QFTquote:
Waar kom jij dan vandaan zo opeens?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Sam is een echte kwaliteitsuser, vreemd dat hij hier niet word weggemod
En jij hebt gepresteerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Goed puntquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
uit je moeders kut gekropen
Honkbal pet om het af te makenquote:
Als ik jouw posthistory zo een beetje doorkijk dan krijg ik echt huilaandrang.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Waarvoor dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef jankaas020 het volgende:
Zo maar eens m'n pak bestickeren en alle kutzooi in de zakken proppen, hoef ik dat morgenochtend niet te doen..
Maar ik bedoel: wat is bestickeren van je pak?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef jankaas020 het volgende:
Scheelt weer een kwartier, morgenochtend.
Hehe, had ik ook al gezien idd.quote:
Naamlint, rangonderscheidingstekens, dienstvakteken, etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel: wat is bestickeren van je pak?
Ah, ok. Zit dat niet standaard allemaal op je GVT?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Naamlint, rangonderscheidingstekens, dienstvakteken, etc.
Is toch heul niet nodig bij lé navy?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het klitteband eronder wel...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zit dat niet standaard allemaal op je GVT?
Haal je eraf. Gaat kapot, of je hebt te weinig van de plakkers. En je spullen in je zak kunnen meestal niet tegen water.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ok. Maar die zooi gaat eraf omdat je pak in de was gaat of wat?
Nee, klitteband enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zit dat niet standaard allemaal op je GVT?
Je moest eens weten..quote:
Een viespak kan ik begrijpen. En een correct tenue eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, klitteband enzo.
[..]
Je moest eens weten..Het is voor sommige kennelijk belangrijker dat je aan de modeshow meedoet dan dat je aan het werk ben. Bij de vreetschuur staat ook altijd iemand te herderen of je wel het juiste schoeisel aan heb, de juiste jas en of je pak niet vies is...
Ach, ze delen allerlei schoeisel en jassen uit, maar owee als het ook daadwerkelijk draagt op de kazerne...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een viespak kan ik begrijpen. En een correct tenue eigenlijk ook wel.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ach, ze delen allerlei schoeisel en jassen uit, maar owee als het ook daadwerkelijk draagt op de kazerne...
Dus veel te vroeg in Den Helder zekerquote:Op maandag 21 mei 2012 07:21 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh. Ben vanmorgen weggereden heb gewoon niet hoeven stilstaan voor ik bij de poort was
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En je prikkenboekje en je IK 2-22 ook op de man zeker, net als je refla en zelfs je verbandpakjequote:Op maandag 21 mei 2012 08:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je smartcard zichtbaar op je pak gedragen zeker?
verband standaard in het vakje.. Geen probleem? Refla zat in mn ops :pquote:Op maandag 21 mei 2012 10:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En je prikkenboekje en je IK 2-22 ook op de man zeker, net als je refla en zelfs je verbandpakje
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb een straatnaambordje en mijn strepen. Meer heb je niet nodig.
Ik laat mijn smartcard 's ochtends bij de poort zien, daarna verdwijnt hij weer in de portemonnee.quote:
DIT IS NIET NORMAAL!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
In die aflevering rijdt Alberto gewoon met een defensie truck het terrein af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |