Doe normaal, zot.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef sinbaddebanaan het volgende:
Boeie ga er maar om huilen lelijkerd, wooow nou ben je stoer zeg, zo maar de trein uit gezet?? WAUUWWWW. Vet man
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef sinbaddebanaan het volgende:
[..]
Ben je nieuw op fok??
Dan ken je nokke!!!
Zegt wie?quote:geregistreerd op: vrijdag 23 maart 2012 @ 17:07
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 84 (gemiddeld 2 per dag)
Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef DrSnuggle het volgende:
Je maakt je geen zorgen om je geld maar koopt wel een kaartje met korting?
Onzin, daarnaast staat heel duidelijk "vol tarief" en "met korting". En die met korting heb je heel bewust aangekliktquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.
Toch moet je die keuze maken, wel of geen korting...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.
Vrouwen hoeven dan ook alleen maar de conducteur hitsig aan te kijken om geen bekeuring te krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Meloewa het volgende:
Ik zat met mijn schoenen op de stoel en kreeg enkel een waarschuwing, daarbij rij ik geregeld zwart / i love milde conducteurs.
ik had ook 40% kaart terwijl niet recht op , hij vroeg nergens om...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
welnee, gewoon je onschuldige vogeltjes blik opzetten!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven dan ook alleen maar de conducteur hitsig aan te kijken om geen bekeuring te krijgen
ik had je geslagenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Meloewa het volgende:
Ik zat met mijn schoenen op de stoel en kreeg enkel een waarschuwing, daarbij rij ik geregeld zwart / i love milde conducteurs.
Heb me al twee keer gedoucht.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Rekkie het volgende:
TS stinkt nu, want hij heeft in het OV gezeten
hallo meneer van vvv haarlemquote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef 78rt21 het volgende:
Wel een mazzel dat je in het prachtige en pittoreske Haarlem uit de trein werd gezetHaarlem heeft niet alleen de beste winkelstraat van Nederland maar ook het mooiste station van gans het land
Hopelijk heb je kunnen genieten van al het moois wat deze stad te bieden heeft
![]()
Ben je nog naar de Jopenkerk geweest voor een echt en onvervalst Jopen biertje toevallig?
kusjequote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik had je gemanipuleerd met krokodillen tranen, smeerlap.
Flikker toch op met je ge-haarlem, jij haarlemse aarsridderquote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef 78rt21 het volgende:
Wel een mazzel dat je in het prachtige en pittoreske Haarlem uit de trein werd gezetHaarlem heeft niet alleen de beste winkelstraat van Nederland maar ook het mooiste station van gans het land
![]()
Ben je nog naar de Jopenkerk geweest voor een echt en onvervalst Jopen biertje toevallig?
Nou het viel wel mee met de pracht en praal daar! Wel een ruimte op het peron beschikbaar stellen voor Salsa dansles (WTF), maar voor informatie kan je nergens terecht. Er staat een kotje met info zonder dat deze bemand is, dus ergens beneden vond ik een levende medewerker van de NS.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef 78rt21 het volgende:
![]()
Ik vind het OV prima en heb wel een rijbewijs en minimaal 1 auto.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Biogarde het volgende:
Het OV is zo kut. Mensen die het oke vinden hebben geen rijbewijs of auto.
Ja, maar jij hebt een hersenbeschadiging.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het OV prima en heb wel een rijbewijs en minimaal 1 auto.
Dat is nogal altijd beter dan een homo zijn zoals jij Bi0quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een hersenbeschadiging.
Daar doen de conducteurs het niet om..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
welnee, gewoon je onschuldige vogeltjes blik opzetten!
Het kan dus wel triester dan TS.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Phreakingout het volgende:
TS krijg aids man. Loop niet zo te kankeren verwend stuk vreten.
Hopelijk krijg je een ongeluk met je cabrio 'met soft-top'
Ciao
sommige conducteurs zijn best zachtaardig , die kan he best een beetje impalmen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef sthomass het volgende:
[..]
Daar doen de conducteurs het niet om..
Als meisje wel, als jongen/man is de wereld niet zo makkelijk. Dan mag je gewoon dokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sommige conducteurs zijn best zachtaardig , die kan he best een beetje impalmen.
valt meequote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als meisje wel, als jongen/man is de wereld niet zo makkelijk. Dan mag je gewoon dokken.
Inclusief TSquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Cucumissativus het volgende:
Zo te merken aan het respons gaan er veel FOK!ertjes met de trein.
M'n vriendin komt je zo bitchslappen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is nogal altijd beter dan een homo zijn zoals jij Bi0
Maar je te voeden, de enige reden dat ik het OV prima vind, is dat die mensen niet op de weg komen.
Moet je geluk hebben, ik krijg altijd van die strenge pittig korte kapsel conductrices.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sommige conducteurs zijn best zachtaardig , die kan he best een beetje impalmen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef sinbaddebanaan het volgende:
Boeie ga er maar om huilen lelijkerd, wooow nou ben je stoer zeg, zo maar de trein uit gezet?? WAUUWWWW. Vet man
Ik heb de airco aan én het dak open!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef Joe-Momma het volgende:
Was wel spannend of nie TS??
Helemaal met de trein enzo!!
Maar dat je nou 2 x moet vertellen dat je lekker met een "cabrio" rond rijdt (wie weet een 205 uit '86) gaat weer net te ver.
Ik reed vandaag lekker met airco aan btw!!
Dat heet arko dommie.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik heb de airco aan én het dak open!
Wie denkt dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef Argento het volgende:
Toch wel geestig die mensen die denken bij de keuze 'vol tarief' of 'korting' "euhh..korting natuurlijk'!
http://www.steffie.nl/ns_oefenen/ns_oefenen.html
Doe me een lol en raak een bovenleidingskabel van 25 kV aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Je weet ook dat jij pas sinds maart hier bent, dus gewoon je bek houden!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef sinbaddebanaan het volgende:
[..]
Ben je nieuw op fok??
Dan ken je nokke!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |