Dat heb ik op een shirt staanquote:
Opzich doen ze geen vlieg kwaad maar je moet ze gewoon voorzichtig benaderen want ze zijn nogal achterdochtig.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Paranoten, die zijn pas gevaarlijk!
(geen idee, niet gezien)
ja in plaats van dat je heel onschuldig zegt oh sorry wist ik niet, zal het niet meer doen. gaan ze ruzie lopen makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond was er een programma over de Australische Douane. Daar liep zo'n onwijs arrogant amerikaans kutwijf boos te zijn over 4 kilo noten die ze niet mee mocht nemen en ze snapte niet waarom.
Toen riep ze nog: "Ja ik snap het niet. Ik kan er toch geen bom mee maken?"
Echt hét verboden woord op een vliegveld
Zo was er jaren geleden ook een keer een kerel te zien die een vioolkoffer had en bijdehand reageert met "ja, een bom" of zoiets, op de vraag of hij er iets in had zitten
Ja, héle tassenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja in plaats van dat je heel onschuldig zegt oh sorry wist ik niet, zal het niet meer doen. gaan ze ruzie lopen makenen soms komen ook van die chinezen langs met weet ik veel wat ze allemaal meenemen voor etenswaren
Puur toevalquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuti begint over Engeland en jij hebt ineens zin in thee?
Leuke ervaring lijkt me!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
receptie in een hotel bij oxfordstreet
Ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad. Zowel in lengte als in gewicht als in spraak. Hij gaat nu echt richting kleuter en wil ook graag naar de basisschool.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan wat is Lennon al groot!![]()
(geloof dat het al even geleden is dat ik een foto van hem zag langskomen)
Die duidelijke fysieke overgangen van peuter naar kleuter en kleuter naar schoolkind vind ik altijd heel bijzonder om te zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad. Zowel in lengte als in gewicht als in spraak. Hij gaat nu echt richting kleuter en wil ook graag naar de basisschool.
Ja, is het ook. Ook de bijbehorende ontwikkeling is erg leuk. Ook de linkjes die ze leggen, soms zeer verrassend goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die duidelijke fysieke overgangen van peuter naar kleuter en kleuter naar schoolkind vind ik altijd heel bijzonder om te zien.
Dat hoeft niet grappig te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig. Als ik de buienradar mag geloven dan komt hier voorlopig geen regen/onweer. Het stopt gewoon bij een bepaald punt
Net als bij Pukkelpop.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Dat is gebeurd bij CampZone 2004: de bui verdween van de radar, bleek dus veel lager te zitten en ze moesten tijdens de opbouw van het terrein af vanwege alle inslagen op en rond het terrein. Het ging tekeer als een malle, en er is in elk geval 1 iemand sindsdien écht bang voor onweer.
Nou inderdaad, wat een verschil!!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan wat is Lennon al groot!![]()
(geloof dat het al even geleden is dat ik een foto van hem zag langskomen)
quote:
Je hebt allerlei fronten waardoor een regenbui niet verder kan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Iets minder erg gelukkigmaar buien die ineens van buienradar 'verdwijnen' vertrouw ik nooit
Ik heb het idee dat dit een open doel is voor een hele bijdehante opmerking maar ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt allerlei fronten waardoor een regenbui niet verder kan.
Hij kon er zelf bijna niet meer bij in zitten inderdaad. Maar hij wilde het zo...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
Inderdaad, wat is Lennon groot geworden zeg! En meer speeltjes dan water in het badje.
Hmm wij zijn Dexter aan het kijken. Nog 1 aflevering en dan zijn we klaar met seizoen 3...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heerlijke film op TV..The Straight Story. Op Canvas. Chille muziek.
Dat doen ze met mn oppaskindje ook. Het lukt redelijk, maar hij blijft volhouden dat hij nog een klein jongetje is dus dat het nog niet kanquote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
En we zijn bezig met zindelijkheidstraining, gaat nog niet helemaal geweldig, maar buiten plaste hij wel in het emmertje als hij moest. Het beginnetje is er.
Slimme ventjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat doen ze met mn oppaskindje ook. Het lukt redelijk, maar hij blijft volhouden dat hij nog een klein jongetje is dus dat het nog niet kan
Maarja, het is wel handig als hij zindelijk is op de basisschool, dus ze noemen hem nu om de haverklap maar grote jongen
Dat is inderdaad mazzel!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, mazzel gehad. Net voor Den Bosch werd omgeroepen dat de trein niet verder reed tussen DB en Eindhoven vanwege een blikseminslag. Ben blij dat ik niet verder hoefde
Hier net een eerste flits. En nu duik ik m'n bedje in, dus laat de regen maar komenquote:
Maar dan was het nog wel een ruziequote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ben alweer lang thuis hoor
En we hebben het ook weer bijgelegd
Om nog even terug te komen op die 'knallende ruzie': Laatst zat ik heel slecht in mijn vel en kon ik gewoon weinig hebben. We hebben toen wel wat geruzied maar ook snel weer bijgelegd. Deze keer duurde het de hele avondMaar dat is nu ook weer helemaal goed gelukkig
En leuk dat je weer post Andy, en Yuri ook alKleine reunie
Ja klopt, maar we hebben wel vaker ruzies hoewel we het zo snel bijleggen dat het meer een meningsverschil is. Dit was de eerste echte ruziequote:
Ik vind het maar een vage redenering..maargoedquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we hebben wel vaker ruzies hoewel we het zo snel bijleggen dat het meer een meningsverschil is. Dit was de eerste echte ruzieEn aangezien we allebei niet van ruzie houden proberen we het zoveel mogelijk te vermijden, maar zo af en toe is niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |