En nu?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
En daar was de vorige bewoner voor de post. Hij kan er dus niet meer in sinds we een nieuwe voordeursleutel hebben.
Voelen ze zich een stuk veiliger.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft beloofd dat ie een adreswijziging ging doorgeven
Tof. Lijkt me naast een vervelend gevoel dat hij naar binnen kan ook rete-irritant om nog steeds zijn post te ontvangen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft beloofd dat ie een adreswijziging ging doorgeven
^^quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof. Lijkt me naast een vervelend gevoel dat hij naar binnen kan ook rete-irritant om nog steeds zijn post te ontvangen.
Mja, lijkt mij ook wel iets dat ze uit de GBA halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
Zou wel even checken of hij zich wel uitgeschreven heeft.
Indien gerechtsdeurwaarders wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, lijkt mij ook wel iets dat ze uit de GBA halen.
Nee hoor, krijg hier ook dat soort post voor mensen die al 2 jaar weg zijn en uitgeschreven zijn.. Last known address.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, lijkt mij ook wel iets dat ze uit de GBA halen.
Volgens mij checken ze dat op het moment dat je een huis koopt. Dan zetten ze eea in het kadaster en.. volgens mij weet de gemeente het ook als je je inschrijft. Kan nml zijn dat ze post sturen naar de hoofdbewoner en dan moet die accorderen dat je er ook daadwerkelijk woont. Als er niemand meer woont/ingeschreven staat heb je die extra "rompslomp" niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:24 schreef Perruche het volgende:
Je kan dat ook niet zomaar checken, zelfs niet als je huiseigenaar bent!
Lijkt me erg lekker ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohhhhhhhh, ik heb net toch een partij enorm lekker Indiaas zitten eten!![]()
Echt geweldig!
Nu ben ik weer helemaal geïnspireerd om uitgebreid Indiaas te gaan koken.
En ik ga een strak and guiness pis maken, want dat was ook al zo lekker.
En ik moet terug naar Ierland en dat terwijl ik nog niet eens weg ben!![]()
Begint op te vallenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohhhhhhhh, ik heb net toch een partij enorm lekker Indiaas zitten eten!![]()
Echt geweldig!
Nu ben ik weer helemaal geïnspireerd om uitgebreid Indiaas te gaan koken.
En ik ga een strak and guiness pis maken, want dat was ook al zo lekker.
En ik moet terug naar Ierland en dat terwijl ik nog niet eens weg ben!![]()
Jij hebt een verschrikkelijk lekkere kont...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Perruche het volgende:
Waarom zijn er zoveel leuke kerels in mijn nabijheid![]()
Anyway nu in de trein, heb enorme dorst Ga maar even een dutje doen
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt een verschrikkelijk lekkere kont...
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt een verschrikkelijk lekkere kont...
Wel eens bekeken wat er zit?quote:
Ik heb vandaag zo'n 60 kippenvleugels en even zo veel hamburgers geBBQ'dquote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel eens bekeken wat er zit?
Kan me een leuk avondje bedenken met dat stukkie vlees, en ik ben gek op vlees
Vrouw, je wind me op!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n 60 kippenvleugels en even zo veel hamburgers geBBQ'd
Clowns kostuum??? Ieuw!! Whisky sourquote:Op zondag 20 mei 2012 23:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vrouw, je wind me op!
Geculmineerd: Perr met 60 kippenvleugels, evenveel hamburgers, gebarbecued, whisky sour, clowns-kostuum ( maakt niet uit hoe het verder gepresenteerd wordt)...
Kan een goed verdienende franchise wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Clowns kostuum??? Ieuw!! Whisky sour
Bijna thuis!!!
Shit...quote:
ML, we're doomed!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Komt gewoon omdat je leuk bent Perr, dan trek je leuke mensen aan.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:31 schreef loveli het volgende:
Mobiel, dus egopost: sport vandaag was slepen met de motor. Tussen het slepen door zelfs wat kilometers gemaakt. Nettoresultaat blauwe plekken her en der en een smile op m'n hoofd.
Taille is 6 cm meer dan paar maanden geleden, dus eepatroon wordt weer strenger in de gaten gehouden.
Alcohol denk ik?quote:Op maandag 21 mei 2012 05:51 schreef Viking84 het volgende:
Wow ik tel een recordaantal dt-fouten in vizors posts van gisteren. What happened?
Goeiemorgen. Straks werken bluuuh.
Zhe alcoholquote:Op maandag 21 mei 2012 05:51 schreef Viking84 het volgende:
Wow ik tel een recordaantal dt-fouten in vizors posts van gisteren. What happened?
Goeiemorgen. Straks werken bluuuh.
Mijn Mr geloofde heul niet dat jij motor rijdt, noch dat je kan sleutelenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:31 schreef loveli het volgende:
Mobiel, dus egopost: sport vandaag was slepen met de motor. Tussen het slepen door zelfs wat kilometers gemaakt. Nettoresultaat blauwe plekken her en der en een smile op m'n hoofd.
Taille is 6 cm meer dan paar maanden geleden, dus eepatroon wordt weer strenger in de gaten gehouden.
Damnquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:19 schreef Chicolate het volgende:
LoL spelen met ML is leuk. Het potje daarna (met vrienden) ging wel gruwelijk slecht, nog nooit zo waardeloos gespeeld.
Ze zullen misschien wel kijken maar ze doen er niets aan als behalve jij nog anderen staan ingeschreven.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij checken ze dat op het moment dat je een huis koopt. Dan zetten ze eea in het kadaster en.. volgens mij weet de gemeente het ook als je je inschrijft. Kan nml zijn dat ze post sturen naar de hoofdbewoner en dan moet die accorderen dat je er ook daadwerkelijk woont. Als er niemand meer woont/ingeschreven staat heb je die extra "rompslomp" niet.
Dan moet de deurwaarder zijn werk beter doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg hier ook dat soort post voor mensen die al 2 jaar weg zijn en uitgeschreven zijn.. Last known address.
Oh....quote:[b]Op maandag 21 mei 2012 06:29 schreef Tinkepink het
En perruche is de nieuwe liefde van viz, nu coco bezwangerd is?
Hebben er nog maar een extra nodig. Al zie ik vaiz en maria niet meer zo vaak online. Kan ze ook net misgelopen zijn though. Zó vaak ben ik er de afgelopen tijd ook niet geweest.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:48 schreef Ml-etje het volgende:
Nog even en we hebben full slankie team ja
Me neitherquote:Op maandag 21 mei 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben er nog maar een extra nodig. Al zie ik vaiz en maria niet meer zo vaak online. Kan ze ook net misgelopen zijn though. Zó vaak ben ik er de afgelopen tijd ook niet geweest.
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb een hele week met weinig afspraken, dus ik kan relaxed eens wat echt werk verzetten. Hopelijk schiet het op. En vrijdag zie ik de duutser weer, ook tof. Ik heb zin in deze week!
Nu me alleen nog naar het werk verplaatsen, ik kon niet zo makkelijk opstaan vanmorgen...
Ook goedemorgenquote:Op maandag 21 mei 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het mooi weer.
En m'n collega is weer eens ziek. Tss. Verder ga ik een stom klusje dat mijn werk helemaal niet is en dat me veel te veel tijd kost terugspelen vandaag
. Succes d'r mee /assertieve modus
.
Nouja dat viel het potje erna dus zwaar tegen, 3/9/4 ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 07:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me neither
Vaiz is uiteraard aan het klussen.
En Chico is goed!
Mopperkont! Je arme collegaquote:
Zowel Ashe als Riven zijn Squishyquote:Op maandag 21 mei 2012 08:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja dat viel het potje erna dus zwaar tegen, 3/9/4 ofzo. Mijn teamgenoten waren te goed (hadden al een kill voordat ik doorhad dat er een tegenstander in de buurt was) en ik had ruzie met de knoppen dus ging heel vaak dood. Nu gaan ze een tank voor me zoeken, een poppetje dat niet zomaar dood gaat
. En dan wil ik wel met jullie spelen hoor ^^.
OT: ik dacht aangekomen te zijn (eten als een bootwerker en op mn kont zitten) maar ben nog steeds stabiel op 66,5. Nou, jeej.
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben heul geen alcohol nodig voor d/t-fouten
Alles kan kapotquote:Meisje van de loopband staat al zo'n beetje een maand bij de 'Mensen die je misschien kent' op FB...
Maar waarom moet ze nou een vriend hebben?!
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Alles kan kapot.
Vrijdag vrij geregeld, zin in. Ga lekker fietsen naar Delft, bank kopen bij de IKEA (niet meteen meenemen, uiteraard), 's avonds lekker richting het noorden, komend weekend weer mooi rondje hardlopen tussen Beetsterzwaag en Drachten![]()
![]()
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh....
*insert sad face*
Zo even ontbijten (omeletje). Rest vd planning onbekend.
Chico speelt ook lol? Misschien binnenkort all slankies potje doen![]()
Loveli, moter stuck?
Ik zit lekker op de wc
Nee ik heb gemerkt dat zelfs ik na wat enthousiast overwerken behoefte ga hebben aan AFK-timequote:Op maandag 21 mei 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben er nog maar een extra nodig. Al zie ik vaiz en maria niet meer zo vaak online. Kan ze ook net misgelopen zijn though. Zó vaak ben ik er de afgelopen tijd ook niet geweest.
Zeer schoonquote:Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef Perruche het volgende:
Planning!
O: dubbele volkoren boterham bio grillworst
T: 2 stuks fruit
L: salade & soep of brood
T: 250 gr Optimel kwark
B: denk uurtje of 2 wandelen met vriendje indien het nog net zo'n mooi weer is als nu!
D: ik heb venkel en vis, broccoli, paprika, salade... nog even zien wat het wordt.
Ik vind m mooi Perr, maar wellicht wat weinig? Kan nog wel iets van nootjes bij denk ik!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef Perruche het volgende:
Planning!
O: dubbele volkoren boterham bio grillworst
T: 2 stuks fruit
L: salade & soep of brood
T: 250 gr Optimel kwark
B: denk uurtje of 2 wandelen met vriendje indien het nog net zo'n mooi weer is als nu!
D: ik heb venkel en vis, broccoli, paprika, salade... nog even zien wat het wordt.
fabrieksbroodquote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Nallie je kent me, er komt altijd nog wat bij!! Hoe is het met de poezels?
Maria, wat voor brood is er nog dan, behalve bakkersbrood
Supermarktbrood?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Bakkersbrood komt vaak ook uit een fabriekquote:
Oi, hok zonder ramen is niegoenie!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind m mooi Perr, maar wellicht wat weinig? Kan nog wel iets van nootjes bij denk ik!
Ik wil naar buiten. Ik zit in een hok met TL en airco zonder ramen
Gelukkig mag ik om 1 uur naar t station fietsen en naar een hok met ramen
Klopt inderdaad, wanneer je echt versgebakken brood wil dan moet je zoeken.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bakkersbrood komt vaak ook uit een fabriekEn sommige supermarkten hebben in-house bakkerijen...
Ik weet!! Maar t komt door de examens, dus is tijdelijk gelukkig! En ik doe dan alleen halve dagen hier want langer trek ik ook niet hoor. Niet eens fatsoenlijke stoel en zuks...quote:
Waarquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Perruche het volgende:
Waarom zijn er zoveel leuke kerels in mijn nabijheid![]()
Anyway nu in de trein, heb enorme dorst Ga maar even een dutje doen
Oh nouja dit is van een kek kraampje in de buurt van de Albert Cuyp die van die hele ongesneden broden heeft die er iig vers uitzienquote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Zou best kunnen dat dat het is!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:42 schreef Nallie het volgende:
Oh en ik haal mn brood bij BROOD, vers en zooo lekker
Brood zit op de eerste v/d helststraat, zijstraatje albert cuyp! Ze hebben normaal een winkel, maar zijn aan t verbouwen dus staat nu een caravanquote:Op maandag 21 mei 2012 09:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat dat het is!Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat er meerdere broodkramen 'Brood' heten
Jaaaa dat is hemquote:Op maandag 21 mei 2012 09:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Brood zit op de eerste v/d helststraat, zijstraatje albert cuyp! Ze hebben normaal een winkel, maar zijn aan t verbouwen dus staat nu een caravan
Moest om de stalling uit te komen een bocht maken die kleiner was dan draaicirkel van motor, dus achterkant motor opgepakt en stukje verschoven *repeat at entrance*.quote:Op maandag 21 mei 2012 04:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
En *boks* mbt taille, ik moet ook vaker mijn weg richting sportschool maken of iig meer bewegen
Enige die dat had was bij mijn weten wijlen de Konmar.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
Bakkersbrood komt vaak ook uit een fabriekEn sommige supermarkten hebben in-house bakkerijen...
Zou hem spontaan aantrekken als ik jou wasquote:Op maandag 21 mei 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest om de stalling uit te komen een bocht maken die kleiner was dan draaicirkel van motor, dus achterkant motor opgepakt en stukje verschoven *repeat at entrance*.
ML, voor het beeld van je mr: zou ik de kans voorbij laten gaan om een leren pak aan te trekken?
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest om de stalling uit te komen een bocht maken die kleiner was dan draaicirkel van motor, dus achterkant motor opgepakt en stukje verschoven *repeat at entrance*.
De pastasalade zat wel veeel groente in trouwens, dat zie je zo niet echt. Tomaat, komkommer, paprika, veldsla, olijven. Wel een goede tip, ik moet er echt aan denken om meer groente/fruit mee naar het werk te nemen zodat niet alle groente bij mijn D is.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef Nallie het volgende:
Ik vind ze wel oke Q, maar ze lijken me niet veel! Er mag nog wel wat fruit/groente en iets van nootjes bij (kom ik weer met mn nootjes) Misschien ipv die ene boterham als T?
Planning:
O: havermout met banaan en kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: rijstwafel pindakaas, 2 volkoren bh met gerookte zalm en komkommer
T: zakje pitjes en zaden
D: geroosterde groenten (pompoen, aubergine, courgette, tomaat) met quinoa en wat geitenkaas denk ik.
T: yoghurt/stukje raw brownie
B: in elk geval flink stuk fietsen en misschien nog iets van S als ik thuis ben.
Nou niet perse weinig, jij was ook niet zo lang toch? Maar weinig variatie! en weinig groenten!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
De pastasalade zat wel veeel groente in trouwens, dat zie je zo niet echt. Tomaat, komkommer, paprika, veldsla, olijven. Wel een goede tip, ik moet er echt aan denken om meer groente/fruit mee naar het werk te nemen zodat niet alle groente bij mijn D is.
Nootjes begin ik niet aan, want daar kan ik echt geen maat mee houden en eet ik zo een zakje van 700kcal van op.
6 boterhammen, avondeten en ook nog een muffin/klein stukje taart is toch niet heel erg weinig?
Die kcals bestaan wel weer uit gezonde vetten en eiwitten. Als je dan toch kcals eet, dan staan noten hoger op de ladder dan veel andere dingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef Quinazoline het volgende:
Nootjes begin ik niet aan, want daar kan ik echt geen maat mee houden en eet ik zo een zakje van 700kcal van op.
havermout is 1/2 cup havermout, 1/2 cup melk en 1/2 cup water.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef Novem het volgende:
Vind jouw lijst ook niet veel Jag, ligt natuurlijk aan hoeveel havermout, of je olie over je salade giet en of je beleg op dat brood doet, maar zoals je het opschrijft lijkt het echt heel weinig, ben ik niet gewend van jou
Wel goed lijkt me, maar zo blijven de kilo's eraf vliegen natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
Ook lijstje dan maar:
O: 2 toast banaan met glas melk
T: half bakje cocktailgarnalen, kiwi
L: 4 bth paprika/kipfilet/honing/pinda's, 2 glazen melk
T: stukje forelfilet, granny smith
D: gegrild lamsgehakt, 2 pitabroodjes, spinaziesalade, bak yoghurt
T: iets
Ah dan ziet het er weer wat anders uit inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
havermout is 1/2 cup havermout, 1/2 cup melk en 1/2 cup water.
salade zit op een kilo salade een dressing van een paar eetlepels olie, wat honing en sinaasappelsap.
Denk trouwens dat ik nog wat yoghurt met muesli eet tussen L en D. En D zal vast groter zijn dan dat het nu lijkt!
Sigme kan het ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een kilo salade? Dat kan toch bijna niet?. Zo'n zakje is 100-200 gram, dus dan zou je minstens 5 van die zakken moeten hebben.
Zo'n zakje is toch holle kies materiaal?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een kilo salade? Dat kan toch bijna niet?. Zo'n zakje is 100-200 gram, dus dan zou je minstens 5 van die zakken moeten hebben.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Wel goed lijkt me, maar zo blijven de kilo's eraf vliegen natuurlijk![]()
Misschien ook nog wat meer groente?
Ga je weer naar de sportschool, of nog te druk met klussen?
Groenvoer om te knagen danquote:
een kilo wortels, raspen, wat dressing er doorheen, in een bakje. Gister 400 gram ongeveer, vandaag 400 gram ongeveer, nog een klein beetje over!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor mij genoeg voor de lunch.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo'n zakje is toch holle kies materiaal?
Het is niet dat je sowieso niet vrijkomt, maar je komt er wel pas uit als ze zeker zijn dat je geen bedreiging meer bent voor de samenleving. De maatschappelijke impact van je delict wordt daarbij meegenomen dus ik denk dat de kans inderdaad vrij klein is dat hij nog vrijkomt.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)jaar-cel-en-tbs.htmlMocht nog wel wat meer zijn, maar met TBS kom je volgens mij sws niet meer vrij?
Mja ik eet het naast mijn avondeten die hoeveelheid salade.quote:
zie, en dat is niet normaal. Als je dat naast een stuk of 3 of 4 boterhammen eet, okay. Als je dat alleen eet, niet.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zie, en dat is niet normaal. Als je dat naast een stuk of 3 of 4 boterhammen eet, okay. Als je dat alleen eet, niet.
Eigenljik zouden we hier allemaal eens een hele dag lang foto's moeten maken van wat we eten, want wat ik als een normale portie zie, zouden denk ik alleen Uniek en Sigme en V1Z eten...
Je kunt ze toch ook in de super kopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil trouwens weer aan de nootjes om aan mijn calorieën te komen. Maar ik weet op zaterdag geen markt bij mij in de buurt
= veel duurder!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het lijkt me overigens geen gek plan.
[..]
Je kunt ze toch ook in de super kopen?
Euhm, de Haagse Markt?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil trouwens weer aan de nootjes om aan mijn calorieën te komen. Maar ik weet op zaterdag geen markt bij mij in de buurt
https://www.vliegjeweg.nl/quote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef loveli het volgende:
Wat was ook alweer een goede site voor last-minutes?
?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef An24 het volgende:
Morgen! Eindelijk weer op maandag vrij, na drie weken overwerken
Net ontbeten en zo naar de sportschool.
En ik ga vanaf vanmiddag proberen om zelf pain de campagne te maken. Het eerste zetzel moet twee dagen rusten, dus donderdag kunnen we het brood wel eten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |