Het kan dus wel triester dan TS.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Phreakingout het volgende:
TS krijg aids man. Loop niet zo te kankeren verwend stuk vreten.
Hopelijk krijg je een ongeluk met je cabrio 'met soft-top'
Ciao
sommige conducteurs zijn best zachtaardig , die kan he best een beetje impalmen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef sthomass het volgende:
[..]
Daar doen de conducteurs het niet om..
Als meisje wel, als jongen/man is de wereld niet zo makkelijk. Dan mag je gewoon dokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sommige conducteurs zijn best zachtaardig , die kan he best een beetje impalmen.
valt meequote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als meisje wel, als jongen/man is de wereld niet zo makkelijk. Dan mag je gewoon dokken.
Inclusief TSquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Cucumissativus het volgende:
Zo te merken aan het respons gaan er veel FOK!ertjes met de trein.
M'n vriendin komt je zo bitchslappen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is nogal altijd beter dan een homo zijn zoals jij Bi0
Maar je te voeden, de enige reden dat ik het OV prima vind, is dat die mensen niet op de weg komen.
Moet je geluk hebben, ik krijg altijd van die strenge pittig korte kapsel conductrices.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sommige conducteurs zijn best zachtaardig , die kan he best een beetje impalmen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef sinbaddebanaan het volgende:
Boeie ga er maar om huilen lelijkerd, wooow nou ben je stoer zeg, zo maar de trein uit gezet?? WAUUWWWW. Vet man
Ik heb de airco aan én het dak open!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef Joe-Momma het volgende:
Was wel spannend of nie TS??
Helemaal met de trein enzo!!
Maar dat je nou 2 x moet vertellen dat je lekker met een "cabrio" rond rijdt (wie weet een 205 uit '86) gaat weer net te ver.
Ik reed vandaag lekker met airco aan btw!!
Dat heet arko dommie.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik heb de airco aan én het dak open!
Wie denkt dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef Argento het volgende:
Toch wel geestig die mensen die denken bij de keuze 'vol tarief' of 'korting' "euhh..korting natuurlijk'!
http://www.steffie.nl/ns_oefenen/ns_oefenen.html
Doe me een lol en raak een bovenleidingskabel van 25 kV aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.
Je weet ook dat jij pas sinds maart hier bent, dus gewoon je bek houden!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef sinbaddebanaan het volgende:
[..]
Ben je nieuw op fok??
Dan ken je nokke!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |