SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Confidence through competence![]()
Ik pas verder niet echt in het stereotype, in de zin dat ik verder wel verzorgd ben etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik was net zo haha. Blauwe maandag wat sporten gedaan en voor de rest indoors-typetje die te weinig at en te weinig sliep, gewoon ongezond en onnatuurlijk. Sowieso echt zo'n stereotype hier op de opleiding, of van die... gezette jongens in dikke vesten, of van die magere mannetjes met van die witte armpjes uit hun bandshirts.JONGENS DOE ER WAT AAN. Ben nu best wel een vreemde eend in de bijt hier maar dat was ik sowieso al.
Mooi pinda's eten en sloten melk wegklappen tijdens colleges.
En inderdaad, dat met alleen de bar benchen, bad times. En we're talking een 10 kg bar hier.
Je hebt bij ons op de opleiding een gozer die al vanaf het begin eenzelfde zwarte fleece(?)trui draagt. Hij heeft een witharige hond ofzo, want hij zit altijd onder de hondenharen.Dan altijd hetzelfde Homer Simpson shirt eronder, verschrikkelijk.
Dan heb je nog de kerel die zijn haar structureel niet verzorgt - volle baarden en haar wat duidelijk een week of langer niet is uitgespoeld. Dat soort dingen.Te triest.
Dan hoeven ze nog niet eens te liften, ze zouden hun aesthetics al kunnen vertienvoudigen (tot nog steeds onder het landelijk gemiddelde) door zich simpelweg elke dag te douchen en kleren niet langer dan twee dagen achtereenvolgend te dragen.
Of toch du vader?![]()
Ik zeg ook altijd dat ze naast mijn harde worst moeten kijken als ze ergens aan willen knabbelen.This isn't even my final form.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ze naast mijn harde worst moeten kijken als ze ergens aan willen knabbelen.
Of toch du vader?![]()
Ook goed voor het eten ; het muesli notenbrood van de AH. 120 kcals per stuk. Eet er altijd een stuk of vier tussendoor.Overal verstand van.![]()
Ik wou dat ze bij mijn health centereen squatrack en een goede cable row hadden
![]()
Oh ja, en de dumbell/barbell hoek moet groter.![]()
Brah, naar aanleiding van ons dm gesprek een hele tijd terug, wil ik je laten weten dat sport & fitness zeeeeeeerrrr goed bevalt. Overdag kan je echt gewoon je gang gaan, 's avonds tussen 6 en 9 is het wel druk. Just saiyan voor als je eerdaags een nieuwe sportschool zoekt.quote:Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Spek van een varken, 100 gram is 882 calorieën, bijna helemaal vet![]()
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=869![]()
Shit. In mijn invoer app (myfitnesspal is het geworden) staan de kcals er wel bij, maar rest niet. Zoek het thuis even op.quote:Overal verstand van.![]()
Oke, top man. Ik moet helaas eigenlijk altijd tussen 6 en 8 trainen omdat mijn trainingsmaat werkt tot 5. Hij is eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik voorlopig denk ik niet over zal stappen, 'tis namelijk nogal een eind fietsen vanaf Haven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Brah, naar aanleiding van ons dm gesprek een hele tijd terug, wil ik je laten weten dat sport & fitness zeeeeeeerrrr goed bevalt. Overdag kan je echt gewoon je gang gaan, 's avonds tussen 6 en 9 is het wel druk. Just saiyan voor als je eerdaags een nieuwe sportschool zoekt.![]()
Maar goed om te weten, dank voor de heads up. Als ik gelegenheid zie om daarheen te gaan zal ik die zeker aangrijpen.
Of toch du vader?![]()
Ok.. hier dus mijn eerste voedingschema. hoop dat het een beetje duidelijk is.
Ik eet sochtends dus 6 crackers, ik zie dat het aardig wat Kcal zijn. Ik ben al een tijdje van plan om ipv crackers brinta te nemen, als het een beetje te vreten is. Ook eet ik meestal 6 boterhammen ipv 4, maar het tikt dus wel aardig aan, vandaar dat ik dit dus al veranderd heb naar 4 per dag.
Ik heb berekend dat mijn onderhoud 2800 Kcal moet zijn, hier wil ik dus 400 onder gaan zitten, ja, ik moet er nog wat uit schrappen, maar dit wil ik dus doen door de crackers te vervangen voor brinta.
Het zal heus niet het beste schema zijn, maar wat vinden jullie ervan?![]()
![]()
CrackersWel volkoren, meergranen etc hoop ik dan?
Als het een cutschema is zou ik die 33gr noten schrappen. Dat zijn nou de easy kcals (zowel om aan te vullen als te schrappen)Of toch du vader?![]()
Verder, als je met rijst + kip + pindasaus bijna 900 kcal bereikt, dan neem je wel veel pindasaus. Satesaus is heerlijk, maar 100gr rijst is ~350 kcal, 100gr kip is ~110 kcal, dus meer dan de helft van je kcals komen uit satesaus, waar relatief weinig in zit. Die 450+ kcal kan je beter aan nog een maaltijd spenderen.
Ipv hagelslag verder inderdaad liever iets voedzaams. Ipv crackers liever brood (wel volkoren en meergranen e.d.). Ook eet je niks tussen 11:30 en 17:00, waarbij je maaltijd om 11:30 al weinig voorstelt (2 boterhammen met kaas). Je leeft dus 9uur lang (tussen 08u en 17u) op 4 boterhammen en een banaan. Ik weet niet hóe goed je je honger kan onderdrukken, maar dat is best wild. Ik zou daar die kcals van die satesaus gebruiken om nog een voedzame maaltijd erin te gooien.Of toch du vader?![]()
Oh god, this x1000.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik pas verder niet echt in het stereotype, in de zin dat ik verder wel verzorgd ben etc.
Je hebt bij ons op de opleiding een gozer die al vanaf het begin eenzelfde zwarte fleece(?)trui draagt. Hij heeft een witharige hond ofzo, want hij zit altijd onder de hondenharen.Dan altijd hetzelfde Homer Simpson shirt eronder, verschrikkelijk.
Dan heb je nog de kerel die zijn haar structureel niet verzorgt - volle baarden en haar wat duidelijk een week of langer niet is uitgespoeld. Dat soort dingen.Te triest.
Dan hoeven ze nog niet eens te liften, ze zouden hun aesthetics al kunnen vertienvoudigen (tot nog steeds onder het landelijk gemiddelde) door zich simpelweg elke dag te douchen en kleren niet langer dan twee dagen achtereenvolgend te dragen.Vaak een hele week hetzelfde vest aan en dagenlang teren op frikandelbroodjes, cola en dropkogels uit de kantine.
Doe wat je zelf wil boys, maar realiseer je goed dat je deze T-levels nooit weer krijgt en dus je NATTY POTENTIAL nooit zal zien zo. <insert Socrates quote> Ga gewoon een keer in de gym kijken of ga een keer mee, hartstikke leuk en iedereen begint ergens. Ik heb altijd gedacht dat het niets voor mij zou zijn, dat ik altijd een iel ventje zou blijven, want 'ik heb de aanleg niet'.![]()
Of de dreaded 'ik eet zoveel ik wil maar kom niet aan'. Terwijl de meeste mensen die dat roepen gewoon nooit goed voor hun lichaam gezorgd hebben en altijd te weinig gegeten hebben. Begin daar eens, probeer het tenminste.
Ik had nooit gedacht dat ik hier zoveel plezier en voldoening uit zou kunnen halen. Je bent lekker bezig, je wordt altijd uitgedaagd, je leert doorzetten en je timmert aan iets wat je 24/7 bij je hebt. Gewoon alleen al leuk. Kleren zitten beter, je bent sterker, etc. Maar bij mij duurde het ook even voor ik het zag, voelde me eerst een onhandige loser in de gym maar zat er aan vast en na een poosje kwam het vanzelf. Daarom kan ik me ook altijd zo herkennen in die gasten, en doe ik soms te veel moeite om ze ook aan de slag te krijgen.
Vrienden en (on)bekenden lukt het vaak bij, maar hier op de opleiding lijkt het futiel te zijn en ook 'makkelijke sloots, mocht je dat willen' interesseert ze niet. Tja, dan blijft het je eigen keuze.Maar voor alle autisten
die hier stiekem meelezen: probeer het gewoon een keer.
En dan niet in je eentje ongemakkelijk gaan staan doen, je kut en klein voelen en na 20 minuten met je staart tussen je quads de tempel verlaten, maar gewoon lekker een uurtje beuken met iemand die gemotiveerd en behulpzaam is. Gewoon zien hoe leuk het kan zijn, die feelgood-feeling acquiren en dan wachten tot je diezelfde motivatie krijgt. Lekker uit je build halen wat er in zit en er later met een smile aan terugdenken.
![]()
![]()
Jep. Ik dacht ook dat ik er de aanleg niet voor had, terwijl dat eigenlijk wel zo is. Ik ben meso met wat ecto neigingen hier en daar, en mijn 'gebrek aan aanleg' was eigenlijk 'gebrek aan eten en trainen'. Ik vond een vriend van mij echt een mooi (no homo) atletisch lichaam hebben, nu zie ik in dat hij eigenlijk nooit voorbij z'n noobiegains is gekomen (op pecs na, die hij zwaar heeft overtrained, heb ik hem met alles al ruimschoots ingehaald, en ik ben echt nog niet op een niveau waar ik enigzins tevreden kan zijn over mijn fysiek m.i.) en hij gewoon een laag bf% heeft.
Bijna niemand heeft untrained (dwz mensen die zo goed als niet sporten) een degelijk lichaam, maar goed, dat realiseer je niet als je in die positie zit. Wat jij zegt klopt als een bus, en verder herken ik me compleet in je verhaal.Of toch du vader?![]()
Ik zou wel willen, maar ik krijg sochtends die boterhammen niet weg, vandaar dat ik op brinta over wilde gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:34 schreef 16meter het volgende:
crackers met hagelslag.. ik zou volkorenbrood eten met kipfilet bijvHmm.. ik eet 150g rijst en 150g kip, teminste, dit heb ik gisteren met een keukenweegschaal berekend, en ik kom op 540kcal voor de rijst en 280 kcal voor de kip, dat is totaal 820kcal, dat betekent dat ik eigenlijk 70kcal uit pindasaus haal, het is een eetlepel pindasaus, geen idee hoeveel gram dit is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Luchtkoker het volgende:
Verder, als je met rijst + kip + pindasaus bijna 900 kcal bereikt, dan neem je wel veel pindasaus. Satesaus is heerlijk, maar 100gr rijst is ~350 kcal, 100gr kip is ~110 kcal, dus meer dan de helft van je kcals komen uit satesaus, waar relatief weinig in zit. Die 450+ kcal kan je beter aan nog een maaltijd spenderen.
Ipv hagelslag verder inderdaad liever iets voedzaams. Ipv crackers liever brood (wel volkoren en meergranen e.d.). Ook eet je niks tussen 11:30 en 17:00, waarbij je maaltijd om 11:30 al weinig voorstelt (2 boterhammen met kaas). Je leeft dus 9uur lang (tussen 08u en 17u) op 4 boterhammen en een banaan. Ik weet niet hóe goed je je honger kan onderdrukken, maar dat is best wild. Ik zou daar die kcals van die satesaus gebruiken om nog een voedzame maaltijd erin te gooien.
Ik at inderdaad rond 2-3 uur ook nog 2 boterhammen, maar deze heb ik er dus al uitgehaald.![]()
En houd nou eens op met die edits Panzer, het is leuk, maar ik ga je post niet 5x opnieuw lezen omdat je een zinnetje ergens wijzigt.
Of toch du vader?![]()
280 kcal voor kip uit 150gr? Weet niet wat voor kip jij eet, maar kip is doorgaans geen 186 kcal per 100gr. Mager rundvlees is zo'n 125 kcal, en kip is echt nog flink magerder dan dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:41 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik krijg sochtends die boterhammen niet weg, vandaar dat ik op brinta over wilde gaan.
[..]
Hmm.. ik eet 150g rijst en 150g kip, teminste, dit heb ik gisteren met een keukenweegschaal berekend, en ik kom op 540kcal voor de rijst en 280 kcal voor de kip, dat is totaal 820kcal, dat betekent dat ik eigenlijk 70kcal uit pindasaus haal, het is een eetlepel pindasaus, geen idee hoeveel gram dit is.
Ik at inderdaad rond 2-3 uur ook nog 2 boterhammen, maar deze heb ik er dus al uitgehaald.
Een eetlepel is 15ml trouwens. Dat is niet zoveel nee, maar ik betwijfel ten zeerste dat jij uit 150gr rijst, 150gr kip en 15ml satesaus 900 kcal haalt.Of toch du vader?![]()
je zult echt een andere mindset moeten aannemen als je met deze sport een mooi resultaten wilt boekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:41 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik krijg sochtends die boterhammen niet weg, vandaar dat ik op brinta over wilde gaan.
'lust ik niet', 'krijg ik niet weg' etc.. zit allemaal tussen de oren![]()
Op zich mee eens, maar in dit specifieke geval is brinta voor volkoren boterhammen een prima substitute.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
je zult echt een andere mindset moeten aannemen als je met deze sport een mooi resultaten wilt boeken
'lust ik niet', 'krijg ik niet weg' etc.. zit allemaal tussen de orenConfidence through competence![]()
Kwark gaat er bij mij anders niet in hoor, en believe me, I tried..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
je zult echt een andere mindset moeten aannemen als je met deze sport een mooi resultaten wilt boeken
'lust ik niet', 'krijg ik niet weg' etc.. zit allemaal tussen de oren
Tevens een fototje, yes superdude, ik ken geen poses en het kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik heb deze van calorietabel:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
280 kcal voor kip uit 150gr? Weet niet wat voor kip jij eet, maar kip is doorgaans geen 186 kcal per 100gr. Mager rundvlees is zo'n 125 kcal, en kip is echt nog flink magerder dan dat.
kipfilet (gebakken) 100 gr. 187 33.4 0.5 4.7
maar ik zal vanavond even op het doosje van de kip in de vriezer kijken, en daarvan uit gaan. Verder eet ik wel volkoren rijst.Ik weet het, vandaar dat ik dit schema gemaakt hebt, maar ik ga eerst brinta proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
'lust ik niet', 'krijg ik niet weg' etc.. zit allemaal tussen de oren![]()
Neem 's ochtends een whey shake en gooi dr brinta doorheen. Drinkt makkelijk weg en is nog lekker ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik heb deze van calorietabel:
kipfilet (gebakken) 100 gr. 187 33.4 0.5 4.7
maar ik zal vanavond even op het doosje van de kip in de vriezer kijken, en daarvan uit gaan. Verder eet ik wel volkoren rijst.
[..]
Ik weet het, vandaar dat ik dit schema gemaakt hebt, maar ik ga eerst brinta proberenIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Netjes man. Superdroog. Zo'n laag % zie ik mezelf zeker niet halen. Maar misschien moet ik het ook maar gewoon proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kwark gaat er bij mij anders niet in hoor, en believe me, I tried..
Tevens een fototje, yes superdude, ik ken geen poses en het kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen
[ afbeelding ]
Is in ieder geval leuk om weer een doel te hebben. Nu eerst weer naar de 90kg....dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
zeer netjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Valt wel mee man, ik denk dat ik rond de 12/13% zit. Abs flexed en door de belichting lijkt het allemaal wat leuker. Als ik ze ontspan dan zie je alleen de een groot vierkant zeg maar. Snap niet hoe t kan dat ik bij mn heupen wel al aderen zie maar ok...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Netjes man. Superdroog ook. Zo'n laag % zie ik mezelf zeker niet halen. Maar misschien moet ik het ook maar gewoon proberen
Is in ieder geval leuk om weer een doel te hebben. Nu eerst weer naar de 90kg.Thanks brah, ik doe me best hahaquote:Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ziet er veel droger uit man... Bizar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Valt wel mee man, ik denk dat ik rond de 12/13% zit. Abs flexed en door de belichting lijkt het allemaal wat leuker. Als ik ze ontspan dan zie je alleen de een groot vierkant zeg maar. Snap niet hoe t kan dat ik bij mn heupen wel al aderen zie maar ok......dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Nette foto!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Neem 's ochtends een whey shake en gooi dr brinta doorheen. Drinkt makkelijk weg en is nog lekker ook.
Bedankt, dat ga ik eens proberen. Dan kom ik totaal op 510 Kcal uit, Dat is als ik 50g brinta erdoor gooi. is dit reeel of moet er meer/minder brinta in?![]()
wouldfapagain/10quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Of toch du vader?![]()
Deze pic is eigenlijk voor de bitches bedoeld.quote:
semi-srsIk heb geen idee hoeveel 50g gram is om eerlijk te zijn. Ik drink 3 shakes per dag en op een trainingsdag doe ik er bij twee 5 eetlepels brinta in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Nette foto!
Bedankt, dat ga ik eens proberen. Dan kom ik totaal op 510 Kcal uit, Dat is als ik 50g brinta erdoor gooi. is dit reeel of moet er meer/minder brinta in?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Het geeft resultaat zo te zienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Thanks brah, ik doe me best haha![]()
![]()
E-boks! Zeker mijn rug (en dus schouderbreedte) lijkt bijna wel verdubbeld te zijn, iets wat je er nooit aan af had gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Jep. Ik dacht ook dat ik er de aanleg niet voor had, terwijl dat eigenlijk wel zo is. Ik ben meso met wat ecto neigingen hier en daar, en mijn 'gebrek aan aanleg' was eigenlijk 'gebrek aan eten en trainen'. Ik vond een vriend van mij echt een mooi (no homo) atletisch lichaam hebben, nu zie ik in dat hij eigenlijk nooit voorbij z'n noobiegains is gekomen (op pecs na, die hij zwaar heeft overtrained, heb ik hem met alles al ruimschoots ingehaald, en ik ben echt nog niet op een niveau waar ik enigzins tevreden kan zijn over mijn fysiek m.i.) en hij gewoon een laag bf% heeft.
Bijna niemand heeft untrained (dwz mensen die zo goed als niet sporten) een degelijk lichaam, maar goed, dat realiseer je niet als je in die positie zit. Wat jij zegt klopt als een bus, en verder herken ik me compleet in je verhaal.En dan zeggen ze 'ja nou heel goed van je maar dat is toch heel onnatuurlijk en onbedoeld'.
Mijn broer heeft 'van zichzelf' wel die wijdere bouw, en ik was altijd het takje. Gewoon een kwestie van 'hij heeft altijd meer gegeten dan ik'.
En dat is voor de meeste mensen ook zo, mensen onderschatten hun aanleg heel erg en dat is zonde om te zien. Ik heb dan nog wel die tenger-re build, maar ik ben ervan overtuigd dat dit al een stuk meer lijkt op hoe mijn aanleg/bouw daadwerkelijk is. En dat is heel mooi om bij jezelf + anderen te zien. Ik zal mezelf nooit meer zo tekort doen en ik probeer dan ook andere mensen te helpen hetzelfde te zien.
Al die mensen met overgewicht of zelfbeeld-problemen, zo onnodig allemaal. Daadwerkelijk stappen maken naar een beter ontwikkeld lichaam = win, voor alles.Waar je de grens trekt tussen dedication & obsession moet je maar voor jezelf uitmaken.
Ziet er heel goed uit man, mooi droog inderdaad. Respect.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die veins begin ik ook steeds meer te zien, vind het wel hard. Hoe lang train je al?
![]()
Eet nu 4 keer per dag kip met rijst (in totaal 300 gram rijst 600 gram kip) maar kan dit op mn nieuwe werk niet echt goed volhouden. Met watvoor soort brood kan ik dit het beste vervangen?
Dacht zelf aan bruine bolletjes (hard of zacht) zo bruin mogelijk en dan 6 of 8 bollen per dag en daar mn kip over verdelen? En dan thuis pre workout nog 75 gram rijst met 150 gram kip ofzo?Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Ik ben in december 2010 begonnen met serieus trainen. Dus op zich niet super impressive, maar ik ben wel blij met het resultaat tot nu toe als ik mezelf vergelijk met een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ziet er heel goed uit man, mooi droog inderdaad. Respect.Die veins begin ik ook steeds meer te zien, vind het wel hard. Hoe lang train je al?
Trouwens, ik ben al zo'n 3 weken gestopt met creatine, maar ik bedenk me net dat mijn kracht/aantal reps helemaal niet achteruit is gegaan en zelfs iets vooruit. Ik zal wel een non-responder zijn denk ik zo.![]()
Krachttoename bij creatine is minimaal en zeker als je genoeg vlees eet, kan het goed zijn dat je normaal al op een behoorlijk creatineniveau zat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef kevin_ het volgende:
Trouwens, ik ben al zo'n 3 weken gestopt met creatine, maar ik bedenk me net dat mijn kracht/aantal reps helemaal niet achteruit is gegaan en zelfs iets vooruit. Ik zal wel een non-responder zijn denk ik zo.Confidence through competence![]()
Eet best wel weinig vlees, zo'n 1 a 2x per week 2-300 gram.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krachttoename bij creatine is minimaal en zeker als je genoeg vlees eet, kan het goed zijn dat je normaal al op een behoorlijk creatineniveau zat.![]()
Bruine bolletjes zijn lang niet zo goed als ze lijken. Er zit vaak suiker in en die bruine kleur komt bijvoorbeeld door gebrande mout. Beter pak je gewoon volkoren brood.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef Mopst3r het volgende:
Eet nu 4 keer per dag kip met rijst (in totaal 300 gram rijst 600 gram kip) maar kan dit op mn nieuwe werk niet echt goed volhouden. Met watvoor soort brood kan ik dit het beste vervangen?
Dacht zelf aan bruine bolletjes (hard of zacht) zo bruin mogelijk en dan 6 of 8 bollen per dag en daar mn kip over verdelen? En dan thuis pre workout nog 75 gram rijst met 150 gram kip ofzo?![]()
Dit lijkt er dus meer op?
Ik heb even voor het gemak de rijst en kip veranderd in 700 kcal, dit zal ik vanavond even nakijken.
Hoe zat het ook alweer met de verhoudingen? daar heb ik me nu helemaal niet aangehouden, ik ging van het Kcal totaal uit, maar dit was 40/30/20 voor afvallen, of zit ik verkeerd?
Is brinta trouwens gewoon bij de ah te koop? ik heb het namelijk nog nooit gezien.![]()
![]()
Reken je voor de rijst bereidde of onbereidde rijst? Dat scheelt aanzienlijk in het volume per gr.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef Toverbal0 het volgende:
Dit lijkt er dus meer op?
Ik heb even voor het gemak de rijst en kip veranderd in 700 kcal, dit zal ik vanavond even nakijken.
Hoe zat het ook alweer met de verhoudingen? daar heb ik me nu helemaal niet aangehouden, ik ging van het Kcal totaal uit, maar dit was 40/30/20 voor afvallen, of zit ik verkeerd?
Is brinta trouwens gewoon bij de ah te koop? ik heb het namelijk nog nooit gezien.
[ afbeelding ]Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Tja, K/E/V verhoudingen zijn niet echt iets wat je per se wilt aanhouden. Denk je dat jouw lichaam bijhoudt hoeveel procent van je energie je uit bepaalde macro's haalt?
Het gaat erom dat je per kilo (vetvrije) massa je x gram eiwitten en (goede) vetten pakt, de rest kan je opvullen met carbs (of wat je wilt). Uiteraard het liefst uit zo schoon mogelijke bronnen om ook goed je micro's te pakken.
Tevens - geen kwark voor het slapen? Geen eten na 20:00? Een shake om 4:45? Het maakt allemaal op zich niet zo enorm veel uit (kwark voor het slapen is zeker nice voor de caseine, maar ook niet verplicht), maar ik zou het niet trekken om na 20:00 niks meer te eten, bijvoorbeeld. Ik vind je timings wat raar, maar goed, als jij denkt dat dit voor je gaat werken, vooral doen he
Of toch du vader?![]()
Wat zijn producten met veel carbs en weinig vetten/eiwitten? Pasta, rijst, wat nog meer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Tja, K/E/V verhoudingen zijn niet echt iets wat je per se wilt aanhouden. Denk je dat jouw lichaam bijhoudt hoeveel procent van je energie je uit bepaalde macro's haalt?
Het gaat erom dat je per kilo (vetvrije) massa je x gram eiwitten en (goede) vetten pakt, de rest kan je opvullen met carbs (of wat je wilt). Uiteraard het liefst uit zo schoon mogelijke bronnen om ook goed je micro's te pakken.![]()
Brood. Je hoeft btw niet per se carbs te pakken met weinig vetten/eiwitten om de rest op te vullen hoor, die aantal grammen vet en eiwitten zijn eigenlijk minima, en geen bovengrenzen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:46 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat zijn producten met veel carbs en weinig vetten/eiwitten? Pasta, rijst, wat nog meer?
Carbs heb je vooral nodig om je energiek te voelen en om goed te kunnen knallen bij trainingen, maar je hebt maar heel weinig echt nódig (eigenlijk wil je gewoon uit ketose blijven als je geen keto dieet volgt, en daar is volgens mij niet zoveel voor nodig). Als je er wat extra eiwitten/vetten bij pakt is dat totaal niet erg, zit je juist eerder in die veilige zone.
Of toch du vader?![]()
onbereid, gewoon zo uit het pak 150g gewogen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Reken je voor de rijst bereidde of onbereidde rijst? Dat scheelt aanzienlijk in het volume per gr.Okee beter, hoeveel gram eiwitten moet dit zijn? ik dacht ergens gelezen te hebben 2 a 3 gram? volgens de berekening voor het vetpercentage heb ik 66kg vetvrije massa. dit zou dus neer komen op 132-198 gram eiwitten. Daar zit ik dan mooi tussen, mocht het kloppen dat je 2 a 3 gram berekend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Het gaat erom dat je per kilo (vetvrije) massa je x gram eiwitten en (goede) vetten pakt, de rest kan je opvullen met carbs (of wat je wilt). Uiteraard het liefst uit zo schoon mogelijke bronnen om ook goed je micro's te pakken.![]()
Als je 2gr per kilo lichaamsgewicht aanhoudt zit je in principe veilig*. Het wordt vaak overschat. Als je rond de 150gr zit zit je dus wel goed ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:49 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
onbereid, gewoon zo uit het pak 150g gewogen.
[..]
Okee beter, hoeveel gram eiwitten moet dit zijn? ik dacht ergens gelezen te hebben 2 a 3 gram? volgens de berekening voor het vetpercentage heb ik 66kg vetvrije massa. dit zou dus neer komen op 132-198 gram eiwitten. Daar zit ik dan mooi tussen, mocht het kloppen dat je 2 a 3 gram berekend.
*Tenzij je on dat dere cell-tech bent, maar ik ga er vanuit dat dit niet voor jou opgaat.Of toch du vader?![]()
Haha wat is dere cell tech?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je 2gr per kilo lichaamsgewicht aanhoudt zit je in principe veilig*. Het wordt vaak overschat. Als je rond de 150gr zit zit je dus wel goed ja.
*Tenzij je on dat dere cell-tech bent, maar ik ga er vanuit dat dit niet voor jou opgaat.
Heel dom, maar wat nou als je over die 150g zit, zeg 190g? maakt dat super veel uit of niet?
dit is trouwens het schema wat ik wil gaan gebruiken mocht ik ochtend dienst hebben, daarom sta ik om half 5 op, en lig ik meestal rond 10 uur op bed, vandaar dat dat wel lukt.
Het schema voor een avonddienst moet ik nog maken, maar dat baseer ik hierop. Alleen dan kom ik pas om 9 - half 10 me bed uit, en ga ik sochtends trainen, en dan slaap ik weer rond 12 uur. Vandaar dat de tijden inderdaad wat raar zijn.
Kwark had ik er eerst wel in staan, maar zo kwam ik dus boven me benodigde Kcal, misschien als ik me rijst en kip herberekend heb, ik nog wat moet bijvullen, en dat zou dan met kwark zijn.![]()
Als je erover heen zit maakt het niet uit. Je zal wat meer eiwit oxideren, waardoor je wat meer protein-farts laat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Haha wat is dere cell tech?
Heel dom, maar wat nou als je over die 150g zit, zeg 190g? maakt dat super veel uit of niet?
dit is trouwens het schema wat ik wil gaan gebruiken mocht ik ochtend dienst hebben, daarom sta ik om half 5 op, en lig ik meestal rond 10 uur op bed, vandaar dat dat wel lukt.
Het schema voor een avonddienst moet ik nog maken, maar dat baseer ik hierop. Alleen dan kom ik pas om 9 - half 10 me bed uit, en ga ik sochtends trainen, en dan slaap ik weer rond 12 uur. Vandaar dat de tijden inderdaad wat raar zijn.
Kwark had ik er eerst wel in staan, maar zo kwam ik dus boven me benodigde Kcal, misschien als ik me rijst en kip herberekend heb, ik nog wat moet bijvullen, en dat zou dan met kwark zijn.Verder zit je alleen maar 'extra veilig', het is hooguit nadelig in de zin dat je (uitgaand van hetzelfde kcal) dan op andere macro's gaat snijden, en je dan wellicht te laag in de vetten komt oid. Maar zolang dat goed zit, zijn extra eiwitten an sich totaal niet nadelig.
Ik zou btw niet snijden in kwark. Dat er lekker in houden, is maar <300 kcal (mits mager) en 50gr langzame eiwitten, perfect voor in de nacht.Of toch du vader?![]()
Waarom lost mijn BCAA shit niet op in water?
Tering hee......dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Je hebt eigenlijk tren-prop gekregen, wat hydrofoob is. Kut man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Waarom lost mijn BCAA shit niet op in water?
Tering hee...Of toch du vader?![]()
Super bedankt voor je (snelle) antwoorden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je erover heen zit maakt het niet uit. Je zal wat meer eiwit oxideren, waardoor je wat meer protein-farts laat.Verder zit je alleen maar 'extra veilig', het is hooguit nadelig in de zin dat je (uitgaand van hetzelfde kcal) dan op andere macro's gaat snijden, en je dan wellicht te laag in de vetten komt oid. Maar zolang dat goed zit, zijn extra eiwitten an sich totaal niet nadelig.
Ik zou btw niet snijden in kwark. Dat er lekker in houden, is maar <300 kcal (mits mager) en 50gr langzame eiwitten, perfect voor in de nacht.
Dan laat ik lekker de eiwitten hoog haha.
Ik ga morgen kwark en brinta halen, en dan kijken of dit werkt, moet niet zo moeilijk zijn om vol te houden, ik doe dit in principe elke dag al, alleen dan crackers ipv brinta.![]()
![]()
Gewoon stroop door de brinta en kaneel of siroop door de kwark.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:09 schreef Bendoe het volgende:
Elke ochtend met brinta na ongeveer de helftHetzelfde met kwark. MAAR NIET ZEIKEN EN STAUWEN!!!11
Maar ik gooi meestal wat melk en kwark in mijn shake-beker voor het slapen gaan, beetje siroop erbij en het is gewoon goed te drinken + je krijgt weer een shitload aan eiwitten binnen.![]()
Lijkt me een voordelig prijsje dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk tren-prop gekregen, wat hydrofoob is. Kut man.
Kan ik het nu het beste snuiven of injecteren?...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Ik heb nu magere aardbeien kwark van de'n Aldi. Die is gewoon lekker, al is maar de vraag hoe goed deze isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:09 schreef Bendoe het volgende:
Elke ochtend met brinta na ongeveer de helftHetzelfde met kwark. MAAR NIET ZEIKEN EN STAUWEN!!!11
50 kcal per 100 gram en 5 gram suiker ofso.
Maar de gewone kwark krijg ik niet op zonder jam er in te doen waar ook weer veel suiker in zit.![]()
Kwarkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:09 schreef Bendoe het volgende:
Op het begin vond ik het niet te vreten maar al snel wende het, en nu kan ik niet meer zonder. Heerlijke pre-bedtime snack.
![]()
Of toch du vader?![]()
Vroeger ( lees toen ik 6 was ofzo ) vond ik Bambix altijd veel lekkerder dan Brinta, wel een stuk duurder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:09 schreef Bendoe het volgende:
![]()
Sowieso snuiven. Mensen die hun crea/whey/AAS niet snuivenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Lijkt me een voordelig prijsje dan.
Kan ik het nu het beste snuiven of injecteren?
Of toch du vader?![]()
Samehere, heb er jarenlang siroop doorgedaan, maar nu alweer maanden zonder. Het went vrij snel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
KwarkOp het begin vond ik het niet te vreten maar al snel wende het, en nu kan ik niet meer zonder. Heerlijke pre-bedtime snack.
Bedankt Hans.![]()
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sowieso snuiven. Mensen die hun crea/whey/AAS niet snuiven
Maar ik ben zo'nlulletje en wil graag mn BCAA'tjes opgelost zien in water.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Brinta is heerlijk! Met melk, magere melk, volle melk. Gekookt/ongekookt. Gewoon plain. En kwark is zo ook wel weg te kauwen al doe ik het liever met een beetje whey voor de smaak.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kwark gewoon zo erin.
Brinta never nooit....dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Ik krijg Brinta opgewarmd wel weg maar vind het ook niet echt lekker. Daarom doe ik 's ochtends 250 ml melk in een shakebaker, 50 gram Brinta erbij en een beetje water om het vloeibaar te maken. En dat dan 2 keer om aan mijn 100 gram Brinta te komen (alles in één keer past niet in de beker). Flink schudden en dat wegdrinken, beter te doen dan opgewarmd en scheelt veel tijd.
![]()
Doe maar eens havermout door je kwark, dat krijg je pas moeilijk weg.This isn't even my final form.![]()
Allebei mogelijk carcinogeen. Maar daar hoeven wij squatters ons niet druk over te maken.This isn't even my final form.![]()
Havermout moet je pannekoeken van bakken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef Levolution het volgende:
Doe maar eens havermout door je kwark, dat krijg je pas moeilijk weg.
Schopje naar CUL misschien een idee..?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Precies. En ik ben werkelijk waar nog nooit een goede studie tegengekomen dat juist deze moleculen (zoetstoffen heb ik het over, cyclamaat, sacharine, sucralose, aspartaam of die stevioglucocidengeitenwollensokkendingen) specifiek carcinogeen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Levolution het volgende:
Allebei mogelijk carcinogeen. Maar daar hoeven wij squatters ons niet druk over te maken.
Ja, carcinogeen bij een equivalent van 300x blikjes cola light per dag dagelijks drie maanden lang als je een rat bent. Maargoed.
Allemaal aan de neutrale whey jongens
Drink net mn stracciatella shakey wegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. En ik ben werkelijk waar nog nooit een goede studie tegengekomen dat juist deze moleculen (zoetstoffen heb ik het over, cyclamaat, sacharine, sucralose, aspartaam of die stevioglucocidengeitenwollensokkendingen) specifiek carcinogeen zijn.
Ja, carcinogeen bij een equivalent van 300x blikjes cola light per dag dagelijks drie maanden lang als je een rat bent. Maargoed.
Allemaal aan de neutrale whey jongens
Wat heb jij btw voor diploma's? Zie vaak erg intellectuele posts van jou langskomen die jij altijd kan onderbouwen. Respect :p![]()
Ik heb zelf muesli gemaakt van rozijnen, havermout, lijnzaad, beetje brinta en dan magere yoghurt erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:41 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. ik eet 150g rijst en 150g kip, teminste, dit heb ik gisteren met een keukenweegschaal berekend, en ik kom op 540kcal voor de rijst en 280 kcal voor de kip, dat is totaal 820kcal, dat betekent dat ik eigenlijk 70kcal uit pindasaus haal, het is een eetlepel pindasaus, geen idee hoeveel gram dit is.
Ik at inderdaad rond 2-3 uur ook nog 2 boterhammen, maar deze heb ik er dus al uitgehaald.
Ook een ontbijtje die je makkelijk wegkrijgt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Vroeger ( lees toen ik 6 was ofzo ) vond ik Bambix altijd veel lekkerder dan Brinta, wel een stuk duurder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
KwarkOp het begin vond ik het niet te vreten maar al snel wende het, en nu kan ik niet meer zonder. Heerlijke pre-bedtime snack.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nu magere aardbeien kwark van de'n Aldi. Die is gewoon lekker, al is maar de vraag hoe goed deze is50 kcal per 100 gram en 5 gram suiker ofso.
Maar de gewone kwark krijg ik niet op zonder jam er in te doen waar ook weer veel suiker in zit.ik heb magere kwark van almhof. 41 gram eiwitten, heerlijk om 's avonds weg te lepelen. zonder vruchten of siroop of zoietsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gewoon stroop door de brinta en kaneel of siroop door de kwark.
Maar ik gooi meestal wat melk en kwark in mijn shake-beker voor het slapen gaan, beetje siroop erbij en het is gewoon goed te drinken + je krijgt weer een shitload aan eiwitten binnen.![]()
![]()
Lijkt wel of mensen hier van brood, pindakaas en whey leven. Vergeet je groentes niet. Sinds kort eet ik vooral primal (bovenop IF) met <200g carbs per dag, maar niet in Keto dus. En het bevalt supergoed, dat je veel carbs voor energie nodig hebt is echt onzin en ik zou eigenlijk iedereen hetzelfde aanraden.
Ga niet moeilijk doen om magere kwark, volle kwark is lekkerder èn gezonder.![]()
Groentes vergeet ik niet, net nog een halve broccoli gehad. Met kwark, peterselie, knoflook en olijfolie eroverheen.
This isn't even my final form.![]()
Groentes eet ik wel te weinig eigenlijk hoe belangrijk is het om dit voldoende te eten (bodybuildingwise gezien uiteraard)? Ik eet elke dag ongeveer 80-100 gram groente dus ongeveer zoveel als een normaal persoon. Eet wel altijd 2 stuks fruit geen idee of dat er iets mee te maken heeft of dat dat weer iets heel anders is?![]()
Net geprobeerd mijn bf te berekenen via een calculator die taille- en nekomtrek gebruikt en die komt op 14,7% uit. Dat valt toch wel erg tegen, ik dacht dat ik inmiddels wel op 10-12% zat.Toch maar weer even de cardio omhoog gooien.
![]()
is in principe niet zo belangrijk, ken grote gasten die niet of nauwelijks groente eten, maar voor je gezondheid doet het veel goeds natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Groentes eet ik wel te weinig eigenlijk hoe belangrijk is het om dit voldoende te eten (bodybuildingwise gezien uiteraard)? Ik eet elke dag ongeveer 80-100 gram groente dus ongeveer zoveel als een normaal persoon. Eet wel altijd 2 stuks fruit geen idee of dat er iets mee te maken heeft of dat dat weer iets heel anders is?![]()
groente boeit geen kkhenkie het gaat om de macros evenuteel bij te vullen met wat vezeltjes of supplementatie als je geen groente eet grgrI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Groente (lees kalium) helpt wel bij het preserveren van spiermassa http://www.ajcn.org/content/87/3/662.abstract (getest bij ouderen, maar dit kan je ongetwijfeld extrapoleren naar bbers), maar als je bulked heb je het voor spieren niet nodig. Maar je huid wordt er mooier van en je zal er gezonder van worden![]()
![]()
Ik eet shitloads groenten. Ook omdat ik het lekker vind.
quote:Fibrous carbs are your number one choice for fat burning carbohydrates. Green vegetables, also known as fibrous carbs, hardly contain any calories (they have a low calorie density). It’s virtually impossible to overeat green vegetables. Eat them liberally and eat more of them late in the day. A diet of green vegetables combined with lean proteins is one of the best methods of getting lean as quickly as possible.![]()
Enige probleem wat ik heb met die quote van je Snakey "eat more of them late in the day", het maakt echt geen ruk uit wanneer je eet, if anything, eet je caloriëen meer 's avonds dan 's ochtends. Verder klopt het wel![]()
![]()
dit jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef Zith het volgende:
groente boeit geen kkhenkie het gaat om de macros evenuteel bij te vullen met wat vezeltjes of supplementatie als je geen groente eet grgr![]()
Ik heb spierpijn van het liften van een lege stang bij het benchpressenEen mooi begin, misschien dat ik morgen wat gewicht kan toevoegen.
Ik ben dus begonnen met Starting Strength. De vorige keer de squat, benchpress en deadlift geoefend, en werkelijk 5 mensen (instructeurs en andere mensen die er trainden) stonden om mij heen en maakten ruzie over hoe het ging. Één van hen wilde me zelfs eerst een jaar op een hometrainer zetten en isolatie oefeningen in machines laten doen, omdat de squat te ingewikkeld zou zijn voor een beginner.
Nouja, toch maar gewoon verder geoefend met een lege bar, en ik voel het behoorlijk.
[ Bericht 51% gewijzigd door Oswald_Montecristo op 22-05-2012 22:31:23 ]![]()
Morgen al gelijk weer gewicht erbij? Heb geen ervaring met SS, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat je 2 dagen achter elkaar gaat bankdrukken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb spierpijn van het liften van een lege stang bij het benchpressenEen mooi begin, misschien dat ik morgen wat gewicht kan toevoegen.
Ik ben dus begonnen met Starting Strength. De vorige keer de squat, benchpress en deadlift geoefend, en werkelijk 5 mensen (instructeurs en andere mensen die er trainden) stonden om mij heen en maakten ruzie over hoe het ging. Één van hen wilde me zelfs eerst een jaar op een hometrainer zetten en isolatie oefeningen in machines laten doen, omdat de squat te ingewikkeld zou zijn voor een beginner.
Nouja, toch maar gewoon verder geoefend met een lege bar, en ik voel het behoorlijk.
En zoiezo.. Instructeurs.. We weten het. Gewoon lekker doorgaan! Op YouTube staan zat filmpjes van gasten die het wel kunnen, en ook goed kunnen uitleggen.
Succes!![]()
Instructeurs moet je zoveel mogelijk vermijden, maar als je er een ziet die zelf goed traint en de grote compounds doet heb je weer een voordeel. Losse gewichten werken voor iedereen het best. Je boekt er het meeste progressie in massa&kracht mee en je core wordt ook goed aangepakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Maar echt, dat instructeurs zo dom kunnen zijn![]()
![]()
Ik zal er morgen doorheen lezen als ik toegang heb tot het diepe science-web (voor verdere studies), maar ik lees hier potassium, vitamine D en calcium? Valt ook te supplementeren, niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef Autobandje het volgende:
Groente (lees kalium) helpt wel bij het preserveren van spiermassa http://www.ajcn.org/content/87/3/662.abstract (getest bij ouderen, maar dit kan je ongetwijfeld extrapoleren naar bbers), maar als je bulked heb je het voor spieren niet nodig. Maar je huid wordt er mooier van en je zal er gezonder van wordenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja, aan het einde had ik er één gevonden die er wel heil in zag om mij te helpen. Ik vertelde hem over Starting Strenght en hij had zelf ook zoiets gedaan, dus hij hield mijn vorm in de gaten tijdens de oefeningen. Dat was wel fijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Instructeurs moet je zoveel mogelijk vermijden, maar als je er een ziet die zelf goed traint en de grote compounds doet heb je weer een voordeel. Losse gewichten werken voor iedereen het best. Je boekt er het meeste progressie in massa&kracht mee en je core wordt ook goed aangepakt.
Maar echt, dat instructeurs zo dom kunnen zijn
Rippetoe spreekt vanaf de eerste dag gewicht gaan toevoegen, maar ik denk bij de squat sowieso nog even met een lege stang verder ga. Ik vind het best nog een lastige oefening.![]()
Alsof je na een jaar op een hometrainer en isolatie oefeningen in machines doen niet moet leren squaten.![]()
![]()
Zo'n instructeur vroeg of ie een schema voor mij mocht maken.
Ik zei ja is goed man als er maar wel benchpress, overhead lift, deadlift, barbel row en squatten bijzit.
Komt ie vandaag aan met een echt pauperschema, ik heb het wel gedaan vandaag maar voel er geen shit van.
Ik zal morgen eens een foto maken ervan jullie gezicht trekt zo:![]()
![]()
Ik begreep de logica ook niet. Maar het kwam erop neer dat zij squaten levensgevaarlijk achten. Gelukkig daarna een instructeur gevonden die het daar ook niet mee eens was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Snakey het volgende:
Alsof je na een jaar op een hometrainer en isolatie oefeningen in machines doen niet moet leren squaten.![]()
Maakt het nog wat uit welke visolie ik haal? http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/omega één van die moet het worden.
Ik wil gelijk vitamine D halen. Gewoon de goedkoopste doen? http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/vitamine%20d![]()
Ja sure, maar groentes hebben wel meer te bieden dan dit, veel anti-oxidanten, andere mineralen en vitaminen. fibrous fiber en nog veel meer. En vertel me nou zelf, zit je liever de hele dag pilletjes te eten of lekker broccoli met wat paprika en asperges (ik zeg maar watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zal er morgen doorheen lezen als ik toegang heb tot het diepe science-web (voor verdere studies), maar ik lees hier potassium, vitamine D en calcium? Valt ook te supplementeren, niet?).
![]()
Ja, één met puur omega-3, die omega-3-6-9 dingen zijn echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Krill-olie is het beste (maar die hebben ze volgens mij niet), daarna is visolie de beste. Flaxseed oil is een matige omega-3 supplementatie omdat er geen DHA of EPA vetzuren in zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
Maakt het nog wat uit welke visolie ik haal? http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/omega één van die moet het worden.
-edit- als je nooit in de zon zit kan je wat van die grotere dosissen Vit D3 nemen, als je wel geregeld zont is 2000 UI wel genoeg.![]()
Als je het niet aankan, moet je ook niet forceren. Eerst maar focussen op techniek en als je die onder de knie hebt er vol voor gaan. Het is handig als je een fitnessinstructeur hebt die tenminste geen moron is, ik heb ook maar 1 goede gast bij mij. Succes met je schema!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ja, aan het einde had ik er één gevonden die er wel heil in zag om mij te helpen. Ik vertelde hem over Starting Strenght en hij had zelf ook zoiets gedaan, dus hij hield mijn vorm in de gaten tijdens de oefeningen. Dat was wel fijn.
Rippetoe spreekt vanaf de eerste dag gewicht gaan toevoegen, maar ik denk bij de squat sowieso nog even met een lege stang verder ga. Ik vind het best nog een lastige oefening.![]()
![]()
Wat ik dan niet snap: zitten die instructeurs nooit op het internet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik begreep de logica ook niet. Maar het kwam erop neer dat zij squaten levensgevaarlijk achten. Gelukkig daarna een instructeur gevonden die het daar ook niet mee eens was.
Heel het internet stikt van de gasten die zeggen dat squatten moet en dan zijn net de mensen die iets tegen squatten hebben, instructeur geworden.
Allemachtig, wat een achterlijkheid. Gewoon niet naar luisteren. Pik gewoon één gast uit die wel vóór squatten is en laat hem eventueel op je techniek letten. De rest gewoon terugsturen naar de huisvrouwtjes op de hometrainer.This isn't even my final form.![]()
Ik deed mijn squats eerst op hardloopschoenen, vandaag mijn Vans met platte zool aangetrokken, veel stabieler en kon ook dieper gaan. Ook met de DL's maakte het een wereld van verschil.
Toch maar een paar all-stars aanschaffen.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Daar ga ik me nu eerst op focussen ja. Bedankt!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Als je het niet aankan, moet je ook niet forceren. Eerst maar focussen op techniek en als je die onder de knie hebt er vol voor gaan. Het is handig als je een fitnessinstructeur hebt die tenminste geen moron is, ik heb ook maar 1 goede gast bij mij. Succes met je schema!![]()
Van hetzelfde geld koop je professionele squat schoenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef LasTeR het volgende:
Ik deed mijn squats eerst op hardloopschoenen, vandaag mijn Vans met platte zool aangetrokken, veel stabieler en kon ook dieper gaan. Ook met de DL's maakte het een wereld van verschil.
Toch maar een paar all-stars aanschaffen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Van hetzelfde geld koop je professionele squat schoenen.Kan ik ze ook nog eens een keertje buiten de sportschool aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
Of je gaat voor imitatie-Allstars van maximaal 10 euro.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
En Adidas Samba?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Kan ook. Doet een vrouw bij ons in de gym.quote:![]()
Ze is behoorlijk licht trouwens en kan chinnen tot ze erbij neervalt. Ze kwam vanmorgen met een duikgordel met stukken lood aan om te chinnen.![]()
![]()
Hier precies hetzelfde! perongeluk vorige week m'n sportschoenen vergeten en was genoodzaakt op Vans te squaten, ging een stuk beter en doe nu niet meer anders. All stars hoeft niet persee denk ik, Vans zijn plat genoeg lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef LasTeR het volgende:
Toch maar een paar all-stars aanschaffen.![]()
Ik heb dat wel eens gedaan toen ik m'n schoenen was vergeten en geen zin had ze op te halen. Ging prima.quote:Deathlift or Die.![]()
Hoe gaat het met je stoppen met roken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan ook. Doet een vrouw bij ons in de gym.![]()
Ze is behoorlijk licht trouwens en kan chinnen tot ze erbij neervalt. Ze kwam vanmorgen met een duikgordel met stukken lood aan om te chinnen.![]()
Ik volg al een tijdje het Stronglifts schema en wil om mijn conditie te verbeteren er bij gaan hardlopen. Op welke dag kan ik dit het beste doen? Of fuck ik dan teveel met het herstel van mijn squats.![]()
Ik heb het ook eens geprobeerd, maar kwam net die ene cm aan zool tekort om de bar goed te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan toen ik m'n schoenen was vergeten en geen zin had ze op te halen. Ging prima.
Mooi zo, prachtig. Ik ga sws nooit beginnen, je komt er moeilijk vanaf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima. Ben alweer vergeten dat ik het ooit deed.![]()
![]()
Zou die van 5000IU halen. Keer een discussie gelezen wat voor bodybuilders de beste hoeveelheid is en daar kwam 5000 uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil gelijk vitamine D halen. Gewoon de goedkoopste doen? http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/vitamine%20d![]()
Alleen zijn ze een beetje verneukt, dagelijkse wear and tear.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! perongeluk vorige week m'n sportschoenen vergeten en was genoodzaakt op Vans te squaten, ging een stuk beter en doe nu niet meer anders. All stars hoeft niet persee denk ik, Vans zijn plat genoeg lijkt mij.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Wat zijn al die Whey Perfection smaken smerig man (variaty pack gekocht). Chocolade en stroopwafel waren nog het goorst. Wordt dus gewoon een pot banaan of aardbei.![]()
Watermeloen, casis, raspberry ed zijn best goed te pruimen imo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn al die Whey Perfection smaken smerig man (variaty pack gekocht). Chocolade en stroopwafel waren nog het goorst. Wordt dus gewoon een pot banaan of aardbei.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die 'smaakloze' gaat ook nog wel als je hem mixed met melk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn al die Whey Perfection smaken smerig man (variaty pack gekocht). Chocolade en stroopwafel waren nog het goorst. Wordt dus gewoon een pot banaan of aardbei.Op elke fokker past een bril.![]()
Die zat er niet tussen helaas. Mix sowieso altijd met melk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Die 'smaakloze' gaat ook nog wel als je hem mixed met melk.![]()
Vanille is ook wel ok.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik houd niet echt van squaten en deadliften. Het idee dat ik m'n wervels letterlijk kapot kan drukken vind ik niet zo'n prettig idee.![]()
Dat heb ik ook een beetje, daarom doe ik aan voetbal voor m'n benen en train ik m'n rug niet omdat je dan last krijgt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef MrGuma het volgende:
Ik houd niet echt van squaten en deadliften. Het idee dat ik m'n wervels letterlijk kapot kan drukken vind ik niet zo'n prettig idee.Deathlift or Die.![]()
Ook geen whey gebruiken daar gaan je niertjes kapot van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef MrGuma het volgende:
Ik houd niet echt van squaten en deadliften. Het idee dat ik m'n wervels letterlijk kapot kan drukken vind ik niet zo'n prettig idee.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Aparte vergelijking..quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ook geen whey gebruiken daar gaan je niertjes kapot van.![]()
wut? chocolade is m'n favoriet man, smaakt naar nesquick. old timesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn al die Whey Perfection smaken smerig man (variaty pack gekocht). Chocolade en stroopwafel waren nog het goorst. Wordt dus gewoon een pot banaan of aardbei.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn al die Whey Perfection smaken smerig man (variaty pack gekocht). Chocolade en stroopwafel waren nog het goorst. Wordt dus gewoon een pot banaan of aardbei.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef MrGuma het volgende:
Ik houd niet echt van squaten en deadliften. Het idee dat ik m'n wervels letterlijk kapot kan drukken vind ik niet zo'n prettig idee.![]()
![]()
Ik gebruik altijd dezequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef LasTeR het volgende:
Toch maar een paar all-stars aanschaffen.
Brb naar de gym op ¤250 limited edition nike's. Maar ze blijven wel mooi schoon binnen.
![]()
Beef Jerky
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Tjongejongejonge zeg... Ik word er nu al moe van. Ik ben dus aan het cutten en zit op een voedingsschema van grofweg 2300 kcal, met een onderhoudsniveau van 2800. Dat betekent dat ik nog best wel mag eten, wat ik uiteraard erg fijn vindMoet je die blikken zien als ik een whey shake of wat nootjes naar binnen werk. Uiteraard is er altijd wel iemand die bijdehand denkt te zijn:
"Ik dacht dat je aan het afvallen was?"
En dan zo'n sarcastische grijns van 'haha dat gaat je dus nooit lukken zo'. Echt, het lijkt erop alsof iedereen tegenwoordig bij 'afvallen' denkt aan 'uithongeren'
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Een paar duizend bodybuilders, powerlifters en olympische lifters ook niet. Misschien is er iets mis met die redenatie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef DeRakker. het volgende:
Arnold heeft er tot nu toe geen last van gehad...![]()
Off to the gym.![]()
![]()
Ik zou willen dat ik nu naar de gym kon. Nu is het tenminste nog niet zo warm. 's avonds is het neit te harden zo warmquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een paar duizend bodybuilders, powerlifters en olympische lifters ook niet. Misschien is er iets mis met die redenatie.![]()
Off to the gym.
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik ga nu ook, lekker frisjes nog enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nu naar de gym kon. Nu is het tenminste nog niet zo warm. 's avonds is het neit te harden zo warmDeathlift or Die.![]()
Mensen projecteren hun gebreken vaak aan anderen door dit soort opmerkingen. Ik vind het altijd zo zwak. Ik at zelf altijd amandelen en 87% pure chocolade op mijn stage, maar omdat ik geen brood at was ik gek en ongezond bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:24 schreef star_gazer het volgende:
Tjongejongejonge zeg... Ik word er nu al moe van. Ik ben dus aan het cutten en zit op een voedingsschema van grofweg 2300 kcal, met een onderhoudsniveau van 2800. Dat betekent dat ik nog best wel mag eten, wat ik uiteraard erg fijn vindMoet je die blikken zien als ik een whey shake of wat nootjes naar binnen werk. Uiteraard is er altijd wel iemand die bijdehand denkt te zijn:
"Ik dacht dat je aan het afvallen was?"
En dan zo'n sarcastische grijns van 'haha dat gaat je dus nooit lukken zo'. Echt, het lijkt erop alsof iedereen tegenwoordig bij 'afvallen' denkt aan 'uithongeren'![]()
Tja...![]()
duur en vies spul maar er zit wat eiwit in dus iedereen gaat ervoor.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef MrGuma het volgende:
Ik houd niet echt van squaten en deadliften. Het idee dat ik m'n wervels letterlijk kapot kan drukken vind ik niet zo'n prettig idee.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Eeeh: snelle suikers?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gewoon stroop door de brinta en kaneel of siroop door de kwark.
Maar ik gooi meestal wat melk en kwark in mijn shake-beker voor het slapen gaan, beetje siroop erbij en het is gewoon goed te drinken + je krijgt weer een shitload aan eiwitten binnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Push. het volgende:
Iemand die ervaring heeft met creatine en voetbal?
Ik wil je best geloven maar kun je e.e.a. onderbouwen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja, één met puur omega-3, die omega-3-6-9 dingen zijn echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Krill-olie is het beste (maar die hebben ze volgens mij niet), daarna is visolie de beste. Flaxseed oil is een matige omega-3 supplementatie omdat er geen DHA of EPA vetzuren in zitten.
-edit- als je nooit in de zon zit kan je wat van die grotere dosissen Vit D3 nemen, als je wel geregeld zont is 2000 UI wel genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef MrGuma het volgende:
![]()
Poll: Intermediate Fasting (IF):
• Is het helemaal
• Ik val om als ik niet elke 3 uur eet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Het probleem in hedendaags diëet is dat overal Omega-6 pufas in zitten (polyunsaturated fats). De 'optimale' balans zou 1:1 omega-6:omega-3 zijn. Omega-6 is inflammatoir, omega-3 anti-inflammatoirs, een goede balans is dus het streven. Alle plantaardige olieën (behalve lijnzaad) bevatten een slechte verhouding, soyaolie iets van 10:1, olijfolie 3:1 zonnebloemolie ook iets van 16:1 (zijn niet helemaal precies).quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef CarbonC het volgende:
Ik wil je best geloven maar kun je e.e.a. onderbouwen?
Dan heb je ook nog eens verschillende types omega-3, omega-3 betekent eigenlijk gewoon dat de eerste onverzadigde binding in het vetmolecuul zit bij het derde koolstofatoom. ALA (uit lijnzaad, maar ook in vette wilde vis), DHA en EPA (beide uit vis, die het weer krijgen uit krill en algen). Je lichaam kan zo'n 1% ALA omzetten naar DHA en nog minder naar EPA (bij vrouwen is dit iets hoger).
Omega-9 zijn geen essential fatty acids, die kan je lichaam gewoon zelf maken uit onverzadigde vetzuren dus beetje raar om die te supplementeren.![]()
Poll: 1,3-Dimethylamylamine wordt ws. verboden
• Snel nog wat Jack3d inslaan
• na mijn huidige pot koop ik wat anders
• Ik stop direct: gezondheid voor alles
• Ik gebruik geen Jack3d of Unleash v3
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef MrGuma het volgende:
Sinds ik m'n wervels kapot druk maak ik de gains van m'n leven.![]()
Wie was 't hier die 't liefst niet teveel squatte en deadlifts deed vanwege (onterechte) bangheid voor een dikke aars?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
We hebben hier gelukkig een flink airco systeem in de gym. Moet ook wel met temperaturen van zo'n 40 graden in de zomer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nu naar de gym kon. Nu is het tenminste nog niet zo warm. 's avonds is het neit te harden zo warm![]()
Het enige vervelende van airco vind ik als je weer naar buiten gaat en dan met de temperatuur om je oren wordt geslagen.... Maar het valt nu nog mee. Als ik om kwart voor 8 de deur uitga is het een graad of 18. Als ik ron 9:15 terug kom een graad of 23.![]()
Serieus? Dan moet ik zeker nog wat inslaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef CarbonC het volgende:
Poll: 1,3-Dimethylamylamine wordt ws. verboden
• Snel nog wat Jack3d inslaan
• na mijn huidige pot koop ik wat anders
• Ik stop direct: gezondheid voor alles
• Ik gebruik geen Jack3d of Unleash v3
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierHeerlijk met uitgaan als je de bob bent of voor een wedstrijd.
Deathlift or Die.![]()
Curlen in de Smith trouwens![]()
![]()
Zag het zojuist iemand doen. En hij was nog best groot die kerel ook.Deathlift or Die.![]()
Lekker opvallend in zo'n grote machine een basis oefening doen.. Ego moet ook geboost worden, is goed voor de persoonlijke motivatie je weetz.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Zag het zojuist iemand doen. En hij was nog best groot die kerel ook.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef Autobandje het volgende:
Als je omvalt als je niet elke drie uur eet dan heb je gewoon nog nooit meer dan 2 dagen IF gedaan![]()
![]()
Daar noem je ook wel een specifieke groep mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een paar duizend bodybuilders, powerlifters en olympische lifters ook niet. Misschien is er iets mis met die redenatie.![]()
Off to the gym.![]()
Huh, daar kan me ik niks bij voorstellen. Je kunt die hele beweging toch niet maken als de bar een vaste bewegingsbaan heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Zag het zojuist iemand doen. En hij was nog best groot die kerel ook.
edit:![]()
![]()
Ik moest eigenlijk wel hardop lachen en hij wist waarschijnlijk wel dat het om hem ging. Ga gewoon barbell curlen manquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Huh, daar kan me ik niks bij voorstellen. Je kunt die hele beweging toch niet maken als de bar een vaste bewegingsbaan heeft.
Deathlift or Die.![]()
De ellebogen horen toch langs lichaam op dezelfde plek te blijven? Waarom is dit in hemelsnaam beter?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Huh, daar kan me ik niks bij voorstellen. Je kunt die hele beweging toch niet maken als de bar een vaste bewegingsbaan heeft.
edit:![]()
Creatine wel ervaring mee alleen ben er niet gek op. Met voetbal heb ik geen ervaring vind het geen leuke sportquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Push. het volgende:
Iemand die ervaring heeft met creatine en voetbal?![]()
IF vind ik heerlijk, maar ik kan me wel voorstellen dat het niet weggelegd is voor mensen die meer dan 4000 kcal in de bulk nodig hebben.
Ik ga denk ik nog wel wat Noxi inslaan, maar 1 pot is denk ik wel genoeg. Tegen die tijd er is waarschijnlijk toch al gewenning opgetreden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
panzermausquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Wie was 't hier die 't liefst niet teveel squatte en deadlifts deed vanwege (onterechte) bangheid voor een dikke aars?![]()
Oh ja. Ik kwam gisteren iemand tegen in mijn gym in Breda, en zijn deadlift vorm was waanzinnig slecht, dus even geholpen, maar aan 't eind kwam er wel uit dat hij niet teveel wilde tillen en squatten vanwege een dikke aars... Waarom doe je t nog vraag ik me wel eens afquote:
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Kerels, een paar dagen geleden vroeg een instructeur hier of hij voor mij een schema mocht samenstellen. Ik zei: "Ja is goed maar er moet wel benchpress, overhead press, deadliften, barbel row, en squatten bijzitten" Dus ik heb hem een schema laten maken helemaal gratis. Dus hij belde mij eergisteren op: "Hey maat het schema is klaar dus wanneer kom je langs want ik moet er nog wat bij uitleggen".
Ik gisteren daarheen, hij dat schema laten zien:![]()
![]()
![]()
De bedoeling is dat het rode 2 keer meteen gedaan moet worden en dat je daarna pas pauze krijgt.
Alle oefeningen op de zwaarste stand. Vervolgens het groene ook 2 keer op zijn zwaarst.
Ik dacht meteen al fuck it, ik mis squatten, deadliften en bankdrukken.
Mijn maat (die luie met smoesjes) die wilde het wel proberen.
Ik wil eigenlijk gewoon een kopie van Starting Strength ergens regelen of hem gewoon het ebook mailen want dit is echt 10 keer niks.
Niggers aanschouw en lach je kapot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oja ik moest dit doen in combinatie met om de dag hardlopen.![]()
Ik zei ook tegen hem: "Nigga ben je serious? Waar is het squatten enz?"quote:
Hij zei met een strak gezicht: "Die kun je altijd erbij doen als je wil."
Fuck dit ik ga gewoon die 300 nogwat pagina's uitprinten en hem gewoon een kopie Starting Strength cadeau doen. Of laat hem meetrainen met mij. Nigga high as fuck making workout schedules and shit. Ik kan niet geloven dat hij hiermee geld verdiend.![]()
Ja, heel stoer van je. Gewoon een doodnormale vraag. Er zitten hier veel mensen die creatine gebruiken. Ik denk er zelf ook over om het te gaan nemen, maar ik ben bang voor de vochtretentie die mij mogelijk langzamer maakt, dus ik ben benieuwd naar de ervaringen.quote:
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Wat moet creatine voor je gaan doen dan denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, heel stoer van je. Gewoon een doodnormale vraag. Er zitten hier veel mensen die creatine gebruiken. Ik denk er zelf ook over om het te gaan nemen, maar ik ben bang voor de vochtretentie die mij mogelijk langzamer maakt, dus ik ben benieuwd naar de ervaringen.![]()
Meer explosieve kracht, dus handig voor sprinten, springen, duels en schieten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:17 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wat moet creatine voor je gaan doen dan denk je?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Meer explosieve kracht, dus handig voor sprinten, springen, duels en schieten.nee man
ga jumps squats enzo doen![]()
Ben je nu de hele tijd in dit topic aan het trollenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Meer explosieve kracht, dus handig voor sprinten, springen, duels en schieten.? Want je komt best serieus over
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zijn wel wat sites die het erover hebben, maar of het klopt weet ik niet. Google creatine +voetbal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Meer explosieve kracht, dus handig voor sprinten, springen, duels en schieten.![]()
Vandaag allemaal binnen gehad.
BTW, kan ik gewoon Jack3d gebruiken als ik creatine gebruik, want ik las dat het in Jack3d ook zit.. beetje dubbel lijkt me.
Net getraind met Jack3d, en het voelt goed, armen zijn kapot.![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Meer explosieve kracht, dus handig voor sprinten, springen, duels en schieten..
Not even once bro, not even once.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
MDY is duur man..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:35 schreef Toverbal0 het volgende:
Vandaag allemaal binnen gehad.
BTW, kan ik gewoon Jack3d gebruiken als ik creatine gebruik, want ik las dat het in Jack3d ook zit.. beetje dubbel lijkt me.
Net getraind met Jack3d, en het voelt goed, armen zijn kapot.
[ afbeelding ]Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
wordt zelfs aangeraden door NOC NSF:quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef seto het volgende:
Het is waar pro, alle professionele sporters zitten aan de creatine.
http://www.nocnsf.nl/cms/(...)AB-AAAB-3A132E4CFD02![]()
'Op dit moment weten we niet zeker wat de lange termijn effecten van creatine zijn al wordt nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
wordt zelfs aangeraden door NOC NSF:
http://www.nocnsf.nl/cms/(...)AB-AAAB-3A132E4CFD02
over het algemeen aangenomen dat het veilig is voor gezonde personen.'![]()
![]()
Dit dusquote:Vriend van me had bij een filiaal van MDY een potje BCAA's, 2 kg whey (met toegevoegde suikers
) en 400gr creatine mono voor ¤200
Ik heb hem echt uitgelachen, stelletje oplichters.
Of toch du vader?![]()
Heb er m'n eerste pot whey besteld, brb 700g voor 39 euro.... Ik kom zometeen trouwens steve tegen op werk dus ik pepper mn angus alvast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dit dusVriend van me had bij een filiaal van MDY een potje BCAA's, 2 kg whey (met toegevoegde suikers
) en 400gr creatine mono voor ¤200
Ik heb hem echt uitgelachen, stelletje oplichters.
Haha ik koop het voor inkoop prijs. Pot Whey en creatine 20 euro totaal. Shaker er dit keer bij gekregen.quote:
U mad bro?![]()
Haha, geef hem mijn lieftallige kusjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb er m'n eerste pot whey besteld, brb 700g voor 39 euro.... Ik kom zometeen trouwens steve tegen op werk dus ik pepper mn angus alvast.![]()
doe hem de groeten.
Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef MrGuma het volgende:
[..]
'Op dit moment weten we niet zeker wat de lange termijn effecten van creatine zijn al wordt nu
over het algemeen aangenomen dat het veilig is voor gezonde personen.'![]()
Creatine, not even once.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik doe al oefeningen voor explosiviteit. Zal kijken of ik deze aan mijn training toe ga voegen, bedankt.quote:Ik lees ook overal dat de creatine wordt opgeslagen in je spieren als creatine-fosfaat. Dat creatine-fosfaat kan gebruikt worden om ATP energie te vormen uit ADP, waardoor je dus meer energie hebt, omdat ATP meer energie bevat dan ADP. Kortom, meer creatine betekent meer beschikbare ATP, en dus meer energie voor anaerobe handelingen. Wat klopt er dan niet aan de beredenatie, en waarom zou je er dus niks aan hebben voor explosieve handelingen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zijn wel wat sites die het erover hebben, maar of het klopt weet ik niet. Google creatine +voetbal."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Het zorgt er inderdaad voor dat je ATP weer sneller wordt aangevuld, maar dat betekent eerder dat je minder rust nodig zou hebben tussen setjes en niet zozeer dat je explosieve kracht vergroot, lijkt me. Het 'volume' van je ATP wordt er niet groter van.Of toch du vader?![]()
Hmm.. Twijfel tussen oxyelite, dexaprine of een ECA uit Canada als fatburner.
Ervaringsdeskundigen hier?BEASTMODE![]()
Hehe, heb eindelijk weer spierpijn. Vandaag is mijn rustdag, vanavond nog even flink wat kcals naar binnen werken wat heb iets te weinig gegeten vandaag.![]()
in zes uurtjes kun je toch makkelijk 2500 kcal binnenkrijgen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, heb eindelijk weer spierpijn. Vandaag is mijn rustdag, vanavond nog even flink wat kcals naar binnen werken wat heb iets te weinig gegeten vandaag.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Haha, heb er iets minder te gaan nog. Maar moest de hele dag werken en had maar een kwartiertje tijd om te eten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Seam het volgende:
[..]
in zes uurtjes kun je toch makkelijk 2500 kcal binnenkrijgen?![]()
Ik wou trainen vandaag, maar door de combinatie uren wakkerliggen door de hitte en 2 uur voetballen met gym ben ik kapot. Mijn rug is ook nog niet volledig hersteld.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Wie was 't hier die 't liefst niet teveel squatte en deadlifts deed vanwege (onterechte) bangheid voor een dikke aars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer ass wil ik niet hebben als ectomorfe jongeman. En grappige opmerkingen over de scenery mogen achterwege blijven, niet mijn kamer!Hahaha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen hem: "Nigga ben je serious? Waar is het squatten enz?"
Hij zei met een strak gezicht: "Die kun je altijd erbij doen als je wil."
Fuck dit ik ga gewoon die 300 nogwat pagina's uitprinten en hem gewoon een kopie Starting Strength cadeau doen. Of laat hem meetrainen met mij. Nigga high as fuck making workout schedules and shit. Ik kan niet geloven dat hij hiermee geld verdiend.![]()
Heel herkenbaar, dat zijn streken inderdaad. Ik zou die Twister wel proberen, je weet nooit welke stimulus en gainkansen je misloopt nu. Ziet er uit als een moeilijke oefening, dan moet je er wel van groeien hoor. Gewoon lekker laten verzuren, dan komen ze tweemaal zo hard terug.
![]()
![]()
Ik weet hoe het is, binnenkort weer een zware stage. Lekker van half 8 tot zes met maar een half uurtje pauze. Ik moet dan alles naar binnenproppen en in het OV alles opvreten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, heb er iets minder te gaan nog. Maar moest de hele dag werken en had maar een kwartiertje tijd om te eten.
Waarom maak je pics van je ass op de kamer van je zusje Panzer?
En hoe oud is ze?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vandaag strak shirt aangetrokken naar de faculteit, twee keer van dudes te horen gekregen dat ik niet zo breed moet lopen.
Ik heb de afgelopen pagina's even doorgelezen, man, dat schema van SunTzu.Waar halen die instructeurs het vandaan?
Dat hoor ik de hele dag door van mensenquote:Vandaag strak shirt aangetrokken naar de faculteit, twee keer van dudes te horen gekregen dat ik niet zo breed moet lopen.![]()
![]()
Ah oke. Het is wel zo dat je meer ATP hebt, en minder ADP, dus het lijkt me dat de kracht ook toe neemt, omdat er normaal een deel ADP energie bij de energie toevoer zit, en die nu is vervangen voor het krachtigere ATP. Dus zowel de voorraad van het ATP als de maximale kracht neemt toe, lijkt me, maar ik weet niet of dat klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Luchtkoker het volgende:
Het zorgt er inderdaad voor dat je ATP weer sneller wordt aangevuld, maar dat betekent eerder dat je minder rust nodig zou hebben tussen setjes en niet zozeer dat je explosieve kracht vergroot, lijkt me. Het 'volume' van je ATP wordt er niet groter van."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Men verwacht dat je je lats inklapt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat hoor ik de hele dag door van mensen
Ik kleed mij vaak bescheiden, in een wat wijder shirt zie ik er aardig dun uit door mijn achterblijvende armen en mijn lengte. Maar in een strak shirt zie je mijn rug en borst wel aardig.This isn't even my final form.![]()
Dit ja, je bent breed en dan zeggen ze "loop niet zo breed".quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat hoor ik de hele dag door van mensen
Puur om hun eigen onzekerheid te verdoezelen.
Walgelijk alpha gedrag
BEASTMODE![]()
Als ze zoiets opmerken, heb je in ieder geval wel weer een compliment te pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit ja, je bent breed en dan zeggen ze "loop niet zo breed".
Puur om hun eigen onzekerheid te verdoezelen.
Walgelijk alpha gedragThis isn't even my final form.![]()
Zo vat ik het ook altijd op. Mannen onderling zijn niet al te complimenteus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze zoiets opmerken, heb je in ieder geval wel weer een compliment te pakken.BEASTMODE![]()
Die russen zijn helemaal gek joh!quote:![]()
wat een gekkiesquote:
ze zullen wel spierpijn hebbenbeesten
Deathlift or Die.![]()
Wel goede motivatie om de laatste rep er nog uit te persen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Is die foto gemaakt in de kamer van je (ex)chick? Ik hoop het maar, anders moet ik je nu afstraffen voor je Uggs en viezzzze tasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer ass wil ik niet hebben als ectomorfe jongeman. En grappige opmerkingen over de scenery mogen achterwege blijven, niet mijn kamer!
[..]
Hahaha.![]()
Heel herkenbaar, dat zijn streken inderdaad. Ik zou die Twister wel proberen, je weet nooit welke stimulus en gainkansen je misloopt nu. Ziet er uit als een moeilijke oefening, dan moet je er wel van groeien hoor. Gewoon lekker laten verzuren, dan komen ze tweemaal zo hard terug.
-edit- Oh, had de zin erna niet eens gelezen. Blijft vies, vriendje.Of toch du vader?![]()
Ik weet niet precies hoe het zit, daarvoor moet je bij Diabox of Stereotomy zijn denk ik, maar ik dacht dat ADP de 'afvalstof' was na het verbruiken van ATP om hitte (energie) te creëren. Creatine zorgt ervoor dat het ADP weer (sneller) ATP wordt, omdat het creatinefosfaat zich bindt aan de ADP. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik geloof dat ADP niet direct voor energie zorgt, en eerst dus moet worden omgezet naar ATP dmv creatine(fosfaat).quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef Push. het volgende:
[..]
Ah oke. Het is wel zo dat je meer ATP hebt, en minder ADP, dus het lijkt me dat de kracht ook toe neemt, omdat er normaal een deel ADP energie bij de energie toevoer zit, en die nu is vervangen voor het krachtigere ATP. Dus zowel de voorraad van het ATP als de maximale kracht neemt toe, lijkt me, maar ik weet niet of dat klopt.
Met andere woorden, zoals ik eerder zei, creatine supplementatie zorgt voor een snellere aanvulling (herstel) van ATP, en niet voor een groter totaal beschikbaar volume.Of toch du vader?![]()
Klopt helemaal, creatinefosfaat doet niets anders dan een fosfaatgroep doneren aan adenosinedifosfaat, zodat dit weer adenosinetrifosfaat wordt. De fosfaatbinding bevat energie en zal dus energie leveren als deze verbroken wordt.
ADP kan echter ook gehydroliseerd worden naar AMP (monofosfaat). Omdat hier weer een energierijke binding verbroken wordt, levert deze reactie ook energie, maar dit proces is voor zover ik weet niet heel belangrijk in de energiehomeostase. AMP heeft andere functies (RNA, cAMP).This isn't even my final form.![]()
Tegen mij ook. Fags.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat hoor ik de hele dag door van mensen![]()
Harstikke cool die gasten, totdat eentje wegglibt. Dan issie dood. Prima risico/rendement verhouding.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Rendement is vele malen hoger dan het beetje risicoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Harstikke cool die gasten, totdat eentje wegglibt. Dan issie dood. Prima risico/rendement verhouding.![]()
Tijdje terug een meid leren kennen in een club en voor de eerste date gaan we naar zo'n beurs waar een eetwedstrijd word gehouden en ze gaat me morgen inschrijvenquote:![]()
Ik ga toch verliezen maarja gewoon lekker eten tochHeel de week hard trainen met die gewichten om zo mijn calorie inname te verhogen.
![]()
Gisteren op de weegschaal voor het eerst in maanden wat gewicht erafCutten werkt
-
Cure for obesitasquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:22 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren op de weegschaal voor het eerst in maanden wat gewicht erafCutten werkt
Nobelprijs voor geneeskunde voor star_gazer
Ach, het is waarschijnlijk vooral water en misschien een piepklein beetje vet, maar het is goed voor de motivatiequote:Op donderdag 24 mei 2012 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cure for obesitas
Nobelprijs voor geneeskunde voor star_gazer
-
Dit is cutten: elke dag hetzelfde trucje uithalen, en dan veel dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ach, het is waarschijnlijk vooral water en misschien een piepklein beetje vet, maar het is goed voor de motivatie
Zelfde als met spieren opbouwen, en eigenlijk alles in het leven.
Stereo, vraagje:
Stel, ik wil 80kg@10% worden. uitgaande van 3 keer trainen per week, ligt het onderhoudsniveau voor deze bouw op ongeveer 2600 caloriëen per dag. Als ik nu dus hard ga trainen en 2600 fatsoenlijke calorieën per dag eet, zou mijn lichaam zich dan niet geleidelijk (wellicht asymptotisch omdat aan eht eind je calorietekort / -overschot zeer gering is) richting die 80kg@10% gaan bewegen?
Ik begrijp ook wel dat een hoger gewicht met een hoger VP ook die behoefte heeft, maar als je je lifts blijft opbouwen, zou je in principe 'vanzelf' op de maximum hoeveelheid lean mass komen die je dieet ondersteunt. In dit geval dus 72kg lean mass en 8kg vet.
Beetje een hersenscheet, maar vind het wel interessant
-
Wel een geinige hersenscheet, en lees idd wel eens vaker artikels van: 'Je moet eten zoals je er uiteindelijk uit wil zien'
Ik denk dat je gelijk hebt dat je asymptotisch idd naar je gewenste compositie gaat. Echter, de vraag is of dit de meest efficiente methode is. Immers, als je op 72kg lean mass zit en 10 kg vet, dan kun je alsnog beter een grotere energiedeficientie creëren om op rapper tempo naar de 72 kg lean mass en 8 kg vet te gaan.
Bij wijze eet je dan dus beter het energieniveau die je zou moeten hebben om 72 kg lean mass en 5 kg body fat te onderhouden, in plaats van dat het steeds tergend langzamer zou gaan als je asymptotisch naar je einddoel van 8 kg bf zou gaan.Confidence through competence![]()
wutquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Tijdje terug een meid leren kennen in een club en voor de eerste date gaan we naar zo'n beurs waar een eetwedstrijd word gehouden en ze gaat me morgen inschrijven![]()
Ik ga toch verliezen maarja gewoon lekker eten tochHeel de week hard trainen met die gewichten om zo mijn calorie inname te verhogen.
leuke 1e date
Behulpzaam als een waterkraan.
Bye bye Jack3Dquote:Failure to immediately cease distribution of your products Oxy Elite Pro and Jack3D and any other products you market that contain dimethylamylamine could result in enforcement action by FDA without further notice."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb gelukkig nog 4 potten staan
-
Kreeg gisteravond tijdens het dippen ineens een migraine-aanval, bizar gewoon. Alles duizelde, steken in m'n hoofd, ging echt even van de wereld voor m'n gevoel. Terwijl m'n deadlift ervoor juist zo makkelijk ging. Niet tof.![]()
![]()
Foute ademhaling? Als in, niet ademen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef BigSmurf het volgende:
Kreeg gisteravond tijdens het dippen ineens een migraine-aanval, bizar gewoon. Alles duizelde, steken in m'n hoofd, ging echt even van de wereld voor m'n gevoel. Terwijl m'n deadlift ervoor juist zo makkelijk ging. Niet tof.quote:![]()
![]()
![]()
Inademen voordat ik zak, uitademen op de weg naar boven, as usual. Te weinig vocht lijkt me ook niet, 1,5 liter water gedronken gedurende de training. Misschien de warmte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Foute ademhaling? Als in, niet ademen?![]()
Misschien juist teveel water gedronken + gezweet waardoor je electrolyten uit balans raakten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Inademen voordat ik zak, uitademen op de weg naar boven, as usual. Te weinig vocht lijkt me ook niet, 1,5 liter water gedronken gedurende de training. Misschien de warmte.![]()
Dat gaat er bij mij ook wel doorheen hoor. 3x 800mL In een uur.quote:
Iets minder want ik vul m'n bidon niet helemaal tot de nok, maar zeker wel 1,5L![]()
Waar wordt het gemaakt? In de US of ook in Europa?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Autobandje het volgende:
[..]
FDA gaat niet over Europa though, dus ik weet niet of het hier ook zal gelden?![]()
Ja gaat hier ook gelden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Autobandje het volgende:
[..]
FDA gaat niet over Europa though, dus ik weet niet of het hier ook zal gelden?
http://www.nutraingredien(...)tripped-from-shelves![]()
Rrright....
http://www.askscooby.com/(...)th-issues-connected/quote:Usually when finished working out I come home horny as fuck.![]()
![]()
Bij xxl verkopen ze ook pure 1.3dithylamfetamine (of hoe die meuk ook mag heten) capsules. Zijn ook niet zo prijzig geloof ik.Behulpzaam als een waterkraan.
Romantischquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Tijdje terug een meid leren kennen in een club en voor de eerste date gaan we naar zo'n beurs waar een eetwedstrijd word gehouden en ze gaat me morgen inschrijven![]()
![]()
Gisteren met de vrouw picknick in het park. Allemaal super, maar de kcals waren niet echt meegekomen in de picknickmand. Gelukkig keek ze niet raar op dat ik bij thuiskomst nog even wat kwark en brinta's naar binnen werkte. Volgende keer zelf alvast kwark meenemen ter compensatie..Overal verstand van.![]()
Gister de 57 (stang is +-22?) aangetikt op de BP, SQ naar 55 en mn DL staat nu op 35. Vooral met de DL nog veel moeite met from en geen zin om m'n rug te vertillen. Lekker hoor, nu weer netjes aan de boterhammetjes!![]()
Oly stang is 20kg. Klemmen bij elkaar ongeveer 0,5kgquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Voltreffer het volgende:
Gister de 57 (stang is +-22?) aangetikt op de BP, SQ naar 55 en mn DL staat nu op 35. Vooral met de DL nog veel moeite met from en geen zin om m'n rug te vertillen. Lekker hoor, nu weer netjes aan de boterhammetjes!![]()
Ik zweet altijd enorm veel, dus ik vul altijd twee keer een 750 ml bidon tot de nok. Lijkt me niet heel raar toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:08 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Misschien juist teveel water gedronken + gezweet waardoor je electrolyten uit balans raakten.![]()
Panzermaus zit aan de dbol. Verder gebruikt bijna iedereen hier wel van die anaboluh shakies volges mij, stelletje idioten. Weet je niet dat je pielemuis daar permanent van krimpt?quote:ik drink ook een liter tot anderhalf, lijkt me niet gek nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zweet altijd enorm veel, dus ik vul altijd twee keer een 750 ml bidon tot de nok. Lijkt me niet heel raar toch?Of toch du vader?![]()
Hij heeft het dan over een oly stang op de bench press. Hebben ze daar meestal niet gewoon 10kg stangen bij zitten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oly stang is 20kg. Klemmen bij elkaar ongeveer 0,5kg![]()
Ze hebben hier wel van die dunne langere stangen, maar die zijn ook een kilo 15, denk ik?
Ik gebruik ze niet trouwens, er zijn genoeg oly bars aanwezig.![]()
Hier in het fitnesscentrum hebben we een boel stangen met zwarte plastic uiteinden (volgens mij van technogym), en één met metalen uiteinden die ook een iets bredere doorsnede heeft bij het gedeelte dat je vasthoud, die beduidend zwaarder is dan die andere stangen.![]()
Zijn die stangen met een zwart uiteinde niet voor body pump? Die zijn een stuk lichter, anders wordt het wat moeilijk er mee rond te springen enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef SeanFerdi het volgende:
Hier in het fitnesscentrum hebben we een boel stangen met zwarte plastic uiteinden (volgens mij van technogym), en één met metalen uiteinden die ook een iets bredere doorsnede heeft bij het gedeelte dat je vasthoud, die beduidend zwaarder is dan die andere stangen.![]()
![]()
Bij mijn gym hebben ze oly 20kg die zijn zwart, en zilvere van 16kg.
Ik vind die van 16kg veel fijner om te tillen qua grip enso, en je merkt die 4kilo's verschil best goed. Maar laatste weken train ik alleen maar met die oly bar omdat ik dat gewoon wil aanwennen en je dan makkelijker weet wat je tilt.![]()
Achja, met die lichtere stangen kan ik in ieder geval gewoon 120kg deadliften en squatten, en als ik hoger wil voor PR's pak ik toch die zware al, en die lichtere stangen kan vast nog wel iets zwaarder hebben. Kan ik de komende tijd nog wel mee vooruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zijn die stangen met een zwart uiteinde niet voor body pump? Die zijn een stuk lichter, anders wordt het wat moeilijk er mee rond te springen enzo.![]()
Een officiele oly weegt 20kg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Hij heeft het dan over een oly stang op de bench press. Hebben ze daar meestal niet gewoon 10kg stangen bij zitten?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 24-05-2012 13:55:09 ]![]()
rekenen was niet je beste vakquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Bij mijn gym hebben ze oly 20kg die zijn zwart, en zilvere van 16kg.
Ik vind die van 16kg veel fijner om te tillen qua grip enso, en je merkt die 4kilo's verschil best goed. Maar laatste weken train ik alleen maar met die oly bar omdat ik dat gewoon wil aanwennen en je dan makkelijker weet wat je tilt.![]()
![]()
Zal ik ook maar is mijn gggym reviewen
Wij hebben bij de dumbells een rek staan met 8 kleine barbells met gewichten eraan 22-28-32-36-42-48 en 55kg
En bij de BP hoek verschillende oly barbells met verschillende grips en gekartelde en gladde uiteinden.![]()
Nee maar omdat je alleen gister last had, kan het zijn dat door een samenloop van omstandigheden je electrolyten (Na+, K+) uitgezweet waren, en je er niet genoeg van had gegeten. Als je dan ook nog eens veel water drinkt kan je daar onwel van worden. Dat is wat ook altijd gebeurt wanneer zo'n marathonloper overlijdt, zweet belachelijk veel uit en vult te veel aan met (bijna) puur water, natuurlijk is dit veel extremer maar je begrijpt het idee wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zweet altijd enorm veel, dus ik vul altijd twee keer een 750 ml bidon tot de nok. Lijkt me niet heel raar toch?![]()
Ah, op die manier. Klinkt aannemelijk. Wat kan je daaraan doen? Wat meer zout consumeren bij de maaltijd voor het sporten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nee maar omdat je alleen gister last had, kan het zijn dat door een samenloop van omstandigheden je electrolyten (Na+, K+) uitgezweet waren, en je er niet genoeg van had gegeten. Als je dan ook nog eens veel water drinkt kan je daar onwel van worden. Dat is wat ook altijd gebeurt wanneer zo'n marathonloper overlijdt, zweet belachelijk veel uit en vult te veel aan met (bijna) puur water, natuurlijk is dit veel extremer maar je begrijpt het idee wel.![]()
Ja dat, en een stukkie fruit of groente voor je Kaliumquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Klinkt aannemelijk. Wat kan je daaraan doen? Wat meer zout consumeren bij de maaltijd voor het sporten?![]()
![]()
Goeie tip, thanks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:08 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja dat, en een stukkie fruit of groente voor je Kalium![]()
![]()
Technogym stangen wegen 10,9g. Bodypump stangen 1,8 kg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef SeanFerdi het volgende:
Unleash is nog gewoon op voorraad.quote:
Echter: er is wel een reden waarom die stof verboden wordt: er zijn aanwijzingen dat het de kans op hartfalen vergroot.![]()
Als je gezondheid in orde is, je normaal doseert en je verstand gebruikt, dan is er weinig aan de hand.
Zelfde verhaal als met andere stimulanten, legaal en niet legaal.![]()
http://www.saltstick.com/quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Klinkt aannemelijk. Wat kan je daaraan doen? Wat meer zout consumeren bij de maaltijd voor het sporten?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Mooie pre workoutquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:13 schreef Bendoe het volgende:
Pak melk en 100 gram bacon op, zo maar eens voeten maken naar de gym.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Ja man. Altijd als ik thuiskom na school, maar deze keer ging ik meteen door naar de gym. Normaal als pre-workout neem ik een banaan en 2 eieren.quote:![]()
Vandaag m'n Dexaprine binnen, morgen eens proberen aangezien ik vandaag al noxipro heb gebruikt.
RIP 1,3-DMAA
BEASTMODE![]()
Hier in Aus is oxy elite pro al VERBOTEN, maar jack3d nog niet. Zijn er wel mee bezig...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Autobandje het volgende:
[..]
FDA gaat niet over Europa though, dus ik weet niet of het hier ook zal gelden?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Echt makkelijk is het niet om het uit voedsel te halen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je het ook makkelijk uit voedsel kan halen?
Daarnaast is dit een stuk makkelijker in transport zoals bijvoorbeeld tijdens een traithlonA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Die gebruik ik om te curlenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
10 kg stangen passen niet eens tussen de houdersze hebben mijn gewicht niet op een vaste BB en ik vind zo'n ez bar maar niks.
-
ik knaag altijd aan een kalksteen voor die mineralen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
EZ-barquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die gebruik ik om te curlenze hebben mijn gewicht niet op een vaste BB en ik vind zo'n ez bar maar niks.
voelt veel natuurlijker met curlen.
BEASTMODE![]()
Die laatste doe ik gelukkig niet. Als ik nou nog 3x zo'n aanval krijg ga ik er eens naar kijken, voor nu nog niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:07 schreef 1517 het volgende:
[..]
Echt makkelijk is het niet om het uit voedsel te halen.
Daarnaast is dit een stuk makkelijker in transport zoals bijvoorbeeld tijdens een traithlon![]()
Heb zelf een marathon gelopen en een van de eerste lessen die ik meekreeg was NEEM VRETEN MEE zodra je verder dan 20km gaat. Zaken als magnesium (kramp!) en kalium zijn van levensbelang als je lang actief bent. Wellicht is het handig omme volgende keer wat isotone drank mee te nemen; daar zitten extra micro's inquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nee maar omdat je alleen gister last had, kan het zijn dat door een samenloop van omstandigheden je electrolyten (Na+, K+) uitgezweet waren, en je er niet genoeg van had gegeten. Als je dan ook nog eens veel water drinkt kan je daar onwel van worden. Dat is wat ook altijd gebeurt wanneer zo'n marathonloper overlijdt, zweet belachelijk veel uit en vult te veel aan met (bijna) puur water, natuurlijk is dit veel extremer maar je begrijpt het idee wel.
-
Ik vreet die zoutsteen van het konijn op gekquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:12 schreef Zith het volgende:
ik knaag altijd aan een kalksteen voor die mineralen.
-
Legt minder accent op die biceps bro.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
EZ-barvoelt veel natuurlijker met curlen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik weet niet, ik vind het maar een rare houding mbt polsen. Geef mij maar een rechte barbellquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
EZ-barvoelt veel natuurlijker met curlen.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: