Zal vast wel meevallen....quote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef ACT-F het volgende:
Als ik de wolkenradar bekijk zijn er goede kansen dat het gaat ontploffen in het oosten van het landOp de Veluwe lijkt al iets te ontstaan.
Of tegenquote:
Gewoon wat uittrekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef Logician78 het volgende:
Het is hier bijna niet uit te houden in de zon ..
En dat gebeurt veel te vaak helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef lipjes het volgende:
ik hoop dat die zwarte pit niet wordt afgestoten door het bredase krachtveld
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dat gebeurt veel te vaak helaas.
Zat net te denken dat het vroeger zonder internet wel veel beter was eigenlijk, toen zag je niet hoe vaak het onweer NET miste of opbrak hier in de buurt.
Het onweerde, of het onweerde niet, en je had nu bijvoorbeeld nog geen idee wat er in de Ardennen speelde.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog geen internet dus acht de kans niet groot.
* Swomp meldt zichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
West-Twente maakt redelijke kans op dit moment, maar het wil (nog) niet echt doorzetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef MaLo het volgende:
Ik geloof echt niet dat we weer geluk hebben in Twente. Ik voorspel een warme, zwoele nacht.
Valt tegen, Limburg presentquote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik reed er net doorheen met de fietsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Gitank2 het volgende:
Dat buitje in NoordBrabant ontstaat ook net een paar kilometer van mij af, maar zie er niet echt heftig uit
En was je?quote:
Aquote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
En was je?
a. Nat van alleen zweet
b. Een beetje besprenkeld
c. Nat en fruitig
d. Doorweekt
e. Op zoek naar de snorkel
In het westen zie ik inderdaad enorme stapelwolkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is flink wat opbollende bewolking te zien:
[ afbeelding ]
Ziet er ook aardig instabiel uit.
Die frietkar staat nog overeind. Move along people, nothing to see here.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef Fredo55 het volgende:
http://www.webcamsittard.nl/site/
Deze webcam in de gaten houden.
Ik hoor het hier in ieder geval rommelen in westelijke richtingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:06 schreef DemonRage het volgende:
Ten westen van Eindhoven ontstaat misschien ook wat, maar of het bij een pufje op de radar blijft kan ik nog niet zeggen.
Klopt, zit direct onweer in.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik hoor het hier in ieder geval rommelen in westelijke richting
Ze zitten nog gewoon op het terras enzo, kan nog leuk worden straks.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Die frietkar staat nog overeind. Move along people, nothing to see here.
* JDude steekt de nachtkaars vast aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Fredo55 het volgende:
Van mij mag dat linker gedeelte (Brussel) wel verder activeren.
Vind het nog niet zo bijzonder.
20,5 ! De zomer is ook binnen eindelijk begonnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Mensen beginnen alweer te klagen!?
Ongelooflijk, het is ook niet snel goed...
Hier zou het zomaar eindelijk eens 20 graden kunnen worden binnen, door de zon (het is nu 19,5).
Ik ga voor 4 parasols over het pleinquote:Op zondag 20 mei 2012 17:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze zitten nog gewoon op het terras enzo, kan nog leuk worden straks.
@ Roerstreekquote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie vanuit Midden-Limburg wat donkere bewolking binnen komen
@De Peel/P&M/Leudal
Zon schijntquote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
Ik heb als echte Limburger de rolluiken dicht tegen de zon, geen flauw idee wat voor weer het is buiten
En dan vanavond de verwarming aan. Goed bezig!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
Ik heb als echte Limburger de rolluiken dicht tegen de zon, geen flauw idee wat voor weer het is buiten
Kruikje mee naar bedquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dan vanavond de verwarming aan. Goed bezig!
Zeker de supporters..quote:
Wordt nog wat die buien uit België komen precies met de rode punt over eindhoven heen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Don_Vanelli het volgende:
Hier in het zuiden van Eindhoven hoor ik het nu zachtjes rommelen..
Nah, dat valt helaas mee, woon in een slecht geïsoleerd huurhoekhuis waar de hele dag de zon op staat, gelukkig wordt de boel volgend jaar goed geïsoleerd, tot die tijd hou ik heel erg van mijn rolluikenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dan vanavond de verwarming aan. Goed bezig!
Hopelijk een mooie voorbode voor straksquote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zie, er ontstaan nu ter hoogte van Eindhoven ook nog wat buien:
[ afbeelding ]
Er is een hele lijn aan het ontstaan tussen dat complex in België/Zuid-Limburg en de Veluwe.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een slecht teken voor dat complex zuid ervan. Zal me niet verwonderen als die nu gaat inkakken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
De zon boven Twente ookquote:
Ik hoop op de gok dat we tussen 21u en 22u nog wat krijgen, en wie weet voor hetzelfde geld ontstaat er zomaar ietsquote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef MaLo het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet krijgen we in Twente inderdaad weer helemaal niets. Naja, dan lekker de hele avond in de tuin hangen (eerst bij onze afspraak, later thuis)
. Alles van de positieve kant bekijken
Linkje ?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Magnificat het volgende:
Op de webcam van Sittard steeds meer politie te zien, staan vast klaar om iedereen veilig van het plein te lozen als de pleuris los breekt![]()
De wind komt daar al mooi opzetten.
Ik weet niet wat die man met z'n hoogwerkertje van plan is... maareh, ik zou hem maar even niet gaan gebruiken..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja.![]()
Bandje ? speelt nog vrolijk door.
Link?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die man met z'n hoogwerkertje van plan is... maareh, ik zou hem maar even niet gaan gebruiken..
http://srv03.sittyweb.nl/(...)GFyZA%3D%3D&cid=MTU2quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef Swomp het volgende:
Mooi om te zien hoe een stapelwolk als een pijl de lucht in schiet hierboven
[..]
Linkje ?
Krijg je nu geen brandwonden op je huid?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:39 schreef Klonk het volgende:
De zon is weg in Belfeld, rolluiken omhoog gedaan, mooi dat daglicht
True blood anyone?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Krijg je nu geen brandwonden op je huid?
wel creepy, constant gerommel, maar wel windstil en droog. Volgens mij breekt hier straks echt de hel losquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Krijg je nu geen brandwonden op je huid?
Ze willen allemaal op FOK!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:40 schreef Swomp het volgende:
Lekker muziekje in Sittard dat wel
Is daar vanavond iets te doen ofzo, omdat dranghekken etc. ?
Eindhoven is ingesloten door onweersbuien, daarom hoor je het ook constant rommelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
Hier in zuidwest eindhoven een beetje regen, net een flinke flits en gerommel.
lol, gaat snel. Ineens regent hetquote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Omgeving Nijmegen, totaal nergens last van hier..
Net zoals hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef Apotheose het volgende:
en hier in het noorden zal er wel weer niks komen, as usual
Zal wel hetzelfde zijn als hier, een paar druppels. Volgens de radar zou ik onder zon dikke rode punt moeten zitten, maar mooi niks.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef roislecxe het volgende:
De webcam in sittard laat nog steeds droog weer zien, terwijl er volgens buienradar al wel wat moet vallen?
In Geleen hier zijn ook maar enkele druppels gevallenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef roislecxe het volgende:
De webcam in sittard laat nog steeds droog weer zien, terwijl er volgens buienradar al wel wat moet vallen?
Maastricht heeft idd de volle laag gehad.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef roislecxe het volgende:
In Zuid-Limburg is de temperatuur anders wel ff flink gekelderd in een half uurtje tijd.
Past bij het niveau.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Logician78 het volgende:
Wat sneu voor dat bandje trouwens, qua publiek
Maar wel een ontplofde viskraam...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef nodisch18 het volgende:
centrum eindhoven heeft geen druppel gehad!
Moeten ze maar geen plofvis verkopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Maar wel een ontplofde viskraam...![]()
Viskraam ontploft in Eindhoven
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Typisch. Arnhem krijgt wéér niks, het lag op ramkoers en ploep, weg is het![]()
Dat heb ik al ruim een uur met Lelystad.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Typisch. Arnhem krijgt wéér niks, het lag op ramkoers en ploep, weg is het![]()
Het feest gaat hier ook niet doorquote:
Waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Hagelstenen, bakken met regen en onweer.
Wat een hoosbui![]()
Gaat vast weinig uit komen......quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Adelante het volgende:
Toch wel donkere luchten richting Arnhem hoor
Omg. Tilburg.quote:
zo dan!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef bbfakir het volgende:
Zaltbommel ziet er ook wel onheilspellend uit.
Echt waar? Hier is het nog gewoon donker aan het worden richting het Oosten... Ben benieuwd of het ver genoeg uitbreidt tot hier, we zitten maar pak 'm beet 8 km van elkaar af...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Hagelstenen, bakken met regen en onweer.
Wat een hoosbui![]()
Geloof me, fluugs. Als die bui jullie bereikt, hoeven je plantjes voorlopig geen water.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt waar? Hier is het nog gewoon donker aan het worden richting het Oosten... Ben benieuwd of het ver genoeg uitbreidt tot hier, we zitten maar pak 'm beet 8 km van elkaar af...
Komt goed uit, we hebben net alles aangeplant, inclusief een nieuw grasveldjequote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Geloof me, fluugs. Als die bui jullie bereikt, hoeven je plantjes voorlopig geen water.
Die van mijn verzuipen op het moment
Mag hopen dat het zeegras is dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komt goed uit, we hebben net alles aangeplant, inclusief een nieuw grasveldje
Gaat hier schampen zo te zien, zwengt net iets te ver af naar het Noorden, in Belgie ligt dan wel weer een bui op ramkoers...quote:
Pimpelmeesjes zijn wel wat gewend, ze zullen wel even schuilen en gaan dan vanzelf weer voeren.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef Swomp het volgende:
Ik maak me opeens zorgen om mijn pimpelmeesjes, zullen zij met dit onweer en harde regen gewoon doorgaan met voederen, of zoeken ze voor zichzelf beschutting op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme beestjes, de hele dag de pleuris gevlogen voor hun jongen en dan dikke onweersbuien op zich krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
Pimpelmeesjes zijn wel wat gewend, ze zullen wel even schuilen en gaan dan vanzelf weer voeren.
En dat is waar?quote:
Wij hebben vannacht gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef lipjes het volgende:
regio moerdijk zal wel weer gemist worden, wedden?
Niet vergeten de tuin te sproeien voor je naar bed gaat he. Wacht bijvoorkeur even tot de zon er af is.quote:
Vlakbij flugeltje (omg. Tilburg)quote:
Ik doe mijn best, maar heel veel gang zit er niet inquote:
verwachthier ook niks te krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar heel veel gang zit er niet in
Hier in het zuiden gaat eerder het dak van de auto om een extra rondje te rijden en te genieten van het mooie weerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef WeerServies het volgende:
Het dak gaat eraf in het zuiden van Nederland! Al de strikes!!
http://www.noodweer.be/onweer/live-bliksemdetectie/
Succes daar!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier in het zuiden gaat eerder het dak van de auto om een extra rondje te rijden en te genieten van het mooie weer
Wow... mooie fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef ACT-F het volgende:
Prachtige wolken hier in Twente, maar regen![]()
[ afbeelding ]
Als je ver inzoomt, zie je een circel om de inslag. Wat heeft dat precies te betekenen ?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef WeerServies het volgende:
Het dak gaat eraf in het zuiden van Nederland! Al de strikes!!
http://www.noodweer.be/onweer/live-bliksemdetectie/
Succes daar!
Paarsquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef horned_reaper het volgende:
Die pit die op Noord-oost NL afgaat heeft nu een intensiteit van meer dan 100mm/uur!
Dat ding gaat recht op mn ouders af en die zitten nu te bbq'enquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef horned_reaper het volgende:
Die pit die op Noord-oost NL afgaat heeft nu een intensiteit van meer dan 100mm/uur!
Ja.. ik zit ook al te wachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef junkiexp het volgende:
Aha, er komen ook buien richting Rotterdam
Mooi man!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Foto van Weerwoord: [ afbeelding ]
Dit is die pit boven Duitsland.
wauw die is wel een foto waard jaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
in dat geval ga ik denk ik zo maar richting de schoonouders.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef junkiexp het volgende:
Aha, er komen ook buien richting Rotterdam
Bijna dezelfde fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Wow...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Wauw!!!!quote:
Daar ben ik ook bang voor..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef lipjes het volgende:
het kruipt heel langzaam richting breda.....
en tegen de tijd dat die hier is, is het nog maar een beetje miezer
Ja of ik denk straks: oh ik ga nog even naar vriendinlief, ach het is droog ik pak de motor, en rijd de moerdijk over en ben natquote:
maar wel droog op de heuvelquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef JDude het volgende:
Tilburgs gerommel is goed te horen bij de westerburen.
Tenzij je dan nog denkt dat je nat regent, dan zal het niet gebeuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja of ik denk straks: oh ik ga nog even naar vriendinlief, ach het is droog ik pak de motor, en rijd de moerdijk over en ben nat
Een cumulonimbus. Dat is de foto die ik poste.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef lipjes het volgende:
http://knmi.nl/neerslagradar/index.php
die pit ineens in duitsland
ja fijn jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil dat de straten hier blank komen te staan....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |