quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
Oh zo!
Rechtermuisklik, afbeeldingslocatie kopiëren. IMG tags eromheen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, je hebt zelf aan de Urban Army Run meegedaan! Dacht dat het van internet geplukte foto's waren als voorbeeld!
Gaaf.Ik heb vroeger als kind altijd al zoiets willen doen.
Ah! Helemaal rond.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef slacker_nl het volgende:
Yes! En toen ik daar was stonden er mensen van mudmaster flyers uit te delen. Cirkeltje is rond?
Erg cool dat je daar aan mee gedaan hebt trouwens...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Yes! En toen ik daar was stonden er mensen van mudmaster flyers uit te delen. Cirkeltje is rond?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Yes! En toen ik daar was stonden er mensen van mudmaster flyers uit te delen. Cirkeltje is rond?
(ben zelfs in dat filmpje te zien).
Depends...quote:
heb toch genoeg gelezen dat dat niet handig is kort voor je gaat lopen ivm ongeplande pitstops bij een port-a-potty enzo...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vezelrijk is trage energie voor je lichaam, dus daar kan je bij langere afstanden juist weer profijt van hebben (lijkt me, maar eens uitzoeken)
Een paar seconden maar, geen uren.quote:
Ja he! Brabo's die kennuh ni normaal spreken.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Trouwens heel erg suf dat de verslaggever in het filmpje het over Amy Urban Run heeft.
DJMO, heel goed dat je de 5k nu in 30 min hebt gehaald!Maar wel rustig aan blijven doen, hè.
Dat bedoelde zij ookquote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde rond wel tijdstip in het filmpje?
ik vind dat ik trots mag zijn, hoelang ben ik nu echt bezig .. 19 april rende ik pas echt weer voor het eerst na de blessure die ik bij m'n start twee weken eerder opliep, en toen was het 4.05 km in 32 mins. maand later zit ik op vijf in 30 mins.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Trouwens heel erg suf dat de verslaggever in het filmpje het over Amy Urban Run heeft.
DJMO, heel goed dat je de 5k nu in 30 min hebt gehaald!Maar wel rustig aan blijven doen, hè.
http://running.about.com/od/runningforbeginners/f/sidestitch.htmquote:Treatment of Side Stitches While Running
First, gently push your fingers into the area where you're feeling the stitch -- that should help relieve some of the pain. Then, to get rid of the side stitch, try altering your breathing pattern. Take a deep breath in as quickly as you can, to force the diaphragm down. Hold your breath for a couple of seconds and then forcibly exhale through pursed lips.
If you get a cramp in the middle of a run, you might want to try changing your breathing/striding pattern. If you always exhale when your right foot strikes the ground, try exhaling with the left foot strike.
If all else fails, you may have to stop and walk briskly for a few seconds while concentrating on deep breathing. Continue running after the stitch goes away.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |