QFTquote:
Waar kom jij dan vandaan zo opeens?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Sam is een echte kwaliteitsuser, vreemd dat hij hier niet word weggemod
En jij hebt gepresteerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Goed puntquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
uit je moeders kut gekropen
Honkbal pet om het af te makenquote:
Als ik jouw posthistory zo een beetje doorkijk dan krijg ik echt huilaandrang.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Waarvoor dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef jankaas020 het volgende:
Zo maar eens m'n pak bestickeren en alle kutzooi in de zakken proppen, hoef ik dat morgenochtend niet te doen..
Maar ik bedoel: wat is bestickeren van je pak?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef jankaas020 het volgende:
Scheelt weer een kwartier, morgenochtend.
Hehe, had ik ook al gezien idd.quote:
Naamlint, rangonderscheidingstekens, dienstvakteken, etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel: wat is bestickeren van je pak?
Ah, ok. Zit dat niet standaard allemaal op je GVT?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Naamlint, rangonderscheidingstekens, dienstvakteken, etc.
Is toch heul niet nodig bij lé navy?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het klitteband eronder wel...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zit dat niet standaard allemaal op je GVT?
Haal je eraf. Gaat kapot, of je hebt te weinig van de plakkers. En je spullen in je zak kunnen meestal niet tegen water.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ok. Maar die zooi gaat eraf omdat je pak in de was gaat of wat?
Nee, klitteband enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zit dat niet standaard allemaal op je GVT?
Je moest eens weten..quote:
Een viespak kan ik begrijpen. En een correct tenue eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, klitteband enzo.
[..]
Je moest eens weten..Het is voor sommige kennelijk belangrijker dat je aan de modeshow meedoet dan dat je aan het werk ben. Bij de vreetschuur staat ook altijd iemand te herderen of je wel het juiste schoeisel aan heb, de juiste jas en of je pak niet vies is...
Ach, ze delen allerlei schoeisel en jassen uit, maar owee als het ook daadwerkelijk draagt op de kazerne...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een viespak kan ik begrijpen. En een correct tenue eigenlijk ook wel.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ach, ze delen allerlei schoeisel en jassen uit, maar owee als het ook daadwerkelijk draagt op de kazerne...
Dus veel te vroeg in Den Helder zekerquote:Op maandag 21 mei 2012 07:21 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh. Ben vanmorgen weggereden heb gewoon niet hoeven stilstaan voor ik bij de poort was
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En je prikkenboekje en je IK 2-22 ook op de man zeker, net als je refla en zelfs je verbandpakjequote:Op maandag 21 mei 2012 08:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je smartcard zichtbaar op je pak gedragen zeker?
verband standaard in het vakje.. Geen probleem? Refla zat in mn ops :pquote:Op maandag 21 mei 2012 10:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En je prikkenboekje en je IK 2-22 ook op de man zeker, net als je refla en zelfs je verbandpakje
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb een straatnaambordje en mijn strepen. Meer heb je niet nodig.
Ik laat mijn smartcard 's ochtends bij de poort zien, daarna verdwijnt hij weer in de portemonnee.quote:
DIT IS NIET NORMAAL!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
In die aflevering rijdt Alberto gewoon met een defensie truck het terrein af
Op het marns pak zit geen klitteband toch? Moet je er zelf opnaaien toch?quote:
Op een enkele nieuweling na ken ik iedereen binnen mijn compagnie bij naam, de meesten zelfs bij voornaam.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:54 schreef Pumatje het volgende:
Je moet iedereen aan kunnen spreken. dan is een naam wel handig...
Jan Kaas en Erasmo, hoe vaak ik wel niet heb lopen aflullen op de Ops-school omdat ik hem niet op had..quote:Smartcard op het tenue vind ik het meest onzinnige ooit.
Ding kan alleen maar kwijtraken.
En het idee van : Dan ben je makkelijker herkenbaar als Militair, wat ons werd verteld als DE draagreden vind ik echt...![]()
Klopt.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Op het marns pak zit geen klitteband toch? Moet je er zelf opnaaien toch?
Ik heb alleen in m'n EVO de naamlinten genaaid, daarna die jasjes nooit meer gedragen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef thesystem het volgende:
Marns pak is amerikaans BDU.....die moeten er idd alles zelf opnaaien of laten naaien
?quote:hahaa
vertelquote:
quote:Aandeel Facebook keldert tot ruim onder introductiekoers
maandag 21 mei 2012 16:04
Het aandeel van de sociale netwerksite Facebook is maandag bij de opening van de beurs in New York hard onderuit gegaan. Kort na het begin van de handel stond het aandeel 13,6 procent lager op 33,01 dollar.
Beleggers verwachtten een koersexplosie
Lees in Elsevier of u kunt profiteren van de beursgang van Facebook. Ga naar het archief of neem een abonnement.
Dat is ruim onder de koers van 38 dollar waarvoor het vrijdag in de markt werd gezet. De veelbesproken beursintroductie verliep vorige week al niet zoals gewenst.
Beursgang
Veel beleggers verwachtten een koersexplosie maar deze bleef uit en het aandeel sloot maar ternauwernood in de plus. In het eerste uur na de opening van de beurs steeg het aandeel ruim 10 procent naar 42 dollar. Het aandeel eindigde op 38,23 dollar.
Er werd veel van de beursgang verwacht omdat Facebook kort van tevoren vanwege de grote belangstelling zowel de introductiekoers als het aantal uitgegeven stukken had verhoogd.
Bubbel
Deskundigen waarschuwden Facebook-kopers voor een bubbel. De prijs is meer dan honderd keer de winst. Bij Apple is dat bijvoorbeeld niet meer dan veertien keer en bij Google negentien keer. De ruim 800 miljoen gebruikers van Facebook betalen niet voor hun persoonlijke profiel.
Oprichter en topman van Facebook Mark Zuckerberg is de dag na de beursgang getrouwd. De 28-jarige miljardair trouwde met zijn vriendin Priscilla Chan zo bleek uit een update op de Facebook-pagina van Zuckerberg.
http://www.elsevier.nl/we(...)iekoers.htm?rss=true
Omdat het dan idd niet meer boeit.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:22 schreef Thaboel het volgende:
Waarom die jasjes nooit meer aangehad? Boeit dan toch ook niet meer?
Of ben je zo superduper breed geworden...
Zie ik eruit als een spodo.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je smartcard zichtbaar op je pak gedragen zeker?
m'n wat, wat en wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En je prikkenboekje en je IK 2-22 ook op de man zeker, net als je refla en zelfs je verbandpakje
Dat bedoel, die gasten zijn veels te veel met die modeshow bezig ipv echt werken, dat soort lui kunnen allemaal de laan uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Rave_NL het volgende:
Jan Kaas en Erasmo, hoe vaak ik wel niet heb lopen aflullen op de Ops-school omdat ik hem niet op had..
Dat ding op je kast dragen heeft toegevoegde waarde als men elkaar er beveiligingsbewust op aan spreekt dat iemand hem niet draagt. Op die manier is het eenvoudiger om ongenode gasten te spotten en eraf te werken. Maar veiligheidsbewustzijn mist nog wel eens bij collega's.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik laat mijn smartcard 's ochtends bij de poort zien, daarna verdwijnt hij weer in de portemonnee.
Dat ding op je kast dragen heeft 0,0 toegevoegde waarde.
Naamlinten toch al niet.
Nope. Ik bewaar ze. Heb ze mooi laag gekocht. Dus geen enkel probleem.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Moet Esses voortaan naar de voedselbank?
heyquote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.google.com/finance?cid=296878244325128
Het moet nog blijken of dat laag is (en ik kreeg de indruk dat Esses ze eerder had gekocht).quote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.google.com/finance?cid=296878244325128
Neen, monier Alberteu die militair gaat spelenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Onder Captain Jack bedoel je?
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, monier Alberteu die militair gaat spelen.
Whehe. Een stukje van mij stierf echt tijdens dat optreden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]wel mooi die reactie van Alberto als hij die truck weet te starten
On a side note: hoeveel zal het optreden van Capt. Jack gekost hebben?
Vandaag is door de bank de transactie doorgevoerdquote:Op maandag 21 mei 2012 17:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het moet nog blijken of dat laag is (en ik kreeg de indruk dat Esses ze eerder had gekocht).
Geen zak.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Onder Captain Jack bedoel je?
Ja...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat ding op je kast dragen heeft toegevoegde waarde als men elkaar er beveiligingsbewust op aan spreekt dat iemand hem niet draagt. Op die manier is het eenvoudiger om ongenode gasten te spotten en eraf te werken. Maar veiligheidsbewustzijn mist nog wel eens bij collega's.
Nou, ik denk dat het tijd word voor een bril in jouw geval als jij dat pasfototje helemaal moet gaan bestuderen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja...
Leg jij mij dan eens uit, als je het vermoeden hebt dat iemand er niet thuis hoort, wat dan de toegevoegde waarde is van je gezicht in zijn borst drukken om het minuscule fotootje te zien boven vriendelijk te vragen of diegene zich kan identificeren met een smart card?
Als jij op normale afstand langs loopt kun je het verschil tussen een blanke man en een negerin wel onderscheiden ja, maar als je twee blanke mannen met dezelfde bouw hebt is het al een stuk moeilijker, dat kun jij niet ontkennen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het tijd word voor een bril in jouw geval als jij dat pasfototje helemaal moet gaan bestuderen.
Het feit dat hij er 1 draagt zegt geen fuck. Denk je dat iemand met kwaad in de zin heeft niet bij machte is om een pas in handen te krijgen of een namaak te fabriceren?quote:Maar oké, daar bovenop, het feit DAT hij er een draagt is een mooiste eerste selectie mbt wel of niet thuishoren op de kazerne.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Remco026 het volgende:
Bij ons wordt je er gewoon op afgetikt als je hem niet draagt op appèl, allemaal onderdeel van het "we moeten er peppie/strak uitzien straks voor CZMCARIB" geneuzel
Als ik dat niet kan ga ik het niet doen joh.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als jij op normale afstand langs loopt kun je het verschil tussen een blanke man en een negerin wel onderscheiden ja, maar als je twee blanke mannen met dezelfde bouw hebt is het al een stuk moeilijker, dat kun jij niet ontkennen.
Zegt egnoeg. Maar jullie klagen bij mij altijd dat ik erg zwart wit ben. Maar wat van die honderdduizendmiljoen goederen die op kazernes bij elkaar gerooft worden en wat zogenaamd nooit een militair gedaan kan hebben omdat eer en onbeperkt militair vertrouwen? Ja, de gewone boefjesdief dus. Maar nee, mensen aanspreken op niet dragen pas werkt NERGENS aan bij. Je hebt gelijk rave.quote:[..]
Het feit dat hij er 1 draagt zegt geen fuck. Denk je dat iemand met kwaad in de zin heeft niet bij machte is om een pas in handen te krijgen of een namaak te fabriceren?
Joh?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ik dat niet kan ga ik het niet doen joh.
Wat heeft dit nou met de discussie te maken?quote:Zegt egnoeg. Maar jullie klagen bij mij altijd dat ik erg zwart wit ben. Maar wat van die honderdduizendmiljoen goederen die op kazernes bij elkaar gerooft worden en wat zogenaamd nooit een militair gedaan kan hebben omdat eer en onbeperkt militair vertrouwen? Ja, de gewone boefjesdief dus.
Klopt. Als je mensen normaal benaderd en interesse toont waarom iemand op een bepaald complex aanwezig is, en terloops om identificatie vraagt zal niemand protesteren nog tegenwerken.quote:Maar nee, mensen aanspreken op niet dragen pas werkt NERGENS aan bij. Je hebt gelijk rave.
Tjah, veiligheidsplaatje. Sommige dingen worden me heel wat duidelijker die ik graag in PM (niet publiek) toelicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met de discussie te maken?
Zie je mij ergens beweren dat een militair heiliger dan de paus is? Neen.
Ik zeg alleen dat het wél of niet zichtbaar dragen van van een identiteitskaart niets bijdraagt aan het veiligheidsplaatje.
Als je in Doorn of Rotterdam iemand met een pasje ziet lopen weet je iig zeker dat diegene daar niet thuis hoort..
Je bek opendoen en ademen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Benauwd hier..
Iemand een oplossing?
Goedzoquote:
How about a big cup of man the fuck up?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Benauwd hier..
Iemand een oplossing?
Roemer?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
Hoe heet die gozah ookal weer die naar griekeland wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |