Of gewoon kopen via Marktplaats/Amazon voor een mooi prijsje en wanneer niet meer nodig weer verkopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:53 schreef EricOscuro het volgende:
Studieboeken; kopiëren... inbinden of in een map. Scheelt 35 tot 50% van de kosten.
Sorry, maar wat.quote:
En zeer veel tweedehandse meubels zin op te knappen met een beetje schuurpapier en een likje verf.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef trovey het volgende:
Loop vaker een Kringloopwinkel binnen. het is niet allemaal oude en versleten meuk en kunt heel veel geld besparen op allerlei zaken......gepost vanaf van Kringloopcomputer staande in mijn Kringloopcomputerkast.![]()
Zeker, staan hier ook, was donkerhout met outbollige knopjes, nu wit met "snelle"knoppen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En zeer veel tweedehandse meubels zin op te knappen met een beetje schuurpapier en een likje verf.
Alles in mijn huis op uitzondering van enkele spullen zijn 2dehands kringloop of via marktplaats aangekocht. Je knapt het een beetje op en het kan weer jaren mee ik heb alles van vol hout en laatst ook 4 teak eetkamerstoelen voor 28 Euro terwijl ze nieuw in de winkel voor 90 Euro per stuk staanquote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker, staan hier ook, was donkerhout met outbollige knopjes, nu wit met "snelle"knoppen.Ik heb overigens heel veel nog prima bruikbare gebruiksartikelen van de Kringloop in huis, gewoon even goed opletten en regelmatig langsgaan en je komt ze vanzelf tegen, scheelt toch behoorlijk wat geld als je het niet zo breed hebt. Ik koop er zelfs kleding en schoenen, ook een kwestie van goed je ogen openhouden...nieuwe nooit op gelopen schoenen hebben van normaal 150 euro voor nu 3,50.
Iets met een splinter en winter.
Ondergoed koop ik er niet, dat gaat me te ver, Wibra is daarvoor een goede winkel. Niets mis met Zeeman/Wibra en Action.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Alles in mijn huis op uitzondering van enkele spullen zijn 2dehands kringloop of via marktplaats aangekocht. Je knapt het een beetje op en het kan weer jaren mee ik heb alles van vol hout en laatst ook 4 teak eetkamerstoelen voor 28 Euro terwijl ze nieuw in de winkel voor 90 Euro per stuk staan![]()
En ook kleding ik koop alleen mijn schoenen en ondergoed in de winkel ik kan wel nieuw in de winkel kopen maar wat ik me hiermee bespaar! Sterker nog ik koop ook vaker 2dehands schilderijen op voor een fractie van de waarde... Mij god wat ik me daar al mee verdiend heb
Dat doet Ayumu ook niet hoor, als ik dat zo lees..quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ondergoed koop ik er niet, dat gaat me te ver, Wibra is daarvoor een goede winkel. Niets mis met Zeeman/Wibra en Action.
Nee, Ondergoed koop ik ook altijd in de winkel... Al weet ik wel dat ze bij de kringloop beha's verkopen maar die heb ik toch niet nodigquote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ondergoed koop ik er niet, dat gaat me te ver, Wibra is daarvoor een goede winkel. Niets mis met Zeeman/Wibra en Action.
De kringloop is op sommige plaatsen behoorlijk in prijs omhoog gegaan daarom ga ik vaker naar België om aldaar door de kringloop heen te gaan en daar scheelt het best wel in prijsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat doet Ayumu ook niet hoor, als ik dat zo lees..
Ik heb ook heel lang kleding in kringloopwinkels gekocht. Alleen voorwaarde was dan wel altijd dat het er ook nog echt als nieuw uitzag en een beetje recente mode was. Geen ouderwetse ranzige vestjes enzo.. Alleen sinds veel kringloopwinkels waar ik kwam veel duurder zijn geworden kom ik er eigenlijk niet zo vaak meer. Kleding in de opruiming (winkel) is vaak ook erg betaalbaar..
Maargoed, tweedehands kopen is inderdaad een goede tip.
De Laatste tijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben gek op de Action.Ontzettend veel spul voor een kleine prijs en vaak (naar verhouding) best goede kwaliteit. Ik haal er al mijn thuishangstofjes (dekentjes, huispak etc. vandaan). En pas nog een paar winterstappers gekocht. Zal vast niet de beste kwaliteit zijn maar voor die paar dagen sneeuw vind ik het prima.
Hier lees ik ook altijd met veel plezier mee (de laatste tijd is er weinig gepost): Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Ik denk niet dat die bon nog komtquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef trovey het volgende:
Een gelijk puntensysteem heb ik ook eens geprobeerd, ik wacht nog steeds op mijn cadeaubon van 10 euro voor de IKEA.Die 8 weken wachttijd zijn inmiddels bijna 8 maanden geworden.
eupanel.nl euro per enquete, wisselt hoeveek je uitnodigingen krijgt. is voor bol.com, gaat ook hardquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:28 schreef Ireth het volgende:
Vooral een leuke tip voor de gezinnen: meld je aan op Invotes. Daar krijg je doelgerichte enquetes (wat je bijvoorbeeld van een bepaalde reclame van ABN amro vind ofzo) en spaar je punten mee. 1000 punten = kadobon van 10 euro en die kan je besteden bij oa Bart Smit, Bol.com, FRS en Kijkshop. Ik spaar daar dus altijd de punten op voor Bart Smit en die gebruik ik dan in November (verjaardag dochter) en December (sinterklaas en kerst)
De ene keer krijg je 4 enquetes per maand, de andere keer 1.. wisselt. Ik heb daar in iets meer dan 2 jaar tijd voor bijna 200 euro bij elkaar gespaard.
Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die bon nog komt
Daar moet je dan ook een kloon mailadres voor maken heb ik ook en krijg er wel 50 mailtjes per dag op...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden.![]()
Ze blijven echter wel doorspammen met hun enquetes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |