Vraag het Kim.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
3 stemmen voor blauw
1 stem voor geel
Het is voor Kim haar kamer!
Ghehe maak ik er nog een blauwe bij! En ga ik nog op zoek naar een leuk jongens stofje voor Tylerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat 2 dezelfden rustiger is voor Kim. Kim vind de blauwe net iets leuker ook! Tyler zag het ook net en wil ook een eigen kussen nu!
Eigen opruim belang dus!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe maak ik er nog een blauwe bij! En ga ik nog op zoek naar een leuk jongens stofje voor Tylerik kijk even in de kast (dit ruimt mooi op zo
) jij wil vast ook nog wel eigen kussen toch :p ik heb ook wel dingen die iets minder hysterisch zijn
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Als iedereen op blauw gaat stemmen,dan kan ik niet anders dan voor geel kiezen natuurlijk!
Rotjong.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Als iedereen op blauw gaat stemmen,dan kan ik niet anders dan voor geel kiezen natuurlijk!
Hoezo? Neem gewoon dat stofje met die rode bus, klaar!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jongens gehalte valt weer een beetje tegen
Absoluut! Ik mag van mezelf geen nieuwe stofjes kopen voor mezelf totdat er een boel weg isquote:
Das mijn tafelzeil iid :p daar ben ik ng bijzonder gelukkig mee :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Neem gewoon dat stofje met die rode bus, klaar!
Of is dat een zeiltje trouwens, volgens mij wel..
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:30 schreef vannelle het volgende:
Welja, nóg meer keuzes.
Kiezen tussen blauw en geel vond ik al lastig, nou weet ik het helemaal niet meer.
* vannelle gaat zwaar overbelast in een hoekje zitten
Je auto zit al vol met spullen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het wel
Ik kan Ingrid ook meenemen naar mijn huis en laten kiezen of ik neem zelf alles mee. Kan ook
Hihi ja maar ik ga deze of volgende week sowieso al een keer langs om de spullen die NU al in mijn auto staan te lozen :p de spullen van Prospera en mij. En misschien dat ik nog iets anders ophaal :p dat stallen we dan zo kort mogelijk bij de ouders van Ingrid. 2 bakken met stof past daar nog wel bijquote:
Hihi ik heb geen trekhaak :p wel een vak boven mijn hoofd waar we rucky als we hem strak vasttapen wel in krijgen :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks moet jij op de trekhaak..
Ik heb er al rekening mee gehouden en een pot vaseline en rolschaatsen gekocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks moet jij op de trekhaak..
Hahahahaha!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er al rekening mee gehouden en een pot vaseline en rolschaatsen gekocht.
Ik was zo betrokken dat het leek alsof ik voor mezelf moest kiezen. LOLquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het wel
Ik kan Ingrid ook meenemen naar mijn huis en laten kiezen of ik neem zelf alles mee. Kan ook
Ja ik doe mee met je hoor! (maar dan ook omdat ik die gele leuker vind! Lekker retro kleurtje en motiefje!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Ik kan ook een bosje bloemen van stof maken :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik was zo betrokken dat het leek alsof ik voor mezelf moest kiezen. LOL
Ingrid krijgt iig wat leuks, ongeacht de kleur is de gedachte er achter het allermooiste.
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jongens gehalte valt weer een beetje tegen
Dat dacht ik ook inderdaad..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan ook een bosje bloemen van stof maken :p
Vind ik ook!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!
Ik heb nog meer sterrenquote:
Nee vind die andere sterren dan leuker, speelser. Deed me direct denken aan een circus!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb nog meer sterren
[ afbeelding ]
Over retro gesproken, die gele met sterren en die witte met lijnen en stippen komen bij mijn schoonmoeder weg. Dat is ook een jaar of 15/20 oud :p
Maar het thema wordt cars of piraten :p waarbij Tyler een voorkeur heeft voor Cars :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee vind die andere sterren dan leuker, speelser. Deed me direct denken aan een circus!
dit rijm ik ff niet yskaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar het thema wordt cars of piraten :p waarbij Tyler een voorkeur heeft voor Cars :p
Vlgens mij ging ik een kussen naaien (strijkijzer weer aanslingert!)
Idd ik zou het met een stofzuiger proberen.quote:
Een stofzuiger is om de knoopsgaten te maken...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd ik zou het met een stofzuiger proberen.
Zie daar de reden dat jouw projecten mislukkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd ik zou het met een stofzuiger proberen.
Hier ga ik even voor zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie daar de reden dat jouw projecten mislukken
Je wil toch niet zeggen dat je nu nog in bed ligt?quote:
Nee ik hing onderuit en nu zit ik met een stuk hout in mijn handen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nu nog in bed ligt?
Gunstig. Zo lang jij je handen vol hebt kun je me niet slaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik hing onderuit en nu zit ik met een stuk hout in mijn handen.
Ik geef je met plezier een rondleiding door Rotterdam.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gunstig. Zo lang jij je handen vol hebt kun je me niet slaan.
Lijkt me leuk!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik geef je met plezier een rondleiding door Rotterdam.
Je krijgt de mooiste naaiwerkjes als je de benodigde stof eerst even strijktquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef Papabear het volgende:
Ik strijk altijd beter als ik eerst even naai
Nou ik ben de hele middag bezig geweest met 2 kussenhoesjes. Een leuk resultaat maar in een middag zou ik bij wijze van wel 10 kussenhoesjes moet kunnen naaienquote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef DJMO het volgende:
zijn gaaf geworden yska ! wou dat ik dat kon
hier de hele dag bezig geweest, en voor m'n gevoel geen fl*kker gedaan .. het enige wat er opgeruimd uitziet is m'n pc hoek
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zo lief dat je dat zomaar doet! Kim heeft ze goedgekeurd!
Hihi dat is er geradenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zo lief dat je dat zomaar doet! Kim heeft ze goedgekeurd!
Kijk, daar is over nagedacht. Lief hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi dat is er geradenze zijn knoop en rits vrij en gewoon met een overlapje zodat je het binnenkussen niet ziet. Dan kan er niet op een knoop worden gekauwd en worden doorgeslikt. Al zal dat misschien voor Tyler nog meer relevant zijn!
Dat van die knoop kan ik me nog voorstellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi dat is er geradenze zijn knoop en rits vrij en gewoon met een overlapje zodat je het binnenkussen niet ziet. Dan kan er niet op een knoop worden gekauwd en worden doorgeslikt. Al zal dat misschien voor Tyler nog meer relevant zijn!
Leuk hoor.. ergens zou ik ook best willen kunnen naaien (oh my.. wat zeg ik nouquote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik ben de hele middag bezig geweest met 2 kussenhoesjes. Een leuk resultaat maar in een middag zou ik bij wijze van wel 10 kussenhoesjes moet kunnen naaien
En dit is zo makkelijk rechttoe rechtaan (ik durf gewoon stiekem niet zo goed iets anders te maken) dat mijn naaimachine dit ook overleefd. Die wil zich nog weleens verslikken in de stof en slaat dan op hol.. Maar wil zo toch wat tricot proberen!
*schoonmaakspullen van papabear afpakt en aan JK geeftquote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk hoor.. ergens zou ik ook best willen kunnen naaien (oh my.. wat zeg ik nou)
Alleen ik gun mezelf de tijd er niet voor om het te leren. Nouja, ik ga effe eten!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
*spullen van papabear afpakt en aan JK geeft
fixedquote:
* Rucky ook overweg kan met eeen naaimachine.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk hoor.. ergens zou ik ook best willen kunnen naaien (oh my.. wat zeg ik nou)
Alleen ik gun mezelf de tijd er niet voor om het te leren. Nouja, ik ga effe eten!
dan mag jij een spandoek in elkaar naaien!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook overweg kan met eeen naaimachine.![]()
Of gooi handdoeken na één keer gebruiken niet gelijk in de wasmandquote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef DJMO het volgende:
moraal van het verhaal: was wat vaker en eerder
ik doelde meer op de hemdjes en sokken dan op de handdoeken .. daar grijp ik vrijwel nooit misquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Of gooi handdoeken na één keer gebruiken niet gelijk in de wasmand
het enige wat ik eigenlijk niet echt bij andere was smijt is wit. voor de rest gaat hier _alles_ bij elkaar. Anders heb ik veertien wassen per weekquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had afgelopen week ook 6 wasjes DJMO en dan zijn wij hier maar met zn 2en. Maar allemaal verschillende kleuren kleren die niet bij elkaar kunnen
Oh boy!!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had afgelopen week ook 6 wasjes DJMO en dan zijn wij hier maar met zn 2en. Maar allemaal verschillende kleuren kleren die niet bij elkaar kunnen
Zal ik meteen die klodder even uit je haar halen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
*schoonmaakspullen van papabear afpakt en aan JK geeft
Ik zie anders wel een koffiekring zitten..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef DJMO het volgende:
kijk Rucky:
[ afbeelding ]
genoeg ruimte om zonder knoeien een kop koffie neer te kunnen zetten
was nr 3 zit in de droger en was nr 4 in de wasmachine. (de eerste lading handdoeken, ik moest ze over twee wassen verdelen, zo achterlijk veel handdoeken hebben we)
Bij mij meurt de bonte was op dit moment vaak als hij uit de machine komt, ik snap er geen moer van.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef vannelle het volgende:
Asperges gegeten, lekker stinken de volgende keer als er geplast moet worden.
Maar da's dan ook het enige nadeel van asperges.
Draai je wel eens een 90 graden was? Indien niet, laat je machine eens gewoon leeg op 90 graden draaien met een beetje soda er in. Kans bestaat dat je oude zeepresten ruikt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
Bij mij meurt de bonte was op dit moment vaak als hij uit de machine komt, ik snap er geen moer van.
Met wit en donker geen problemen, maar bonte was ruikt verschrikkelijk![]()
![]()
Aha! Wij hadden gisteren ook (voor het eerst) asperges, nu begrijp ik dus die indringende meur op de plee vandaag!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef vannelle het volgende:
Asperges gegeten, lekker stinken de volgende keer als er geplast moet worden.
Maar da's dan ook het enige nadeel van asperges.
Kon je wel eens gelijk in hebben, goede tip!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Draai je wel eens een 90 graden was? Indien niet, laat je machine eens gewoon leeg op 90 graden draaien met een beetje soda er in. Kans bestaat dat je oude zeepresten ruikt.
Lekker spul he? Hamblokjes er door, botersausje er over, eitje prakken en er door.......Wauw!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aha! Wij hadden gisteren ook (voor het eerst) asperges, nu begrijp ik dus die indringende meur op de plee vandaag!
Hier gewoon een grote plek beenham even om en om verwarmen, botersausje idd, eitje koken en in 4 partjes snijden en dan gekookte krieltjes er bij. Om je bord schoon te likken!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker spul he? Hamblokjes er door, botersausje er over, eitje prakken en er door.......Wauw!
Ik wil nóg een keer asperges eten vandaag!
Ik geloof dat we qua kookkunsten niet veel verschillenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier gewoon een grote plek beenham even om en om verwarmen, botersausje idd, eitje koken en in 4 partjes snijden en dan gekookte krieltjes er bij. Om je bord schoon te likken!
ROFLMAO!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef Ireth het volgende:
En dan zet je de borden op tafel en dan na seconde of wat stilte...
Papa: "Dat lijken wel penissen!!"
Susanne "Papa, wat is dat, peniessen..."
Ik: "Gaeten!
"
Maar dat vind ik weer zo zonde! Het is juist zo lekker om dat sap er uit te voelen lopen als je er op kauwt!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef vannelle het volgende:
Als je het zo stelt weet je ook waarom ik ze prak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat vind ik weer zo zonde! Het is juist zo lekker om dat sap er uit te voelen lopen als je er op kauwt!eigenlijk zonde van de botersaus als ik daar es over nadenk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat vind ik weer zo zonde! Het is juist zo lekker om dat sap er uit te voelen lopen als je er op kauwt!en nu zeik ik dus echt in m'n broek van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Maar dan zou je het toch ook bij de andere wassen moeten ruiken? Ik heb het eigenlijk alleen bij bonte was, terwijl het wasmiddel in de fles gewoon fris ruikt..quote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Draai je wel eens een 90 graden was? Indien niet, laat je machine eens gewoon leeg op 90 graden draaien met een beetje soda er in. Kans bestaat dat je oude zeepresten ruikt.
Ik heb geen idee hoe het precies zit, maar ik heb het wel eens vaker gehoord. Heeft te maken met het wasmiddel voor de bonte was die anders reageert op zeepresten dan die van de witte was.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar dan zou je het toch ook bij de andere wassen moeten ruiken? Ik heb het eigenlijk alleen bij bonte was, terwijl het wasmiddel in de fles gewoon fris ruikt..
Ik zal voor de zekerheid de wasmachine nog eens aanzetten nu dan, met soda erin en op 90 graden. Maar ik heb dat eerder wel eens geprobeerd, en toen hielp het geloof ik niet veel. Dus ik vraag me af of het ook aan de machine kan liggen?
Maargoed, ik ga het iig nog even proberen!
Kan je weer wassenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
en nu zeik ik dus echt in m'n broek van het lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
Sowieso is het goed voor de zeepresten om 1x per maand een 90 graden was te draaien. Ik pleur altijd mijn badmatten en wc mat op 90 graden in de machineHmmz, geen soda in huis. Dan maar even aangezet, toch met een beetje wasmiddel erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me toch beter dan alleen water op 95 graden..
Wat voor filter? Die onderin aan de voorkant ofzo? Ik heb e.o.a. oude Miele Novotronic..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef vannelle het volgende:
Zit trouwens ook een filter in zo'n ding en als die vol zit kan dat ook vrij overtuigend stinken.
Kijk daar ook eens naar.
Kijkt dat filter ook naar de kleur van de was dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef vannelle het volgende:
Zit trouwens ook een filter in zo'n ding en als die vol zit kan dat ook vrij overtuigend stinken.
Kijk daar ook eens naar.
Voorkant idd, ook daar kunnen zeepresten in zitten en die wil jij wel kwijt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat voor filter? Die onderin aan de voorkant ofzo? Ik heb e.o.a. oude Miele Novotronic..
Ja, bij witte was loopt dat filter automatisch naar buiten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kijkt dat filter ook naar de kleur van de was dan?
Ja, dat moet ik eigenlijk nog es proberen ja, wassen met sodaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Een keertje witte was op 90 graden is altijd goed (of leeg). En over wassen gesproken, zie eerste tip in Tips & Tricks voor de kleine(re) beurs
Klinkt gek omdat we het niet gewend zijn. Maar soda wast primaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eigenlijk nog es proberen ja, wassen met soda
Gets, waarom zie ik jullie twee nou in een restaurant zitten, beiden met met zo'n asperge in en uit je mond aan het glijden?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heerlijk gevoel als het over je tong glijdt
En maar kreunen...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gets, waarom zie ik jullie twee nou in een restaurant zitten, beiden met met zo'n asperge in en uit je mond aan het glijden?
We gaan een eetafspraak maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heerlijk gevoel als het over je tong glijdt
Ben jij niet in de war met Lady, Vagebond en spaghetti?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gets, waarom zie ik jullie twee nou in een restaurant zitten, beiden met met zo'n asperge in en uit je mond aan het glijden?
Ik gok eerder op een kruising tussen Lady&vagebond en When Harry Meets Sallyquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met Lady, Vagebond en spaghetti?
Ik zeg niet dat jullie aan dezelfde asperge zitten te kluiven.. Maar als ik jullie zo hoor dan mag je wel oppassen dat je geen obscene bewegingen met die asperge maakt als je in een restaurant zit..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met Lady, Vagebond en spaghetti?
Zou nog grappig zijn ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok eerder op een kruising tussen Lady&vagebond en When Harry Meets Sally
Restaurant waar we altijd komen vind dat niet zo erg.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie aan dezelfde asperge zitten te kluiven.. Maar als ik jullie zo hoor dan mag je wel oppassen dat je geen obscene bewegingen met die asperge maakt als je in een restaurant zit..
En de ober maar denken dat het eten niet naar wens is, omdat de rest van de asperges op het bord blijft liggen...
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Restaurant waar we altijd komen vind dat niet zo erg.
topic #100 zou aan m'n goede doel besteed moeten worden!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Pulver het volgende:
Wie gaat eigenlijk topic #100 maken?
Da's toch best wel een unicum die een beetje gevierd moet worden...
Rucky, who else?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Pulver het volgende:
Wie gaat eigenlijk topic #100 maken?
Da's toch best wel een unicum die een beetje gevierd moet worden...
is het ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:46 schreef DJMO het volgende:
laat maar ook, ik vind het nu al een nutteloze bezigheid
Als je sluit moet je zelf openen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Topic 100 is voor Gomi en ik sluit dan nr 99
Dat nummer van N&S zie ik nu al meerdere topics iedere keer terugkomen.. Moeten we die 2 ook niet een keer vaarwel zeggen anders?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:
in de OP van nr 100 moet iig vaarwel verleden van nick en simon komen!
Hadden we vorige week al moeten doenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat nummer van N&S zie ik nu al meerdere topics iedere keer terugkomen.. Moeten we die 2 ook niet een keer vaarwel zeggen anders?
Gomi was vergeten een nieuwe te openen dus na DM contact kreeg ik de opdracht, van Gomi en Rucky!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je sluit moet je zelf openen.![]()
Daarom zeg je het waarschijnlijk ook. Kwartje viel ineens.
Vergeten, tssss...........quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gomi was vergeten een nieuwe te openen dus na DM contact kreeg ik de opdracht, van Gomi en Rucky!
Yep! Joep is mijn zwabberquote:
Wrom? Ik begin een beetje moe te worden van die gasten?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:
in de OP van nr 100 moet iig vaarwel verleden van nick en simon komen!
Die is helemaal perfect!!quote:
Is dat echt jouw kamer? Helemaal zwart?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep! Joep is mijn zwabber
[ afbeelding ]
[..]
Wrom? Ik begin een beetje moe te worden van die gasten?
Nee skat, dit is bij een officiele fotograaf (quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is dat echt jouw kamer? Helemaal zwart?
Wel een knuffelbaar hondje trouwens, lief!
En idd, Nick&Simon:![]()
Kutliedje maar voor de 100 perfect!!!quote:
Krijg nou wat!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee skat, dit is bij een officiele fotograaf ()
Mijn woonkamer is groen met wit en bruin
[ afbeelding ]
Ik was weer eens niet helemaal serieus.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee skat, dit is bij een officiele fotograaf ()
Mijn woonkamer is groen met wit en bruin
[ afbeelding ]
Nou, daar gaat je inboedelquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
Ik denk dat ik even wat spullentjes uit FHF moet gaan verzamelen.... Mijn zusje heeft eindelijk per 1-7 een eigen huisje
ik kan komen helpen met schoonmaken, verven, behangen of whateverquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
Ik denk dat ik even wat spullentjes uit FHF moet gaan verzamelen.... Mijn zusje heeft eindelijk per 1-7 een eigen huisje
Tis echt de allerliefste hond van de hele wereldquote:Op zondag 20 mei 2012 23:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik was weer eens niet helemaal serieus.
Maar blijft een lief beestje.
He wat goed!!! Moet er veel gebeuren of valt het wel mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
Er moet heel veel gebeuren (ex wietplantage huis), maar doet de verhuurder allemaal. Toffe gast.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
He wat goed!!! Moet er veel gebeuren of valt het wel mee?
Ow das wel heel fijn!!! Kom maar op met een topic + lijst met wat nodig is, dan gaan we weer sprokkelen!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er moet heel veel gebeuren (ex wietplantage huis), maar doet de verhuurder allemaal. Toffe gast.
Verder wat inboedeldingen. Ik regel zelf de verhuiskrachten en de verhuiswagen en (letterlijk) wat brede gasten om een zeker iemand uit de buurt te houden.
WTF?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er moet heel veel gebeuren (ex wietplantage huis), maar doet de verhuurder allemaal. Toffe gast.
Verder wat inboedeldingen. Ik regel zelf de verhuiskrachten en de verhuiswagen en (letterlijk) wat brede gasten om een zeker iemand uit de buurt te houden.
Ik dacht aan een ex?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
WTF?
Die zekere iemand was zeker de eigenaar van de plantage
Nee, mijn zwager heeft psychisch een tic gekregen en is nu alles in huis stuk aan het gooien aan het bedreigen en aan het stalken. Die heeft helemaal geen tijd voor een wietplantagequote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
WTF?
Die zekere iemand was zeker de eigenaar van de plantage
Honden kunnen zo leuk zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis echt de allerliefste hond van de hele wereld
Gisteren heeft ie een nieuwe kluif gekregen, echt zo'n ding van 30 cm lang. Ligt ie in zijn bench. Sta ik in de keuken te blaatschapen tegen hem "Wat hebbie nou gekregen?? Wat heeft Joeppie dan??" rent ie naar zijn bench, haalt zijn kluif er uit en komt hem heel blij showenTis zo'n sul af en toe
hehe, nogmaals thnx voor t openenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Topic 100 is voor Gomi en ik sluit dan nr 99
Lijkt me super om daar te gaan klussen. Count me in!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, mijn zwager heeft psychisch een tic gekregen en is nu alles in huis stuk aan het gooien aan het bedreigen en aan het stalken. Die heeft helemaal geen tijd voor een wietplantage
Zou die misschien toch eens moeten proberen... wordt ie rustiger vanquote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, mijn zwager heeft psychisch een tic gekregen en is nu alles in huis stuk aan het gooien aan het bedreigen en aan het stalken. Die heeft helemaal geen tijd voor een wietplantage
Beetje ver weg voor je PB, maar erg lief....quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me super om daar te gaan klussen. Count me in!(serieus)
Haaai!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef belle1608 het volgende:
*Belle1608 zich ook meldt*
@ Merlijn, das wel fijn voor je zus!!
Dan had je wel ff mogen zeggen dat het ergens in een ver, exotisch land isquote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beetje ver weg voor je PB, maar erg lief....
Merlijn, hij is fijn!quote:
De meeste mensen vinden Limburg toch buitenland....quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan had je wel ff mogen zeggen dat het ergens in een ver, exotisch land is
oh jee, overspannen/doorgedraaide ex. nooit leukquote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zou er niet willen wonen nee, maar een dag of wat klussen mag geen probleem zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden Limburg toch buitenland....
90 graden en een beetje soda, dan zijn de oortjes straks ook wit..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep! Joep is mijn zwabber
[ afbeelding ]
[..]
Wrom? Ik begin een beetje moe te worden van die gasten?
Kerkrade, 30 juni dan....quote:Op zondag 20 mei 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zou er niet willen wonen nee, maar een dag of wat klussen mag geen probleem zijn
Die horen zo!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
90 graden en een beetje soda, dan zijn de oortjes straks ook wit..
Ik ben over 2 weken in de buurt :pquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
Vriendin van mij (die hangt hier ook wel eens rond, Tammymara) woont daar ook!quote:
Ik zal zwaaien de volgende keerquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vriendin van mij (die hangt hier ook wel eens rond, Tammymara) woont daar ook!
Jammer, maar even zo belangrijk. Ik ga er een bliksemverhuizing van maken op die dag.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat weekend heb ik de jongens, maar het weekend daarop is prima
En week 30 ben ik vrij.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jammer, maar even zo belangrijk. Ik ga er een bliksemverhuizing van maken op die dag.
Sorry dat ik het zeg maar het is nogal een eindje uit de buurt. Is het wel nuttig/rendabel dat je gaat helpen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jammer, maar even zo belangrijk. Ik ga er een bliksemverhuizing van maken op die dag.
Begrijpelijk, dan houdt het voor mij op.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is mijn zus Vannelle, en het gaat om mijn petekindjes.... Tuurlijk ga ik helpen...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar het is nogal een eindje uit de buurt. Is het wel nuttig/rendabel dat je gaat helpen?
Wel pluspunten voor de intentie trouwens.
Al was het in Groningen.. het is idd je zus!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is mijn zus Vannelle, en het gaat om mijn petekindjes....
En ik bn deze donderdag ook aan het werk dus ik kan het ook niet doen.. Zal ik iemand inhuren?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, nou baal ik een beetje
Wij gaan morgen de avond4daagse lopen. Normaal staat op de laatste avond mijn broertje altijd langs de kant met bloemen en een kadootje voor Susanne, maar die moet dus donderdag werken en kan geen vrij krijgen.
Verder staat mijn tante altijd langs de kant met iets, maar die staat ook altijd als mijn neefjes en nichtjes lopen aan de andere kant van utrecht. Normaal lopen ze daar 2 weken later de avond4daagse en nu ontdek ik dus dat die ook morgen starten.
De kans is dus heel groot aanwezig dat er nu dus donderdag helemaal niemand voor haar langs de kant staat
Hmmm Ireth... Kan Manlief er niet staan?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, nou baal ik een beetje
Wij gaan morgen de avond4daagse lopen. Normaal staat op de laatste avond mijn broertje altijd langs de kant met bloemen en een kadootje voor Susanne, maar die moet dus donderdag werken en kan geen vrij krijgen.
Verder staat mijn tante altijd langs de kant met iets, maar die staat ook altijd als mijn neefjes en nichtjes lopen aan de andere kant van utrecht. Normaal lopen ze daar 2 weken later de avond4daagse en nu ontdek ik dus dat die ook morgen starten.
De kans is dus heel groot aanwezig dat er nu dus donderdag helemaal niemand voor haar langs de kant staat
Welnee joh! "Mama wie was die vreemde mevrouw/meneer???"quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En ik bn deze donderdag ook aan het werk dus ik kan het ook niet doen.. Zal ik iemand inhuren?
Mij herkent ze toch wel ?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welnee joh! "Mama wie was die vreemde mevrouw/meneer???"
Dat is idd logisch, ik was practisch aan het denken terwijl juist gevoel en emotie hier belangrijk isquote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is mijn zus Vannelle, en het gaat om mijn petekindjes.... Tuurlijk ga ik helpen...
Als ie dat kon had ik dit probleem niet gehad Merlijnquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm Ireth... Kan Manlief er niet staan?
Jahaa! Jou herkent ze wel! Ze heeft nu ook je hoofd onthoudenquote:
Ik wist niet dat mijn goddelijke lijf zoveel indruk had gemaaktquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa! Jou herkent ze wel! Ze heeft nu ook je hoofd onthouden
te kort dag .. maar zou ze zich Jan herinneren ?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik er bij uitleg dat dat jongetje van het bowlen is dan welquote:Op zondag 20 mei 2012 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
te kort dag .. maar zou ze zich Jan herinneren ?
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik er bij uitleg dat dat jongetje van het bowlen is dan wel
Nou, het was niet echt jammeren hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
* Ireth gooit een tissieu naar Pulver.
Neus snuiten en stoppen met jammeren
Doe maar in je broekzak, voor een volgende keerquote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, het was niet echt jammeren hoor!
Het was meer tranen met tuiten huilen!!![]()
Maar omdat je het zo lief aanbood, heb ik toch even wel me neus gesnoten.
Moet ie nu in de bonte was, de witte was of in de 90 graden was?
Of wil je hem zo terug hebben?
Ik ga er geen geen gewoonte van maken hoor, dat janken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe maar in je broekzak, voor een volgende keer
Suus het gaat om de bloemen!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En de medaille!quote:
Nice! Meg heeft er eentje met een 3, en die is al heel speciaalquote:
Maar Meg is toch ook jonger dan Susanne? Susanne is nu 8, begonnen op haar bijna-4equote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice! Meg heeft er eentje met een 3, en die is al heel speciaal
Meg is 6, dus dat kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar Meg is toch ook jonger dan Susanne? Susanne is nu 8, begonnen op haar bijna-4e
Ja psies! Ik vind het altijd wel een hele prestatie hoor. Vorig jaar begon Susanne te miepen dat ze echt echt echt echt heel moe was en naar huis wou...quote:
Ik heb Meg eigenlijk nooit horen klagen, maar ze is wel echt helemaal gesloopt aan het einde. Ik vind het ook een hele prestatie voor die ukkies.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja psies! Ik vind het altijd wel een hele prestatie hoor. Vorig jaar begon Susanne te miepen dat ze echt echt echt echt heel moe was en naar huis wou...
"Als je echt naar huis toe wil dan lopen we wel naar de fiets.."
"Oke mama, ik wil echt..."
"...."
"Maar de fiets staat op het einde mama!!"![]()
![]()
Ik ben de lijst aan het verzamelen Yska... Gelukkig kan ik haar ook met een hele lijst helpen...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wie helpt me met mijn boodschapenlijst voor morgen op t werk;
-oven
-pizzasnijder
-2 inklapbare kinderstoeltjes
-plastic bordjes, bekers en bestek..
Nou ul maar aan, iets voor je zus Merlijn?
Waar is de boodschappenlijst voor?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wie helpt me met mijn boodschapenlijst voor morgen op t werk;
-oven
-pizzasnijder
-2 inklapbare kinderstoeltjes
-plastic bordjes, bekers en bestek..
Nou ul maar aan, iets voor je zus Merlijn?
Weekboodschappen, duhquote:
Wordt het toch tijd voor betere kwaliteit hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik koop ook wekelijks een oven.
Lastig gokken dan...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Tot nu toe voor 4 personen en geen 1 keer voor mezelf :p
Hahaha en voor jou sokken :p nee ik dacht misschien is er nog iemand iets nodig :pquote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lastig gokken dan...
Ballonnen?
Wat lekkers te snoepen?
Ehm... bloemetjes?
Mag, maar je komt niet langs. Dus dan heeft het weinig zinquote:Op maandag 21 mei 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha en voor jou sokken :p nee ik dacht misschien is er nog iemand iets nodig :p
Kak, je bent behoorlijk scherp nu. :0quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wordt het toch tijd voor betere kwaliteit hoor
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kak, je bent behoorlijk scherp nu. :0
Oja bloemetjes voor vannellequote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mag, maar je komt niet langs. Dus dan heeft het weinig zin
Oh, zo.. ik snap hem!
* twee BBQ's meldtquote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oja bloemetjes voor vannelle
Sowieo komen wij om in de bloembollenhanddoeken, kabels, bloeddrukmetrs en bbq's. En cars opbergbakken van Curver...
Nice! Maar ik heb haar net een nieuwe gekochtquote:
Dat is nog nicerquote:Op maandag 21 mei 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice! Maar ik heb haar net een nieuwe gekocht
Bloemetjes!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oja bloemetjes voor vannelle
Sowieo komen wij om in de bloembollenhanddoeken, kabels, bloeddrukmetrs en bbq's. En cars opbergbakken van Curver...
Staat ook al allemaal klaarquote:Op maandag 21 mei 2012 00:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja voordat je de rest duur koopt Merlijn, als ik het voor je haal scheelt je dat heel veel geld. Mooi bestek, glazen, servies, badmat etc
Raambekleding, plakfolie, gevarendriehoeken, verf, bezems, stiften, vazen, shampoo, bikini's, kinderzwemvesten, klok, koffers, laptoptas, mixer, telefoonsquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Staat ook al allemaal klaar![]()
* Merlijn heeft al voorwerk gedaan...
Maar ik ga vast nog een leuke lijst krijgen... Hoewel dat natuurlijk dingen zijn die wat lastiger te krijgen zijn vermoed ik.
Erhm... Die zag ik dan weer niet aankomenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Raambekleding, plakfolie, gevarendriehoeken, verf, bezems, stiften, vazen, shampoo, bikini's, kinderzwemvesten, klok, koffers, laptoptas, mixer, telefoonshihi nee echt stuur me die lijst tzt door. Ik kan haar zelfs nog wel een hartje op sturen
Voor ik ga slapen wil ik nog wel ff zeggen dat je heel lief bezig bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Raambekleding, plakfolie, gevarendriehoeken, verf, bezems, stiften, vazen, shampoo, bikini's, kinderzwemvesten, klok, koffers, laptoptas, mixer, telefoonshihi nee echt stuur me die lijst tzt door. Ik kan haar zelfs nog wel een hartje op sturen
Ik ga goede handdoeken fiksen!
Vol-le-dig mee eensquote:Op maandag 21 mei 2012 00:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor ik ga slapen wil ik nog wel ff zeggen dat je heel lief bezig bent.
Nee ik heb gewoon geen leven dat ik het assortiment van de winkel waar ik werk als bijbaan ga oplepelen :p maargoed er moet toch iemand zijn die de prijslijsten maakt e.d.quote:
Niks ervan! Je bent gewoon liefquote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen leven dat ik het assortiment van de winkel waar ik werk als bijbaan ga oplepelen :p maargoed er moet toch iemand zijn die de prijslijsten maakt e.d.
hartslagmeters?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen leven dat ik het assortiment van de winkel waar ik werk als bijbaan ga oplepelen :p maargoed er moet toch iemand zijn die de prijslijsten maakt e.d.
Smoesjes, je bent gewoon goed bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naja skattebout, als je probeert om de lijst voor 30 mei redelijk compleet te hebben dan dump ik het 1 juni bij jou of bij Mo/Ruckyquote:
Oeh! Kom je dan ook koffie doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naja skattebout, als je probeert om de lijst voor 30 mei redelijk compleet te hebben dan dump ik het 1 juni bij jou of bij Mo/Ruckyjij ligt nog op de route!
Het lijstje van Yskaquote:
Hihi nou een glaasje fris kan ik makkelijker snel achterover tikkenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het lijstje van Yska
-oven
-pizzasnijder
-kinderstoeltjes
-plastic bordjes, bekers, bestek
-2 bbq's
-handdoeken
-sokken (jk wat is je maat?)
-hartslagmeter
Heb ik ook in huis!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi nou een glaasje fris kan ik makkelijker snel achterover tikken
Begin aardig nieuwsgierig naar die winkel te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het lijstje van Yska
-oven
-pizzasnijder
-kinderstoeltjes
-plastic bordjes, bekers, bestek
-2 bbq's
-handdoeken
-sokken (jk wat is je maat?)
-hartslagmeter
-bloembollen
Zonder prik ook? :-$ appelsap, dubbelfris, ranja, fristi :pquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zonder prik ook? :-$ appelsap, dubbelfris, ranja, fristi :p
Ach zelfs wij komen nog nieuwe dingen tegen die dan al maanden in de winkel staan, zoals bijvoorbeeld visspullen. Laatst kwam een klant vragen wat de prijs was. Heb gevraagd of ie de bak met spullen wilde meenemen want had geen flauw idee waar hij het over had :pquote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Begin aardig nieuwsgierig naar die winkel te worden
Hmmm.... Kun jij gedachtenlezen of wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:28 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar eens gaat slapen! Morgen vroeg weer de wekker!
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 21 mei 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm.... Kun jij gedachtenlezen of wat?
* Merlijn Aluhoedje op zet *quote:
Maar heb je het dan over de Action of iets soortgelijks?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach zelfs wij komen nog nieuwe dingen tegen die dan al maanden in de winkel staan, zoals bijvoorbeeld visspullen. Laatst kwam een klant vragen wat de prijs was. Heb gevraagd of ie de bak met spullen wilde meenemen want had geen flauw idee waar hij het over had :p
Oja we hebben ook roze wc papier. Zoals in Frankrijk
Zoiets ja alleen kunnen wij geen dingen bestellen en hebben we een minder vast assortiment.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar heb je het dan over de Action of iets soortgelijks?
Wij verkopen gewoon philips enzo hoor, kwaliteit hoeft het probleem niet te zijn. Soms gaan bedrijven failliet of hebben ze gewoon spul waar ze moeilijk vanaf komenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef Pulver het volgende:
hmmm, doet me denken aan de tijd dat ik nog op markten en braderieën stond.
De kwaliteit was trouwens ook minder vast, maar dat geheel terzijde
Dus je haalt je spullen niet bij EDCO in Eindhoven?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij verkopen gewoon philips enzo hoor, kwaliteit hoeft het probleem niet te zijn. Soms gaan bedrijven failliet of hebben ze gewoon spul waar ze moeilijk vanaf komen
Ik ga de naam dan ook niet hier vermelden maar ik wil wel een linkje sturenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus je haalt je spullen niet bij EDCO in Eindhoven?.
Ik weet nog steeds niet wat voor winkel het over gaat.
Tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga de naam dan ook niet hier vermelden maar ik wil wel een linkje sturen
Maf zequote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
T was gezellig maar ik ga slapenweltrusten!
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef DJMO het volgende:
als degene die 'm sluit .. maar de volgende titel in acht neemt:
[SC] #100 Shawshank Redemption - Get a life!
met dat nr!
Gooi ik ook 2 stuivers bij!quote:Op maandag 21 mei 2012 01:39 schreef Pulver het volgende:
Ik vind nog steeds dat dit nummer wat iemand anders aandroeg:
gewoon het beste #100 nummer is.
Past gewoon IMHO veel beter bij het slowchat gebeuren dan een murmelende neger uit een film die niemand kent. Maar dat zijn mijn twee stuivers maar.
Na het eten je luiken sluiten is gelijk aan een coma van een paar uur.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:33 schreef Rucky het volgende:
Had niemand mij even wakker kunnen maken vanavond? Ik dacht dat ik even mijn ogen dicht deed na het avondeten.
Die ervaring heb ik nu ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Na het eten je luiken sluiten is gelijk aan een coma van een paar uur.
dat zou je ondertussen moeten weten
Der klinkt zoveel fout maar uiteindelijk valt het wel mee.quote:
Ik kan dan zeker met je samenwerken dan tegen jou spelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:40 schreef Pulver het volgende:
nah, er wordt geen def bijgezet...
Heb ik dus 15 sec om me leider weg te trekken...
Ik heb het vannelle ook geleerd en die speelt ondertussen ook behoorlijk goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan dan zeker met je samenwerken dan tegen jou spelen.Want ik ken het hele spel nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |