ah okequote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
smoofie toch of doe je het nu al met 3 tegelijk
Te langzaam.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Serieus, dit is al de 5e keer dat dit bij mij lapo's gebeurd
Ik ben te lief denk ik
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lekker roeren in de restjes van de heren voor je![]()
Je moet sowieso 10 sec wachten voordat je een nieuwe post kan maken. In die 10seconden kan veel gebeurenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet sowieso 10 sec wachten voordat je een nieuwe post kan maken. In die 10seconden kan veel gebeuren
Haha, op de bek genomen door een mug.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Er zit een muggenbult aan het uiterste puntje van mijn bovenlip
Fixedquote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Serieus, dit is al de 5e keer dat dit bij mij lapo's gebeurd
Ik ben te liefniet snel genoeg denk ik
Goedkoopste witte wijn die ik ken, kocht ik op mijn 16e verjaardag voor de chickies die kwamen je weet. Beetje jammer dat het verder niet te drinken is.quote:
Heb je geen geld voor nodig joh. Beetje met Mocros dansen en je krijgt gratis drinken.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee man, heb daar geen geld voor.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedkoopste witte wijn die ik ken, kocht ik op mijn 16e verjaardag voor de chickies die kwamen je weet. Beetje jammer dat het verder niet te drinken is.
Kinderwijn dusquote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee man. Zit gewoon 8% in. Maar het is lekker en cheap
Ik moet er toch komen toeterquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je geen geld voor nodig joh. Beetje met Mocros dansen en je krijgt gratis drinken.
Heel Fok! heeft dv al gedaan jaquote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lekker roeren in de restjes van de heren voor je![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderwijn dus![]()
1 keer gedronken op een feestje, ik kon concluderen dat er in cola minder bubbeltjes zat
Hij lijkt een beetje op mijn pa, altijd afgeven op goedkope wijn omdat hij geweldig patrician en wijnkenner isquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Alsof jij andere wijn wel lust.
Ja, een goede rode wijn kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Alsof jij andere wijn wel lust.
Dat klopt.quote:
Ik ben geen wijnkenner.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op mijn pa, altijd afgeven op goedkope wijn omdat hij geweldig patrician en wijnkenner is
Ik wou wijn en glazen meenemen voor vrijdagavond als we naar het strand gaan. Maar dat wordt dus bier voor jou?quote:
oquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben geen wijnkenner.
Wijn drink ik alleen als ik uit eten ga met een dame, om dan aan het bier te gaan is gelijk een slechte indruk.
Hossel skills alles.
Oh wijn is ook prima, romantisch enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou wijn en glazen meenemen voor vrijdagavond als we naar het strand gaan. Maar dat wordt dus bier voor jou?
nee wrakingquote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is wroeging of wraak, debiel.
Sorryquote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wraking![]()
en noem me geen debiel
ik liet trouwens die foto zien aan een vriend, zijn reactie: zij is echt fucking lelijk vriendquote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry. Ik hou van je parkietje.
.
Homo.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik liet trouwens die foto zien aan een vriend, zijn reactie: zij is echt fucking lelijk vriend
serieusquote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben naar muse aan het luisteren
Feestboekquote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Kensers facebook dat iedere keer weer het privacybeleid oprekt
hai flipsquote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Kensers facebook dat iedere keer weer het privacybeleid oprekt
Ja hij is leuk hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke
*mompelt iets van "lucky bastard"
Ja ik ga hem nu deleten. Helemaal klaar met dat achterlijke gezeik.quote:
haiquote:
die optie bestaat al jaren..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga hem nu deleten. Helemaal klaar met dat achterlijke gezeik.
[..]
hai
Dankzij tijdlijn (waar ik overigens verder niets op aan te merken heb) is mijn facebook voortaan te vinden op www.facebook.nl/(insert naam + random getal)Dat wil ik niet, ik was zo blij dat ik "een nummer" was.
Ja een óptie ja. Het is nu geen óptie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die optie bestaat al jaren..
en ik heb nog steeds geen timeline
Dat je nog nooit eerder hier was, daar ging het fout.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Oke ik verveel me dus zo erg dat ik post in een SC waar ik normaal nooit kom.Waar ging het fout.
Hoe moet ik nu op je gaan fappen danquote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga hem nu deleten. Helemaal klaar met dat achterlijke gezeik.
[..]
hai
Dankzij tijdlijn (waar ik overigens verder niets op aan te merken heb) is mijn facebook voortaan te vinden op www.facebook.nl/(insert naam + random getal)Dat wil ik niet, ik was zo blij dat ik "een nummer" was.
Tussen licht en lucht. Een van de beste nederhop (al is het meer poëziequote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind vooral de nummers waarop typhoon solo rapt sick
Je maakt maar pics als we voetbal gaan kijken ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu op je gaan fappen dan
Ik ben meer van VBL. ONZ is meestal wat teveel ONZ voor mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je nog nooit eerder hier was, daar ging het fout.
In welk topic spraken wij elkaar dit weekend?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Oke ik verveel me dus zo erg dat ik post in een SC waar ik normaal nooit kom.Waar ging het fout.
Jij houdt van hiphop?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind vooral de nummers waarop typhoon solo rapt sick
Was wel gezellig zaterdagquote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je maakt maar pics als we voetbal gaan kijken ofzo.
weet ik, ik lurk wel eens mee in VBL.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben meer van VBL. ONZ is meestal wat teveel ONZ voor mij.
he parkietquote:
Was dat deze?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In welk topic spraken wij elkaar dit weekend?
Zijn er ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
Ik wist niet dat er zo veel leuke users hier waren
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Flips gaat haar facebook verwijderen, waar moet ik nu op fappen #durftevragen reageer retweet
Gewoon jou de schuld geven.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was wel gezellig zaterdag
Jammer dat jullie er vandoor gingen zonder te betalen
heyquote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Flips gaat haar facebook verwijderen, waar moet ik nu op fappen #durftevragen reageer retweet
Vrouwen die van voetbal houden.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet ik, ik lurk wel eens mee in VBL.
Nooitquote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
Ja Samzz geeft mij ook al de schuld maar ik ging alleen naar buiten om te rokenquote:
Volgens mij lijk ik nog niet op een man. Dus ik val onder dequote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen die van voetbal houden.
Behalve de vrouwen die op mannen lijken en van voetbal houden.
Nieuwe van Fresku al gecheckt?quote:
Dat was inderdaad dit topic, zondag om 04:44quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was dat deze?Het weekend telt niet mee, was waarschijnlijk terug van een avondje uit. Of was het overdag? Dan heb ik alzheimerlight.
Ik heb geen twitter neequote:
Verklaard een hoop.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad dit topic, zondag om 04:44
Roken om daarna nooit meer terug te komen ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja Samzz geeft mij ook al de schuld maar ik ging alleen naar buiten om te roken
wel een paar nummers van gehoord, maar ik vond zijn eerste album toch wat doperquote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwe van Fresku al gecheckt?
Zelf fucking Nino heeft 2 of 3 normale nummers op zijn album staan, Nederhop gaat de goede kant op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik nog niet op een man. Dus ik val onder de
Intronic sprintte er echt goed vandoorquote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Roken om daarna nooit meer terug te komen ja.
quote:
Nee man. Do even spotify downloaden en luister die shit. Is tof. Net als met Wacht the Throne moet je deze 2 of 3 keer luisteren voordat ie dope wordt.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel een paar nummers van gehoord, maar ik vond zijn eerste album toch wat doper
Meer dan goed Tchokowocko, meer dan goed.quote:
quote:
Een boer met een slecht geweten moet dan ook niet zulke dingen uithalen in de randstad.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic sprintte er echt goed vandoor
Dat klinkt veelbelovend. Komt het door het weer of vrouwelijke aandacht?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer dan goed Tchokowocko, meer dan goed.
twitter:heloef twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Volg @stevenmac26 even voor me, ook een eckte hosselboef reageer retweet
Ken jij nul7negen trouwens ?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Do even spotify downloaden en luister die shit. Is tof. Net als met Wacht the Throne moet je deze 2 of 3 keer luisteren voordat ie dope wordt.
Ik ga btw 15 juni naar Watch the Throne. Dan zijn Kanye en HOV in Arnhem.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:heloef twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Volg @stevenmac26 even voor me, ook een eckte hosselboef reageer retweet
Nope.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ken jij nul7negen trouwens ?
die shit is echt dope
Wie zijn idee was het eigenlijk om er vandoor te gaan zonder te betalen?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Een boer met een slecht geweten moet dan ook niet zulke dingen uithalen in de randstad.
Wanneer was het?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef Typisch het volgende:
Zijn er hier nog Kanye en Jay-Z fans? 2 Maatjes van me kunnen niet dus moet nog 2 kaarten lozen.
Die van Smoofie toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn idee was het eigenlijk om er vandoor te gaan zonder te betalen?
Hmm ff kijken of niks heb danquote:
Hij heeft 2 biertjes gedronken, lijkt mij niet danquote:
Wie?quote:
Het weer en het werk.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend. Komt het door het weer of vrouwelijke aandacht?
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
De jouwe dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 biertjes gedronken, lijkt mij niet dan
Tjibbe in spequote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het weer en het werk.
Ik mag nu bij een programma zitten waar ik al ben gedoopt tot 'Rayen de stagair'
Ja dat zeiden Intronic en Samzz ook al, kan het niet voorstellen dat ik zoiets zou voorstellen om maar gewoon weg te lopen bij een rekening van 200euro of meerquote:
Staat er makkelijk bij.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom maken mensen dit soort foto's?
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de jonge frisse wind tussen twee gasten van in de 30 en 40.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zeiden Intronic en Samzz ook al, kan het niet voorstellen dat ik zoiets zou voorstellen om maar gewoon weg te lopen bij een rekening van 200euro of meer
Om te laten zien dat je ze makkelijk kunt nemenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tweet enkel parels.quote:
"dit is hoe ik poep."quote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je ze makkelijk kunt nemen [ afbeelding ]
Leuke meid.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niks gehoord erover dus het zal welquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
Al helemaal niet als je die mensen ook nog via via kent, he steven.
Geen verkeerd meisje, sowieso timberlands zijn +1quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar beter tochquote:Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog niks gehoord erover dus het zal wel
Dit. Haar schoenen is het enige positieve.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen verkeerd meisje, sowieso timberlands zijn +1
Rough like timberland-wearquote:Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen verkeerd meisje, sowieso timberlands zijn +1
Deze vond ik ook zo mooi:quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Geile deernequote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze vond ik ook zo mooi:
[ afbeelding ]
Leuke date vonden ze.
Alleen voorlopig ga ik er niet meer heenquote:
Laat het je morgen weten manquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Typisch het volgende:
Steven, wanneer laat je het weten dan? Want ik zoek ondertussen wel gewoon door als je het niet erg vind. Ga natuurlijk niet 2 kaartjes verneuken voor Kanye en HOV.
Snackbar zou dat toch doen voor je bolle?quote:
Dat wel.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snackbar zou dat toch doen voor je bolle?
oh nie erg hoor.quote:
dat was zaterdag kutjongquote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snackbar zou dat toch doen voor je bolle?
noble act.quote:
nee snap ik ook niet, was flippie hoor die smeerpijpquote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zeiden Intronic en Samzz ook al, kan het niet voorstellen dat ik zoiets zou voorstellen om maar gewoon weg te lopen bij een rekening van 200euro of meer
Elke dag is zaterdag voor jou tochquote:
Zie je nouquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee snap ik ook niet, was flippie hoor die smeerpijp
kom roffa zuid gquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke dag is zaterdag voor jou toch
P_z is een magere autist jij bent dik.quote:
quote:
Jij woont bij utrecht in de buurtquote:
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.quote:
stalkermac26 jijquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Jij woont bij utrecht in de buurt
Daarom zit ik er nooit meer op.quote:
Rennen deed jij als de beste sowiesoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
zij zo van ja te weinig verdiend met achter de ramen dus we moeten rennen, oke
Ik heb mijn broertje van 10 een vmbo-examen wiskunde laten maken en hij slaagdequote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.
Ik heb beide vakken niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.
Is het ook een Ajacied?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rennen deed jij als de beste sowieso
Dan krijg je alleen meldingen als ik een statusupdate oid doequote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Hey DV facebook suggereert dat ik je bij close friends moet toevoegen
Facebook suggereert dat ook bij mijn ex-vriendin. AWKWARDDDDDDDDquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Hey DV facebook suggereert dat ik je bij close friends moet toevoegen
dv is speciaalquote:
Ja moet je maar vaker langskomen. Jouw fout dus nog steedsquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
zij zo van ja te weinig verdiend met achter de ramen dus we moeten rennen, oke
hej je bent een kruik gastquote:
Ja toch.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker. Is bij ons een keuze vak in het 4e jaar als je zorg&welzijn hebt
Wel chill joh, op vrijdagavond. Goedkope wedstrijdjes, weinig combiregelingen. In de Toto-divisie is het altijd een feest.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Intronic het volgende:
haha sparta, lekker nog in de jupiler league blijven
Bitch please. Ik wil later mijn eigen tattoo shop openen maar ik huur gewoon een boekhouder in die alle shit voor me regelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]Vreemd.
Sluit je wel gelijk een hele boel studies/banen uit als je dat niet onder de knie hebt.
klopt, voor het voetbal moet je niet gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel chill joh, op vrijdagavond. Goedkope wedstrijdjes, weinig combiregelingen. In de Toto-divisie is het altijd een feest.
omdat macquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
dafuq is tumblr aan het doen dvdoet moeilijk gaar bij mij
DV trouwt rijke man.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]Vreemd.
Sluit je wel gelijk een hele boel studies/banen uit als je dat niet onder de knie hebt.
ja laatste notificatie blijft nu boven aan staan bij dashboard. zal wel aan missing e liggen.quote:
Ja als je dat perse wil heb je geen wiskunde nodig nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bitch please. Ik wil later mijn eigen tattoo shop openen maar ik huur gewoon een boekhouder in die alle shit voor me regelt.
Snuf.je doet toch ook iets economisch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja als je dat perse wil heb je geen wiskunde nodig nee.Vriend van me zit in zijn 4e jaar van accountant, tegen een vriendenprijs je van 32442324432 miljard euro wil hij vast wel je boekhouding doen.
Fiscale baas meldt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja als je dat perse wil heb je geen wiskunde nodig nee.Vriend van me zit in zijn 4e jaar van accountant, tegen een vriendenprijs je van 32442324432 miljard euro wil hij vast wel je boekhouding doen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snuf.je doet toch ook iets economisch?Strik hem.
quote:
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadquote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh heb ik ook vaak last van. Of ik refresh net, en dan na 10sec alweer 100+quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja laatste notificatie blijft nu boven aan staan bij dashboard. zal wel aan missing e liggen.
Wut? Geen verplichte wiskunde?!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadDie docent kan mij niet handelen.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker. Is bij ons een keuze vak in het 4e jaar als je zorg&welzijn hebt
Dan mogen het wel héle mooie zijn gezien ze flink wat euro's per uur goed moeten maken bij een accountant over het algemeen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]dv laat gewoon haar boobies zien en hij doet het gratis. Dat is hoe het werkt bij knaapjes.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadDie docent kan mij niet handelen.
Die docent natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan mogen het wel héle mooie zijn gezien ze flink wat euro's per uur goed moeten maken bij een accountant over het algemeen.
[..]En dat ligt aan wie?
ik heb gehoord dat ze haar haren heeft geknipt. like wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flippiee, cadeautje voor je
[ afbeelding ]
ohmygaush, like seriouslyquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze haar haren heeft geknipt. like wtf
Mijn zusje doet precies het zelfde (ook vmbo 4) ''ja maar door dat kut wijf ga ik nu niet slagen!!!eentwedrie!!11!''quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
uiteraard altijd aan iemand anders :") Reflecteren wordt leuk voor je dv.
Blonde damesquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n mooi meisje
ja korter.quote:
quote:
Ik ook, toen ik geboren werd.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ooit soort van blond geweest.. maarja, ik doe alle kleuren van de regenboog
Brunette's hebben mijn voorkeurquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb ook niks met blond. Nja, blond is geil en trashy. Brunette's zijn mooi en classy.
Als je maar van DV afblijft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Brunette's hebben mijn voorkeurIk ben op meisjesjacht.
Mwah, dat is meer het imago. Ken zat brunettes sletjes (klinkt wel stoerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb ook niks met blond. Nja, blond is geil en trashy. Brunette's zijn mooi en classy.
Hide yo kids, hide yo wifequote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
Hatersquote:
Ik had het ook niet over het innerlijk. Ik vind blond gewoon vaker trashy lijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, dat is meer het imago. Ken zat brunettes sletjes (klinkt wel stoer) en blondjes die gewoon normaal doen.
Maar in de regel donker haar > licht haar voor mij.
Oh. Heyquote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was eerst echt spierwit, nu donker blond. Me pa was vanaf zijn 25e ongeveer alleen nog maar zwart. Gaat bij mij ook gebeuren.quote:
quote:
Ik zie hier wat opbloeien.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha Snuf.quote:
Heul niet! Mijn papa heeft gewoon nog haar en gaat de 50 raken van de winter.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
haha nee jij bent op je 25ste kaal. lekker voor je
mijnes hit de 60 bijna en is nog steeds niet grijs en heeft een volle bos haarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heul niet! Mijn papa heeft gewoon nog haar en gaat de 50 raken van de winter.
Gaat 'ie er 50 raken van de winter?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heul niet! Mijn papa heeft gewoon nog haar en gaat de 50 raken van de winter.
Die gaan keihard scharen.quote:
Zie hier:quote:
blond, bruin, rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie hier:leuk hoor, pannenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blond, bruin, roze
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beterquote:
Ik ga niet scharen, dat lijkt me logisch.quote:
Mijn eerste afwijzing door een meisje. feels bad manquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |