Dat heb ik op een shirt staanquote:
Opzich doen ze geen vlieg kwaad maar je moet ze gewoon voorzichtig benaderen want ze zijn nogal achterdochtig.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Paranoten, die zijn pas gevaarlijk!
(geen idee, niet gezien)
ja in plaats van dat je heel onschuldig zegt oh sorry wist ik niet, zal het niet meer doen. gaan ze ruzie lopen makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond was er een programma over de Australische Douane. Daar liep zo'n onwijs arrogant amerikaans kutwijf boos te zijn over 4 kilo noten die ze niet mee mocht nemen en ze snapte niet waarom.
Toen riep ze nog: "Ja ik snap het niet. Ik kan er toch geen bom mee maken?"
Echt hét verboden woord op een vliegveld
Zo was er jaren geleden ook een keer een kerel te zien die een vioolkoffer had en bijdehand reageert met "ja, een bom" of zoiets, op de vraag of hij er iets in had zitten
Ja, héle tassenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja in plaats van dat je heel onschuldig zegt oh sorry wist ik niet, zal het niet meer doen. gaan ze ruzie lopen makenen soms komen ook van die chinezen langs met weet ik veel wat ze allemaal meenemen voor etenswaren
Puur toevalquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuti begint over Engeland en jij hebt ineens zin in thee?
Leuke ervaring lijkt me!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
receptie in een hotel bij oxfordstreet
Ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad. Zowel in lengte als in gewicht als in spraak. Hij gaat nu echt richting kleuter en wil ook graag naar de basisschool.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan wat is Lennon al groot!![]()
(geloof dat het al even geleden is dat ik een foto van hem zag langskomen)
Die duidelijke fysieke overgangen van peuter naar kleuter en kleuter naar schoolkind vind ik altijd heel bijzonder om te zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad. Zowel in lengte als in gewicht als in spraak. Hij gaat nu echt richting kleuter en wil ook graag naar de basisschool.
Ja, is het ook. Ook de bijbehorende ontwikkeling is erg leuk. Ook de linkjes die ze leggen, soms zeer verrassend goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die duidelijke fysieke overgangen van peuter naar kleuter en kleuter naar schoolkind vind ik altijd heel bijzonder om te zien.
Dat hoeft niet grappig te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig. Als ik de buienradar mag geloven dan komt hier voorlopig geen regen/onweer. Het stopt gewoon bij een bepaald punt
Net als bij Pukkelpop.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Dat is gebeurd bij CampZone 2004: de bui verdween van de radar, bleek dus veel lager te zitten en ze moesten tijdens de opbouw van het terrein af vanwege alle inslagen op en rond het terrein. Het ging tekeer als een malle, en er is in elk geval 1 iemand sindsdien écht bang voor onweer.
Nou inderdaad, wat een verschil!!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan wat is Lennon al groot!![]()
(geloof dat het al even geleden is dat ik een foto van hem zag langskomen)
quote:
Je hebt allerlei fronten waardoor een regenbui niet verder kan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Iets minder erg gelukkigmaar buien die ineens van buienradar 'verdwijnen' vertrouw ik nooit
Ik heb het idee dat dit een open doel is voor een hele bijdehante opmerking maar ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt allerlei fronten waardoor een regenbui niet verder kan.
Hij kon er zelf bijna niet meer bij in zitten inderdaad. Maar hij wilde het zo...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
Inderdaad, wat is Lennon groot geworden zeg! En meer speeltjes dan water in het badje.
Hmm wij zijn Dexter aan het kijken. Nog 1 aflevering en dan zijn we klaar met seizoen 3...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heerlijke film op TV..The Straight Story. Op Canvas. Chille muziek.
Dat doen ze met mn oppaskindje ook. Het lukt redelijk, maar hij blijft volhouden dat hij nog een klein jongetje is dus dat het nog niet kanquote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
En we zijn bezig met zindelijkheidstraining, gaat nog niet helemaal geweldig, maar buiten plaste hij wel in het emmertje als hij moest. Het beginnetje is er.
Slimme ventjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat doen ze met mn oppaskindje ook. Het lukt redelijk, maar hij blijft volhouden dat hij nog een klein jongetje is dus dat het nog niet kan
Maarja, het is wel handig als hij zindelijk is op de basisschool, dus ze noemen hem nu om de haverklap maar grote jongen
Dat is inderdaad mazzel!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, mazzel gehad. Net voor Den Bosch werd omgeroepen dat de trein niet verder reed tussen DB en Eindhoven vanwege een blikseminslag. Ben blij dat ik niet verder hoefde
Hier net een eerste flits. En nu duik ik m'n bedje in, dus laat de regen maar komenquote:
Maar dan was het nog wel een ruziequote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ben alweer lang thuis hoor
En we hebben het ook weer bijgelegd
Om nog even terug te komen op die 'knallende ruzie': Laatst zat ik heel slecht in mijn vel en kon ik gewoon weinig hebben. We hebben toen wel wat geruzied maar ook snel weer bijgelegd. Deze keer duurde het de hele avondMaar dat is nu ook weer helemaal goed gelukkig
En leuk dat je weer post Andy, en Yuri ook alKleine reunie
Ja klopt, maar we hebben wel vaker ruzies hoewel we het zo snel bijleggen dat het meer een meningsverschil is. Dit was de eerste echte ruziequote:
Ik vind het maar een vage redenering..maargoedquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we hebben wel vaker ruzies hoewel we het zo snel bijleggen dat het meer een meningsverschil is. Dit was de eerste echte ruzieEn aangezien we allebei niet van ruzie houden proberen we het zoveel mogelijk te vermijden, maar zo af en toe is niet zo erg.
Eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind gewoon dat je niet kunt zeggen: ja, we hadden ruzie maar de volgende dag snel bijgelegd dus was het geen ruzie maar een meningsverschil
He, wat jammer nou.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goedbedoelde adviezen zijn overigens niet verplicht. Wilde het vooral ergens kwijt
Goedmaaksexquote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ben alweer lang thuis hoor
En we hebben het ook weer bijgelegd
Hier helaas niet. Maar volgende week doe ik er weer vierquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Weer een volle 4-daagse werkweek, afzien hoor!
Werkzequote:Op maandag 21 mei 2012 07:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Weer een volle 5-daagse werkweek, afzien hoor!
Done, geen plaatjes of razigheidquote:Op maandag 21 mei 2012 06:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
*Terugverwijst naar post 221 t/m 229 van het vorige topic![]()
quote:
bij dezequote:Op maandag 21 mei 2012 08:22 schreef iamredleader het volgende:
En Lior heeft zichzelf net beschetenecht wel 10 seconden lang gepruttel
en prompt valt hij in slaap op mijn arm/borst/schouder
Leuk stukje, en mooie reactiesquote:Op maandag 21 mei 2012 08:37 schreef Etcetera het volgende:
LAKS: Opnieuw klachten over groepsverkrachtingen tijdens examens
Peace en ik ook...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik hebben dus meningsverschillen, begrijp ik nu.
Volgende week doe ik er 1quote:Op maandag 21 mei 2012 07:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier helaas niet. Maar volgende week doe ik er weer vier
Ben benieuwd hoe hij het vindt. Ga je a la Rapley doen of toch gepureerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:27 schreef Soempie het volgende:
Wiebelsoempie gaat vandaag voor het eerst aan de bloemkool.
Aw schattigquote:
Rapley, neuh, daar ben ik niet zo van. Gewoon gezond verstand, dus tuurlijk, over een tijdje zal hij heus wel gewoon een stuk krijgen van het een of ander, maar voor nu gewoon gepureerd.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vindt. Ga je a la Rapley doen of toch gepureerd?
Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rapley, neuh, daar ben ik niet zo van. Gewoon gezond verstand, dus tuurlijk, over een tijdje zal hij heus wel gewoon een stuk krijgen van het een of ander, maar voor nu gewoon gepureerd.
Dat had ik zo ook wel ingeschat van je.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.Komt ook vanzelf wel goed..
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:43 schreef Etcetera het volgende:
Joh, al zou je Wiebelsoempie voeren terwijl je zelf op je hoofd staat, hier wordt er toch alleen om pics geroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij slaat zelf de pagina's om.'t Gaat veel te hard.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik vind al die moderne methoden een beetje eng soms. Wij zijn ook allemaal groot geworden en toen deden ze het ook vaak op gevoel. En nee hoor voor mij hoef je niet "bang" te zijn. Ik heb wel een mening over dingen in dit geval gelijke mening trouwens maar zou andere ouders nooit afbranden om wat zij goed voor hun kind vinden. Ook al zou ik het anders doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat had ik zo ook wel ingeschat van je.Ik hou er zelf niet van om strikt me aan een methode te houden, daarom zei ik: gezond verstand. Daarna dacht ik: oei, straks valt het verkeerd en vervolgens dacht ik: 't Is Diaan en de AKQSC, daar valt het vast niet verkeerd bij.
![]()
![]()
Maar in OUD hou ik m'n waffel, want met 4/ 5 maanden beginnen, dat is als vloeken in de kerk.![]()
Was trouwens ook gewoon op advies van het consultatiebureau net, dat wilde ik toch even afwachten.
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij slaat zelf de pagina's om.'t Gaat veel te hard.
het baby-achtige gaat er nu ook al wat af hè?
Make love, not war ☮
Ja, ik had nooit gedacht dat dat al zo snel zou gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het baby-achtige gaat er nu ook al wat af hè?
Het gaat altijd sneller dan je denkt... kijk maar naar Twan/Lennon... Maar die ontwikkelingen zijn ook weer zo leukquote:Op maandag 21 mei 2012 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit gedacht dat dat al zo snel zou gaan.
Idem, maar dan houd ik die mening meestal maar gewoon voor me. En aangezien ik toch niet heel consequent aanwezig ben, valt dat toch niet opquote:Op maandag 21 mei 2012 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel een mening over dingen in dit geval gelijke mening trouwens maar zou andere ouders nooit afbranden om wat zij goed voor hun kind vinden. Ook al zou ik het anders doen.
Ja, precies... zo is dat ook bij mij inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Idem, maar dan houd ik die mening meestal maar gewoon voor me. En aangezien ik toch niet heel consequent aanwezig ben, valt dat toch niet op
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoera, mijn vriend was stomverbaasd, diep onder de indruk en heel blij met zijn koffietaart!!
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoera, mijn vriend was stomverbaasd, diep onder de indruk en heel blij met zijn koffietaart!!
Had ik gisteren ook: een kennis was zelf een tegelpad aan het leggen en had niet eerst de bodem getrild. Op zijn opmerking dat het niet zo slecht was, bleef ik ook net te opvallend stilquote:Op maandag 21 mei 2012 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... zo is dat ook bij mij inderdaad.![]()
Ik heb het ook met kleding.. mijn schoonzusje kleedt zich soms zo vreselijk... ik hou maar gewoon mijn mond, dat is het beste denk ik. Dan weet ze ook wel genoeg.
Over een paar regenbuien piept ie wel andersquote:Op maandag 21 mei 2012 10:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook: een kennis was zelf een tegelpad aan het leggen en had niet eerst de bodem getrild. Op zijn opmerking dat het niet zo slecht was, bleef ik ook net te opvallend stil
Na een half jaar moet ie zijn pad opnieuw bestraten en dan huurt ie alsnog zo'n ding. Bovendien kan je m vaak lenen van de stenenboer waar je je stenen vandaan haalt.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn uren zijn gratis en een trilplaatje huren kost toch al gauw tientjes (ofzo)
dat is inderdaad het scenario. Maar de meeste mensen kierzen voor de snelste route met dit als mogelijk risico (al dan niet bewust)quote:Op maandag 21 mei 2012 10:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Na een half jaar moet ie zijn pad opnieuw bestraten en dan huurt ie alsnog zo'n ding. Bovendien kan je m vaak lenen van de stenenboer waar je je stenen vandaan haalt.
Ja, precies. Of als het "leed" te overzien is, gewoon toch zelf proberen...quote:Op maandag 21 mei 2012 10:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou wel de neiging hebben om dat soort dingen zelf te (willen) doen, vervolgens flink googelen en dan pas doen als ik zeker weet dat ik alle stappen zelf kan. Anders gewoon uitbesteden. Hoe zonde is het als het opnieuw moet..
Je kunt dat op 2 manieren lezenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Want het apparaat doet het weer. Hij is vanochtend ontploft omdat iemand weer eens zo ontzettend dom en lui was om alleen de bonen bij te vullen en niet de vuilnisemmer in het apparaat te legen
Ja, maar zo achterlijk zijn ze hier dan weer nietquote:
Mij ook! en ik vind dat ik deze week minimaal 2x naar het werk moet fietsenquote:
Ik wou dat dat voor mij een optie zou zijn, maar 50km is toch wel een beetje verquote:Op maandag 21 mei 2012 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mij ook! en ik vind dat ik deze week minimaal 2x naar het werk moet fietsen
ook 2x terug naar huis trouwens.
heen en weer is voor mij nog minderquote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wou dat dat voor mij een optie zou zijn, maar 50km is toch wel een beetje ver
Een redelijk eindje. Is dat wat vol te houden?quote:
uhhhquote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
WTF...W..T...F???
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tm_campaign=20120521
Soms moet ik ook gewoon niet klikken en lezenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
WTF...W..T...F???
Dan is het de moeitequote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heen en weer is voor mij nog minder![]()
maar ik snap dat jij niet gaat fietsen
Pff dat is ver. Werk jij veel thuis?quote:
Nou inderdaad. wat je zegt... WTF...W..T...F???quote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
WTF...W..T...F???
Sinds de oudste geboren is ben ik naar 32 uur gegaan (jaja, een moderne vaderquote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff dat is ver. Werk jij veel thuis?
Ik werk normaal wel 3 dagen per week.
Lijkt me raar dat artsen uren aan een baby lopen te sjorren ipv naar de operatiekamer gaan voor een keizersnede. Ik geloof het nietquote:Op maandag 21 mei 2012 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. wat je zegt... WTF...W..T...F???
Mij ook. Maar zoals je in het artikel kunt lezen zijn er eerder gedocumenteerde gevallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat artsen uren aan een baby lopen te sjorren ipv naar de operatiekamer gaan voor een keizersnede. Ik geloof het niet
Ik heb ooit gehoord (maar pin me er niet op vast) dat een keizersnede niet meer mogelijk is als de baby al in het geboortekanaal zit.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat artsen uren aan een baby lopen te sjorren ipv naar de operatiekamer gaan voor een keizersnede. Ik geloof het niet
Ideaal!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Sinds de oudste geboren is ben ik naar 32 uur gegaan (jaja, een moderne vader) met 1 thuiswerkdag. Sinds 1 januari ben ik in een andere functie terecht gekomen, waarbij ik meer thuis kan werken, en dat bevalt prima. Ik ga nu alleen nog naar kantoor om met andere mensen te meeten als klankbord / sparren enzo.
In 1937 zag je dat nog wel eens.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:45 schreef ß het volgende:
Er vliegt hier de hele tijd een zeppelin over. Wanneer zie je dat nou?
Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend, interessant boeiend!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
En nog meer feitjes:
Hijsvermogen: 112 000 kg
Gevlogen: 308 323 km
Gedragen: 2798 passagiers en 160 000 kg aan vracht en post
Aantal vluchten (over zee): 17 over de Atlantische Oceaan, waarvan 10 naar de VS en 7 naar Brazilië
Wist helemaal niet dat dat ding zo ver geweest is steeds.
Dit lijstje vind ik minder vervelend dan een vlucht over de Atlantische Oceaan met een zeppelinquote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend, interessant boeiend!
Hoeveel zeppelintochtjes over de Atlantische Oceaan heb jij gemaakt om die uitspraak te doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit lijstje vind ik minder vervelend dan een vlucht over de Atlantische Oceaan met een zeppelin
Geen, maar ik vond het met een vliegtuig al erg lang duren. Die gaan ongeveer acht keer zo snel als die zeppelin, dus je zit lang aan boord van zo'n ding. En omdat ik een boottocht van een uur of 12 naar Finland al erg lang vond duren denk ik dat ik een redelijke basis heb om te zeggen dat een zeppelintocht over de Atlantische oceaan waarschijnlijk niets voor mij is.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel zeppelintochtjes over de Atlantische Oceaan heb jij gemaakt om die uitspraak te doen?
We zitten hier dan ook in de tiviale kennis SC natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend, interessant boeiend!
Dat was wel duidelijk leek mequote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan had ik wel verwacht dat je gezegd had dat dit een quote van Hans Teeuwen was
Mwah, ze is op zich wel knap, maar niet "wow wat mooi" knapquote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Britse wetenschappers is dit wetenschappelijk gezien de mooiste vrouw:
[ afbeelding ]
http://www.inquisitr.com/(...)ifically-hot-hottie/
Ze haalt het niet bij het Kassameisje....quote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Britse wetenschappers is dit wetenschappelijk gezien de mooiste vrouw:
[ afbeelding ]
http://www.inquisitr.com/(...)ifically-hot-hottie/
Ben ik niet met je eens. Volgens het artikel zou het zonder make-up moeten zijn maar dat geloof ik niet zo. Als dat wél is dan is het absurd.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, ze is op zich wel knap, maar niet "wow wat mooi" knap
Ze is wel knap. Zoals men zegt een Water en Zeepschoonheid.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Volgens het artikel zou het zonder make-up moeten zijn maar dat geloof ik niet zo. Als dat wél is dan is het absurd.
Bizar maar op een bepaalde manier wel mooiquote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Gepubliceerd in 1990/1991. Achteraf gezien: oei
Geen fotoshop? Dan bizar inderdaad...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Gepubliceerd in 1990/1991. Achteraf gezien: oei
ik zal er niet zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef thettes het volgende:
Morgenavond weer eens pubquizzen, dus blijft allen weg dan heeft mijn team meer kans op de gratis drankjes ;-)
Ik zal er ook niet zijn. Dit weekend al plannen om een flink door het geluid heen te gaan....quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef thettes het volgende:
Morgenavond weer eens pubquizzen, dus blijft allen weg dan heeft mijn team meer kans op de gratis drankjes ;-)
Dat jaquote:Op maandag 21 mei 2012 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze haalt het niet bij het Kassameisje....
lang niet gezegd....
Klopt. Is onmogelijk om te zeggen dat 1 persoon de mooiste is denk ik.quote:
jawelquote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef thettes het volgende:
pfewkwam jij trouwens niet uit west friesland?
Ik had er iets meer van verwacht, maar we zijn vaak wel kort en bondig jaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jullie hebben ook aan een half woord genoeg he
Vette shit. Lekker rauwdauwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef wyccie het volgende:
C4, ken je www.toughmudder.com en www.mudmasters.nl? Is het een beetje zoals je trainingen, lijkt jou dit wat?
Ik ga meedoen.![]()
![]()
Dit vindt ie ervan!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Vandaag had ik een babymeisje op het spreekuur en Mattís lijkt op haar op de foto die is gepost. Hij zou een knap meisje zijn.
Klinkt als zijn vader tijdens een potje Risk.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als zijn vader tijdens een potje Risk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik kon eerst niet helemaal thuisbrengen waar het geluid vandaan kwam.
Ja, al het geluid komt uit z'n mond.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat het gekreun van jou kwam, Soempie. Het geprut van hem. Daarna zag ik dat het gekreun van hem kwam en dacht daarom dat het geprut van beneden kwam.
Maar hij doet beide zelf met zijn mond toch?
Dat betekent dat je wakker moet worden, niet moet gaan slapen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ook. Mijn wekker maakt ook vervelende geluiden.
Vroeg het omdat ik ook wel een enkele keer quiz in Enkhuizen. Inderdaad geen antwoorden van meer dan één woord toegestaanquote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had er iets meer van verwacht, maar we zijn vaak wel kort en bondig ja
Oei, dan wordt het vast druk. Hopelijk met veel leuke telefoontjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet zo naar mn werk, en ik vrees dat het de hel op aarde gaat worden... mensen hadden 4 dagen niet kunnen bellen, en gisteren (op betaaldag) was er een storing en was het callcenter nagenoeg onbereikbaar
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, dan wordt het vast druk. Hopelijk met veel leuke telefoontjes
Oei, sterkte!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet zo naar mn werk, en ik vrees dat het de hel op aarde gaat worden... mensen hadden 4 dagen niet kunnen bellen, en gisteren (op betaaldag) was er een storing en was het callcenter nagenoeg onbereikbaar
Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mjah, en ik wil in m'n vrije week uitslapen en niet om 6:15 wakker wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:50 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Geen zin. Te mooi weer om aan het werk te zijn, ik wil weer zomervakantie van 6 weken lang
Jaahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:50 schreef Etcetera het volgende:
ik wil weer zomervakantie van 6 weken lang
Zoals toen je op de middelbare school zat? Met bijbehorend inkomen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:50 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Geen zin. Te mooi weer om aan het werk te zijn, ik wil weer zomervakantie van 6 weken lang
Dan weet je dat je nat wordt van regenquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals toen je op de middelbare school zat?
Neequote:Met bijbehorend inkomen?
Dat dacht ik alquote:
Yupquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan weet je dat je nat wordt van regen
Succes!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:25 schreef LadyBlack het volgende:
leuker kunnen we het niet maken, ook niet makkelijkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nope, ik erger me aan een dikke vlieg die hier rondzoemt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is nou echt iedereen de hele morgen al naar de belastingtelefoon aan het bellen?
DigiD ligt ook al voor de 2e dag op rij op z'n gat...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heeft LB het niet zo druk. Zie op nu.nl dat de bel tel onbereikbaar is
Nee, het is technisch weer, dus ik kom net weer terug op kantoor, heb even buiten gespeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is nou echt iedereen de hele morgen al naar de belastingtelefoon aan het bellen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DigiD ligt ook al voor de 2e dag op rij op z'n gat...![]()
Nee, alweer...quote:
Gedonderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alweer...
Afgelopen weekend hebben ze een release met flink wat wijzigingen doorgevoerd en sindsdien is het regelmatig onbeschikbaar.
Och verhip. Die reorganisatie is wel heel ver door gevoerd dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze je niet verteld dan dat je sinds kort voor de belastingdienst werkt dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kwaliteitsenquête voor wie zich verveelt: Ouderschap en vrijheid
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa, de gemiddelde WGR-bezoeker schat ik echt hoger in dan de Belastingtelefoon-student.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je vergeet de ## en de !! en de @@ in je omschrijving
Ze zijn erg traag inderdaad ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ah, m'n betaling is wel aangekomen, die #@!%@(#*$((%! zijn gewoon belachelijk traag met bijwerken van gegevens
Ingevuldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kwaliteitsenquête voor wie zich verveelt: Ouderschap en vrijheid
Dat is een hele klus om te vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Goed nieuws, DigiD/Mijn Overheid doet 't weer...![]()
Nu wil ik alleen nog weten waarom dat eerder vandaag niet werkte...
Zie https://mijn.overheid.nlquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
MM, wat kun je precies met Mijn Overheid? Ik had daar eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Persoonlijk heb ik er ook nog niet mee van doen gehad, geloof ik, maar qua werk (gegevensuitwisseling e.d.) dus wel...quote:Uw persoonlijke website voor overheidszaken
MijnOverheid is uw persoonlijke website voor overheidszaken. U kunt hier zien hoe u bent geregistreerd bij de overheid, berichten van de overheid ontvangen en overzicht houden over uw zaken met de overheid.
Lopende zaken
In Lopende zaken kunt u zien welke zaken u bij de overheid heeft lopen en kunt u bijvoorbeeld de status van uw vergunning- of subsidie-aanvragen volgen.
Persoonlijke gegevens
In Persoonlijke gegevens kunt u zien welke gegevens de verschillende overheidsorganisaties over u hebben vastgelegd en kunt u controleren of deze juist zijn.
En dat is ook voor particulieren interessant of is het meer voor ondernemers?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie https://mijn.overheid.nl
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nog niet mee van doen gehad, geloof ik, maar qua werk (gegevensuitwisseling e.d.) dus wel...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dat is ook voor particulieren interessant of is het meer voor ondernemers?
Belastingen dus ook...quote:Door het afnemen van een product of dienst van de overheid ontstaat er een zaak. Denk bijvoorbeeld aan het aanvragen van een parkeervergunning, het verlengen van een paspoort, het indienen van een bezwaarschrift of het doen van belastingaangifte. Lopende zaken geeft een overzicht van uw persoonlijke zaken bij de overheid. Per zaak ziet u wat de status is. Als er statuswijziging is, ontvangt u daarvan een melding via email en/of sms. Als er detailinformatie over een zaak beschikbaar is, wordt u verwezen naar het bijbehorende zaakdossier bij de betreffende overheidsorganisatie.
Op dit moment kunt u lopende zaken inzien van meerdere overheidsorganisaties, met name gemeenten. Dit aantal zal steeds verder toenemen, waardoor het overzicht van uw lopende zaken steeds vollediger wordt.
Leuk! Ik zit sterk te overwegen om gewoon nog maar eens geld over te maken naar DUO deze maandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn vakantiegeld trouwens gekregen vandaag!
Heb direct uit mijn werk de laarsjes gekocht die ik al 4 jaar wou hebben
[ afbeelding ]
Bij mij zou dat zo'n druppeltje op een gloeiende plaat zijn dat ik het geld liever besteed als we naar Canada gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Leuk! Ik zit sterk te overwegen om gewoon nog maar eens geld over te maken naar DUO deze maand
Nee dat zal misschien ook wel niet, ik heb nu wel vakantiegeld van een heel jaar gekregenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het over m'n loon van afgelopen paar weken, niet over vakantiegelddat zou bij mij ook niet echt opschieten
Geen ideequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dat zal misschien ook wel niet, ik heb nu wel vakantiegeld van een heel jaar gekregen![]()
Vanaf wanneer krijg jij het?
Mja, zo zou ik ook kunnen redeneren inderdaad, maar dat gaat helaas niet op...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:51 schreef MaJo het volgende:
LB, omdat ik meer ben gaan verdienen krijg ik geen zorgtoeslag meer maar G ook niet. Is het niet vreemd dat hij nu niks meer krijgt? In zijn eentje heeft hij er gewoon wel recht op. Nu zegt de BD dat wij toeslagpartners zijn maar we hebben geen samenlevingscontract, dat is toch wel vreemd?
Maar je woont wel samen toch? Jullie staan toch ook samen ingeschreven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:51 schreef MaJo het volgende:
LB, omdat ik meer ben gaan verdienen krijg ik geen zorgtoeslag meer maar G ook niet. Is het niet vreemd dat hij nu niks meer krijgt? In zijn eentje heeft hij er gewoon wel recht op. Nu zegt de BD dat wij toeslagpartners zijn maar we hebben geen samenlevingscontract, dat is toch wel vreemd?
Vanaf april. Zit me nu af te vragen of ik van de gemeente nog krijg, van m'n uitkering.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
1 juni 2011? Da's dus ook vakantiegeld van een heel jaar
Maar alleen als je m+v blijkbaar want hier is alles gescheiden. 3 mannen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje heeft er wel eens een zaak van gemaakt toen ze een definitieve berekening kreeg waarin wij als toeslagpartners waren aangemerkt.
De gemeentelijke basisadministratie is de belangrijkste leidraad van de BD, dus dan ben je al gauw elkaars toeslagpartner.
Nee johquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar alleen als je m+v blijkbaar want hier is alles gescheiden. 3 mannen.
Slimquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Nee joh, wij komen niet in aanmerking voor huurtoeslag. We verdienen teveel samen. Zorgtoeslag weet ik eigenlijk niet, maar we gaan het wel even uitzoeken
Ik sta ook expres alleen als hoofdhuurder ingeschreven, want anders mochten we het huis niet eens huren.
Wauwquote:
Hè chipsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef LadyBlack het volgende:
En huurtoeslag had ik ook niet verwacht nee, maar zorgtoeslag kan dit jaar met een inkomen tot ¤ 51.691.
quote:Ik ga samenwonen met of zonder samenlevingscontract
Geef deze wijziging altijd aan ons door. Wij krijgen dit namelijk niet van uw gemeente door.
Duidelijk welquote:Ik ga verhuizen omdat ik ga trouwen of samenwonen
Dit hoeft u niet aan ons door te geven. Geef deze wijziging wel altijd aan uw gemeente door. De gemeente geeft dit vervolgens weer aan ons door.
quote:
Eigenlijk zeggen ze volgens mij dat ze wel doorkrijgen dat je een nieuw adres hebt maar niet kunnen beoordelen of je huisgenoten bent of samenwoont als partners.quote:
Dé laarsjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn vakantiegeld trouwens gekregen vandaag!
Heb direct uit mijn werk de laarsjes gekocht die ik al 4 jaar wou hebben
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, zo zou ik ook kunnen redeneren inderdaad, maar dat gaat helaas niet op...
Op toeslagen.nl (bij rekenhulpen) vind je het toeslagpartnerschema, daar kun je vinden dat je ook toeslagpartners bent als je meer dan 6 maanden onafgebroken samen op 1 adres ingeschreven hebt gestaan en een gezamenlijke huishouding hebt gevoerd.
De regels zijn iets anders dan voor het gezamenlijk doen van aangifte, voor de duidelijkheid
Ik krijg alles op mijn rekening omgaat ik de hoofdhuurder ben, dus ook zijn zorgtoeslag sinds dit jaar. En nu dus helemaal geen zorgtoeslag meer wat ik voor G dus wel zuur vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je woont wel samen toch? Jullie staan toch ook samen ingeschreven?
En krijg je je toeslagen op je eigen rekening of je gezamelijke?
Als dat zo is, is het tijd om uit elkaar te gaan denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah oktoch blijf ik het raar vinden, stel nou dat de meer verdienende partner niet inspringt, dan ben je mooi de sjaak
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg alles op mijn rekening omdat ik de hoofdhuurder ben, dus ook zijn zorgtoeslag sinds dit jaar. En nu dus helemaal geen zorgtoeslag meer wat ik voor G dus wel zuur vind.
Oh dat zou best wel eens kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen ze volgens mij dat ze wel doorkrijgen dat je een nieuw adres hebt maar niet kunnen beoordelen of je huisgenoten bent of samenwoont als partners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |