Je zou bijna de barricaden opgaan idd. Het is dat het zo zinloos is, want het gaat: over ons en zonder ons.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:22 schreef Bastard het volgende:
Had ik toch niet verwacht die minderheid bij de motie tegen De Jager eerlijk gezegd.
Kort geding aanspannen is nog een optie? Meehelpen met Occupy?
Als hij bij het aanklagen van de regering en bij de nieuwe verkiezingen duidelijk vertelt waarom hij deze standpunt heeft, zal het volk hem wel begrijpen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan nog.. niemand die echt begrepen heeft waar deze beslissing over ging. HartVanNederland kijkend Nederland heeft het echt niet gezien.
Wir habben es nicht gewust oid
My thoughts exactly!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Gray het volgende:
Het gebrek aan informatie over de vorming van Europa, de Euro en het ESM kan ook tegen de eurofielen werken. Wat de boer (burger) niet kent, eet ie niet.
Wat de boer niet kent wordt hem toch door zijn strot geduwd is het eerder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Gray het volgende:
Het gebrek aan informatie over de vorming van Europa, de Euro en het ESM kan ook tegen de eurofielen werken. Wat de boer (burger) niet kent, eet ie niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent wordt hem toch door zijn strot geduwd is het eerder.
Yup.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent wordt hem toch door zijn strot geduwd is het eerder.
Nu moet het nog door de 1e Kamer heen (en die zijn sowieso voor het ESM), en Geert wilde de regering aanklagen voor de 1e Kamer er over zou kunnen gaan stemmen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
Het is zo maf, hè?
Banken, fondsen en de woningmarkt falen, waardoor vrijwel de hele westerse wereld in crisis raakt.
Met als gevolg: keiharde bezuinigingen, AOW-leeftijd omhoog, aantal werkuren per week omhoog, prijzen omhoog, bevriezen van lonen, vermindering van banen, subsidies voor zorg, onderwijs en cultuur afschaffen etc.
En dan verwachten dat de economie en maatschappij er de komende jaren op vooruit zullen gaan.
Ik bedoel:?
En dat ja! Als kers op de stronthoop nog even geld pompen in een bodemloze put, door eerst dat geld te lenen, zodat het weer uitgeleend kan worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
(En niet te vergeten dat onze staatskas straks schandalig hard leeggezogen gaat worden.)
Misschien moeten we die optie maar eens serieus overwegen, aangezien de politici er de afgelopen decennia een potje van hebben gemaakt.quote:Om de woorden van (volgens mij) Minister de Jager aan te halen: "Denkt u dat de kaboutertjes alles beter zullen maken?"
...waarvoor we lekker 150 miljoen per jaar aan rente mogen gaan betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef Gray het volgende:
[..]
En dat ja! Als kers op de stronthoop nog even geld pompen in een bodemloze put, door eerst dat geld te lenen, zodat het weer uitgeleend kan worden.
De regering ziet het kostenplaatje alleen vanuit het eigen perspectief en kijkt niet verder. De belastingen die de staatskas vullen, worden sowieso geïnd, dat maakt niet uit. Door wel te innen maar weinig uit te geven -> bezuinigen, blijft het staatsinkomen op een constant niveau hangen. Zo hebben projecten zoals het ESM bestaansrecht en kunnen zonder problemen worden doorgevoerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
Het is zo maf, hè?
Banken, fondsen en de woningmarkt falen, waardoor vrijwel de hele westerse wereld in crisis raakt.
Met als gevolg: keiharde bezuinigingen, AOW-leeftijd omhoog, aantal werkuren per week omhoog, prijzen omhoog, bevriezen van lonen, vermindering van banen, subsidies voor zorg, onderwijs en cultuur afschaffen etc.
En dan verwachten dat de economie en maatschappij er de komende jaren op vooruit zullen gaan.
Ik bedoel:?
Ja, tijd dat je weer terugkwam en nu niet meer weggaan hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef ToT het volgende:
Ja zo hoor je een teringlange tijd niks van me, maar ALS ik dan wat post....
Whehehe ik zal er aan denken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tijd dat je weer terugkwam en nu niet meer weggaan hoor.
Gooi ik er nog een Nederlands vlag in, nu kan het nog
Ik denk dan ook dat de redenatie om dit soort reacties recht te praten niet klopt. Men gaat uit van dat wanneer de economie goed gaat, de bevolking als gevolg daarvan ook goed terecht komt. In andere woorden, de economie (de cijfers, het systeem) gaat vóór de mensen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De regering ziet het kostenplaatje alleen vanuit het eigen perspectief en kijkt niet verder. De belastingen die de staatskas vullen, worden sowieso geïnd, dat maakt niet uit. Door wel te innen maar weinig uit te geven -> bezuinigen, blijft het staatsinkomen op een constant niveau hangen. Zo hebben projecten zoals het ESM bestaansrecht en kunnen zonder problemen worden doorgevoerd.
Op den duur zal de bevolking de belastingen niet meer kunnen betalen en moet de staatskas een debet daarin zien te overleven, zodat het niveau toch op orde blijft. Het maakt de regering geen ruk uit of de bevolking dat financieel overleeft, zolang de staatskas maar overeind blijft.
Dat zie je wel aan het huidige politieke klimaat, bezuinigingen, bezuinigingen en nog eens bezuinigingen. Ik heb de laatste anderhalf jaar nog geen enkel sociaal plan mogen aanhoren, behalve de beloofde, maar niet waargemaakte plannetjes die de politieke partijen stuk voor stuk dachten te willen invoeren. Maar nee, zelfs de pas aangeschoven landverraders uit de Kunduz-coalitie (D66, GroenLinks, ChristenUnie) waren niet van plan om te buigen voor het volk. Nee, ook zij wilden o zo graag meedoen om toch daadkracht te willen tonen.
Neelie Kroes = Rothschild; categorie monarch slavequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Summers het volgende:
Brussels wants e-identities for EU citizens
http://www.euractiv.com/i(...)citizens-news-512833
Als je de ui verder afpelt zul je zien dat we ook gelijk hebben over de medische wereld en wetenschap an sich.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het wordt één grote gemene deler.
Ik begin steeds meer te denken dat oa Bankfurt en Lambiekje in een aantal dingen gelijk krijgen.
(niet over de medische wereld hoor, maar over de wérkelijke macht in de wereld)
Geen paramilitair, agent, drone-bestuurder, TSA-molestor, dataminer, cipier, vaccinprikker, huurmoordenaar, pandbrigadier, deurwaarder, internetcensurist, boekverbrander, mensenhandelaar, drugskoerier of pedofiliegigoloquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef Metalfrost het volgende:
Zoek een beroep uit, deze zul je vroeg of laat moeten uitoefenen, wil je overleven in modern Europa:
bookmaker
boot maker
candle maker
blacksmith
cabinet maker
glass blower
tailor
apothecary
toolsmith
Toolsmith, blacksmith en apothecary lijken me wel leuk.
Je vergeet de ufo piloot.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen paramilitair, agent, drone-bestuurder, TSA-molestor, dataminer, cipier, vaccinprikker, huurmoordenaar, pandbrigadier, deurwaarder, internetcensurist, boekverbrander, mensenhandelaar, drugskoerier of pedofiliegigolo
Bedankt voor de aanvullingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Neelie Kroes = Rothschild; categorie monarch slave
rituals: Mother of Darkness
(illuminati code: fel rode nagellak & grote witte broches met motiefjes: vlinder, pentagram e.d.)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Neelie Kroes = Rothschild; categorie monarch slave
rituals: Mother of Darkness
(illuminati code: fel rode nagellak & grote witte broches met motiefjes: vlinder, pentagram e.d.)
Je begrijpt de bedoeling van de bijbel niet. Het gaat allemaal om je geloof, er is geen goddelijke interventie je moet zelf je geloof toepassen en de christelijke normen en waarden altijd blijven uitdragen hoe slecht de tijden ook zullen zijn. Waarom zou je dat doen? Omdat een christelijk moraal zoals die in de Bijbel beschreven staat zich niet bemoeit met duivelse zaken. Er word ook uitgelegd dat de mens het geloof zal verliezen en meer voor aardse zaken zullen gaan voelen als voor spirituele zaken. Met als gevolg de signalen die je nu ziet en meemaakt en de onvermijdelijke wereldoorlog die er zal volgen. De mensen die dan overblijven (het zullen er niet veel zijn) zullen een tijdperk van liefde, vrede en voorspoed tegemoet zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom zitten er toch zoveel christenen in BNW die berichten plaatsen zonder enige onderbouwing? Ik snap niet dat jullie het de hele tijd hebben over de Illuminati, want God vindt het blijkbaar helemaal niet erg dat zij lekker hun gang kunnen gaan. En een argument als: "Satan zorgt daarvoor" werkt niet, want dan is Satan blijkbaar machtiger dan God.
Zolang je je uitspraken niet nuanceert, zal je nooit gelijk krijgen. Halve waarheden zijn nog steeds leugens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je de ui verder afpelt zul je zien dat we ook gelijk hebben over de medische wereld en wetenschap an sich.
Je moet het wel in die tijdsgeest plaatsen he, de normen en waarden van toen gelden nu natuurlijk niet meer dat snap je toch ook wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:27 schreef Leafeon672 het volgende:
@PKRChamp: Typisch christelijk, vragen ontwijken en alleen maar praten over het goede in je geloof. Lees bijvoorbeeld eens Leviticus 25:44 en Exodus 21:7-11 NLT. Zijn dit jouw christelijke normen en waarden?
Maar God is toch van alle tijden volgens jullie christenen? Eigenlijk zeg je dus dat god ouderwets is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je moet het wel in die tijdsgeest plaatsen he, de normen en waarden van toen gelden nu natuurlijk niet meer dat snap je toch ook wel.
God is van alle tijden ja, alleen de normen en de waarden veranderen met de tijd en dus ook het geloof.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar God is toch van alle tijden volgens jullie christenen? Eigenlijk zeg je dus dat god ouderwets is.
Dat kan ook haast niet anders, want weinig mensen = weinig ruzie. Bovendien moeten ze voor een nieuwe wereldbevolking zorgenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je begrijpt de bedoeling van de bijbel niet. Het gaat allemaal om je geloof, er is geen goddelijke interventie je moet zelf je geloof toepassen en de christelijke normen en waarden altijd blijven uitdragen hoe slecht de tijden ook zullen zijn. Waarom zou je dat doen? Omdat een christelijk moraal zoals die in de Bijbel beschreven staat zich niet bemoeit met duivelse zaken. Er word ook uitgelegd dat de mens het geloof zal verliezen en meer voor aardse zaken zullen gaan voelen als voor spirituele zaken. Met als gevolg de signalen die je nu ziet en meemaakt en de onvermijdelijke wereldoorlog die er zal volgen. De mensen die dan overblijven (het zullen er niet veel zijn) zullen een tijdperk van liefde, vrede en voorspoed tegemoet zien.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat kan ook haast niet anders, want weinig mensen = weinig ruzie. Bovendien moeten ze voor een nieuwe wereldbevolking zorgen
God staat het toe pik,het kwaad moet zijn werk doen,wij moeten leren wat slecht is want anders weet je ook niet wat goed is,levenslessen die we moeten leren...ik wordt er ook af en toe niet goed van maar aangezien God een stuk slimmer is als ons zal zijn plan wel nut hebben ook al lijkt het voor ons niet zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom zitten er toch zoveel christenen in BNW die berichten plaatsen zonder enige onderbouwing? Ik snap niet dat jullie het de hele tijd hebben over de Illuminati, want God vindt het blijkbaar helemaal niet erg dat zij lekker hun gang kunnen gaan. En een argument als: "Satan zorgt daarvoor" werkt niet, want dan is Satan blijkbaar machtiger dan God.
Helemaal waar maar overheden hebben deze dagen zoveel macht en aangezien de meeste mensen gewoon blijven slapen is dit eigenlijk niet haalbaar....helaasquote:
Ja, in BNW zitten de waarheidspredikers. De wereld is immers al vergaan, overgenomen door de Bilderberg-club, mensen zijn massaal in FEMA-kampen gepropt, Iran is binnengevallen en we dragen allemaal een chip.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]Yow!
Tja ach ik begrijp hem wel: BNW heeft gewoon het imago van dat hier mensen zitten die overal samenzweringen in zien. Ikzelf denk echt wel dat sommige mensen hier te paranoïde zijn, maar hier is absoluut wel veel waarheid te vinden, veel dingen die de gemiddelde burger niet ziet of negeert.
Zo ook de bijensterfte: een paar weken/maand geleden hoorde ik op de radio dat ze nu eindelijk ontdekt hebben dat het door een wereldwijd veel gebruikt landbouwgif komt. Hebben we het hier in dit hoekje van Fok toch goed gehad!
Het is natuurlijk alleen maar toeval dat bijvoorbeeld de presidentskandidaten in Amerika die de meeste kans maken op het presidentschap uitgenodigd worden voor Bilderberg. Hetzelfde geld trouwens ook voor van Rompuy, Barosso en Balkenende. Jij gelooft werkelijk dat de Bilderberg groep alleen maar een gezellig theekransje is waar er word gesproken over de kinderen en de familie? Steek je kop maar in het zand, als een van de bovenstaande dingen uitkomt dan zal het weer oorverdovend stil zijn van jou kant.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in BNW zitten de waarheidspredikers. De wereld is immers al vergaan, overgenomen door de Bilderberg-club, mensen zijn massaal in FEMA-kampen gepropt, Iran is binnengevallen en we dragen allemaal een chip.
Oh nee, ik geloof graag dat wanneer die club bij elkaar komt, er over gewichtige zaken wordt gesproken. Echter, veel BNW'ers beweren eveneens dat het doel van de elite is om ons allemaal tot slaaf te maken en genocide te plegen. Tsja, dan ben je gewoon niet goed wijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is natuurlijk alleen maar toeval dat bijvoorbeeld de presidentskandidaten in Amerika die de meeste kans maken op het presidentschap uitgenodigd worden voor Bilderberg. Hetzelfde geld trouwens ook voor van Rompuy, Barosso en Balkenende. Jij gelooft werkelijk dat de Bilderberg groep alleen maar een gezellig theekransje is waar er word gesproken over de kinderen en de familie? Steek je kop maar in het zand, als een van de bovenstaande dingen uitkomt dan zal het weer oorverdovend stil zijn van jou kant.
Een meeting van meer dan een handjevol hoge heren geeft imo aan dat iets wordt besproken wat een andere partij nadelig treft. Kijk maar naar de politiek, daar word je ook constant mee in de val gelokt, terwijl je er zelf geen inbreng bij hebt, behalve tot aan de stembus.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh nee, ik geloof graag dat wanneer die club bij elkaar komt, er over gewichtige zaken wordt gesproken. Echter, veel BNW'ers beweren eveneens dat het doel van de elite is om ons allemaal tot slaaf te maken en genocide te plegen. Tsja, dan ben je gewoon niet goed wijs.
Het express laten klappen van het bankensysteem bijvoorbeeld is wel een voorbeeld dat er iets niet klopt. Er zijn genoeg economen en andere mensen die er verstand van hebben die zeggen dat als we op de huidige voet verdergaan dat de Dollar en de Euro zullen vallen wat dus de weg vrijmaakt voor een Amerikaans/Europese munt.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh nee, ik geloof graag dat wanneer die club bij elkaar komt, er over gewichtige zaken wordt gesproken. Echter, veel BNW'ers beweren eveneens dat het doel van de elite is om ons allemaal tot slaaf te maken en genocide te plegen. Tsja, dan ben je gewoon niet goed wijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |