Je zou bijna de barricaden opgaan idd. Het is dat het zo zinloos is, want het gaat: over ons en zonder ons.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:22 schreef Bastard het volgende:
Had ik toch niet verwacht die minderheid bij de motie tegen De Jager eerlijk gezegd.
Kort geding aanspannen is nog een optie? Meehelpen met Occupy?
Als hij bij het aanklagen van de regering en bij de nieuwe verkiezingen duidelijk vertelt waarom hij deze standpunt heeft, zal het volk hem wel begrijpen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan nog.. niemand die echt begrepen heeft waar deze beslissing over ging. HartVanNederland kijkend Nederland heeft het echt niet gezien.
Wir habben es nicht gewust oid
My thoughts exactly!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Gray het volgende:
Het gebrek aan informatie over de vorming van Europa, de Euro en het ESM kan ook tegen de eurofielen werken. Wat de boer (burger) niet kent, eet ie niet.
Wat de boer niet kent wordt hem toch door zijn strot geduwd is het eerder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Gray het volgende:
Het gebrek aan informatie over de vorming van Europa, de Euro en het ESM kan ook tegen de eurofielen werken. Wat de boer (burger) niet kent, eet ie niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent wordt hem toch door zijn strot geduwd is het eerder.
Yup.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent wordt hem toch door zijn strot geduwd is het eerder.
Nu moet het nog door de 1e Kamer heen (en die zijn sowieso voor het ESM), en Geert wilde de regering aanklagen voor de 1e Kamer er over zou kunnen gaan stemmen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
Het is zo maf, hè?
Banken, fondsen en de woningmarkt falen, waardoor vrijwel de hele westerse wereld in crisis raakt.
Met als gevolg: keiharde bezuinigingen, AOW-leeftijd omhoog, aantal werkuren per week omhoog, prijzen omhoog, bevriezen van lonen, vermindering van banen, subsidies voor zorg, onderwijs en cultuur afschaffen etc.
En dan verwachten dat de economie en maatschappij er de komende jaren op vooruit zullen gaan.
Ik bedoel:?
En dat ja! Als kers op de stronthoop nog even geld pompen in een bodemloze put, door eerst dat geld te lenen, zodat het weer uitgeleend kan worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
(En niet te vergeten dat onze staatskas straks schandalig hard leeggezogen gaat worden.)
Misschien moeten we die optie maar eens serieus overwegen, aangezien de politici er de afgelopen decennia een potje van hebben gemaakt.quote:Om de woorden van (volgens mij) Minister de Jager aan te halen: "Denkt u dat de kaboutertjes alles beter zullen maken?"
...waarvoor we lekker 150 miljoen per jaar aan rente mogen gaan betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef Gray het volgende:
[..]
En dat ja! Als kers op de stronthoop nog even geld pompen in een bodemloze put, door eerst dat geld te lenen, zodat het weer uitgeleend kan worden.
De regering ziet het kostenplaatje alleen vanuit het eigen perspectief en kijkt niet verder. De belastingen die de staatskas vullen, worden sowieso geïnd, dat maakt niet uit. Door wel te innen maar weinig uit te geven -> bezuinigen, blijft het staatsinkomen op een constant niveau hangen. Zo hebben projecten zoals het ESM bestaansrecht en kunnen zonder problemen worden doorgevoerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
Het is zo maf, hè?
Banken, fondsen en de woningmarkt falen, waardoor vrijwel de hele westerse wereld in crisis raakt.
Met als gevolg: keiharde bezuinigingen, AOW-leeftijd omhoog, aantal werkuren per week omhoog, prijzen omhoog, bevriezen van lonen, vermindering van banen, subsidies voor zorg, onderwijs en cultuur afschaffen etc.
En dan verwachten dat de economie en maatschappij er de komende jaren op vooruit zullen gaan.
Ik bedoel:?
Ja, tijd dat je weer terugkwam en nu niet meer weggaan hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef ToT het volgende:
Ja zo hoor je een teringlange tijd niks van me, maar ALS ik dan wat post....
Whehehe ik zal er aan denken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tijd dat je weer terugkwam en nu niet meer weggaan hoor.
Gooi ik er nog een Nederlands vlag in, nu kan het nog
Ik denk dan ook dat de redenatie om dit soort reacties recht te praten niet klopt. Men gaat uit van dat wanneer de economie goed gaat, de bevolking als gevolg daarvan ook goed terecht komt. In andere woorden, de economie (de cijfers, het systeem) gaat vóór de mensen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De regering ziet het kostenplaatje alleen vanuit het eigen perspectief en kijkt niet verder. De belastingen die de staatskas vullen, worden sowieso geïnd, dat maakt niet uit. Door wel te innen maar weinig uit te geven -> bezuinigen, blijft het staatsinkomen op een constant niveau hangen. Zo hebben projecten zoals het ESM bestaansrecht en kunnen zonder problemen worden doorgevoerd.
Op den duur zal de bevolking de belastingen niet meer kunnen betalen en moet de staatskas een debet daarin zien te overleven, zodat het niveau toch op orde blijft. Het maakt de regering geen ruk uit of de bevolking dat financieel overleeft, zolang de staatskas maar overeind blijft.
Dat zie je wel aan het huidige politieke klimaat, bezuinigingen, bezuinigingen en nog eens bezuinigingen. Ik heb de laatste anderhalf jaar nog geen enkel sociaal plan mogen aanhoren, behalve de beloofde, maar niet waargemaakte plannetjes die de politieke partijen stuk voor stuk dachten te willen invoeren. Maar nee, zelfs de pas aangeschoven landverraders uit de Kunduz-coalitie (D66, GroenLinks, ChristenUnie) waren niet van plan om te buigen voor het volk. Nee, ook zij wilden o zo graag meedoen om toch daadkracht te willen tonen.
Neelie Kroes = Rothschild; categorie monarch slavequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Summers het volgende:
Brussels wants e-identities for EU citizens
http://www.euractiv.com/i(...)citizens-news-512833
Als je de ui verder afpelt zul je zien dat we ook gelijk hebben over de medische wereld en wetenschap an sich.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het wordt één grote gemene deler.
Ik begin steeds meer te denken dat oa Bankfurt en Lambiekje in een aantal dingen gelijk krijgen.
(niet over de medische wereld hoor, maar over de wérkelijke macht in de wereld)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |