Vraag het Kim.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
3 stemmen voor blauw
1 stem voor geel
Het is voor Kim haar kamer!
Ghehe maak ik er nog een blauwe bij! En ga ik nog op zoek naar een leuk jongens stofje voor Tylerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat 2 dezelfden rustiger is voor Kim. Kim vind de blauwe net iets leuker ook! Tyler zag het ook net en wil ook een eigen kussen nu!
Eigen opruim belang dus!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe maak ik er nog een blauwe bij! En ga ik nog op zoek naar een leuk jongens stofje voor Tylerik kijk even in de kast (dit ruimt mooi op zo
) jij wil vast ook nog wel eigen kussen toch :p ik heb ook wel dingen die iets minder hysterisch zijn
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Als iedereen op blauw gaat stemmen,dan kan ik niet anders dan voor geel kiezen natuurlijk!
Rotjong.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Als iedereen op blauw gaat stemmen,dan kan ik niet anders dan voor geel kiezen natuurlijk!
Hoezo? Neem gewoon dat stofje met die rode bus, klaar!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jongens gehalte valt weer een beetje tegen
Absoluut! Ik mag van mezelf geen nieuwe stofjes kopen voor mezelf totdat er een boel weg isquote:
Das mijn tafelzeil iid :p daar ben ik ng bijzonder gelukkig mee :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Neem gewoon dat stofje met die rode bus, klaar!
Of is dat een zeiltje trouwens, volgens mij wel..
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:30 schreef vannelle het volgende:
Welja, nóg meer keuzes.
Kiezen tussen blauw en geel vond ik al lastig, nou weet ik het helemaal niet meer.
* vannelle gaat zwaar overbelast in een hoekje zitten
Je auto zit al vol met spullen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het wel
Ik kan Ingrid ook meenemen naar mijn huis en laten kiezen of ik neem zelf alles mee. Kan ook
Hihi ja maar ik ga deze of volgende week sowieso al een keer langs om de spullen die NU al in mijn auto staan te lozen :p de spullen van Prospera en mij. En misschien dat ik nog iets anders ophaal :p dat stallen we dan zo kort mogelijk bij de ouders van Ingrid. 2 bakken met stof past daar nog wel bijquote:
Hihi ik heb geen trekhaak :p wel een vak boven mijn hoofd waar we rucky als we hem strak vasttapen wel in krijgen :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks moet jij op de trekhaak..
Ik heb er al rekening mee gehouden en een pot vaseline en rolschaatsen gekocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks moet jij op de trekhaak..
Hahahahaha!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er al rekening mee gehouden en een pot vaseline en rolschaatsen gekocht.
Ik was zo betrokken dat het leek alsof ik voor mezelf moest kiezen. LOLquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi maak je niet dik, de keuze is voor Ingrid. Maar als jij nieuwe kussens wil hoor ik het wel
Ik kan Ingrid ook meenemen naar mijn huis en laten kiezen of ik neem zelf alles mee. Kan ook
Ja ik doe mee met je hoor! (maar dan ook omdat ik die gele leuker vind! Lekker retro kleurtje en motiefje!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Pulver het volgende:
Ik kan ook een bosje bloemen van stof maken :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik was zo betrokken dat het leek alsof ik voor mezelf moest kiezen. LOL
Ingrid krijgt iig wat leuks, ongeacht de kleur is de gedachte er achter het allermooiste.
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het jongens gehalte valt weer een beetje tegen
Dat dacht ik ook inderdaad..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan ook een bosje bloemen van stof maken :p
Vind ik ook!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gele met sterren kan best voor een jongen vind ik hoor!
Ik heb nog meer sterrenquote:
Nee vind die andere sterren dan leuker, speelser. Deed me direct denken aan een circus!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb nog meer sterren
[ afbeelding ]
Over retro gesproken, die gele met sterren en die witte met lijnen en stippen komen bij mijn schoonmoeder weg. Dat is ook een jaar of 15/20 oud :p
Maar het thema wordt cars of piraten :p waarbij Tyler een voorkeur heeft voor Cars :pquote:Op zondag 20 mei 2012 16:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee vind die andere sterren dan leuker, speelser. Deed me direct denken aan een circus!
dit rijm ik ff niet yskaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar het thema wordt cars of piraten :p waarbij Tyler een voorkeur heeft voor Cars :p
Vlgens mij ging ik een kussen naaien (strijkijzer weer aanslingert!)
Idd ik zou het met een stofzuiger proberen.quote:
Een stofzuiger is om de knoopsgaten te maken...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd ik zou het met een stofzuiger proberen.
Zie daar de reden dat jouw projecten mislukkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd ik zou het met een stofzuiger proberen.
Hier ga ik even voor zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie daar de reden dat jouw projecten mislukken
Je wil toch niet zeggen dat je nu nog in bed ligt?quote:
Nee ik hing onderuit en nu zit ik met een stuk hout in mijn handen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nu nog in bed ligt?
Gunstig. Zo lang jij je handen vol hebt kun je me niet slaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik hing onderuit en nu zit ik met een stuk hout in mijn handen.
Ik geef je met plezier een rondleiding door Rotterdam.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gunstig. Zo lang jij je handen vol hebt kun je me niet slaan.
Lijkt me leuk!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik geef je met plezier een rondleiding door Rotterdam.
Je krijgt de mooiste naaiwerkjes als je de benodigde stof eerst even strijktquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef Papabear het volgende:
Ik strijk altijd beter als ik eerst even naai
Nou ik ben de hele middag bezig geweest met 2 kussenhoesjes. Een leuk resultaat maar in een middag zou ik bij wijze van wel 10 kussenhoesjes moet kunnen naaienquote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef DJMO het volgende:
zijn gaaf geworden yska ! wou dat ik dat kon
hier de hele dag bezig geweest, en voor m'n gevoel geen fl*kker gedaan .. het enige wat er opgeruimd uitziet is m'n pc hoek
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zo lief dat je dat zomaar doet! Kim heeft ze goedgekeurd!
Hihi dat is er geradenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zo lief dat je dat zomaar doet! Kim heeft ze goedgekeurd!
Kijk, daar is over nagedacht. Lief hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi dat is er geradenze zijn knoop en rits vrij en gewoon met een overlapje zodat je het binnenkussen niet ziet. Dan kan er niet op een knoop worden gekauwd en worden doorgeslikt. Al zal dat misschien voor Tyler nog meer relevant zijn!
Dat van die knoop kan ik me nog voorstellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi dat is er geradenze zijn knoop en rits vrij en gewoon met een overlapje zodat je het binnenkussen niet ziet. Dan kan er niet op een knoop worden gekauwd en worden doorgeslikt. Al zal dat misschien voor Tyler nog meer relevant zijn!
Leuk hoor.. ergens zou ik ook best willen kunnen naaien (oh my.. wat zeg ik nouquote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik ben de hele middag bezig geweest met 2 kussenhoesjes. Een leuk resultaat maar in een middag zou ik bij wijze van wel 10 kussenhoesjes moet kunnen naaien
En dit is zo makkelijk rechttoe rechtaan (ik durf gewoon stiekem niet zo goed iets anders te maken) dat mijn naaimachine dit ook overleefd. Die wil zich nog weleens verslikken in de stof en slaat dan op hol.. Maar wil zo toch wat tricot proberen!
*schoonmaakspullen van papabear afpakt en aan JK geeftquote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk hoor.. ergens zou ik ook best willen kunnen naaien (oh my.. wat zeg ik nou)
Alleen ik gun mezelf de tijd er niet voor om het te leren. Nouja, ik ga effe eten!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
*spullen van papabear afpakt en aan JK geeft
fixedquote:
* Rucky ook overweg kan met eeen naaimachine.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk hoor.. ergens zou ik ook best willen kunnen naaien (oh my.. wat zeg ik nou)
Alleen ik gun mezelf de tijd er niet voor om het te leren. Nouja, ik ga effe eten!
dan mag jij een spandoek in elkaar naaien!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook overweg kan met eeen naaimachine.![]()
Of gooi handdoeken na één keer gebruiken niet gelijk in de wasmandquote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef DJMO het volgende:
moraal van het verhaal: was wat vaker en eerder
ik doelde meer op de hemdjes en sokken dan op de handdoeken .. daar grijp ik vrijwel nooit misquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Of gooi handdoeken na één keer gebruiken niet gelijk in de wasmand
het enige wat ik eigenlijk niet echt bij andere was smijt is wit. voor de rest gaat hier _alles_ bij elkaar. Anders heb ik veertien wassen per weekquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had afgelopen week ook 6 wasjes DJMO en dan zijn wij hier maar met zn 2en. Maar allemaal verschillende kleuren kleren die niet bij elkaar kunnen
Oh boy!!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had afgelopen week ook 6 wasjes DJMO en dan zijn wij hier maar met zn 2en. Maar allemaal verschillende kleuren kleren die niet bij elkaar kunnen
Zal ik meteen die klodder even uit je haar halen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
*schoonmaakspullen van papabear afpakt en aan JK geeft
Ik zie anders wel een koffiekring zitten..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef DJMO het volgende:
kijk Rucky:
[ afbeelding ]
genoeg ruimte om zonder knoeien een kop koffie neer te kunnen zetten
was nr 3 zit in de droger en was nr 4 in de wasmachine. (de eerste lading handdoeken, ik moest ze over twee wassen verdelen, zo achterlijk veel handdoeken hebben we)
Bij mij meurt de bonte was op dit moment vaak als hij uit de machine komt, ik snap er geen moer van.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef vannelle het volgende:
Asperges gegeten, lekker stinken de volgende keer als er geplast moet worden.
Maar da's dan ook het enige nadeel van asperges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |