bavaria 0,0 een optie? ijskoud goed te doen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef justmattie het volgende:
Ik heb liever een koud biertje. Maar helaas, er moet zo eerst gewerkt worden en ik drink door de week niet![]()
* justmattie pakt toch maar een perenijsje.
heb je hem al gevonden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:20 schreef Maraca het volgende:
Morgen hardlopen in de Biesbosch! Alleen twijfel twijfel of ik met de auto of fiets ga![]()
Ja, kreeg de routebeschrijving via de PMquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je hem al gevonden?
En hardlopend ofcourse, duh.
Neh, geen optiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
bavaria 0,0 een optie? ijskoud goed te doen hoor![]()
* DJMO ook cornetto pakt
Drink dan gewoon waterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Neh, geen optie![]()
IJskoude Karvan Cevitan citroen stilt de dorst ook wel
Dit werd ook behandeld in het januarinummer 2011 van Runners World, ik heb gisteren een hele stapel van dat magazine gekregen van m'n moederquote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef STING het volgende:
[..]
Handige site
Geen volkoren pasta meer 2 uur voor het hardlopen, maar normale pasta
Plijsterquote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prikken , leegmaken, velletje er af, ontsmetten, plijster er op.
Dragonborn moeten ook trainenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Plijster
Ga maar gauw Skyrim spelen
hihihihi Dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik word echt ongelukkig van niet kunnen/mogen lopen. Meeh. Volgende keer kijk ik wel uit met ineens te snel opbouwen.
M'n Camelbak is ook binnen en het is een tof systeem: je bevestigt hem aan je hand, maar je houdt hem eigenlijk niet vast, alleen je vingers leg je eromheen, je duim kun je gewoon vrijlaten als je wilt. En als je wilt drinken, breng je hem gewoon naar je mond, knijp je in de fles en dan spuit het water eruit, dus je hoeft niet te zuigen. Dat lijkt mij het grootste nadeel van zo'n rugzak (naast dat die mogelijk op je rug plakt). De kracht kun je volgens mij nog instellen mbv de dop, maar dat doe ik maar niet binnen.
Goeie tent, goeie service en goed aan de prijs (volledig terecht overigens)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
En zaterdag kijken voor nieuwe schoenen bij Runnersworld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |