Jaa ik zag ze net voorbij komen tijdens het terug lezen, heul veul stickers. Haha. Nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke sticker voor een komkommer.
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Zometeen gesprek bij detacheerder, ben benieuwd wat ze me te vertellen hebben. Nu even omkleden en pak aan. Heb eigenlijk geen zin in stropdas, veels te warm..
Ik twijfel of ik met de fiets of OV ga, en daar hebben ze geen aircoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebben
*Schraapt keel, airco is leuk maar dan moet het ding wel een beetje jong zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Siral op 22-05-2012 14:41:08 ]
Volgens mij prof is dat een fabeltje (dat wij het beter kunnen tenminste), en hij kan het weten...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.
Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
^^ idd Perr, mij mag je ook altijd doen hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
Indien iets dat bij mijn vakgebied past mag je mij ook best pm-en Perr.
Mij ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Mixende_match het volgende:
^^ idd Perr, mij mag je ook altijd doen hoor!
Van datzem!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure, altijd hoorWeet alleen niet of ik goed advies kan geven enzo. Maar mag altijd
Snap 'n Crackle?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh Curly Wurly!!! Zit hier nu zowat te kwijlen.
Vroger had je ook van die roze plakkerige dingen (plankvorm) met een zuer binnenkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |