SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste polls en politiek gerelateerd nieuws:
LINK
LINK
Dossier VS-Verkiezingen van het NRC
Dossier VS-Verkiezingen van de VolkskrantProud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Ach, in sommige staten loopt volk rond dat stellig geloofd dat Obama een moslim is, en dat er momenteel een terrorist in het Witte Huis zit, en dat George W Bush het land kon redden met een 3e termijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:00 schreef VeX- het volgende:
Even voor de goede orde. Zo iemand als Mitt Romney, die kan de normale man toch totaal niet aanspreken?
quote:Op maandag 21 mei 2012 03:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, in sommige staten loopt volk rond dat stellig geloofd dat Obama een moslim is, en dat er momenteel een terrorist in het Witte Huis zit, en dat George W Bush het land kon redden met een 3e termijn.
In amerika is het absoluut essentieel voor een kandidaat gelovig te zijn...quote:Op maandag 21 mei 2012 08:44 schreef HD9 het volgende:
[..]
Ik zou nooit een gelovig mens kiezen , ik denk dat je dat apart moet zien
een atheist te zijn is onder amerikanen de minst gewenste eigenschap voor een eventuele kandidaat.quote:Less Likely to Support:
Female: 7%
Black: 3%
Hispanic: 11%
Divorced: 11%
Used Marijuana in the Past: 24%
Mormon: 25%
Homosexual: 33%
Had an Extramarital Affair: 46%
Not Believe in God: 61%
WTF,helemaal wacko.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, in sommige staten loopt volk rond dat stellig geloofd dat Obama een moslim is, en dat er momenteel een terrorist in het Witte Huis zit, en dat George W Bush het land kon redden met een 3e termijn.
Tis dan ook niet raar om te geloven dat met in Mitt Romney geloofd. Er zijn aan beide kanten sowieso een vrij grote hoeveelheid mensen die wie de kandidaat is, altijd partijgebonden zal stemmen. Zeg maar 40% stemt altijd R, 40% stemt altijd D. 20% zwevende kiezers of een andere partij. Wel zo makkelijk, hoef je niet na te denken, en je HAAT automatisch de andere partij. Deze mensen zullen automatisch Obama boven Romney, of Romney boven Obama verkiezen, dus het is niet zo gek dat er een grote groep is die sowieso Romney zal stemmen. Maar diezelfde groep zou ook net zo goed Santorum of Gingrich gestemd hebben als ze het verder geschopt hadden.
Of ze echt GELOVEN in die kandidaat? Sommigen zijn wel zo fanatiek.... persoonlijk stem ik op Obama, niet omdat ik geloof dat hij het zo goed gedaan heeft de afgelopen 4 jaar, maar omdat ik geloof dat hij het de komende 4 jaar beter zal gaan doen dan Romney, en bij Romney heb je de kans dat er nog 4 jaar bij komen, waar bij Obama je weet dat het over 4 jaar voorbij is.
Dus tja..... in een "worse or worst" scenario, ligt bij mij Obama wat hoger, en vertrouw ik hem meer dan Romney.
Ik denk zelf omdat deze groep christelijk conservatieve stemmers meer haat draagt jegens de Democratische partij dan jegens het Mormoon zijn van Romney, DUS stemt men voor Romney.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:07 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk is er wel eea af te dingen, bv het mormoon zijn geld wél voor Romney en dat wordt vaak gezien als een mogelijke hindernis... een ander meer recetelijk onderzoek over de afkeer van mormonen gaf echter wel degelijk enige hoop voor Romney...
daaruit bleek idd dat veel christelijk cosnervatieve stemmers het meest 'anti'-mormonen waren, maar gesteld voor bepaalde eigenschappen en principes van het mormoonse geloof waren juistd e sterkste tegenstanders het meest daarme eens...
Uit dat onderzoek kwam de conclusie dat het voor Romney geen onoverwinnelijke hindernis hoeft te zijn Mormoon te zijn en hij het zelfs kan ombuigen tot een voordeel, mits de algemeen heersende 'onwetendheid' én veel vooroordelen over het Mormonisme weerlegd kunnen worden...
http://www.outsidethebelt(...)der-obama-than-bush/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Wall Street Journal is natuurlijk wel "onbetrouwbare massa media", en vast omgekocht door Obama.
Wat een geschiedvervalsing zeg. Obama startte met $10T schuld en eind dit jaar is dat $16.4T. Volgens mij is dergelijke out of control spending nog nooit vertoond in vredestijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Wall Street Journal is natuurlijk wel "onbetrouwbare massa media", en vast omgekocht door Obama.
Ja precies. Obama financiert alles met schuld. Zijn voorgangers ook trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een geschiedvervalsing zeg. Obama startte met $10T schuld en eind dit jaar is dat $16.4T. Volgens mij is dergelijke out of control spending nog nooit vertoond in vredestijd.
Echte onafhankelijke pers bestaat in Amerika nog minder dan in Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een geschiedvervalsing zeg. Obama startte met $10T schuld en eind dit jaar is dat $16.4T. Volgens mij is dergelijke out of control spending nog nooit vertoond in vredestijd.
Toch lijkt het te kloppen:quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je vergeet twee belangrijke zaken:quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef SeLang het volgende:
Wellicht. Maar de cijfers kloppen met wat de officiële .gov websites vermelden. En nu kun je natuurlijk gewoon claimen dat de Amerikaanse overheid corrupt is en dat ze gewoon keihard liegen etc.... maar dat is wettelijk gezien eigenlijk helemaal niet mogelijk. De cijfers kloppen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:32 schreef benz0 het volgende:
Echte onafhankelijke pers bestaat in Amerika nog minder dan in Nederland.
Ja maar schuld en uitgaven zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik kom de hele tijd op de Libertarians uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef benz0 het volgende:
Uiteindelijk stemt de zwevende kiezer púúr op de uitstraling van de kandidaat. Dat is waar de verkiezingen uiteindelijk op worden beslist.
Zie bv dit project:
http://www.electoral-headhunter.com/
Persoonlijk merk ik dat de uitslag toch verdacht dicht in de buurt komt van mijn eigen overtuiging. Toch iets van een match met de mensen die je graag om je heen ziet, of zoiets. Er staan wel een paar interessante onderzoekslinkjes bij waar een en ander wordt uitgelegd.
haha, bij mij zat het ook dichter bij dan ik op voorhand zou verwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef benz0 het volgende:
Uiteindelijk stemt de zwevende kiezer púúr op de uitstraling van de kandidaat. Dat is waar de verkiezingen uiteindelijk op worden beslist.
Zie bv dit project:
http://www.electoral-headhunter.com/
Persoonlijk merk ik dat de uitslag toch verdacht dicht in de buurt komt van mijn eigen overtuiging. Toch iets van een match met de mensen die je graag om je heen ziet, of zoiets. Er staan wel een paar interessante onderzoekslinkjes bij waar een en ander wordt uitgelegd.
Zitten er een paar keer goed naast maar toch ook regelmatig raak.quote:The results.
A strong conclusion is that you cheer for drug liberalization. Besides you clearly disagree with abortion restrictions. It did not come as a miracle that you root for legal same-sex marriage. It did not come as a miracle that you shoulder foreign interventionism. Your clicks also point out that you are a bit against ending capital punishment. Something else, you lightly believe in civilian gun control, more progressive taxation, public campaign finance, universal health care and strengthening immigration laws.
The advice: Democrats
You truly know what you stand for - even subconsciously so it seems: Democrats is clearly your party.
Yep, hij is helemaal door het stof gegaan. Onterecht MI, maar zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:10 schreef zuiderbuur het volgende:
Cory Booker, nochtans zelf democraat en burgemeester van Newark, haalt opvallend scherp uit naar
Obama's negatieve campagne, en verdedigt Bain Capital:
http://abcnews.go.com/Pol(...)6390606#.T78he7-CE7A
Waarom doet hij dit nu? Kan hem dit niet nogal duur te staan komen binnen de Democratische Partij?
Onder Bush namen ook de belastinginkomsten toe (misschien dat de jongens en meisjes van D66 een idee hebben waarom die belastinginkomsten toenamen?).quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef maartena het volgende:
Onder Bush was het elk jaar MEER, MEER, MEER - Onder Obama zijn de uitgaven ongeveer gelijk gebleven, en in 2010, en verwacht in 2013 zelfs iets gedaald.
Bron?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef PKRChamp het volgende:
Het zou al een hele stap zijn om te stoppen met die oorlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |