Ademhaling? Misschien, maar ik zie liever waar ik loop... anders breek ik nog eens m'n nekquote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik loop wel beter sinds ik erop let mn rug recht te houden en een beetje naar voren/boven te kijkenZal wel te maken hebben met houding en ademen enzo denk ik?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gevolgd
Ga je leuk vinden...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb even een beetje zitten luisteren naar de 1e 2 lessen van Renate (10km), mooie en vriendelijke stem en ook nog eens goede muziek. Morgenavond les 1.
@hierboven: een goede houding helpt echt heb ik gemerkt.
Comfyquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zoooo net even een stuk hardgelopen.
Het plan was om gewoon een flink eind te wandelen, maar mijn schoenen keken me zo smekend aan onder het lopen dat ik 4 km heb hardgelopen met mijn spijkerbroek aan
Je kan ook best rechtop lopen en toch naar beneden kijken hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ademhaling? Misschien, maar ik zie liever waar ik loop... anders breek ik nog eens m'n nek![]()
Even afkloppen maar ik heb nog geen 1x steken gehad dus misschien doe ik iets goed met ademen ...
Ja? Kun je die van Runkeeper exporteren en importeren naar Endo? Ik weet dat ik kan exporteren bij Runkeeper. Ik gebruik nu Runkeeper, maar heb nu het idee dat je bij Endo meer gegevens krijgt. Denk dus aan overstappen, maar wat mij weerhoudt was dat ik dan mijn data kwijt was.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind Endo prettiger, maar je kan workouts exporteren en importeren, dus feitelijk om het even
Dat zal je nog verbazen, het liep echt heerlijk. Beetje rare blikken onderweg , maar voor de rest zat het lekkerquote:
Je kan bij runkeeper exporteren en bij endomondo importeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ja? Kun je die van Runkeeper exporteren en importeren naar Endo? Ik weet dat ik kan exporteren bij Runkeeper. Ik gebruik nu Runkeeper, maar heb nu het idee dat je bij Endo meer gegevens krijgt. Denk dus aan overstappen, maar wat mij weerhoudt was dat ik dan mijn data kwijt was.
http://running.about.com/od/howtorun/f/breathing.htmquote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Comfy
[..]
Je kan ook best rechtop lopen en toch naar beneden kijken hoor
Overigens, klinken jullie ook als een hijgend hert der jacht ontkomen tijdens het lopen? Ik heb zo'n enorm opvallende uitademing... Niet normaal
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, oh, wordt je hier nu verketterd als je geen van beide volgt?
Denk er zelfs over om voor komende winter een petzl lampje te kopen puur en alleen zodat ik de hondepoep kan ontwijken in het donkerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Liesje, ja ik snap dat je liever niet op je plaat gaatIk ben ook wel eens bang dat ik wanneer ik dromerig naar de bomen aan het kijken ben ineens in de poep sta ofzo
![]()
Yuki, jaaaaIk hijg echt als een karrepaard voor m'n gevoel
![]()
Valt vooral op als ik geen muziek aan heb dus ik ren niet meer zonder
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Denk er zelfs over om voor komende winter een petzl lampje te kopen puur en alleen zodat ik de hondepoep kan ontwijken in het donker![]()
En over ademhaling : Renate zegt ook dat je door je neus moet inademen en uit door je mond. Yeah right... dan lig ik binnen 100m op apegapen. Moet wel zeggen dat mijn ademhaling nu een stuk rustiger is vergeleken met in het begin.
Gaat wel goed komen denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb eens even naar het schema van de 5-10km van RW zitten kijken. Nu was ik eigenlijk van plan om nog een weekje 5km's te lopen, maar ik denk dat ik toch maar vast met het schema begin. Het bouwt ook langzaam op. Ik zie dat ik de eerste twee weken sowieso nog geen 5km's ga lopen. En opbouw met interval is beter dan maar blind 5km te lopen denk ik.
Morgen dus les 1 van de 5-10
Grrrr... dat been bedoel ik hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Fuszy het volgende:
Net Evy les 1 gelopen, maar man wat is dat saai als je al wat km's in de benen hebt zitten. Loop gedeeltes gaan te langzaam en het rennen gaat te snel voorbij.
Ging volgens mij wel prima, maar op het einde kreeg ik weer licht last van mijn been
Hmm, dat neus EN mond verhaal herken ik niet helemaal... Volgens mij is het zowel in- als uitademen door de mond. Verder houd ik 3 stappen per inademing en 3 stappen per uitademing aan... Dat loopt het meest relaxed. Hoewel ik soms overschakel op 2-2.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://running.about.com/od/howtorun/f/breathing.htm
Nee, ik herinner me sterk dat Renate het over inademen door de neus heeft...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm, dat neus EN mond verhaal herken ik niet helemaal... Volgens mij is het zowel in- als uitademen door de mond. Verder houd ik 3 stappen per inademing en 3 stappen per uitademing aan... Dat loopt het meest relaxed. Hoewel ik soms overschakel op 2-2.
Blijkbaar maak ik veel geluid. Ik zorg er iig wel voor dat ik volledig exhaleer, zoals ook gezegd wordt in dat stukje
Hier nog een. Ik ben gewoon goed met mijn mond.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik doe ook alles door de mond hoor
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
Wat een warme en zwoele stem heeft dat Evy schema toch. of heb ik een ander schema
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |