En nu?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
En daar was de vorige bewoner voor de post. Hij kan er dus niet meer in sinds we een nieuwe voordeursleutel hebben.
Voelen ze zich een stuk veiliger.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft beloofd dat ie een adreswijziging ging doorgeven
Tof. Lijkt me naast een vervelend gevoel dat hij naar binnen kan ook rete-irritant om nog steeds zijn post te ontvangen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft beloofd dat ie een adreswijziging ging doorgeven
^^quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof. Lijkt me naast een vervelend gevoel dat hij naar binnen kan ook rete-irritant om nog steeds zijn post te ontvangen.
Mja, lijkt mij ook wel iets dat ze uit de GBA halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
Zou wel even checken of hij zich wel uitgeschreven heeft.
Indien gerechtsdeurwaarders wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, lijkt mij ook wel iets dat ze uit de GBA halen.
Nee hoor, krijg hier ook dat soort post voor mensen die al 2 jaar weg zijn en uitgeschreven zijn.. Last known address.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, lijkt mij ook wel iets dat ze uit de GBA halen.
Volgens mij checken ze dat op het moment dat je een huis koopt. Dan zetten ze eea in het kadaster en.. volgens mij weet de gemeente het ook als je je inschrijft. Kan nml zijn dat ze post sturen naar de hoofdbewoner en dan moet die accorderen dat je er ook daadwerkelijk woont. Als er niemand meer woont/ingeschreven staat heb je die extra "rompslomp" niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:24 schreef Perruche het volgende:
Je kan dat ook niet zomaar checken, zelfs niet als je huiseigenaar bent!
Lijkt me erg lekker ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohhhhhhhh, ik heb net toch een partij enorm lekker Indiaas zitten eten!![]()
Echt geweldig!
Nu ben ik weer helemaal geïnspireerd om uitgebreid Indiaas te gaan koken.
En ik ga een strak and guiness pis maken, want dat was ook al zo lekker.
En ik moet terug naar Ierland en dat terwijl ik nog niet eens weg ben!![]()
Begint op te vallenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohhhhhhhh, ik heb net toch een partij enorm lekker Indiaas zitten eten!![]()
Echt geweldig!
Nu ben ik weer helemaal geïnspireerd om uitgebreid Indiaas te gaan koken.
En ik ga een strak and guiness pis maken, want dat was ook al zo lekker.
En ik moet terug naar Ierland en dat terwijl ik nog niet eens weg ben!![]()
Jij hebt een verschrikkelijk lekkere kont...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Perruche het volgende:
Waarom zijn er zoveel leuke kerels in mijn nabijheid![]()
Anyway nu in de trein, heb enorme dorst Ga maar even een dutje doen
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt een verschrikkelijk lekkere kont...
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt een verschrikkelijk lekkere kont...
Wel eens bekeken wat er zit?quote:
Ik heb vandaag zo'n 60 kippenvleugels en even zo veel hamburgers geBBQ'dquote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel eens bekeken wat er zit?
Kan me een leuk avondje bedenken met dat stukkie vlees, en ik ben gek op vlees
Vrouw, je wind me op!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n 60 kippenvleugels en even zo veel hamburgers geBBQ'd
Clowns kostuum??? Ieuw!! Whisky sourquote:Op zondag 20 mei 2012 23:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vrouw, je wind me op!
Geculmineerd: Perr met 60 kippenvleugels, evenveel hamburgers, gebarbecued, whisky sour, clowns-kostuum ( maakt niet uit hoe het verder gepresenteerd wordt)...
Kan een goed verdienende franchise wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Clowns kostuum??? Ieuw!! Whisky sour
Bijna thuis!!!
Shit...quote:
ML, we're doomed!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Komt gewoon omdat je leuk bent Perr, dan trek je leuke mensen aan.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:31 schreef loveli het volgende:
Mobiel, dus egopost: sport vandaag was slepen met de motor. Tussen het slepen door zelfs wat kilometers gemaakt. Nettoresultaat blauwe plekken her en der en een smile op m'n hoofd.
Taille is 6 cm meer dan paar maanden geleden, dus eepatroon wordt weer strenger in de gaten gehouden.
Alcohol denk ik?quote:Op maandag 21 mei 2012 05:51 schreef Viking84 het volgende:
Wow ik tel een recordaantal dt-fouten in vizors posts van gisteren. What happened?
Goeiemorgen. Straks werken bluuuh.
Zhe alcoholquote:Op maandag 21 mei 2012 05:51 schreef Viking84 het volgende:
Wow ik tel een recordaantal dt-fouten in vizors posts van gisteren. What happened?
Goeiemorgen. Straks werken bluuuh.
Mijn Mr geloofde heul niet dat jij motor rijdt, noch dat je kan sleutelenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:31 schreef loveli het volgende:
Mobiel, dus egopost: sport vandaag was slepen met de motor. Tussen het slepen door zelfs wat kilometers gemaakt. Nettoresultaat blauwe plekken her en der en een smile op m'n hoofd.
Taille is 6 cm meer dan paar maanden geleden, dus eepatroon wordt weer strenger in de gaten gehouden.
Damnquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:19 schreef Chicolate het volgende:
LoL spelen met ML is leuk. Het potje daarna (met vrienden) ging wel gruwelijk slecht, nog nooit zo waardeloos gespeeld.
Ze zullen misschien wel kijken maar ze doen er niets aan als behalve jij nog anderen staan ingeschreven.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij checken ze dat op het moment dat je een huis koopt. Dan zetten ze eea in het kadaster en.. volgens mij weet de gemeente het ook als je je inschrijft. Kan nml zijn dat ze post sturen naar de hoofdbewoner en dan moet die accorderen dat je er ook daadwerkelijk woont. Als er niemand meer woont/ingeschreven staat heb je die extra "rompslomp" niet.
Dan moet de deurwaarder zijn werk beter doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg hier ook dat soort post voor mensen die al 2 jaar weg zijn en uitgeschreven zijn.. Last known address.
Oh....quote:[b]Op maandag 21 mei 2012 06:29 schreef Tinkepink het
En perruche is de nieuwe liefde van viz, nu coco bezwangerd is?
Hebben er nog maar een extra nodig. Al zie ik vaiz en maria niet meer zo vaak online. Kan ze ook net misgelopen zijn though. Zó vaak ben ik er de afgelopen tijd ook niet geweest.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:48 schreef Ml-etje het volgende:
Nog even en we hebben full slankie team ja
Me neitherquote:Op maandag 21 mei 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben er nog maar een extra nodig. Al zie ik vaiz en maria niet meer zo vaak online. Kan ze ook net misgelopen zijn though. Zó vaak ben ik er de afgelopen tijd ook niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |