Natuurlijk wel. Anders zou ik immers ook tegen zorgverzekeringen zijn. Het hoeft van mij alleen niet collectief.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is je standpunt nu precies over solidariteit? Als "wij" er gebruik van moeten maken betalen anderen mee. Aan iets meebetalen voor anderen past niet bij jouw visie op de toekomstige maatschappij.
Wat wil je nou?
Zieke mensen laat je het liefst doodgaan omdat je bang bent dat je er wat euro's aan kwijt bent.
Hoe wil je anders een verzekering betaalbaar houden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Anders zou ik immers ook tegen zorgverzekeringen zijn. Het hoeft van mij alleen niet collectief.
Bij de EU vind ik het wat anders. En een lastige kwestie waar ik eerlijk gezegd nog niet uit ben.
Maar de knoflooklanden zullen die 500 miljard in notime ophebben, die gaan dan natuurlijk BMW en Porsches kopen van die extra leningen, voor Duitsland wel weer een goede zaakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het wel een fijn idee, dat mits we in een belabberde positie zitten, wij ook van het fonds gebruik kunnen maken.
Zie het als een collectieve verzekering.
Nerderland hoeft toch niets te betalen aan Italie??quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef remlof het volgende:
In tegenstelling tot wat de PVV beweerde heeft Nederland nog niets betaald aan Italië.
wij hebben geen oude dag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef HD9 het volgende:
[..]
Nerderland hoeft toch niets te betalen aan Italie??
Ik las wel ergens dat men Nederlands pensioengeld wil gebruiken voor het ESM
Ik ook. In posts van von_preussen die door anderen getroll werden genoemd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee, maar sommigen sparen daar wel voor via hun pensioenfondsquote:
zulke mensen krijgen vaak zelf een slecht kindje of zelf een rare ziektequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe wil je anders een verzekering betaalbaar houden?
En iets opeens anders vinden terwijl je met droge ogen verkondigt dat mensen met een ongelukkig kindje zelf voor de kosten op moeten draaien................![]()
![]()
Misselijkmakende gedachte heb je.
Volgens mij is er geen limietquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:30 schreef Igen het volgende:
Is er iemand die weet hoeveel meer gelegenheden er zijn voor Wilders om dit te doen?
Nee, en even snel voor de verkiezingen doordouwen is geen kleutergedrag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je nog meer over Wilders' kleutergedrag moet zeggen.
Dat zeg je nu, maar dat hoef natuurlijk niet waar te zijn. Het aanvragen van een hoofdelijke stemming is ook een bekend politiek middel om te kijken of er tegenstellingen binnen een fractie zijn. Gezien het feit dat er natuurlijk ook in de media de afgelopen 24 cq. 12 uur nogal wat over het ESM is gezegd, is het niet ondenkbaar dat er leden van de Kamer zijn die twijfelen of hun mening gewijzigd hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je nog meer over Wilders' kleutergedrag moet zeggen.
Inderdaad. Jammer dat daar niet langer op doorgegaan werd. Helaas lijkt de logica, als men eenmaal een standpunt heeft ingenomen (in dit geval VOOR dit verdrag), van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef -Datdus- het volgende:
LOL, JK met ze "Ja omdat we het nu bespreken geeft aan dat het democratisch is". Die logica is wel erg krom.
De Jager weet het ook niet meer, iedereen roept van alles tegen hem, als hij zijn eigen mening mocht volgen dan zei ie tegen de EUregenten, stik maar met je zooitjequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Jian het volgende:
Wat een ouwehoer die de Jager, hij draait als een drol in de pot. Continue wegdraaien en aan de haal gaan met bijzaken.
Geloof je het zelf. JK vindt het geweldig. Die krijgt dalijk gewoon een top-baan in de EU hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef HD9 het volgende:
[..]
De Jager weet het ook niet meer, iedereen roept van alles tegen hem, als hij zijn eigen mening mocht volgen dan zei ie tegen de EUregenten, stik maar met je zooitje
Merkel heeft dat 2 jaar geleden al "bevolen".quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef HD9 het volgende:
[..]
maar pensioengeld is wel spaargeld, is dat geen diefstal??quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Merkel heeft dat 2 jaar geleden al "bevolen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |