Zie je nouquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee snap ik ook niet, was flippie hoor die smeerpijp
kom roffa zuid gquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke dag is zaterdag voor jou toch
P_z is een magere autist jij bent dik.quote:
quote:
Jij woont bij utrecht in de buurtquote:
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.quote:
stalkermac26 jijquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Jij woont bij utrecht in de buurt
Daarom zit ik er nooit meer op.quote:
Rennen deed jij als de beste sowiesoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
zij zo van ja te weinig verdiend met achter de ramen dus we moeten rennen, oke
Ik heb mijn broertje van 10 een vmbo-examen wiskunde laten maken en hij slaagdequote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.
Ik heb beide vakken niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.
Is het ook een Ajacied?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rennen deed jij als de beste sowieso
Dan krijg je alleen meldingen als ik een statusupdate oid doequote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Hey DV facebook suggereert dat ik je bij close friends moet toevoegen
Facebook suggereert dat ook bij mijn ex-vriendin. AWKWARDDDDDDDDquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Hey DV facebook suggereert dat ik je bij close friends moet toevoegen
dv is speciaalquote:
Ja moet je maar vaker langskomen. Jouw fout dus nog steedsquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
zij zo van ja te weinig verdiend met achter de ramen dus we moeten rennen, oke
hej je bent een kruik gastquote:
Ja toch.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker. Is bij ons een keuze vak in het 4e jaar als je zorg&welzijn hebt
Wel chill joh, op vrijdagavond. Goedkope wedstrijdjes, weinig combiregelingen. In de Toto-divisie is het altijd een feest.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Intronic het volgende:
haha sparta, lekker nog in de jupiler league blijven
Bitch please. Ik wil later mijn eigen tattoo shop openen maar ik huur gewoon een boekhouder in die alle shit voor me regelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]Vreemd.
Sluit je wel gelijk een hele boel studies/banen uit als je dat niet onder de knie hebt.
klopt, voor het voetbal moet je niet gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel chill joh, op vrijdagavond. Goedkope wedstrijdjes, weinig combiregelingen. In de Toto-divisie is het altijd een feest.
omdat macquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
dafuq is tumblr aan het doen dvdoet moeilijk gaar bij mij
DV trouwt rijke man.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]Vreemd.
Sluit je wel gelijk een hele boel studies/banen uit als je dat niet onder de knie hebt.
ja laatste notificatie blijft nu boven aan staan bij dashboard. zal wel aan missing e liggen.quote:
Ja als je dat perse wil heb je geen wiskunde nodig nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bitch please. Ik wil later mijn eigen tattoo shop openen maar ik huur gewoon een boekhouder in die alle shit voor me regelt.
Snuf.je doet toch ook iets economisch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja als je dat perse wil heb je geen wiskunde nodig nee.Vriend van me zit in zijn 4e jaar van accountant, tegen een vriendenprijs je van 32442324432 miljard euro wil hij vast wel je boekhouding doen.
Fiscale baas meldt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja als je dat perse wil heb je geen wiskunde nodig nee.Vriend van me zit in zijn 4e jaar van accountant, tegen een vriendenprijs je van 32442324432 miljard euro wil hij vast wel je boekhouding doen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snuf.je doet toch ook iets economisch?Strik hem.
quote:
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadquote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh heb ik ook vaak last van. Of ik refresh net, en dan na 10sec alweer 100+quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja laatste notificatie blijft nu boven aan staan bij dashboard. zal wel aan missing e liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |