6 mei besteld, 24 mei binnen. Niet slecht moet ik zeggen!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, slim! Facebook duikelt op hoger Wall Street
Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillen
Dit dus. Niet meer verwachten dan dat, kun je ook niet teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef monkeybrain het volgende:
Troep
Zal wel "rijden" maar het lijkt meer op een stukje karton met trillende wieltjes.
Mooi, ik heb hier ook een setje besteldquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef destrovel het volgende:
Okay. Net mn ui gesneden. Ging inderdaad behoorlijk makkelijk, en idd zonder tranen
Binnenkort eens mn lapjes vlees gaan snijden, maar tot dusver ben ik zeer happy voor $12,40!
Dat lijkt mij ook niets, dus ik ga denk ik maar voor de middelste. Plus nog een 2A oplader voor de stroomvreterquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef knuppelhout het volgende:
Ik heb nu n vent iPhone holder maar dat werkt voor geen meter
Verzend eachgame ook gratis?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef richard1992 het volgende:
Goedemorge,
Heeft er iemand van jullie ervaring met de service van eachgame.com?
Alles komt netjes aan maar laatst had ik een defect product, en het enige wat ze mij kunnen aanbieden is een korting van uiterlijk 9% op een nieuwe order:). Dus geen mogelijkheid tot een refund.
Voortaan meld ik gewoon dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen;)
Dus maar even een klacht ingedient bij Paypal.
Nee, er komt nog een paar dollar bij voor de verzending, maar dan zijn ze meestal nog goedkoper.quote:
Ik heb er 1 van ebay voor in het ventilatorklepje. Werkt perfect.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:23 schreef Iemand91 het volgende:
D'r zijn hier vast wel mensen die ook autohouders hebben (eventueel uit China).
Ik heb nou zo een als op foto 1 van Action (¤1.95 geloof ik). Werkt prima maar een van de houders is kapot, heb ik vastgelijmd en werkt nog wel, maar ik zit te denken om zoiets als op foto 2 te nemen; geen zwanenhals (ofwel minder trilling en minder materiaal). Geen idee hoe die zuignap werkt though...draai je die aan? Of zoiets als afbeelding 3 van DX.com...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar hebben jullie de beste ervaringen mee met 1 van bovenstaande? Of een andere, of dedicated houders speciaal voor een toestel gemaakt?
http://www.omroepbrabant.(...)der+1,25+dollar.aspxquote:De waarde van de euro stond vrijdag opnieuw onder druk. De toenemende zorgen over de gevolgen van een mogelijk vertrek van Griekenland uit de eurozone drukten de Europese munt daarbij voor het eerst sinds begin juli 2010 onder de grens van 1,25 dollar.
De euro bereikte vrijdagmiddag een tussentijds dieptepunt van 1,2495 dollar. Vervolgens klom de munt weer enigszins op, tot 1,2525 dollar. Aan het begin van deze maand was de euro nog circa 1,32 dollar waard.
wat zeg je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef bobbernaut het volgende:
Die dollarkoers
Als de dollar weer hoog staat ten opzichte van de euro (zeg ik het goed?) kan ik dan voor 10 euro bijvoorbeeld 15$ krijgen? dus als ik dan 10 euro van mn paypal naar dollars dat ik dan meer krijg?
HERPDERP..quote:
Hoe krijg je uberhaupt PayPal <18 jaar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HERPDERP.
@eenskijken, nou ik heb 10 euro op paypal, als ik dat nu omzet naar dollars dan heb ik toch iets van 12 dollar?
Gewoon 1990 invullen. Als je je rekening hebt gekoppeld, valt er weinig te bevriezen voor PayPal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hoe krijg je uberhaupt PayPal <18 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |