Zie je nouquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee snap ik ook niet, was flippie hoor die smeerpijp
kom roffa zuid gquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke dag is zaterdag voor jou toch
P_z is een magere autist jij bent dik.quote:
quote:
Jij woont bij utrecht in de buurtquote:
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.quote:
stalkermac26 jijquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Jij woont bij utrecht in de buurt
Daarom zit ik er nooit meer op.quote:
Rennen deed jij als de beste sowiesoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
zij zo van ja te weinig verdiend met achter de ramen dus we moeten rennen, oke
Ik heb mijn broertje van 10 een vmbo-examen wiskunde laten maken en hij slaagdequote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.
Ik heb beide vakken niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook Duits en Wiskunde gehad vandaag? Mijn zusje ging die shit nakijken en ze liet de toets zien, als je dat niet haalt verdien je ook écht geen diploma.
Is het ook een Ajacied?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rennen deed jij als de beste sowieso
Dan krijg je alleen meldingen als ik een statusupdate oid doequote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Hey DV facebook suggereert dat ik je bij close friends moet toevoegen
Facebook suggereert dat ook bij mijn ex-vriendin. AWKWARDDDDDDDDquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Hey DV facebook suggereert dat ik je bij close friends moet toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |