er is nu ook een extra app waarmee je kunt tekenen in je berichtenquote:
Staat niet in de app market?quote:
Nee hiermee kan je alle kleuren zelf aanpassen van tekst achtergrond, linker/rechter bubbel, ronde bubbles of vierkant. noem maar op kijk de OP maar op dat forum.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
er is nu ook een extra app waarmee je kunt tekenen in je berichten
Klopt is van een xda-developer hij maakt gebruik van de originele whatsapp met wat aanpassingen dus niet mogelijk om in de market te hebben vandaar dat ik ook de link toevoeg.quote:
Yesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kan je sinds de nieuwe update nu ook zelf een profielfoto toevoegen ?
Heb ik ook een hele tijd gehad, echt heel irritant. Heb het opgelost door alles opnieuw te installeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:50 schreef NatteKrant het volgende:
Ik heb een melding gekregen dat mijn verbruik is verlengd. Leuk natuurlijk, maar die melding komt nu elke keer als ik een nieuw bericht krijg weer voorbij. Bekend probleem?
Gewoon ff reinstallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef justmattie het volgende:
Ik wil m'n chatgeschiedenis wissel, maar de drie grootste gesprekken worden niet verwijderd. Iemand tips/ ervaring met hetzelfde? Ik heb een iPhone 4S.
Heb bijna 48.000 berichten ontvangen, en het grootste gedeelte zitten dus ik deze 3 gesprekken.
Yes. Bekend probleem als ik zo op iPhoneclub lees.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Meer mensen problemen met de profielfoto die je sinds de update van vandaag kunt toevoegen op de iPhone?
Is misschien wel beter jaquote:
Blijft in je lijst staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vraagje die ik nog niet tegengekomen ben:
Als iemand van telnr wisselt of whatsapp eraf gooit, blijft diegene dan wel met zijn oude nr in je lijst staan of verdwijnt dat whatsapp contact dan van je lijst?
Ja ik, soms kan het een halve dag duren voor ze echt aankomen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd ook wat problemen dat berichten met een vertraging door komen? Dan staat er 1 groen vinkje en duurt het een eeuwigheid tot de ander die ontvangt (en er 2 vinkjes staan).
Dat is dan niet bij één persoon (dat hun telefoon vertraagd ontvangt), maar juist bij meerdere contacten tegelijk?
Bij mij hielp her installeren helaas niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik probeer nu maar even te her-installeren. Kijken of dat werkt. Maar dan ben ik tenminste niet de enige met dat probleem!
Komt wel goed denk ik.... Hoop ik..quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal het wel een bug binnen whatsapp zijn zeker!Dat ze het maar gauw fixen!
Werkt niet goed op mijn HOX. De letters in de invoerbalk zijn wit, waardoor ik niet kan zien wat ik aan het tikken ben. Het is over algemeen wel fraaier, meer kleuriger, netter zelfs dan de originele whatsapp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |