Bedankt!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef Berend. het volgende:
Ja jullie kunnen de TS gewoon gebruiken. Als je inlogt op mFok staat daar het IP
(In de OP staat volgens mij ook de nieuwe, not sure..)
Mijne laatst ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bedankt!
waddafak? Mijn vader invite me op facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drumstickNL's tip van de dag:quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef MineraalWater het volgende:
Goeiemorgen
Tip van de dag, Als je een raam hebt waar de zon de hele dag op staat, Gebruik dan aluminiumfolie om het raam te bedekken, Vervolgens hang je er ook een deken voor zodat het deken al de warmte tegenhoud
Nee jonge, Ik maak mijn eigen air-flow zo cool ben ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
drumstickNL's tip van de dag:
Als je een raam hebt waar de zon de hele dag op staat. Koop dan een fucking airco pauperzemmels.
Fabelachtige groet,
drum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baarden zijn cool, korte broeken voor hommo's en voor jassen is het te warm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet deze week kiezen:
- of ik koop een nieuwe zomerjas
- of ik koop een nieuwe korte broek
- of ik koop een scheerapparaatje (bij de lokale winkel op zaterdag van honderd voor vijftig)
- of ik leg wat opzij en schaf airco aan
keuzes, keuzes, keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |