SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Blogposts? leeg nog dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, blog is er, maar geen blogposts nog.
Had je al reactie op die ene?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO! Ik wil werk. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmquote:
Bij mij kan je altijd je ei kwijt hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn ouders.Dit vergeef ik ze nooit. [ afbeelding ]
Bohquote:
quote:
instemming is geen vereistequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker, psychisch gestoord zusje.Ze wil je toch niet, toen ik haar vertelde over Jan zei ze: waarom geen Marokkaan dan?!!?
Dankjequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Klootzak/poepgat betekent het zemmerzak
Jaloers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
het onweer hier groetjes twitter en flips oxxoxoxoxoxo
Ik hou er van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou graag ruilen want bang voor onweer.
ohhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is zo weg flips, duurde hier een kwartier ofzo.
ja mannnen hebben die gekke neiging wel eensquote:
quote:
dag poesquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi lieve ARG van me./aait topic
Sorry ben mietje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo wil jij bellen en vragen hoe het met mn slllicitatie zit bij bedrijf X? D:
haiiiquote:
oei, dan weet je dat het fout zitquote:
ik bel naar aanleiding van mijn sollicitatie, is deze reeds in behandeling genomen, zo ja/nee wat is de uitkomstquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja ik vind het doodeng![]()
wat moet ik zeggen
__O- ;'(quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zeg: prrrr prr prrrrrrr, ben ik aangenomen?
hehehee bohquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef Flippiee het volgende:
JA HOI IK BEN "KLINKERBOTSING" EN IK HEB NOG HELEMAAL NIETS GEHOORD OVER MIJN SOLLICITATIE EN DAAR KOMT NU VERANDERING IN
Ohja buhhquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef leeell het volgende:
[..]
ik bel naar aanleiding van mijn sollicitatie, is deze reeds in behandeling genomen, zo ja/nee wat is de uitkomst
waarom zo gemeen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:09 schreef leeell het volgende:
is de weddenschap of ze wordt aangenomen al gestart
inleggen kan nu
ja / nee
1.2 : 8
aard van het beestjequote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil ook wel op Beach liggen. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nohquote:
Omdat de organisatie de ballen niet heeft om iets goeds en unieks te sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:44 schreef Furdinand het volgende:
Waarom sturen we altijd de slechtste zangers daarheen....
Of iedereen die goed en uniek is wilt niet meedoen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat de organisatie de ballen niet heeft om iets goeds en unieks te sturen.
Goed punt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Of iedereen die goed en uniek is wilt niet meedoen...
Mag ik haar wel minder leuk vinden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie nog éénmaal haat, breek ik mee.
Joan heeft last van zweethanden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie nog éénmaal haat, breek ik mee.
heul niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij zat de hele tijd al te haten dus jij mag niks zeggen, vieze landverrader
klopt. de zangeres daarentegen niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het liedje had potentie. Maar het is geen eurovisie songfestival.. oostvisiesongfestival had het beter kunnen heten.
Zet dit als quote in je sig en op je fobo, dan weet je dat voor de volgende jaren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja nu weet ik weer waarom ik deze Shit nooit keek, vieze Oostblokzooi
Is nog aan het downloadenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Flippiee het volgende:
hai Beach
Toevallig al die serie bekeken?
Goed idee ja, of nee ik tattoorrreet het op mn polsquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zet dit als quote in je sig en op je fobo, dan weet je dat voor de volgende jaren.
Gebruik dan je gehele onderarm. A la Memento.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed idee ja, of nee ik tattoorrreet het op mn pols
Dat is beter dan je vieszus lolllleinzzweiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omggg so spannend morgen mn andere soontobeschionzus ontmoeten nohhh
Hey ik ook al, toevallig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omggg so spannend morgen mn andere soontobeschionzus ontmoeten nohhh
3/10quote:
Patatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
Frietje joppie en frikandel speciaal in de maak door een stel Chinezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |