Zeker, beetje in de stijl van Linkin Park. Nummer blijft zijn magie behouden, hoe het ook gemixt isquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Enjoy the Silence 04 is een erg goede remix geworden. Mooie video trouwens.
Waarom die kotssmiley, het bericht staat hier nu toch? Je topic was al aardig naar beneden gezakt. Of dacht je soms dat het hier niet gelezen werd, dit is 'het' topic voor Depeche mode fans.quote:Omdat een nieuw geopend topic maar liefst een heel uur de kans heeft gekregen om te overleven
Okquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yes, nieuwe album staat gepland voor de herfst. Ze zijn nu druk aan het opnemen.
Waarom, waarom, waarom moet het dan in godsnaam in die achterlijke galmbak in Rotterdam?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef Kimsomnia het volgende:
26 maart 2006, Ahoy Rotterdam, Depeche Mode + Support act
Kaarten kosten tussen de 33 en 39 euro, voorverkoop begint zaterdag.
Mag ik even? AAAAAAAH! Ein-de-lijk!
*stuitert weer verder*
Exciter was erg saai en absoluut niet Excitingquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ok![]()
Exciter deed me niet zoveel, ben benieuwd of er wat meer pit op het nieuwe album te horen zal zijn.
Dat was nu precies mijn reactie! Ahoy is kut!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom, waarom, waarom moet het dan in godsnaam in die achterlijke galmbak in Rotterdam?.
* Litpho gaat er vermoedelijk alsnog wel naar toe, zeker als het album beter is dan Exciter, maar toch... *
Het geluid bijvoorbeeld.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:10 schreef nr.126 het volgende:
Welnee, Ahoy, vooraan, staanplaatsen, weinig mis mee
Nou ja, als je vrijwel in de boxen gaat staan dan heb je inderdaad niet zo'n last van alle weerkaatsingen, daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef bartrid het volgende:
Het geluid bijvoorbeeld.....
geen weerkaatsingen en galm inderdaad maar goed vind ik het toch ook niet echt klinken, maar da's in elke zaal zoquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als je vrijwel in de boxen gaat staan dan heb je inderdaad niet zo'n last van alle weerkaatsingen, daar heeft hij wel gelijk in.
Ahoy spant voor zijn formaat wel de kroon van de beetje gangbare zalen, nog even voor 2006 dat ding platbranden en de bende naar de HMH doorsturen dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:24 schreef bartrid het volgende:
geen weerkaatsingen en galm inderdaad maar goed vind ik het toch ook niet echt klinken, maar da's in elke zaal zo
Volgens Vinduppie hierboven al 13 jaar niet meer, dus dat zal de Songs of Faith and Devotion tour geweest zijn. Alan Wilder daarna opgestapt, Dave naar de kloten, kan me voorstellen dat ze touren in Nederland niet echt als prioriteit hebben gezet (ook gegeven de tegenvallende verkoopcijfers tov bijv. Duitsland).quote:Gewoon blij zijn dat ze eindelijk weer eens een keer in Nederland spelen. Was de laatste keer niet ergens in 1990?
Pardon 13 jaar geleden? Stonden ze een paar geleden niet in de HMH of zo?quote:Depeche Mode na 13 jaar weer in Nederland
ROTTERDAM -
Depeche Mode geeft voor het eerst sinds 1993 weer een concert in Nederland. De Engelse groep staat op 26 maart 2006 in Ahoy' in Rotterdam. De voorverkoop begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo donderdag weten.
Dave Gahan, Martin Gore en Andrew Fletcher brachten vorig jaar hun elfde album uit. Strange Love, Enjoy the Silence en I Feel You zijn een aantal van de grootste hits van Depeche Mode. De band scoorde de eerste hit in 1981.
nope, paar jaar geleden in het sportpaleis in Antwerpen, dat was het dichtste bijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon 13 jaar geleden? Stonden ze een paar geleden niet in de HMH of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |