Net of ik die moeite zou doen voor 12 euro en een paar stuivers.
  Net of ik die moeite zou doen voor 12 euro en een paar stuivers. 

Doe normaal, zot.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef sinbaddebanaan het volgende:
Boeie ga er maar om huilen lelijkerd, wooow nou ben je stoer zeg, zo maar de trein uit gezet?? WAUUWWWW. Vet man

quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef sinbaddebanaan het volgende:
[..]
Ben je nieuw op fok??
Dan ken je nokke!!!
Zegt wie?quote:geregistreerd op: vrijdag 23 maart 2012 @ 17:07
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 84 (gemiddeld 2 per dag)

Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef DrSnuggle het volgende:
Je maakt je geen zorgen om je geld maar koopt wel een kaartje met korting?

Onzin, daarnaast staat heel duidelijk "vol tarief" en "met korting". En die met korting heb je heel bewust aangekliktquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.

Toch moet je die keuze maken, wel of geen korting...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er 40 procent korting stond, ik zag alleen eerste een tweede klasse.

Vrouwen hoeven dan ook alleen maar de conducteur hitsig aan te kijken om geen bekeuring te krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Meloewa het volgende:
Ik zat met mijn schoenen op de stoel en kreeg enkel een waarschuwing, daarbij rij ik geregeld zwart / i love milde conducteurs.

ik had ook 40% kaart terwijl niet recht op , hij vroeg nergens om...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]

welnee, gewoon je onschuldige vogeltjes blik opzetten!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven dan ook alleen maar de conducteur hitsig aan te kijken om geen bekeuring te krijgen

Haarlem heeft niet alleen de beste winkelstraat van Nederland maar ook het mooiste station van gans het land
 Haarlem heeft niet alleen de beste winkelstraat van Nederland maar ook het mooiste station van gans het land   Hopelijk heb je kunnen genieten van al het moois wat deze stad te bieden heeft
  Hopelijk heb je kunnen genieten van al het moois wat deze stad te bieden heeft   

ik had je geslagenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Meloewa het volgende:
Ik zat met mijn schoenen op de stoel en kreeg enkel een waarschuwing, daarbij rij ik geregeld zwart / i love milde conducteurs.

Heb me al twee keer gedoucht.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Rekkie het volgende:
TS stinkt nu, want hij heeft in het OV gezeten
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |