Moet je ook niet online bestellen.....ik zou maar snel naar een postkantoor gaan ofzo, want 't was best druk bij mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef peaceman het volgende:
iemand die 2 1e rang kaarten teveel heeft en ze niet tegen een woekerprijs verkoopt? ik kom er niet doorheen....klote ticketservice!
Normaal lukt het wel... en nu even vanuit financieel oogpunt via de creditcard... maar goed we zullen we achter het net vissen of onwijs slechte plaatsen hebben.... GVD......quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je ook niet online bestellen.....ik zou maar snel naar een postkantoor gaan ofzo, want 't was best druk bij mij.
Ik dacht al... Raar... Maar het is dus waarquote:
Just can't get enough niet, die spelen ze al jaren niet meer (alleen Dave Gahan speelde er een stukje van toen ie solo was). Enjoy the silence spelen ze natuurlijk welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:03 schreef Rainboww het volgende:
Er zullen waarschijnlijk voornamelijk nummers van hun nieuwe album worden gespeeld, of niet?
Zou er een grote kans zijn dat ze ook nummers spelen zoals:
* Just Can't Get Enough
* Enjoy the Silence
* People Are people
* Everything Counts
* But Not Tonight
* Policy Of Truth
Ik ken eigenlijk alleen nog hun grote hits, ben pas recent eigenlijk meer interesse gaan tonen in DM.
Ze zijn volgens mij toch wel een van de meest geremixte artisten ooit!
NEEquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:42 schreef nr.126 het volgende:
Ticketservice geeft veld al als uitverkocht nu
Sterker nog, geeft nu rang 4 als beste plaatsen
Toch nog gelukt om vloerkaarten te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Het meest frustrerende is gewoon dat ik 2x al arenakaartjes had, maar dat ie op de betaalpagina vastliep en dat ligt gewoon aan de server van ticketservice.
Wij hebben nog nooit gemeet tochquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
net 2 kaartjes staanplaats gekocht... geen idee wie er met me meegaat maar dat zien we tegen die tijd wel
Inderdaad, die betaalpagina kan ik inmiddels wel iets heel naars aandoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Het meest frustrerende is gewoon dat ik 2x al arenakaartjes had, maar dat ie op de betaalpagina vastliep en dat ligt gewoon aan de server van ticketservice.
Da's mooi! Nog 9 maanden de tijd om ze te slijten ergens. Dat zal geen probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch nog gelukt om vloerkaarten te krijgen![]()
nu hebben we dus 2 1e rang kaartjes over, maar goed die raken we wel weer kwijt... belangstellenden mogen mij mailen....
Je bent niet de enige.....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:40 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, die betaalpagina kan ik inmiddels wel iets heel naars aandoen.
Dat wordt de event van 2006, de Tristessa-Ceased2Be-Depeche-Mode-Meet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:37 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit gemeet toch. Ik heb al wel een kaartje maar och
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |