Lijkt wel of ze een bom op Duitsland gegooid hebben. Wauw.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef ACT-F het volgende:
De pit boven Duitsland wordt steeds groter:
[ afbeelding ]
En hier in Goor begint het helemaal dicht te trekken vanuit het ZW.
Ja jij hebt daar beter zicht op dan mijquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tenzij je dan nog denkt dat je nat regent, dan zal het niet gebeuren.
Maar ik denk ook niet dat er nog veel kans is dat het nog enigszins deze kant op trekt.
En het ontstaan van iets groots lijkt alleen steeds oostelijker weggelegd.
We vallen weer op het randje buiten de boot. Ik kijk wel recht uit op tilburg en daar is het wel steeds donkerder aan het worden, maar dat redt het nooit naar hier.
ja klopt ja, als ik richting Nijmegen kijk zie ik nog een bui en daarachter opklaringenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Ten westen en zuiden van Nijmegen onweer. Richting Duitsland / Achterhoek nog veel opklaringen.[ afbeelding ]
twitter:Harm_Wolters twitterde op zondag 20-05-2012 om 18:45:12Overstroming A28 thv nunspeet wolkbreuk legt groot deel van de weg blank
reageer retweet
Ja, niet zo gek hé, als die bui zowat stil staat..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Harm_Wolters twitterde op zondag 20-05-2012 om 18:45:12Overstroming A28 thv nunspeet wolkbreuk legt groot deel van de weg blank [ afbeelding ] reageer retweet
West-Brabant ook nog mooi, wel wat bewolking, maar echt geen spoor van onweer.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Djeez het volgende:
Hier in Assen stralend weer, mooie blauwe lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |