Oh dan is het lekker jaquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Hier was het de hele dag stralend, en stikheet, en benauwd![]()
Dus ik ben er wel blij mee
Ja, en misschien kun je ons in een muisrijmvormpje erenquote:
Eens denkenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en misschien kun je ons in een muisrijmvormpje eren
Te warm voorquote:Op zondag 20 mei 2012 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en misschien kun je ons in een muisrijmvormpje eren
quote:
Dat was een vluggertjequote:
is t noodweer al bij jullie?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net klaar met poetsen, moest alleen nog ff stofzuigen en dweilen maar dat doe ik liever bij daglicht![]()
Ik had ook net de naaimachine klaargezet, maar idem
t begint nu te onweren hier, en wat regen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Yups, ik zit er midden in nu, tis nog niet eens over heel Maastricht, heerlijk hoor, twas vies benauwd maar, gisteren ook, wandelen was geen doen, hondjes lagen alleen maar te lummelen.
Zit jij in Sittard? Bij WKN zitten we op de webcam het festivalletje daar te volgen tot de pleuris uitbreektquote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t begint nu te onweren hier, en wat regen.
arme lui op t festival hiernaast...
nee daar werk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zit jij in Sittard? Bij WKN zitten we op de webcam het festivalletje daar te volgen tot de pleuris uitbreekthttp://www.webcamsittard.nl/site/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Miniem op 20-05-2012 19:28:13 ]
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef Miniem het volgende:
[..]Mooi. Niet over the top en veel beter als plastic wieldoppen. Zoals de onze heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef oh-oh het volgende:
en dat ie me met liefde elke dag met zn schone velgen naar mn werk bracht en weer haalde
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dat dus serieus helemaal verdrongen, totdat ik het er laatst met een andere vriend over had.
Naja hij begon erover, want we zaten es bij hun in de voortuin te bbquen met zn allen, die velgensukkel woonde twee deuren verder en kwam ook, en uiteindelijk heb ik het toen met hem gedaan, daar in de voortuin, dat was wel legendarisch![]()
Alleen de locatie dan, de rest was ruk?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dat dus serieus helemaal verdrongen, totdat ik het er laatst met een andere vriend over had.
Naja hij begon erover, want we zaten es bij hun in de voortuin te bbquen met zn allen, die velgensukkel woonde twee deuren verder en kwam ook, en uiteindelijk heb ik het toen met hem gedaan, daar in de voortuin, dat was wel legendarisch![]()
Ja hooo halt, pas toen verder iedereen naar bed was hequote:
Ja maar dan nog in de voortuinquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hooo halt, pas toen verder iedereen naar bed was he![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen de locatie dan, de rest was ruk?
Je hebt natuurlijk wel goed dicht gegroeide bushies somsquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dan nog in de voortuin, was er nergens anders plek
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dan nog in de voortuin, was er nergens anders plek
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel goed dicht gegroeide bushies soms
Hoe oud was je? Was de de nood hoog? Had ie een goed lijf, goeie kop? Somethin' must have been riiiiiiiightquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die lokatie is ook echt gruwelijk eigenlijk, what te fuck was I thinking?
quote:
quote:
Van die mensen die je dan ineens groeten de week erop, waarvan jij dan denkt 'ken ik die?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud was je? Was de de nood hoog? Had ie een goed lijf, goeie kop? Somethin' must have been riiiiiiiight
Ik had ooit een vriend, die áltijd ineens sliep zodra er een discussie was, of iets uit te spreken, pas achteraf dacht ik 'wtf die jongen sliep niet, hij DEED alsof hij sliep, de rukker'![]()
Ach gek, ik ken de hele buurtquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die mensen die je dan ineens groeten de week erop, waarvan jij dan denkt 'ken ik die?'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |