Wut? Geen verplichte wiskunde?!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadDie docent kan mij niet handelen.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker. Is bij ons een keuze vak in het 4e jaar als je zorg&welzijn hebt
Dan mogen het wel héle mooie zijn gezien ze flink wat euro's per uur goed moeten maken bij een accountant over het algemeen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]dv laat gewoon haar boobies zien en hij doet het gratis. Dat is hoe het werkt bij knaapjes.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadDie docent kan mij niet handelen.
Die docent natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan mogen het wel héle mooie zijn gezien ze flink wat euro's per uur goed moeten maken bij een accountant over het algemeen.
[..]En dat ligt aan wie?
ik heb gehoord dat ze haar haren heeft geknipt. like wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flippiee, cadeautje voor je
[ afbeelding ]
ohmygaush, like seriouslyquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze haar haren heeft geknipt. like wtf
Mijn zusje doet precies het zelfde (ook vmbo 4) ''ja maar door dat kut wijf ga ik nu niet slagen!!!eentwedrie!!11!''quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
uiteraard altijd aan iemand anders :") Reflecteren wordt leuk voor je dv.
Blonde damesquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n mooi meisje
ja korter.quote:
quote:
Ik ook, toen ik geboren werd.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ooit soort van blond geweest.. maarja, ik doe alle kleuren van de regenboog
Brunette's hebben mijn voorkeurquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb ook niks met blond. Nja, blond is geil en trashy. Brunette's zijn mooi en classy.
Als je maar van DV afblijft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Brunette's hebben mijn voorkeurIk ben op meisjesjacht.
Mwah, dat is meer het imago. Ken zat brunettes sletjes (klinkt wel stoerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb ook niks met blond. Nja, blond is geil en trashy. Brunette's zijn mooi en classy.
Hide yo kids, hide yo wifequote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
Hatersquote:
Ik had het ook niet over het innerlijk. Ik vind blond gewoon vaker trashy lijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, dat is meer het imago. Ken zat brunettes sletjes (klinkt wel stoer) en blondjes die gewoon normaal doen.
Maar in de regel donker haar > licht haar voor mij.
Oh. Heyquote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was eerst echt spierwit, nu donker blond. Me pa was vanaf zijn 25e ongeveer alleen nog maar zwart. Gaat bij mij ook gebeuren.quote:
quote:
Ik zie hier wat opbloeien.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha Snuf.quote:
Heul niet! Mijn papa heeft gewoon nog haar en gaat de 50 raken van de winter.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
haha nee jij bent op je 25ste kaal. lekker voor je
mijnes hit de 60 bijna en is nog steeds niet grijs en heeft een volle bos haarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heul niet! Mijn papa heeft gewoon nog haar en gaat de 50 raken van de winter.
Gaat 'ie er 50 raken van de winter?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heul niet! Mijn papa heeft gewoon nog haar en gaat de 50 raken van de winter.
Die gaan keihard scharen.quote:
Zie hier:quote:
blond, bruin, rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie hier:leuk hoor, pannenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blond, bruin, roze
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beterquote:
Ik ga niet scharen, dat lijkt me logisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |