Bron?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zakenkabinet Alexander-Alexander dus. De 2-koppige adelaar.
(Koning Willem-Alexander & Premier Alexander Rinnooy-Kan) ;
http://www.wanttoknow.nl/(...)s-de-vampierinktvis/quote:Het EMS en Goldman Sachs, de vampierinktvis..?
De Goldman Sachs coup die in Amerika faalde, is in Europa bijna gelukt – een permanent, onherroepelijk, onbetwistbaar reddingsplan voor de banken, onderschreven door de belastingbetaler. Over hoe het Europees Stabiliteitsmechanisme, of hoe de Goldman vampierinktvis kortgeleden Europa gevangen heeft
Je hebt gelijk gekregen, helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Inderdaad , als hij vrolijk is dan is het bad news voor ons .
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef Summers het volgende:
Kamer stemt in met miljardenfonds ESM
http://www.rtl.nl/compone(...)-met-esm_verdrag.xml
Zie jij de Jager als dictator? Of 'Europa'?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef Summers het volgende:
Tegenwoordig hoor je echt niet bij de wereldbevolking zonder dictator
Als je naar de feiten kijkt is het ESM en Europa onze dictator .quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie jij de Jager als dictator? Of 'Europa'?
Oh, nu is ie weer openquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je naar de feiten kijkt is het ESM en Europa onze dictator .
Summers probeerde waarschijnlijk de boel te censureren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Summers probeerde waarschijnlijk de boel te censureren.Typisch. Heel typisch.
Naja jij hebt last van de zon denk ik ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Just kidding baby!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Naja jij hebt last van de zon denk ik ...
Te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef -Datdus- het volgende:
Nou jongens, ik kom jullie wel in Den Haag tegen als we eindelijk besluiten er iets aan te doen.
Soort communistisch systeem? Moet ik het zo een beetje zien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te laat.
We kunnen er niets aan doen en krijgen 'Europa' door ons strot geduwd.
Zeg maar dag tegen je pensioen en hello tegen de armoede waarin we straks zitten. Allemaal gelijk en allemaal even arm. Geweldig he.
Het begint er idd een beetje op te lijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:04 schreef inapoi.secului het volgende:
[..]
Soort communistisch systeem? Moet ik het zo een beetje zien?
Ik denk het niet. Het wordt één grote gemene deler.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:07 schreef Gray het volgende:
Ik verwacht eerder dat de maatschappij een sterkere klassenverdeling krijgt van armen, middenstand, rijken en superrijken.
Wat op zich geen gek idee is eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te laat.
We kunnen er niets aan doen en krijgen 'Europa' door ons strot geduwd.
Zeg maar dag tegen je pensioen en hello tegen de armoede waarin we straks zitten. Allemaal gelijk en allemaal even arm. Geweldig he.
Ik denk het ook niet. De onderlaag van de samenleving wordt geautomatiseerd en de middenklasse wordt wegbezuinigd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het wordt één grote gemene deler.
Ik begin steeds meer te denken dat oa Bankfurt en Lambiekje in een aantal dingen gelijk krijgen.
(niet over de medische wereld hoor, maar over de wérkelijke macht in de wereld)
Dat mogen we zeker hopen. Maar het duurt nog even tot september, dus wellicht denken ze: we jassen het er nu snel door, dan gaan we op 'welverdiend' reces en tegen de tijd dat we terugkomen is iedereen aan het idee gewend en blijft iedereen braaf stemmen op de oude partijen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat op zich geen gek idee is eigenlijk.![]()
Mag hopen dat bij de verkiezingen er afgerekend word.
De middenklasse wordt het hardste aangepakt. Ze vergeten dat de middenklasse hard nodig is en dat die het meeste opbrengt voor het land. They are killing their own darlings.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:13 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. De onderlaag van de samenleving wordt geautomatiseerd en de middenklasse wordt wegbezuinigd.
Voorlopig wel. Maar ondertussen worden bedrijven efficiënter door met minder managers te werken. De overheid wijst raamambtenaren de deur. In ziekenhuizen nemen verplegers taken over van artsen. Universiteiten hebben minder docenten nodig door dezelfde vakken te geven voor verschillende opleidingen. Secretaresses worden vervangen door spraakcomputers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De middenklasse wordt het hardste aangepakt. Ze vergeten dat de middenklasse hard nodig is en dat die het meeste opbrengt voor het land. They are killing their own darlings.
Natuurlijk is de middenklasse nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Maar ondertussen worden bedrijven efficiënter door met minder managers te werken. De overheid wijst raamambtenaren de deur. In ziekenhuizen nemen verplegers taken over van artsen. Universiteiten hebben minder docenten nodig door dezelfde vakken te geven voor verschillende opleidingen. Secretaresses en worden vervangen door spraakcomputers.
Is de middenklasse nog wel nodig dan?
Voor wat? Wat gaan al deze mensen die ik genoemd heb straks doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk is de middenklasse nodig.
We are so fuckedquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef Summers het volgende:
Kamer stemt in met miljardenfonds ESM
http://www.rtl.nl/compone(...)-met-esm_verdrag.xml
Je zou de grootste groep uit de maatschappij die het meeste bijdraagt willen decimeren? Lijkt me niet echt slim. Wie gaat dan al deze miljoenen die we nu met gulle hand uitgeven bij elkaar verdienen? Waar gaat men dat geld dan vandaan halen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Voor wat? Wat gaan al deze mensen die ik genoemd heb straks doen?
Die gulle miljoenen zijn dan in handen van de bovenlaag en zij geven de knaken gewoon aan elkaar uit. Zo blijven de geldstromen beperkt tot die bovenlaag. De voormalige middenklasse, nu eveneens de onderlaag, mag dan vechten voor de stuivers die ze verdienen met het onderhouden van de nieuwe technologie waardoor ze zijn vervangen en gedegradeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou de grootste groep uit de maatschappij die het meeste bijdraagt willen decimeren? Lijkt me niet echt slim. Wie gaat dan al deze miljoenen die we nu met gulle hand uitgeven bij elkaar verdienen? Waar gaat men dat geld dan vandaan halen?
Het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef ToT het volgende:
Is het nu dan echt definitief? Dat Wilders het kabinet voor het gerecht wilde slepen was bluf? Er is niets meer aan te doen?
Ik verwacht eigenlijk wel een referendum.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef ToT het volgende:
Is het nu dan echt definitief? Dat Wilders het kabinet voor het gerecht wilde slepen was bluf? Er is niets meer aan te doen?
Niks meer aan te doen idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een referendum.
Reken daar niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, het moet nog naar de eerste kamer toe en ik geloof dat Wilders zei dat hij op dat moment de boel voor het gerecht wilde slepen. De eerste kamer is sowieso al voor het ESM.
Overigens lees ik hier dat we wel garant staan voor die 40 miljard, maar dat onze eigen regering bij gewenste verhoging van dat bedrag weer eerst moet vergaderen EN akkoord er mee gaan!
Die 40 miljard zijn we sowieso kwijt, maar misschien blijft de schade daar bij.
Ik niet. En als er toch een referendum komt dat uitkomt op een dikke NEE, dan zal het voorstel aangepast worden en alsnog doorgedrukt worden, die keer zónder referendum. Nét als bij de invoering van de Europese grondwet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een referendum.
Wilders gaat het bij de nieuwe verkiezingen helemaal op Europa gooien en laat het Islamgedoe een beetje varen heb ik begrepen. Misschien maakt hij dan meer kans op kiezers en krijgt hij ook meer invloed. Hij moet zijn kaarten goed spelen.quote:
Kijk naar Griekenland en Spanje .quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:07 schreef Gray het volgende:
Ik verwacht eerder dat de maatschappij een sterkere klassenverdeling krijgt van armen, middenstand, rijken en superrijken.
Yep. Mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:10 schreef koffiegast het volgende:
Als dit doorkomt dan zijn er twee mogelijke opties
1 we moeten meer betalen en kunnen er nix over zeggen en we kunnen verder niets zelf beslissen noch eruit gaan. Maar daar tegenover helpen we EU als geheel.
2 ESM faalt en maakt ons bankroet. Maar als ze ons bankroet maken dan zo ook andere EU landen, met gevolg dat de Eu een gat wordt of vol met oorlog.
Beide opties zijn simpelweg negatief en garanderen dat we als land noch EU echt er vooruit op gaan. Daarbij dat we niet eens eruit kunnen stappen en het besluit overlaten aan een demissionaire regering is bespottelijk.
Het zou voor mij een reden zijn om Europa te verlaten en zo ook anderen. De verkeerde mensen maken de verkeerde keuzes met blijvende effecten.
ESM lijkt niet anders dan een val dat volledig onder het mom van als je niet meedoet geen EU soeveriniteit hebt.
God kan niemand mijn sarcasme detecteren vandaag? Ben ik nieuw hier?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik niet. En als er toch een referendum komt dat uitkomt op een dikke NEE, dan zal het voorstel aangepast worden en alsnog doorgedrukt worden, die keer zónder referendum. Nét als bij de invoering van de Europese grondwet.
Maar dan nog.. niemand die echt begrepen heeft waar deze beslissing over ging. HartVanNederland kijkend Nederland heeft het echt niet gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilders gaat het bij de nieuwe verkiezingen helemaal op Europa gooien en laat het Islamgedoe een beetje varen heb ik begrepen. Misschien maakt hij dan meer kans op kiezers en krijgt hij ook meer invloed. Hij moet zijn kaarten goed spelen.
Deze keer zag ik het nét te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
God kan niemand mijn sarcasme detecteren vandaag? Ben ik nieuw hier?!
Get with the program!!!
Ja? Wie bent uquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
God kan niemand mijn sarcasme detecteren vandaag? Ben ik nieuw hier?!
Get with the program!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |