Ik ben in Nederland geborenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, "wat" ben jij eigenlijk? Kleurling oké, maar waarvandaan?
Iquote:
frieslandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben ook "nieuwe nederlander", hoor. Mijn papa is fries.
inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lang geleden dat de stemming zo goed is geweest. De rotte appels zijn er weer uit.
ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lang geleden dat de stemming zo goed is geweest. De rotte appels zijn er weer uit.
INDONESISCH EN SURINAAMS! EN NEE IK HEB GEEN ACCENT.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
JA MAAR WAT BEN JE ETHNISCH
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
friesland________________________________!
Kan je koken ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
INDONESISCH EN SURINAAMS! EN NEE IK HEB GEEN ACCENT.
papa wel.quote:
met koninginne dag zag ik een neger met oranje haar!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat half arabisch half japans echt fucking lelijk is. Of half neger half chinees ofzo.
Omdat ik niet op je server mag? Lol nee johquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een haat-liefde verhouding was van jou kant. Valt wel mee dan
Jack Daniels? Famous Grouse lekker zacht, Glen Moray lekker hard. Gewoon die flessen kopen en in het weekend een paar glaasjes. Zeg maar tegen je ouders dat het van mij mocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee jonge, Jack daniels.
Garpje ijsthee met citroen.
Een beetje herkenbaar, al doe ik het wel af en toe. Ik start vanaaf denk ik weer eens met Brixton, eens kijken hoe dat er bij staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Ohja Minecraft
Ook al weer een week niet aangeraakt.
Dat moet je toch leren drinken of niet? Ben niet zo'n alcohol expertquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jack Daniels? Famous Grouse lekker zacht, Glen Moray lekker hard. Gewoon die flessen kopen en in het weekend een paar glaasjes. Zeg maar tegen je ouders dat het van mij mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |