abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111839664
Hier verder

Plus dat vaccins/medicatie straks wordt uitgerust met nano-chips. Het is overduidelijk we mogen geen zelfbeschikking meer hebben over ons eigen lichaam.

En nee dit is geen Amerika waar dat geponeerd wordt!
pi_111839717
Ik heb geen laatste posten meegenomen naar dit topic. Als een mod het verder wil uitzoeken graag ik weet verder ook niet hoe het werkt.
pi_111840340

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 21-05-2012 19:22:31 (Note) ]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 18:26:41 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111840381
Geen ruzie, anders ga ik hier harder moderatoren dan de Spaanse Inquisitie. :P
pi_111840412
Oh en dat kom je ff melden helemaal offtopic en zonder onderbouwing. Nou bedankt voor je zo zinnige bijdrage he? Blaat vooral zo verder zonder inhoud, Grafdelver
pi_111840605
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb geen laatste posten meegenomen naar dit topic. Als een mod het verder wil uitzoeken graag ik weet verder ook niet hoe het werkt.
Van vaccinatie weet je ook totaal niet hoe het werkt, en je kan niet beredeneren of discussiëren.

Dus laat dat ook aan anderen over graag.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_111840847
Gaat lekker he met zn allen pikken op een vrouw die gewoon vanuit dr hart/gevoel spreekt, haar gedachten met anderen deelt, ja ze zijn soms out of the box maar daarom is dit ook BNW ik heb net zoveel recht als een ander om hier te posten het is geen besloten club ofzo.
Aangezien jij ook niets toevoegd en mn bericht zelf nog expres verkeerd leest want het gaat nl om het openen van een vervolg topic dat ik daarvan niet weet hoe t verder werkt.
Maare t kwam je gewoon ff goed uit om ook ff te gaan pikken op mij, stel kippen hier waar is de haan eigenlijk? (moderator)
pi_111841216
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef mousy31 het volgende:
Gaat lekker he met zn allen pikken op een vrouw die gewoon vanuit dr hart/gevoel spreekt, haar gedachten met anderen deelt, ja ze zijn soms out of the box maar daarom is dit ook BNW ik heb net zoveel recht als een ander om hier te posten het is geen besloten club ofzo.
Aangezien jij ook niets toevoegd en mn bericht zelf nog expres verkeerd leest want het gaat nl om het openen van een vervolg topic dat ik daarvan niet weet hoe t verder werkt.
Maare t kwam je gewoon ff goed uit om ook ff te gaan pikken op mij, stel kippen hier waar is de haan eigenlijk? (moderator)
En dan mij verwijten dat ik niks onderbouw............

[ Bericht 0% gewijzigd door Gravedigger op 21-05-2012 18:51:11 ]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_111841357
:O
pi_111843459
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef mousy31 het volgende:
Hoeft ook niet per se, reeksen bestaan niet voor niets. Wat je kan doen is de laatste post(s) quoten en dan copypasten, voor de kuppelhutjes die niet de moeite nemen om drie keer op hun muis te klikken.

Ik zal zo even die lui bedienen met de laatste twee posts.
Niet heel erg sterke posts, die laatste paar. Slecht lezen van bijdehantjes die hakken op een vermoeden van een ander, terwijl diegene duidelijk schreef: "dus ik denk dat".

Kritiek hebben op anderen is makkelijk, zelfkritiek daarentegen is lastig.

[ Bericht 19% gewijzigd door Gray op 21-05-2012 19:53:48 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 19:30:08 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111843571
Ninananochips, lekker met wat guacomole
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111843827
Willen alle trollen lekker in hun grot blijven om dáár met hun stront te blijven spelen, ipv het hier uit te storten?!

Dat geldt ook voor medemods.

Alvast bedankt.
pi_111844500
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoeft ook niet per se, reeksen bestaan niet voor niets. Wat je kan doen is de laatste post(s) quoten en dan copypasten, voor de kuppelhutjes die niet de moeite nemen om drie keer op hun muis te klikken.

Ik zal zo even die lui bedienen met de laatste twee posts.
Die laatste posts waren niet echt de moeite om mee te nemen maar dat heb je denk ik wel gelezen.
pi_111844839
Het gemiep achter ons latend, is het een leuk idee om eens een enkel (omstreden) vaccin erbij te pakken en dit geheel te ontleden? Kijken welke stoffen er precies inzitten, wat die stoffen doen, welke bijwerkingen die hebben, én naar de bereidingsmethode kijken? En de werking uiteraard?
pi_111844950
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Die laatste posts waren niet echt de moeite om mee te nemen maar dat heb je denk ik wel gelezen.
Je hebt wel een aardig grote mond voor iemand die een inhoudelijke discussie uit de weg gaat.
Waarom zou je hier nog posten, je hebt je 'mening' en 'gevoel' en iedere andere mening ga je op vrij kinderlijke wijze uit de weg.
Ben je bang voor andere meningen of informatie van mensen die meer ervaring hebben met de dingen die hier besproken worden?
pi_111845021
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
Het gemiep achter ons latend, is het een leuk idee om eens een enkel (omstreden) vaccin erbij te pakken en dit geheel te ontleden? Kijken welke stoffen er precies inzitten, wat die stoffen doen, welke bijwerkingen die hebben, én naar de bereidingsmethode kijken? En de werking uiteraard?
Ik stel voor om met het pokkenvaccin van Jenner te beginnen.
pi_111846429
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je hebt wel een aardig grote mond voor iemand die een inhoudelijke discussie uit de weg gaat.
Waarom zou je hier nog posten, je hebt je 'mening' en 'gevoel' en iedere andere mening ga je op vrij kinderlijke wijze uit de weg.
Ben je bang voor andere meningen of informatie van mensen die meer ervaring hebben met de dingen die hier besproken worden?
Mousy mijdt de nare ondertoon die gepaard gaat bij kritiek op haar persoonlijke overtuiging. Zoals je post een goed voorbeeld van is.

Begrijpelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik stel voor om met het pokkenvaccin van Jenner te beginnen.
Wordt die nu nog gegeven? Want dat zou het meest interessant zijn, vind ik. :)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:32:27 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_111847271
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh?
"To Fox 26, Rachel’s parents say their daughter was drooling and appeared emaciated. "
quote:
A report from ABC News
:P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_111847492
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Mousy mijdt de nare ondertoon die gepaard gaat bij kritiek op haar persoonlijke overtuiging. Zoals je post een goed voorbeeld van is.

Begrijpelijk.

[..]

Wordt die nu nog gegeven? Want dat zou het meest interessant zijn, vind ik. :)
Hier een pareltje van Mousy:
"maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president." Leuke ondertoon.

Anyway, laten we de mensen die wel willen discussieren en over het vaccin van Jenner praten. Reden dat deze een leuk begin is is het feit dat dit het eerste fatsoenlijk gedocumenteerde vaccin ter wereld was (wat toevalligheden in het verre verleden daar gelaten.).

Ingredienten zijn simpel; (koeienpokken) virusdeeltjes en wat koeienplasma.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:38:56 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111855443
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef mousy31 het volgende:
Nee iemand met gevoel in haar donder en een eigen mening en kijk op dingen, k ben geen schaap. Maar blaat jij vooral verder
Het probleem met dit soort dingen is dat een dagelijks leven onderbuik gevoel lang niet altijd werkt voor complexe real world scenarios...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 22:50:49 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111856114
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb net een stuk geschreven ( in een tru topic over dieren en spiritualiteit) over mn hondje die ik heb moeten laten inslapen ( hij was nog maar 5 jaar oud) omdat hij een allergie ontwikkelde door de chemische troep die in t eten zat (ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
Het gaat over BHT / BHA en ethoxyquine op de zakken voer staat het niet aangegeven er staat allen : door de EU toegstane hulpstoffen....
Het is dus verborgen dat er zulke troep in t voer zit.

Ik vermoed dus ook dat ze dit ook met mensen eten doen. Niet alles wat erin zit staat op de verpakking terwijl dit wel zou moeten, of ze vernoemen het onder een andere naam een naam die onschuldig lijkt wat zovaak met E621 gebeurt dan word het vermeld als gistextract....
Ik heb wel eens ergens gelezen dat maar 15% van alle chemische rotzooi wat ze in ons voedsel stoppen 'eerlijk' geëtiketteerd staat. En wat uiteraard door de EU wordt goed gekeurd.

De laatste Codex Alimentarius richtlijnen zijn dat de industrie helemaal niets meer hoeft te vermelden als ze het niet willen.

quote:
En natrium monoglutamaat is erg slecht , het zit vaak in chips en doordat stofje krijg je meer trek en daarom eten mensen vaak de hele zak in 1x leeg. Wat dus kan lijden tot overgewicht.
quote:
En ook met medicatie er is een dikke rel geweest over seroquel er stond niet in de bijsluiter dat je er diabetis van kan krijgen... Veel word verborgen en gewoon verzwegen.
Dus denk ik dat ze het ook niet zo nauw nemen met vaccinaties.
Het gaat aan de lopende band fout. Het was met het bespottelijke HPV zelfs zo erg dat ze op de gang in het voorbij gaan 12jarige meisjes eventjes een spuit in de arm zetten.

En wat ook zo leuk is. Een baby van 2 maanden krijgt dezelfde dosis als een 6 jarige.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:58:03 #22
52357 Lambiekje
pi_111856503
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het probleem met dit soort dingen is dat een dagelijks leven onderbuik gevoel lang niet altijd werkt voor complexe real world scenarios...
In de real world is de beerput nog smeriger en corrupter wat echt de pet te boven gaat.

Neem een D. Stapel , hij is nog maar een sneue oppervlakkige kruimel publisher. Als die bullshit al niet eens door het 'zelfreinigend' vermogen van peerreview komt. ..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:04:47 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111856846
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de real world is de beerput nog smeriger en corrupter wat echt de pet te boven gaat.

Neem een D. Stapel , hij is nog maar een sneue oppervlakkige kruimel publisher. Als die bullshit al niet eens door het 'zelfreinigend' vermogen van peerreview komt. ..
Welke bullshit heb je het nou over? Over het algemeen publiceerde hij namelijk 'resultaten' die volledig binnen de verwachtingen lagen. Dat maakte het juist zo lastig om er achter te komen.
Onikaan ni ov dovah
pi_111857129
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hier een pareltje van Mousy:
"maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president." Leuke ondertoon.
Reacties op mousy31 kunnen achterwege gelaten worden, aangezien zij besloten heeft niet langer op FOK! te posten. De ongezouten kritiek op haar meningen en ervaringen wilde zij niet langer verdragen. Jammer. ;(

quote:
Anyway, laten we de mensen die wel willen discussieren en over het vaccin van Jenner praten. Reden dat deze een leuk begin is is het feit dat dit het eerste fatsoenlijk gedocumenteerde vaccin ter wereld was (wat toevalligheden in het verre verleden daar gelaten.).

Ingredienten zijn simpel; (koeienpokken) virusdeeltjes en wat koeienplasma.
Handig voor context, de opzet van het experiment en een omschrijving van de resultaten:
quote:
Known:
Smallpox is more dangerous than variolation and cowpox less dangerous than variolation.
Hypothesis:
Infection with cowpox gives immunity to smallpox.
Test:
If variolation after infection with cowpox fails to produce a smallpox infection, immunity to smallpox has been achieved.
Consequence:
Immunity to smallpox can be induced much more safely than by variolation.
quote:
On 14 May 1796, Jenner tested his hypothesis by inoculating James Phipps, a boy eight years old (the son of Jenner's gardener), with pus scraped from the cowpox blisters on the hands of Sarah Nelmes, a milkmaid who had caught cowpox from a cow called Blossom,[17] whose hide now hangs on the wall of the St George's medical school library (now in Tooting). Phipps was the 17th case described in Jenner's first paper on vaccination.
Jenner inoculated Phipps in both arms that day, subsequently producing in Phipps a fever and some uneasiness but no full-blown infection. Later, he injected Phipps with variolous material, the routine method of immunization at that time. No disease followed. The boy was later challenged with variolous material and again showed no sign of infection.

Ronald Hopkins has written, "Jenner's unique contribution was not that he inoculated a few persons with cowpox, but that he then proved [by subsequent challenges] that they were immune to smallpox. Moreover, he demonstrated that the protective cowpox pus could be effectively inoculated from person to person, not just directly from cattle.[18] In addition Jenner successfully tested his hypothesis on 23 additional subjects.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:15:34 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111857444
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Reacties op mousy31 kunnen achterwege gelaten worden, aangezien zij besloten heeft niet langer op FOK! te posten. De ongezouten kritiek op haar meningen en ervaringen wilde zij niet langer verdragen. Jammer. ;(

[..]

Handig voor context, de opzet van het experiment en een omschrijving van de resultaten:

[..]

[..]

Het ongezouten zijn leek niet heel veel uit te maken... Ook normale kritiek viel niet goed :{
Onikaan ni ov dovah
pi_111857566
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het ongezouten zijn leek niet heel veel uit te maken... Ook normale kritiek viel niet goed :{
Enniewees, hier een uitgebreid artikel uit de wetenschappelijke hoek over de ontdekking van Jenner:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1200696/
pi_111862324
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
je zou kunnen beginnen met die prikken in de jaren '60; de tetanusprikjes bijvoorbeeld.

iemand laborant hier ?
pi_111867023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 01:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

je zou kunnen beginnen met die prikken in de jaren '60; de tetanusprikjes bijvoorbeeld.

iemand laborant hier ?
Nah, laten we met Jenner's vaccin beginnen. Gezien de geringe aantal bestandelen en erg goede werking, hoe valt deze te verklaren?

En ik ga nu het lab weer in, ik ben een veredelde laborant, dus stel gerust je vragen.
pi_111867116
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Typisch, wel de moeite doen om een paar stevige en generaliserende opmerkingen neer te plempen, maar dan niet de ballen hebben om met commentaar (gezouten hetzij ongezouten) om te kunnen gaan.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:19:41 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111868925
quote:
12s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Enniewees, hier een uitgebreid artikel uit de wetenschappelijke hoek over de ontdekking van Jenner:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1200696/
Ja Duh, een .gov domein dus jij gelooft dat meteen
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:22:16 #31
52357 Lambiekje
pi_111869043
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:24:16 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111869127
Kijk, dat zijn nou eens bronnen die niet in hun eigen ruif spugen!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:28:55 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111869328
Zou hij betaald zijn door de illuminatie :o
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:29:41 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111869353
Of waren het toch de bilderbergjes?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:34:54 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111869629
Hmmmm zouden ook de assessijnen kunnen zijn, of waren die toen al weg?
pi_111870488
quote:
Zou je kunnen samenvatten wat er niet klopt (neem ik aan....) met Jenner's waarnemingen?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:34:54 #37
52357 Lambiekje
pi_111871932
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zou je kunnen samenvatten wat er niet klopt (neem ik aan....) met Jenner's waarnemingen?
Zijn waarnemingen waren een gevulde portomonnee en uiteraard dode mensen/kinderen.

quote:
For example, we find in the book “Vaccination; the Silent Killer” by Ida Honoroff and Eleanor McBean, the following: “In 1796 Edward Jenner started his cowpox vaccination craze, which increased the smallpox epidemics to such an extent that the disease became endemic, and in 1837 to 1839 there was the sweeping epidemic which killed 22,081 people. In spite of this absolute proof of the deadly effects of vaccination, the vaccine promoters managed to get a compulsory vaccination law passed in England in 1853. The epidemics then increased to such an extent that by 1870 to 1872 there was the worst smallpox epidemic of all time, which killed 44,480 people. The English people fought the vaccination promoters until they were able to abolish compulsory vaccination in England in 1948. They have had no epidemics since then.”
en het geldt uiteraard niet alleen voor VK.
quote:
“Did you know that several years after the first smallpox vaccine was introduced into the Philippines (it was first given in 1910) and after 95 percent of the population—8 million people—had been given 24,500,000 doses of vaccine, the Philippines experienced its worst smallpox epidemic in history?”
Het enige doel van vaccineren is het verspreiden van ziektes (en stiekem decimeren). Period. Als je er anders over denkt dat ben je of flagrant stupide, of je hebt financieel belang, of je het een of andere medische flutstudie gevolgd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 22-05-2012 13:15:17 ]
pi_111874333
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zijn waarnemingen waren een gevulde portomonnee en uiteraard dode mensen/kinderen.

[..]

en het geldt uiteraard niet alleen voor VK.

[..]

Het enige doel van vaccineren is het verspreiden van ziektes (en stiekem decimeren). Period. Als je er anders over denkt dat ben je of flagrant stupide, of je hebt financieel belang, of je het een of andere medische flutstudie gevolgd.
1. Hij is er niet rijk van geworden, zijn verdere studie is wel gesubsidieerd. De vaccinaties waren GRATIS uitgedeeld.

2. De symptomen bij uitbraken na vaccinatie waren veel minder erg dan daarvoor. In zijn geheel toe te schrijven aan onvolledige vaccinatie door de onbekendheid met het principe.

3. Als het doel het verspreiden van ziektes en het decimeren van de mensheid is beantwoord deze vragen:
- De pokken zijn uitgeroeid, beetje dom als het doel het verspreiden van ziektes is.
- De wereldbevolking is sinds 1800 (het begin van de dodelijke vaccinaties....) verzevenvoudigd. Niet bepaald gedecimeerd, hoe dat zo?

Moet die laatste zin nou?
pi_111876047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:42 schreef .SP. het volgende:

Moet die laatste zin nou?
In het geval van Dhr Lambiekje helaas wel ja. Je wilt niet weten waar ik in de paar jaar dat ik in BNW post al wel niet voor uit ben gemaakt door hem. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 14:37:46 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_111876356
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

In het geval van Dhr Lambiekje helaas wel ja. Je wilt niet weten waar ik in de paar jaar dat ik in BNW post al wel niet voor uit ben gemaakt door hem. :N
Op zijn minst voor misdadiger, mits werkzaam in de medische wereld :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:27:31 #41
52357 Lambiekje
pi_111878597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

jij wilde medicus worden. :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:29:52 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111878702
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat rechtvaardigt dat allemaal voor jou.. Dat is juist het erge.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:52:43 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111879642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:

En dat rechtvaardigt dat allemaal voor jou.. Dat is juist het erge.
En het enge.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111879820
quote:

[..]

Hilarisch, kan je nog even op mijn opmerkingen ingaan?
pi_111883856
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef Re het volgende:

[..]

Ja Duh, een .gov domein dus jij gelooft dat meteen
:?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:51:28 #46
52357 Lambiekje
pi_111884848
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Gray het volgende:

[..]

:?
het is opgesteld om een mooi verkooppraatje, politiek correctheid. feitelijk natuurlijk lariekoek bovenste plank.
pi_111885069
quote:

[..]

Hoe kom je daar in hemelsnaam bij. :? :|W
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:59:59 #48
52357 Lambiekje
pi_111885248
quote:
Vaccinaties: Van Windows-Bill naar Kill-Bill..?
Het lijkt erop dat het poliovaccin het ‘wapen’ aan het worden is van de ‘New World Order’, omdat dit vaccin het zo ‘geweldig’ gedaan heeft in de afgelopen jaren. Vanaf de jaren 1950 werden er in de VS vaccinatiecampagnes tegen polio geïntroduceerd en losgelaten op een onvoorbereide bevolking. Met het poliovaccin werd tegelijkertijd het SV40-kankervirus ingespoten..! Daarmee is het poliovaccin een van de meest favoriete wapens geworden van de aanhangers van de eugenica, met de bedoeling om de hele wereldbevolking uiteindelijk te controleren, gevangen te zetten en om te brengen..

Vandaag de dag zijn het Bill en Melinda Gates die de dans leiden om ‘de vaccineer de planeet’-campagne kracht bij te zetten. Bill raakt maar niet uitgepraat over zijn ‘roeping’, over het nobele streven van zijn vrouw en hij om de wereld te redden. Ze komen op de proppen met een krachtigere versie van het levende orale poliovirus vaccin (OPV). En geloof het of niet: dit is hetzelfde poliovaccin dat in Canada en de VS werd gebanned, nadat veel gevallen van polio-infecties werden geconstateerd. Volgens het ‘Salem News reports’ is het nieuwe poliovaccin twee keer zo sterk als het originele vaccin, waarbij het aantal gevallen van verlamming als volgt werd gerapporteerd: ‘In 2011 werden er nog eens 47.500 NIEUWE gevallen van NPAFD (non-polio acute flaccid paralysis) waargenomen. Klinisch niet te onderscheiden van verlamming veroorzaakt door polio, maar wel 2x zo dodelijk. Er werd een direct proportioneel verband aangetoond met de orale poliovaccins die waren toegediend. Omdat deze data werden verkregen binnen het ‘poliobewakingssysteem’, werd deze zaak niet verder onderzocht.’

bron
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:15:04 #49
52357 Lambiekje
pi_111885834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:42 schreef .SP. het volgende:

[..]

1. Hij is er niet rijk van geworden, zijn verdere studie is wel gesubsidieerd. De vaccinaties waren GRATIS uitgedeeld.
kansloos

quote:
2. De symptomen bij uitbraken na vaccinatie waren veel minder erg dan daarvoor. In zijn geheel toe te schrijven aan onvolledige vaccinatie door de onbekendheid met het principe.
nee véélen malen erger. Zoals nu in India. 12 keer.
quote:
3. Als het doel het verspreiden van ziektes en het decimeren van de mensheid is beantwoord deze vragen:
- De pokken zijn uitgeroeid, beetje dom als het doel het verspreiden van ziektes is.
Ze overwegen weer om het een hervaccinatie van pokken in te voren. We zouden niet meer beschermt zijn.

Reken maar dat pokkenvirus in tientallen labs opgeslagen ligt.

quote:
- De wereldbevolking is sinds 1800 (het begin van de dodelijke vaccinaties....) verzevenvoudigd. Niet bepaald gedecimeerd, hoe dat zo?
Dat heeft niets met vaccineren te maken dat we in aantallen groeien.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:16:50 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111888262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kanker kan volgens jou toch helemaal niet veroorzaakt worden door een virus?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:29:31 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111892925
Als je de mensheid decimeert, wie heeft daar dan baat bij?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:30:12 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111892984
Zit je daar in je uppie rijk te zijn, woohoo
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 20:38:18 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_111893676
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kanker kan volgens jou toch helemaal niet veroorzaakt worden door een virus?
Ik vind je een dapper mens. Je vraagt door.
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 20:41:43 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_111893961
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef Re het volgende:
Eh...niemand?
pi_111894967
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kansloos

[..]

nee véélen malen erger. Zoals nu in India. 12 keer.

[..]

Ze overwegen weer om het een hervaccinatie van pokken in te voren. We zouden niet meer beschermt zijn.

Reken maar dat pokkenvirus in tientallen labs opgeslagen ligt.

[..]

Dat heeft niets met vaccineren te maken dat we in aantallen groeien.
1. Kansloos? Kan je gewoon mijn feiten weerleggen en niet met zulke zielige uitspraken komen als je er duidelijk niet uitkomt.

2. India, dan refereer je naar Polio. Nogmaals, die ziekte waar jij naar verwijst is een ANDERE ziekte dan Polio, dus dat is geen argument.

3. Ja, hervaccineren wordt overwogen omdat als de pokken zouden uitbreken de mensheid een probleem heeft. Een probleem dat met VACCINEREN kan worden vermeden, omdat vaccineren zo goed werkt.

4. Je zegt eerst dit:

"Het enige doel van vaccineren is het verspreiden van ziektes (en stiekem decimeren)."

Dan vraag ik waarom de mensheid verzevenvoudigd is sinds vaccineren is begonnen en dan zeg je dat vaccineren er niets mee te maken heeft. Wat is het nou?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:58:47 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111895510
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind je een dapper mens. Je vraagt door.
Er zijn ook zoveel voorbeelden waar hij zichzelf tegenspreekt he ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_111897701
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef Re het volgende:
Flora en fauna en daardoor ook de mensheid.
Minder mensen = meer controle, de overheid/regering dus.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:26:29 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111897959
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar die worden elke 4 jaar gekozen, dus wie dan precies?
pi_111898697
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Resonancer het volgende:

[..]

wie of wat erachter zit is weinig succesvol.
pi_111898914
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef Re het volgende:

[..]

Maar die worden elke 4 jaar gekozen, dus wie dan precies?
De " schaduw regering " , de werkelijke machthebbers, de elite, de Illuminati, de 13 bloedlijnen. De
machthebbers als genoemd door o.a. Jean Pierre van Rossem.

Dat wil je toch horen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_111899002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

wie of wat erachter zit is weinig succesvol.
Weet jij hoe snel het met de bevolkingsgroei was gegaan als " ze " niks hadden gedaan ?
Eisenhower1961.
pi_111900156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Weet jij hoe snel het met de bevolkingsgroei was gegaan als " ze " niks hadden gedaan ?
Acht het wat-als argument. Kom nou, het hele idee dat mensen sommige mensen het doel hebben om de mensheid te 'decimeren' en al honderden jaren falikant falen is bewijs voor het niet bestaan van deze plannen. Mochten ze bestaan dan wordt het uitgevoerd door incompetente flapdrollen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:50:57 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111900246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De " schaduw regering " , de werkelijke machthebbers, de elite, de Illuminati, de 13 bloedlijnen. De
machthebbers als genoemd door o.a. Jean Pierre van Rossem.

Dat wil je toch horen ?
Maar dat vergt toch enorme kennis en macht om zoiets te orchestreren? En dan ook nog in het geheim
pi_111902129
Human T-Cell Lymphotropic Virus, als jullie nog een besmettelijke vorm van kanker (leukemie) zoeken.
pi_111902184
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef .SP. het volgende:

[..]

Acht het wat-als argument. Kom nou, het hele idee dat mensen sommige mensen het doel hebben om de mensheid te 'decimeren' en al honderden jaren falikant falen is bewijs voor het niet bestaan van deze plannen. Mochten ze bestaan dan wordt het uitgevoerd door incompetente flapdrollen.
Dat kwaakte de kikker in kokend water ook.
ennuh this iz breef nuw wuld, joe weet toch? Hier is speculatie toegestaan.
Als je het doet moet het rigoureus denk ik, misschien zijn andere decimerende gebeurtenissen slechts experimenten. De effecten van milieurampen die hebben plaatsgevonden en ongetwijfeld nog gaan plaatsvinden hebben imho hun hoogtepunt nog lang niet bereikt. Sommige na ijl effecten begint men nu pas te begrijpen. Enorme hoeveelheden (lekkend/op scherp staand/ radioactief afval. (die as we spreek de Pacific in stromen. :r Het overgeefsel van de mensheid.
Denk dat je het aanpassingsvermogen van de mens onderschat, net als de makers van de 'Georgia Guidestones, hoop ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 23-05-2012 00:39:17 ]
Eisenhower1961.
  woensdag 23 mei 2012 @ 07:33:39 #66
52357 Lambiekje
pi_111913333
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eh...niemand?
NWO is bang voor opstand. IJsland is niet meer in het nieuws omdat het volk het heft in eigen handen heeft genomen. Dat zouden we ook hier moeten doen en Plasterk aftuigen wat een sukkel. PvdA wat een misselijke en schijnheilige kankerpartij. Dat het een doortrapte partij was wist ik al 20 jaar geleden.

Ze willen dus alleen verder met domme schapen. Zelfdenkende en ruimdekende mensen is geen plaats.
  woensdag 23 mei 2012 @ 07:40:23 #67
52357 Lambiekje
pi_111913387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef boyv het volgende:
Human T-Cell Lymphotropic Virus, als jullie nog een besmettelijke vorm van kanker (leukemie) zoeken.
hiv erbij en je hebt AID$

Allemaal man made shit.

quote:
Cancer is big business for drug companies and the federal government
Thomas is not the only victim of the cancer industry, of course -- millions of Americans, including many children, have died on the altar of Big Pharma's cancer machine, and many more will follow unless the People wake up and take their freedoms back. And in order to wake people up to the truth, they need to hear and see the truth as it is plainly laid out in films like Cut Poison Burn.
Er zal alles aan gedaan worden om die machine draaiende te houden. Dat houdt ook in dat er virussen ontwikkeld worden en expliciet worden losgelaten. Kankermachine is niet het enige waar BigPharma zijn garen op spint ....

[ Bericht 41% gewijzigd door Lambiekje op 23-05-2012 12:46:14 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:29:03 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111915271
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:31:07 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111915331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

NWO is bang voor opstand. IJsland is niet meer in het nieuws omdat het volk het heft in eigen handen heeft genomen. Dat zouden we ook hier moeten doen en Plasterk aftuigen wat een sukkel. PvdA wat een misselijke en schijnheilige kankerpartij. Dat het een doortrapte partij was wist ik al 20 jaar geleden.

Ze willen dus alleen verder met domme schapen. Zelfdenkende en ruimdekende mensen is geen plaats.
Wat naar nou. Dat zou betekenen dat er geen plaats is voor jou...
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:43:10 #70
52357 Lambiekje
pi_111915658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat naar nou. Dat zou betekenen dat er geen plaats is voor jou...
:{w
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:48:22 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111915801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:{w
Ik vraag het nog maar eens. Als De Machthebbers zulke plannen hebben om de massa uit te roeien, iedereen onder controle te houden, iedereen een mak schaap te houden, en iedereen die daar voor in de weg staat uit de weg te ruimen, waarom kan jij dan nog vrij al je dingen spuien?
Onikaan ni ov dovah
pi_111916472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vraag het nog maar eens. Als De Machthebbers zulke plannen hebben om de massa uit te roeien, iedereen onder controle te houden, iedereen een mak schaap te houden, en iedereen die daar voor in de weg staat uit de weg te ruimen, waarom kan jij dan nog vrij al je dingen spuien?
Hij voelt zich als een Neo in de Matrix, suprieur aan alles.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:48:33 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111917606
Ik denk een beetje als 'The Stand'
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:51:34 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111917682
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:48 schreef Re het volgende:
Ik denk een beetje als 'The Stand'
Als welk personage? Harold Lauder komt wel in de buurt.
pi_111917785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Controlled opposition.
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:09:09 #76
52357 Lambiekje
pi_111918218
quote:
12s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Controlled opposition.
zelfs een Alex Jones of David Icke zijn controlled oppositions. Maar 't kunnen net zo goed Gatekeepers zijn.
pi_111918740
Het is verdorie een religie aan het worden!
Voor elk moeilijk verklaarbare (voor sommige) gebeurtenis wordt een of andere vage groep (God) verzonnen die dat allemaal regelt. En voor elk feit dat het bestaan van deze vage groep onderuit haalt wordt door allerlei moeilijke bochten geworsteld om het toch maar te kunnen verklaren.
Ik zou zeggen schrijf een boek, verzamel gelijk gestemden en geef het beestje een naam!
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:50:04 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111919782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zelfs een Alex Jones of David Icke zijn controlled oppositions. Maar 't kunnen net zo goed Gatekeepers zijn.
Ok, dus je bent controlled? Wat houd dat precies in?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:43:02 #79
52357 Lambiekje
pi_111921971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok, dus je bent controlled? Wat houd dat precies in?
dat ook in de alternatieve media informatie gevoed wordt waar de MSM ook van beticht wordt.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:07:04 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111923061
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat ook in de alternatieve media informatie gevoed wordt waar de MSM ook van beticht wordt.
En hoe zorgt dat er precies voor dat je nog niet verdwenen bent? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_111929391
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:23 schreef .SP. het volgende:
Het is verdorie een religie aan het worden!
Voor elk moeilijk verklaarbare (voor sommige) gebeurtenis wordt een of andere vage groep (God) verzonnen die dat allemaal regelt. En voor elk feit dat het bestaan van deze vage groep onderuit haalt wordt door allerlei moeilijke bochten geworsteld om het toch maar te kunnen verklaren.
Ik zou zeggen schrijf een boek, verzamel gelijk gestemden en geef het beestje een naam!
Been there, done that..

http://www.amazon.com/BES(...)da/lm/R3NKGIKFGMO6SG
Eisenhower1961.
pi_111932597
quote:
Dat er letters op papier staan wil nog niet zeggen dat het waarheid is.
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:51:14 #83
52357 Lambiekje
pi_111932701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben je echt zo naief?
pi_111935045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ben je echt zo naief?
Leg uit, jij bent hier degene die alles gelooft wat er op het internet over b.v. vaccins geschreven wordt wat een beetje in je straatje past en het gelijk als de absolute waarheid in een random topic neerplempt zonder enige onderbouwing.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:38:43 #85
52357 Lambiekje
pi_111940233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef .SP. het volgende:

[..]

Leg uit, jij bent hier degene die alles gelooft wat er op het internet over b.v. vaccins geschreven wordt wat een beetje in je straatje past en het gelijk als de absolute waarheid in een random topic neerplempt zonder enige onderbouwing.
Nee ik geloof niets meer wat autoriteiten zeggen. dan is het op z'n minst 150 tot 180 graden anders. Orweliaans doublespeak wel te verstaan.
pi_111941454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je vroeg toch om boeken over die " incompetente flapdrollen " ? Wees dan duidelijker.
Misschien moet je ze 's lezen zodat je onderbouwde uitspraken kunt doen.
Eisenhower1961.
pi_111942793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee ik geloof niets meer wat autoriteiten zeggen. dan is het op z'n minst 150 tot 180 graden anders. Orweliaans doublespeak wel te verstaan.
Mijn punt is dat je onvoorwaardelijk lijkt te geloven wat jouw favo websites publiceren en daar weinig kritisch in bent en elke letter die daar staat als de ultieme waarheid accepteert.
pi_111943087
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je vroeg toch om boeken over die " incompetente flapdrollen " ? Wees dan duidelijker.
Misschien moet je ze 's lezen zodat je onderbouwde uitspraken kunt doen.
Rustig aan makker, ik vroeg niet om boeken.
Ik stelde voor een nieuwe religie (en een boek natuurlijk) op te starten die alle moeilijke dingen in het dagelijks leven kan verklaren voor bange en paranoide mensen die 'speciaal' willen zijn. Zo'n beetje wat de die-hard BNWers reeds aan het propageren zijn.
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:52:50 #89
52357 Lambiekje
pi_111944088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik stelde voor een nieuwe religie (en een boek natuurlijk) op te starten die alle moeilijke dingen in het dagelijks leven kan verklaren voor bange en paranoide mensen die 'speciaal' willen zijn. Zo'n beetje wat de die-hard BNWers reeds aan het propageren zijn.
http://www.amazon.com/Eve(...)mation/dp/0971394202
pi_111947231
quote:
Dat is jouw 'bijbel', het boek met alleen maar de waarheid?
pi_111952952
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ah, we zijn weer waar we wezen moeten. Nou veel plezier ermee " makker " .
Eisenhower1961.
pi_111957034
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef mousy31 het volgende:
Hier verder

[ afbeelding ]

Plus dat vaccins/medicatie straks wordt uitgerust met nano-chips. Het is overduidelijk we mogen geen zelfbeschikking meer hebben over ons eigen lichaam.
gebeurt kennelijk sedert 1955-1960. Onderdeel van het Phoenix-Rainbow program ?

quote:
En nee dit is geen Amerika waar dat geponeerd wordt!
idd.

Nano-chips zijn waarschijnlijk alien technology.

Monarch 2012

http://blake4d.hubpages.c(...)Psychotronic-Weapons

[ Bericht 2% gewijzigd door Bankfurt op 24-05-2012 01:48:53 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:35:47 #93
52357 Lambiekje
pi_111958124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:30 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

idd.

Monarch 2012

dat is een hoop leeswerk.
pi_111960806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ah, we zijn weer waar we wezen moeten. Nou veel plezier ermee " makker " .
Ik weet het de waarheid doet pijn.
pi_111960942
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:30 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

idd.

Monarch 2012

Ik ging het serieus lezen.......maar toen een marine schip met hulp van Albert Einstein in hyperspace geschoten werd kon ik echt niet meer.
pi_111964543
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik ging het serieus lezen.......maar toen een marine schip met hulp van Albert Einstein in hyperspace geschoten werd kon ik echt niet meer.
De Philadelphia?
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:56:35 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111964666
Maar aangezien ik wel erg geïndoctrineerd en geprogrammeerd ben vroeg ik me af wanneer ik dan "unplugged" raak of hoe wordt men door die supergroep gerecruteerd? Lijkt me echt top om tot die groep te gaan behoren. Beetje zoals MiiB?
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2012 @ 11:58:16 #98
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111964736
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef Re het volgende:
Maar aangezien ik wel erg geïndoctrineerd en geprogrammeerd ben vroeg ik me af wanneer ik dan "unplugged" raak of hoe wordt men door die supergroep gerecruteerd? Lijkt me echt top om tot die groep te gaan behoren. Beetje zoals MiiB?
Er zijn manieren Re, er zijn wegen naartoe. PM me maar voor details, want ZE lezen mee.
pi_111965415
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef Gray het volgende:

[..]

De Philadelphia?
Staat i.d.d. onder het Philadelphia project kopje geschoven.

Deze opmerking is trouwens wel 'no-shit Sherlock' waardig n.a.v. in hyperspace geschoten te zijn met een marine schip: "They had all sorts of problems with the people on the boat"
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:20:10 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111965542
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef .SP. het volgende:

Deze opmerking is trouwens wel 'no-shit Sherlock' waardig n.a.v. in hyperspace geschoten te zijn met een marine schip: "They had all sorts of problems with the people on the boat"
"I thought I booked a romantic cruise on The Love Boat."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')