Die zijn tofquote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zijn van dezelfde designer als dit ding![]()
[ afbeelding ]
Wat denk je dat er met mijn huid gebeurd straksquote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Behalve Zwabbie dan, die is straks helemaal in shape
Go-go-gadget-lift!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met mijn huid gebeurd straks
Sporten, veeeel sportenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er 60 vanaf is knal je er nog ff een sport-abo tegenaanquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:
Zoiets jaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er 60 vanaf is knal je er nog ff een sport-abo tegenaan
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n glazen bol geeft geen geborgenheid, je moet wel een beetje versopt zitten, keine doorkijk bitte
Lekker oppusten, pushup boss!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoiets ja
Eerst even twee maanden dit, hopelijk dan, ik werk met een streefgewicht, maar met dit tempo duurt het iets meer dan twee maanden voordat ik daar zit.
Dan even pauze, lichaam pust geven, dan nog een ronde, en dan sporten
Maar dan zitten we alweer in januari
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonnebril? Bril op sterkte?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net via FB bij Lensway een nieuwe bril besteld voor 4.95
Nee gewone bril, heb ik al jaren niet meer, toch wel handig om te hebben, als de lenzen es niet kunnen.quote:
Ooohh lekker!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gewone bril, heb ik al jaren niet meer, toch wel handig om te hebben, als de lenzen es niet kunnen.
Ik had er een maar die ben ik al een jaar of zo kwijt, maar die was ook nog maar op halve sterkte
Boeie als ie niet staat, ik was niet van plan m te gebruiken, maar tis wel erg handig om te hebbenquote:
Ja ik zag hem ook net, die is leukquote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Bos81 het volgende:
http://www.foundshit.com/lunch-with-spongebob/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die pizza cupcakes zijn echt een leuk idee om te makenquote:
Ik wil hem dan wel oppakken hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die pizza cupcakes zijn echt een leuk idee om te maken
En sta je te graaien naar je mobiel als hij gaat
quote:
Nee, het heeft even stil gestaan, omdat mijn vader de troep zat werd (ook al had ik iedere keer als ik klaar was de troep opgeruimd, blijkbaar is het idee alleen al te veel voor emquote:Op maandag 21 mei 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Hoezo is die nog steeds niet af dan Zwab?
Ik dacht dat ie al liep
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het heeft even stil gestaan, omdat mijn vader de troep zat werd (ook al had ik iedere keer als ik klaar was de troep opgeruimd, blijkbaar is het idee alleen al te veel voor em) En ik liep tegen een probleem aan omdat de messing buis met een binnendiameter van 8mm niet past op een as van 8mm.
Wil er deze week weer mee verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat een idioot.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
"Robert M. zelf weet nog niet of hij beroep zal aantekenen tegen zijn vonnis. Hij is bitter en teleurgesteld over het feit dat de rechtbank geen enkele omstandigheid in zijn voordeel heeft laten meewegen, aldus zijn advocaat Wim Anker"moet je maar geen baby's verkrachten.
Ik zou zo iemand niet kunnen verdedigen in de rechtszaalquote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel blij dat wij die niet hebben trouwens hoor
Tuurlijk wel, als het je vak was wel hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand niet kunnen verdedigen in de rechtszaal
Nou, ik geloof best dat mensen die ervoor kiezen om advocaat te worden dat kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als het je vak was wel hoor.
Anker en Anker vind ik trouwens echte bazen, leuke dudes
Tuurlijk wel, maar dan gewoon niet al te hard je best doenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand niet kunnen verdedigen in de rechtszaal
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan gewoon niet al te hard je best doen
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan gewoon niet al te hard je best doen
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon je GameBoy onder je toga verstoppen.
Op het HBO kreeg ik belastingrecht, dat was echt saai, langdradig, niet te volgenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat jullie een ander beroep hebben gekozen
![]()
Ik zou serieus wellicht rechten overwegen als ik alles over mocht doen hoor, maar wss ook weer niet want alle vormen van recht buiten strafrecht vind ik echt gruwelijk saai en lame
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:45 schreef Pagan het volgende:
Hoe kan zo'n gast zich een topadvocaat veroorloven, of is het pro deo?
Zit je net gewichten te heffen, gaat er iets in je oksel trillenquote:
Geluid uit je okselquote:Op maandag 21 mei 2012 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je net gewichten te heffen, gaat er iets in je oksel trillen
Ja dat schreef ik al; sta je te graaien naar je mobielquote:Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geluid uit je okselhet is ook niet zo dat je 'm ongezien even pakt ofzo....
Beeuhhh arme iPhone!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat schreef ik al; sta je te graaien naar je mobiel
Hopelijk doen die Duitsers dat met slierten niet
Lolquote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vannacht rond drie uur ruw gewekt door Sonic die zijn schoongemaakte hok aan het verbouwen was, ik was serieus waar op de wekker aan het meppen
Hamster?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vannacht rond drie uur ruw gewekt door Sonic die zijn schoongemaakte hok aan het verbouwen was, ik was serieus waar op de wekker aan het meppen
Bijna! Doe nog een gokjequote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik 's nachts als een malle uit bed stap en ga roepen en vegen op het matras dat er spinnen zijn.En ik weet het dan zó zeker dat ze er zijn
Zn naam is een give awayquote:
Ik zou vannacht ook graag willen pittenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Binnenkort heb ik een bril en kan ik dus spieken als ik hem zo druk bezig hoor.
Ik heb heerlijke dropjes van de Aldi nu, meer van die zwart wit achtige dingen, zoethoutsmaakquote:Op maandag 21 mei 2012 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, ik heb Grof Geld of een ander soort drop gekocht, die blokken zijn zo groot, je zal maar op je werk zitten, zit je er bij als Mien de Herkauwer
Jemig, veeleisend typequote:
Lekkahhhhhhh!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke dropjes van de Aldi nu, meer van die zwart wit achtige dingen, zoethoutsmaak
quote:
Zakje, maar was zo een weekproduktquote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekkahhhhhhh!Zitten die in een bakske of zakje? Ff op lijstje voor de Aldi zetten!
Dat. Doe es pic. Ik wil ze voor in de oto.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekkahhhhhhh!Zitten die in een bakske of zakje? Ff op lijstje voor de Aldi zetten!
Ugh herkenbaar en één keer was het ook zoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik 's nachts als een malle uit bed stap en ga roepen en vegen op het matras dat er spinnen zijn.En ik weet het dan zó zeker dat ze er zijn
Ooh, nou thnx, die hoef ik niet te halen, die mag ik toch niet met mijn dieetquote:
HATERquote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis drop, wat dacht jij dan?
Jouw dieet duurt toch maar kort, haal ze nou maar vast
Of het SAS-Dieet?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Maar wel dieet volg je nu dan?
Dat met bier zonder drop?
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Maar wel dieet volg je nu dan?
Dat met bier zonder drop?
Dat is knap zeg, een week of meer geen bierquote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeIk heb sinds texel geen bier meer gedronken, afgezien van afgelopen zaterdag want verjaardag
Ja afgezien heaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeIk heb sinds texel geen bier meer gedronken, afgezien van afgelopen zaterdag want verjaardag
Dag, afgezien van hequote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is knap zeg, een week of meer geen bier![]()
![]()
Na Texel, hoe lang is dat geleden? 2 weken hooguit toch?quote:
Faalquote:
Ff denken, ik moest de 8ste van mei terug naar Woerden, dus de 9de of de 10de was ik dacht ik op Texelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na Texel, hoe lang is dat geleden? 2 weken hooguit toch?
Dus iets meer dan een week geen bier.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ff denken, ik moest de 8ste van mei terug naar Woerden, dus de 9de of de 10de was ik dacht ik op Texelt.
Hallo, weet je hoelang een week is?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus iets meer dan een week geen bier.
Maar ach probeer het iig vol te houden,af en toe wat bier kan geen kwaad natuurlijk..
Nee af en toe wat bier niet, jij hebt Q nog nooit zien tankenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus iets meer dan een week geen bier.
Maar ach probeer het iig vol te houden,af en toe wat bier kan geen kwaad natuurlijk..
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee af en toe wat bier niet, jij hebt Q nog nooit zien tanken
ooh ja, in Amsterdam op het terras!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Overigens dronk je zaterdag al bier voor de verjaardag
Ja dat ging niet door uiteindelijk. Je stalkt me op FBquote:Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
17 mei ging je ff biertje doen in de stad...
zouden wij niet een keer gaan sushi eten/rolschaatsen?quote:
Nee! 1 hoerig slokje! En dat was goooooooooorquote:
IK HEB DAT NODIGquote:
Ojaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zouden wij niet een keer gaan sushi eten/rolschaatsen?
Sushiquote:Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zouden wij niet een keer gaan sushi eten/rolschaatsen?
True thatquote:
oh dan doe ik meequote:Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
Was LL maar hier, dan kon ik hem uitlachen over Axl Rose en zijn vierkante watermeloenen
![]()
http://www.musicrooms.net/rock/48646-zxl-rose-asks-square-melon-dressing-room.html
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Anyway babe, get your story straight, FB en hier moeten wel overeenkomen hea
Nogmaals, hou jezelf toch niet zo voor de gek babequote:
Ophatenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nogmaals, hou jezelf toch niet zo voor de gek babe
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Anyway babe, get your story straight, FB en hier moeten wel overeenkomen hea
Aardappelkoekjes en biefblokjes zijn niet gezondquote:
Ehm je bent niet voor de zalm en tonijn gegaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aardappelkoekjes en biefblokjes zijn niet gezond
Wel voor de zalmquote:Op maandag 21 mei 2012 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm je bent niet voor de zalm en tonijn gegaan?
Ik krijg trekquote:Op maandag 21 mei 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel voor de zalmNiet voor de tonijn. Ik lust geen tonijn
![]()
En ook voor de lamsspiesjesEn die ene met ei
Lekker tochquote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef Bos81 het volgende:
gehaktballetjes in satesaus (gemaakt met o.a 1 pot pindakaas), Ik mag dat
Zalmquote:Op maandag 21 mei 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel voor de zalmNiet voor de tonijn. Ik lust geen tonijn
![]()
En ook voor de lamsspiesjesEn die ene met ei
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef Bos81 het volgende:
gehaktballetjes in satesaus (gemaakt met o.a 1 pot pindakaas), Ik mag dat
verkeerde deur, onze bel zegt trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrringggggquote:
Oh dan doe ik hier wel het voorafjequote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
verkeerde deur, onze bel zegt trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrringgggg
Toevallig! Heb ik vorige week gekochtquote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef Bos81 het volgende:
Gezellig
Trouwens Oh-Oh
Ik las in een andere SC dat pickwick nu Lemon pie smaak heeft, die heb ik net gehaald, straks proberen.
Ai, hopelijk bevalt het mij wel. Limoen vla vind iig heerlijk..quote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toevallig! Heb ik vorige week gekocht![]()
De smaak was
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou niet van citroentaart en niet van citroenthee, dus dat lijkt me niet wat![]()
Alleen citroenijs vind ik wel lekker![]()
Voor Baaf
![]()
envoor Piet, die had me onwijs gemist, niks gegeten, volgens mij, suffe vogel, maar nu weer bijgetankt en gedouched en zit heel tevreden tegen me te kletsen
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ZalmTonijn
![]()
Woensdag 3e gesprek. Eigenlijk was ik afgewezen maar volgens mij berustte dat op een misverstand () dus nadat ik belde voor opheldering zit ik weer in de molen
Ik vind hem raar maar wel lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toevallig! Heb ik vorige week gekocht![]()
De smaak was
Jij heet geen miauwquote:
NOESquote:Op maandag 21 mei 2012 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaaa![]()
Toe was er zelfs nog een rollerdisco, doen ze nu al een tijdje niet meer
Sasquote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Miauw wat ik me opeens afvraag..
Heb je nog contact met Marlalalalalalalalalalala en zo ja? Hoe is het daarmee, en met haar dochtertje?
Ai.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sas![]()
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ze is toen (tijdelijk) naar Engeland verhuisd met haar vriend en sindsdien ging ons contact down the drain. De laatste keer dat ik haar sprak ging het niet zo heel goed. Ze vond het toch wel lastig daar met een klein kind en weinig bekenden om zich heen (en nog wat andere zaken). Ze heeft wel een ontzettend mooi kind! Knalblauwe grote ogen en blonde krullenDie is nu ook al weer een jaar of anderhalf geloof ik.
Het was niet wat ik er van had verwacht. Ik hoopte op een glazuurspringend theetje, vloeibare lemon pie maar ehm neequote:
Ja, en sushi ftwquote:
Wauw dat je dat nog weet! Idd, op Valentijnsdag en ook vernoemd naar de liefdequote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai.
Er staat me iets van bij dat ze op Valentijnsdag is bevallen, Dus is haar kind nu een maand of 15
Ik heb wat dat betreft een enorm sterk geheugen..quote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw dat je dat nog weet! Idd, op Valentijnsdag en ook vernoemd naar de liefde
Ik heb niets in huisquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft een enorm sterk geheugen..
Ik eet nu twee croissantjes (want trek in) en straks saladequote:Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb niets in huis
[..]![]()
Ik vergeet verjaardagen bijna altijd
Ik weet ze echt ook niet allemaal. Maar die van mijn naaste familie wel. Pa, Broer, Schoonzus, Neefje en Nichtje (ja mijn broer heeft er inmiddels 2, Meisje wordt in Juli 1 )quote:Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb niets in huis
[..]![]()
Ik vergeet verjaardagen bijna altijd
Lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet nu twee croissantjes (want trek in) en straks salade
Ik weet dat jij in maart jarig bent, de eerste helft van maart geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet ze echt ook niet allemaal. Maar die van mijn naaste familie wel. Pa, Broer, Schoonzus, Neefje en Nichtje (ja mijn broer heeft er inmiddels 2, Meisje wordt in Juli 1 )
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet dat jij in maart jarig bent, de eerste helft van maart geloof ik
OMG mijn moeder is morgen jarig!![]()
Zie, zó kansloos ben ik nou
Wauwquote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Jij bent gelijk met Vaduz jarig toch? 8 oktober ofzo?
Inderdaad, de eerste helft, maar dan ook maar net. Was ik 24 uur later geboren was ik in de tweede helft jarig geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet dat jij in maart jarig bent, de eerste helft van maart geloof ik
OMG mijn moeder is morgen jarig!![]()
Zie, zó kansloos ben ik nou
Oh dat jaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw8 oktober idd! Vaduz is 9 oktober
![]()
En jij bent ehm in juli of augustus?
Maar tochquote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet fok!verjaardagen nooitkaartjes komen dus sowieso een dag te laat
Het is triest maar je sterrenbeeld wist ik welquote:
Samen met James Hetfield van Metallicaquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet fok!verjaardagen nooitkaartjes komen dus sowieso een dag te laat
Whahahahaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar toch
[..]
Het is triest maar je sterrenbeeld wist ik wel![]()
Wauw,jij houdt het bijquote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
6 juni muis?
En mn excelsheet staat op andere pc dus helemaal uit mn hoofd, don't shoot me if i'm wrong
Klopt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
6 juni muis?
En mn excelsheet staat op andere pc dus helemaal uit mn hoofd, don't shoot me if i'm wrong
Ja inclusief adressen enzo, voor kaartjesquote:
Ja doei, daar heb ik moeite voor moeten doen hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, pass mij die excelsheet een keertje?
Begging like a little bitch ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, daar heb ik moeite voor moeten doen hoor
Je kan geen excelsheet pmmen, sorryquote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Begging like a little bitch ja.
Doe nou delen
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Begging like a little bitch ja.
Doe nou delen
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan geen excelsheet pmmen, sorry
Dan print je hem maar uut en neem je hem donderdag mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan geen excelsheet pmmen, sorry
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan print je hem maar uut en neem je hem donderdag mee.
En ik heb al de hele dag Sanatorium van Master of Puppets in mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
En ik heb al de hele dag Sanatorium van Master of Puppets in mijn hoofd.
Sushiquote:
Ik denk dat ik voor een salade ga: avocado, gerookte kip en idd pijnboompittenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sushi
Of een broodje geitenkaas, honing, tomaat, pesto, pijnboompitjes
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik had vannacht trouwens gedroomd dat ik op Sonic moest passenik had hem in een hamsterhok gezet met papiersnippers erin, en hij kreeg rijst te eten
en toen had ie alles uit zijn hok geflikkerd. De volgende dag toen ik beneden kwam lag hij dood op een stuk keukenrol (wtf) dus ik janken en toen leefde hij weer
Ik zit hier nog wat na te knabbelen, had wat Marktplaats-mensen dus moest ff kort eten, nu ff bijhappenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb gestofzuigd en gedweild, dat was er gisteren niet meer van gekomen met die duisternis en dat onweer, en de gft bak staat al buiten. Dalijk es even iets eetbaars maken
Kast en kapstokquote:
lekker! Broodje avocado-tomaat-bacon heb ik nu zin inquote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een salade ga: avocado, gerookte kip en idd pijnboompitten
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik had vannacht trouwens gedroomd dat ik op Sonic moest passenik had hem in een hamsterhok gezet met papiersnippers erin, en hij kreeg rijst te eten
en toen had ie alles uit zijn hok geflikkerd. De volgende dag toen ik beneden kwam lag hij dood op een stuk keukenrol (wtf) dus ik janken en toen leefde hij weer
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee joh, jeweettog dat ie mee gaat op vakantie?
![]()
Ik zie me volgende keer al gaan met spreeuw en egel
Nou niet als je in de spiegel kijkt iigquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie me volgende keer al gaan met spreeuw en egel
Morgen hele dag werken in een hyperheet kantoorquote:
Mijn eetrijpe avocoda's zijn niet eetrijpquote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker! Broodje avocado-tomaat-bacon heb ik nu zin in
Oeh, Sea Patrol op tv
22 graden N-H, lekkerquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn eetrijpe avocoda's zijn niet eetrijp
Oh neequote:
quote:
Ik kijk Sea Patrol en ik ben deeply in love met Dutchyquote:
Ik weet niet wat Sea Patrol isquote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk Sea Patrol en ik ben deeply in love met Dutchy
Maar twee vrouwen wilden hem vermoorden
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Sea Patrol is![]()
Mijn tv staat hier voor de sier....
Ik zie 'm nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bewegend is ie nog lekkerder
Pffff, ik mag hopen dat ie uitgewoond word door de hele gevangenis.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
"Robert M. zelf weet nog niet of hij beroep zal aantekenen tegen zijn vonnis. Hij is bitter en teleurgesteld over het feit dat de rechtbank geen enkele omstandigheid in zijn voordeel heeft laten meewegen, aldus zijn advocaat Wim Anker"moet je maar geen baby's verkrachten.
Ik lette even niet op en dacht dat je mijn Sonic post quottequote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Pffff, ik mag hopen dat ie uitgewoond word door de hele gevangenis.
quote:
Ik hoop met je meequote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Pffff, ik mag hopen dat ie uitgewoond word door de hele gevangenis.
oh-oh [oh-oh heeft geen premium account]quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb gestofzuigd en gedweild, dat was er gisteren niet meer van gekomen met die duisternis en dat onweer, en de gft bak staat al buiten. Dalijk es even iets eetbaars maken
Nee, ik hou van Sonicquote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lette even niet op en dacht dat je mijn Sonic post quotte
Tres confusing.
Verder helemaal eens
Goeden kwootquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
oh-oh [oh-oh heeft geen premium account]
Sure...fine...whatever...
pi_111829674
487208_240896352678796_100002752996131_356669_689023182_n.jpg
Die vond ik vetter, alleen jammer dat het bulldoggen zijn, mn minst favo ras, het design is awesome, ik wil zulke chinezen![]()
Deze wil ik!
Ik denk dat je je aangetrokken voelt, zoals onderin staatquote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Strega het volgende:
Ik heb een Frans Bulletje gezien van 9 maanden, die een nieuw huis moet.
http://link.marktplaats.nl/562092084
Wat nu te doen?
Willen jullie een nieuwe hond en denken jullie er klaar voor te zijn na Othello? Dan zeg ik bel hem om en ga kijken, je kan dan altijd nog nee zeggen..quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Strega het volgende:
Ik heb een Frans Bulletje gezien van 9 maanden, die een nieuw huis moet.
http://link.marktplaats.nl/562092084
Wat nu te doen?
Kijk nou eens in die oogjes en zeg dan nog eens " je kan dan altijd nog nee zeggen.. "quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Willen jullie een nieuwe hond en denken jullie er klaar voor te zijn na Othello? Dan zeg ik bel hem om en ga kijken, je kan dan altijd nog nee zeggen..
Ik ben een autist ik kijk nooit in de ogen..quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kijk nou eens in die oogjes en zeg dan nog eens " je kan dan altijd nog nee zeggen.. "
Ohquote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Die beelden waren niet te koop, ze staan in een brillenwinkel
Ze zijn erg mooi, die beelden!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg zoek een spreeuw, das pas gezellig![]()
Ja erg is dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Bohhhhhh nu blijf ik dan meteen weer hangen op Marktplaats, en dan zie ik weer leuke honden.
LOLquote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg zoek een spreeuw, das pas gezellig![]()
Absoluut, maar een van de vogelhuisjes op de veranda heeft bewoning. Knal roze/rood huisje, hele pimpelmezen familie en waarschijnlijk fam van het paartje wat al jaren in de roos in een huisje nestelt. Als alarm roepen ze ons heel hard, totaal niet bang voor die katten.quote:
Zou leuk zijn als hij gaat praten!quote:
tja dat zal je nu veel vaker mee maken. Dat zulke mensen jonger zijn dan jezelf. Het went vanzelf..quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Die actrice die Aysen speelt in GTST is gewoon meer dan 3 jaar jonger dan ik
WTF
We hebben gebeld, morgen komt er een mevrouw voor hem kijken.quote:
Ik ben benieuwd of die mevrouw hem wil of dat hij voor jullie bestemd isquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Strega het volgende:
[..]
We hebben gebeld, morgen komt er een mevrouw voor hem kijken.
Hij belt ons in ieder geval even. Klonk wel goed en echt op zoek naar een goed huis voor de hond.
Dus maar even afwachten.
Hier is Datura (kleine poes) echt nog helemaal in de rouw voor Othello. Ze lag altijd bij hem en mist hem echt vreselijk
Ja dat zal ook wel fout geweest zijn, het zomerdekbedquote:
quote:
quote:
Het blijft de hele week broeierig, je hebt nog meer kansenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdorie, ik maak normaal elke ochtend foto's van mezelf in bed. Nu niet.
Zo'n lange blonde god met voetballersbenenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n lange blonde god met voetballersbenen
Where ya goin' ?quote:
Naar zolderquote:
Ik las hem zo dat je fietsend naar Schagen ging, dat is toch best een eindjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar zolder
Maar ik fiets vanmiddag wel, moet zo eerst naar schagen bedacht ik me
Ja, doeiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las hem zo dat je fietsend naar Schagen ging, dat is toch best een eindjeMaar niet dus
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:39 schreef Miniem het volgende:
Gisteren opeens eens spin om mijn neus toen ik stond te pissen
Ik heb een poos niks gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef Miniem het volgende:
Pi, doe jij nog postcrossen? waar koop jij je kaartjes altijd?
Bos
Ja hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Mochten er mensen hondenkaarten willen sturen met postcrossen, ik heb zwaar overschot nog liggen
Kaarten van mijn eigen honden zijn het he.quote:
Ahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kaarten van mijn eigen honden zijn het he.
Als je graag iets van jezelf wil sturen wel, maar Bos krijgt bv altijd hondenkaarten, die zijn ook niet van de mensen zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahik dacht gewoon algemeen.
Maar beetje raar om kaarten te sturen van andermans honden
Ja, das waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je graag iets van jezelf wil sturen wel, maar Bos krijgt bv altijd hondenkaarten, die zijn ook niet van de mensen zelf natuurlijk
quote:
Die met die rode klaprozen-stoktaart is al bv awesome om te versturenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Oeh heb je een kaasfabriek in de buurt?
Oh nou, zat mensen die ik een pak van mijn kaarten heb gegeven om te versturen hoor.
Ik heb er 100 van elke kaart, die krijg ik zelf nooit op![]()
En idd, wat Pis zegt, of je nu kaarten van vreemde honden koopt en naar mensen stuurt of dat je nu kaarten van mij stuurt, voor die mensen zijn ze toch vreemd.
Maar goed, je krijgt al nie meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |