Dan doe ik dat welquote:Op maandag 21 mei 2012 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was gevraagd om mee te fietsen, maar heb het toch niet gedaan, zit er wel aan te denken om volgend jaar mee te lopen, hier is de vereiste dat je de halve marathon moet kunnen lopen. Dus daar maar langzaam naartoe trainen.
[..]
Ja, dat kan ookGewoon een sponsorpagina aanmaken en dan zelf daar een donatie op zetten
Ja, je moet het doel ambitieus stellen, wij doen met een groep mee net als vorig jaar en hadden vorig jaar met zn 14-en meer dan 1200 euro, maar mag hopen dat er nog meer mensen bij komenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan doe ik dat welHeb jeugdtrauma's aan het langs de deuren gaan en dan later het geld innen
Maar is het doel serieus 10.000?!
Hoeveel daklozen telt Dordt dan wel niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je moet het doel ambitieus stellen, wij doen met een groep mee net als vorig jaar en hadden vorig jaar met zn 14-en meer dan 1200 euro, maar mag hopen dat er nog meer mensen bij komen
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoeveel daklozen telt Dordt dan wel niet?![]()
Dus ze hebben per jaar 18.000 euro aan giften nodig om die mensen eten te geven...quote:Het Inloophuis aan de Spuiweg in Dordrecht wordt per jaar 12.000 keer bezocht door verslaafde, dakloze en/of eenzame mensen. Om deze mensen een maaltijd te kunnen bieden is het Inloophuis afhankelijk van giften.
Oh wowquote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dus ze hebben per jaar 18.000 euro aan giften nodig om die mensen eten te geven...
Ik ben stik jaloers... gvdquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef Jumparound het volgende:
zondag 20 mei 2012 13:17 schreef slacker_nl het volgende:[/b]
Army urban run was tha bomba! 8.5 km afzien, volgend jaar weer!
Je kunt zelf ook de Wiki aanpassenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef justmattie het volgende:
Tot nu toe niemand die meeloopt met de 4 mijl in Groningen? Diegene die de OP kan veranderen mag mij wel toevoegen
Dat is al heel lang niet meer zoquote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook de Wiki aanpassen(zie linkje onder aan de OP). Dan sta je in de volgende OP en die komt snel genoeg, aangezien deze reeks best wel rap gaat
.
Oh is dat zo? Hmm. Dan moet TS de OP even aanpassen. Of justmattie moet wachten tot de volgendequote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is al heel lang niet meer zoje maakt een nieuw deel aan en hij kopieert dan automatisch de OP.
Klopt, daarom kopieer ik de wiki als ik de OP hebquote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is al heel lang niet meer zoje maakt een nieuw deel aan en hij kopieert dan automatisch de OP.
Klinkt goedquote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef GotC het volgende:
Vanmiddag eindelijk ff stukje lopen.. 2 dagen niet lekker geweest. We gaan met de hele familie hardlopenEn mn moeder in de scootmobiel ernaast
![]()
Mooi hardlooppad hier gevonden, direct naast de LochEn met het prachtige weer hier gaat t top worden
![]()
Nu eerst ff toeristje spelen
Dat lijkt me niet handig omdat het maar de vraag is of de wiki wel up to date isquote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, daarom kopieer ik de wiki als ik de OP heb
Haal dan de link naar de wiki er maar uit en maak even een opmerking over dat de OP automatisch gekopieerd wordt.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig omdat het maar de vraag is of de wiki wel up to date isIk pas de OP wel aan
Maar dan moeten jullie wel even duidelijk posten wat waar aangepast moet worden.
Je staat er allang tussenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal dan de link naar de wiki er maar uit en maak even een opmerking over dat de OP automatisch gekopieerd wordt.
Verder wil ik graag in het lijstje mensen die hier posten.
Donequote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef justmattie het volgende:
Mag ik dan ook in het rijtje posters
En ik loop hier mee:
13 juni 2012 Loop Leeuwarden
• justmattie - 10km
14 december 2012 Adventure run Ameland
• justmattie - 10km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |