waarom geef je je dan op?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook en val natuurlijk ook echt in de doelgroep van dat soort drankjes drinkende mensen, qua leeftijd.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dat try-now echt 100% gratis en krijg vervolgens niet allemaal reclame en spam?
Ik heb mij niet hiervoor opgegeven. Sta gewoon bij The Insiders geregistreerd en kreeg dit door hen, ongevraagd, toegestuurd.quote:
Het gaat me meer om die proefpakketjes. Ik wil zoiets best proberen en als ze graag feedback willen horen wil ik ze dat ook best geven. Als het me bevalt wil ik het ook best kopen in de toekomst. Het enige waar ik geen zin in heb is als ik dat heb aangevraagd ik vervolgens allemaal mail krijg over leuke aanbiedingen en weet ik veel wat voor troep.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Stali het volgende:
Ik geloof nooit zo in dat gratis wanneer je je hele hebben en houden moet opgeven.
Weet niet of het nog zo is maar ik heb in het verleden weleens een wit uitgeslagen reep teruggestuurd naar een antwoordnummer en kreeg een heel pakket chocolade terug.
Hier zou je misbruik van kunnen maken maar is misschien een aardige tip voor arme studenten.
Dat is wel raar want je hoort zeker niet tot de doelgroep.(Ik ook niet, geen valse kat.) Beetje geld weggooien voor dat bedrijf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mij niet hiervoor opgegeven. Sta gewoon bij The Insiders geregistreerd en kreeg dit door hen, ongevraagd, toegestuurd.
Ik weet het niet zeker, heb me er niet voor aangemeld, maar vaak is dat wel het geval. Kan je geen mailadres opgeven dat je eigenlijk niet gebruikt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die proefpakketjes. Ik wil zoiets best proberen en als ze graag feedback willen horen wil ik ze dat ook best geven. Als het me bevalt wil ik het ook best kopen in de toekomst. Het enige waar ik geen zin in heb is als ik dat heb aangevraagd ik vervolgens allemaal mail krijg over leuke aanbiedingen en weet ik veel wat voor troep.
Ben daar ook huiverig voor. Kan je vraag alleen niet beantwoorden omdat ik er nog geen gebruik van heb gemaakt. Eerst maar even de kat uit de boom kijken in deze reeks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die proefpakketjes. Ik wil zoiets best proberen en als ze graag feedback willen horen wil ik ze dat ook best geven. Als het me bevalt wil ik het ook best kopen in de toekomst. Het enige waar ik geen zin in heb is als ik dat heb aangevraagd ik vervolgens allemaal mail krijg over leuke aanbiedingen en weet ik veel wat voor troep.
Nou dat is helemaal bjzonder dan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mij niet hiervoor opgegeven. Sta gewoon bij The Insiders geregistreerd en kreeg dit door hen, ongevraagd, toegestuurd.
Had ik ook, zal wel zo horenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef loecje het volgende:
ik krijg net de bolletje ontbijtkoek. zit in een doosje met 2 vakjes. maar in 1 vakje zit een ontbijtkoek.
Hadden jullie dat ook? of heeft iemand mijn ontbijtkoek gejat? Doosje is ook zo open te maken.
er zit maar 1 ontbijtkoek in...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef loecje het volgende:
ik krijg net de bolletje ontbijtkoek. zit in een doosje met 2 vakjes. maar in 1 vakje zit een ontbijtkoek.
Hadden jullie dat ook? of heeft iemand mijn ontbijtkoek gejat? Doosje is ook zo open te maken.
100% gratis, en je kunt aan het einde van je eventuele aanvraag aangeven of je een melding wilt ontvangen over toekomstige acties.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
TT gewijzigd nu ik hier toch ben.
[..]
excuses, ik was in de war met peijnenburg ontbijtkoek.quote:
Pakje ging niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, mijn Bolletje is ook binnengekomen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:19 schreef SamAxe het volgende:
Was jullie ontbijtkoek trouwens ook geplet?......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |