Chubby meisjes? LOL LINK!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ineens met het meest medicinale startten is niet aan te raden, nee. Famous Grouse is wel lekker zacht en redelijk goedkoop, daar zou ik dan mee beginnen.
Wie gaat er mee chubby meidjes hosselen in [LIF]?
Nou, de lokale slijter heeft Famous Grouse wel, dat kan ik je garanderen. Blend #1 is dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zal eens vragen of ze het mee kan nemen
Zullen ze wel bij de locale slijterij hebben ofniet?
Waarom wat?quote:
Oeioeioeim-mmmkaaayquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
Nu niets, Net een fresh install van windows.
Plex wacht nog op Max payne 3, GTA 5 en CS:GO om er een paar te noemen
Jij dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Blader wat terug, je hebt goede reviews gemist
Ja; de grote baas neemt het in overweging maar hij vond dat de punctuatie wel wat beter kon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Blader wat terug, je hebt goede reviews gemist
Ik kom binnenkort wel weer op Tribes Ascendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oeioeioeim-mmmkaaay
ik speel Crusader Kings 2, Tribes: Ascend (alleen zijn de kneuzen uit dit topic nooit online), Minecraft (ken je misschien wel), wat games van Paradox Interactive, af en toe Skyrim, af en toe wat games die ik uitspeel maar dan nooit meer speel, Borderlands voor de coop.
De grote baas kan het niet beter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja; de grote baas neemt het in overweging maar hij vond dat de punctuatie wel wat beter kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |