quote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef Xenzo het volgende:
Mensen die zijn of haar organen niet willen doneren, zouden ook geen recht moeten hebben om een donororgaan te krijgen vind ik.
En dit ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef Roellie80 het volgende:
Doe maar gewoon standaard donor voor iedereen. Je vult maar een formuliertje in wanneer je niet wil. Werkt veul betah
Men moet wachten tot jij aangeeft binnenkort dood te gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef drumstickNL het volgende:
Klacht;
ik ben toch niet van plan om dood te gaan dus zonde van het briefpapier, denk aan de bomen!
Nog erger zijn van die mensen die denken dat dokters je eerder dood laten gaan als je donor bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die geen donor zijn omdat ze denken organen in het niet bestaande hiernamaals nog nodig te hebben
En wel zelf handje ophouden hè![]()
Silence mortal; heb m'n hoornvlies wel weggekruist, hoef mijn ogen er niet uit te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben trouwens ook gewoon donor; van mij mogen ze alles hebben, heb er toch niets meer aan ik dood ben en als je er een ander dan een plezier mee doet.
En ts: misschien komt dit als een schok, maar ook jij gaat ooit dood.
Een vriend van mij dus ook al, alles behalve zijn hoornvlies. Waarom dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Silence mortal; heb m'n hoornvlies wel weggekruist, hoef mijn ogen er niet uit te hebben.
Misschien wil ie met open ogen in z'n kist liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een vriend van mij dus ook al, alles behalve zijn hoornvlies. Waarom dat?
Omdat ik een keer een filmpje heb gezien van zo'n "transplantatie"quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een vriend van mij dus ook al, alles behalve zijn hoornvlies. Waarom dat?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Silence mortal; heb m'n hoornvlies wel weggekruist, hoef mijn ogen er niet uit te hebben.
In wezen slaat dat natuurlijk nergens op; je merkt er geen klote meer van als je dood bent. En ze zetten het weer netjes terug; op het moment dat je opgebaard ligt zal niemand het zien hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat ik een keer een filmpje heb gezien van zo'n "transplantatie"Ze rukken gewoon je ogen eruit en hop, spul eruit.
Als ik later naar Sovngarde/valhalla ga dan wil ik wel zien waar mijn bierpul staat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Misschien wil ie met open ogen in z'n kist liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |