Roken om daarna nooit meer terug te komen ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja Samzz geeft mij ook al de schuld maar ik ging alleen naar buiten om te roken
wel een paar nummers van gehoord, maar ik vond zijn eerste album toch wat doperquote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwe van Fresku al gecheckt?
Zelf fucking Nino heeft 2 of 3 normale nummers op zijn album staan, Nederhop gaat de goede kant op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik nog niet op een man. Dus ik val onder de
Intronic sprintte er echt goed vandoorquote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Roken om daarna nooit meer terug te komen ja.
quote:
Nee man. Do even spotify downloaden en luister die shit. Is tof. Net als met Wacht the Throne moet je deze 2 of 3 keer luisteren voordat ie dope wordt.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel een paar nummers van gehoord, maar ik vond zijn eerste album toch wat doper
Meer dan goed Tchokowocko, meer dan goed.quote:
quote:
Een boer met een slecht geweten moet dan ook niet zulke dingen uithalen in de randstad.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic sprintte er echt goed vandoor
Dat klinkt veelbelovend. Komt het door het weer of vrouwelijke aandacht?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer dan goed Tchokowocko, meer dan goed.
twitter:heloef twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Volg @stevenmac26 even voor me, ook een eckte hosselboef reageer retweet
Ken jij nul7negen trouwens ?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Do even spotify downloaden en luister die shit. Is tof. Net als met Wacht the Throne moet je deze 2 of 3 keer luisteren voordat ie dope wordt.
Ik ga btw 15 juni naar Watch the Throne. Dan zijn Kanye en HOV in Arnhem.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:heloef twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Volg @stevenmac26 even voor me, ook een eckte hosselboef reageer retweet
Nope.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ken jij nul7negen trouwens ?
die shit is echt dope
Wie zijn idee was het eigenlijk om er vandoor te gaan zonder te betalen?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Een boer met een slecht geweten moet dan ook niet zulke dingen uithalen in de randstad.
Wanneer was het?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef Typisch het volgende:
Zijn er hier nog Kanye en Jay-Z fans? 2 Maatjes van me kunnen niet dus moet nog 2 kaarten lozen.
Die van Smoofie toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn idee was het eigenlijk om er vandoor te gaan zonder te betalen?
Hmm ff kijken of niks heb danquote:
Hij heeft 2 biertjes gedronken, lijkt mij niet danquote:
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |