....klote ticketservice!
pi_28039266
Ik heb m'n kaartjes
pi_28039294
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef peaceman het volgende:
iemand die 2 1e rang kaarten teveel heeft en ze niet tegen een woekerprijs verkoopt? ik kom er niet doorheen....klote ticketservice!
Moet je ook niet online bestellen.....ik zou maar snel naar een postkantoor gaan ofzo, want 't was best druk bij mij.
pi_28039306
Ik ook,
was niet heel erg druk op het postkantoor
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:41:22 #203
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28039336
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je ook niet online bestellen.....ik zou maar snel naar een postkantoor gaan ofzo, want 't was best druk bij mij.
Normaal lukt het wel... en nu even vanuit financieel oogpunt via de creditcard... maar goed we zullen we achter het net vissen of onwijs slechte plaatsen hebben.... GVD......
pi_28039363
Ticketservice geeft veld al als uitverkocht nu

Sterker nog, geeft nu rang 4 als beste plaatsen
pi_28039439
Ik heb staanplaatsen. .
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:48:15 #206
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_28039458
1e rang hier. Niks aan de hand
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:49:28 #207
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_28039477
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef Arcee het volgende:
Ej, dit topic heette eerst anders.
Ik dacht al... Raar... Maar het is dus waar
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_28039481
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:03 schreef Rainboww het volgende:
Er zullen waarschijnlijk voornamelijk nummers van hun nieuwe album worden gespeeld, of niet?
* Just Can't Get Enough
* Enjoy the Silence
* People Are people
* Everything Counts
* But Not Tonight
* Policy Of Truth

Ik ken eigenlijk alleen nog hun grote hits, ben pas recent eigenlijk meer interesse gaan tonen in DM.
Ze zijn volgens mij toch wel een van de meest geremixte artisten ooit!
Just can't get enough niet, die spelen ze al jaren niet meer (alleen Dave Gahan speelde er een stukje van toen ie solo was). Enjoy the silence spelen ze natuurlijk wel
pi_28039837
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:42 schreef nr.126 het volgende:
Ticketservice geeft veld al als uitverkocht nu

Sterker nog, geeft nu rang 4 als beste plaatsen
NEE !
pi_28039905
Ik heb de kaartjes ook binnen,waren er maar 3 voor me die ook voor Depeche Mode kwamen.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:12:15 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28039911
Hmmm met heel veel moeite dus 1e rang plaatsen kunnen krijgen, maar geen staanplaatsen
pi_28040223
Een paar keer gekeken, maar het aanbod wisselt af en toe. soms rang 4 als beste, even later weer rang 1 of zelfs veld.
Misschien omdat mensen op reserveren klikken en de transactie niet af maken binnen 3 minuten, zodat ze daarna weer vrij komen?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:29:17 #213
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28040283
Het meest frustrerende is gewoon dat ik 2x al arenakaartjes had, maar dat ie op de betaalpagina vastliep en dat ligt gewoon aan de server van ticketservice.
pi_28040392
Yes ik heb een kaartje! Ik heb zelfs een staanplaats. Volgens mij kun je beter naar een postkantoor gaan voor een kaartje .

.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:35:35 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28040406
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Het meest frustrerende is gewoon dat ik 2x al arenakaartjes had, maar dat ie op de betaalpagina vastliep en dat ligt gewoon aan de server van ticketservice.
Toch nog gelukt om vloerkaarten te krijgen

nu hebben we dus 2 1e rang kaartjes over, maar goed die raken we wel weer kwijt... belangstellenden mogen mij mailen....
pi_28040411
net 2 kaartjes staanplaats gekocht... geen idee wie er met me meegaat maar dat zien we tegen die tijd wel
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_28040448
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
net 2 kaartjes staanplaats gekocht... geen idee wie er met me meegaat maar dat zien we tegen die tijd wel
Wij hebben nog nooit gemeet toch . Ik heb al wel een kaartje maar och .
pi_28040493
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Inderdaad, die betaalpagina kan ik inmiddels wel iets heel naars aandoen.

Maar, het is gelukt. Geesh, mijn grootste concertwens gaat in vervulling...
Volgende keer ga ik trouwens wel gewoon naar het postkantoor, dit was heel erg slecht voor mijn hart.
pi_28040527
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:

[..]

Toch nog gelukt om vloerkaarten te krijgen

nu hebben we dus 2 1e rang kaartjes over, maar goed die raken we wel weer kwijt... belangstellenden mogen mij mailen....
Da's mooi! Nog 9 maanden de tijd om ze te slijten ergens. Dat zal geen probleem zijn denk ik.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:45:31 #220
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28040583
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:40 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, die betaalpagina kan ik inmiddels wel iets heel naars aandoen.
Je bent niet de enige.....

Ik denk ook niet dat het zo'n probleem wordt om die 1e rang kaartjes kwijt te raken...fans genoeg lijkt het...
pi_28041821
Ik heb vanaf 10:00 geprobeerd de ticketservice telefonisch te bereiken. Zo om de 10 - 15 minuten kreeg ik telkens een automatisch bericht over de lange wachttijd en dat de verbinding verbroken zou worden.

Om 11:55 nog eens geprobeerd, om 12:15 kreeg ik een echt persoon aan de lijn en heb toen 2 staanplaatsen gereserveerd.

In de bevestigings e-mail staat "Wij verzoeken u vriendelijk het totaalbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 dagen over te maken... etc." Is dat 5 dagen vanaf nu (dus 18 t/m de 22e) of heb ik nu nog 5 dagen om het over te maken (dus 19 t/m de 23e)? Ik had ze liever gewoon opgehaald bij het postkantoor trouwens, maar goed.
Danku.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:06:20 #222
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_28041849
*kaartjes heeft!

1e rang.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_28042029
Online bestellen na de eerste stormloop lijkt dus ook nog wel zin te hebben, heb om 13.00 nog een arenakaart kunnen krijgen. Ik krijg ook wel erg veel zin om in januari al naar Hamburg te gaan...
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_28043223
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:37 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Wij hebben nog nooit gemeet toch . Ik heb al wel een kaartje maar och .
Dat wordt de event van 2006, de Tristessa-Ceased2Be-Depeche-Mode-Meet.
Schrijf nu in!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 20 juni 2005 @ 14:07:46 #225
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_28088523
1e rang kaartjes zijn toch arena kaartjes?
Ik wil eigenlijk toch wel, maar ga natuurlijk niet in de nok van Ahoy zitten.
Zijn er eigenlijk nog arena kaartjes te krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')