Zal vast wel meevallen....quote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef ACT-F het volgende:
Als ik de wolkenradar bekijk zijn er goede kansen dat het gaat ontploffen in het oosten van het landOp de Veluwe lijkt al iets te ontstaan.
Of tegenquote:
Gewoon wat uittrekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef Logician78 het volgende:
Het is hier bijna niet uit te houden in de zon ..
En dat gebeurt veel te vaak helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef lipjes het volgende:
ik hoop dat die zwarte pit niet wordt afgestoten door het bredase krachtveld
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dat gebeurt veel te vaak helaas.
Zat net te denken dat het vroeger zonder internet wel veel beter was eigenlijk, toen zag je niet hoe vaak het onweer NET miste of opbrak hier in de buurt.
Het onweerde, of het onweerde niet, en je had nu bijvoorbeeld nog geen idee wat er in de Ardennen speelde.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog geen internet dus acht de kans niet groot.
* Swomp meldt zichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
West-Twente maakt redelijke kans op dit moment, maar het wil (nog) niet echt doorzetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef MaLo het volgende:
Ik geloof echt niet dat we weer geluk hebben in Twente. Ik voorspel een warme, zwoele nacht.
Valt tegen, Limburg presentquote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik reed er net doorheen met de fietsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Gitank2 het volgende:
Dat buitje in NoordBrabant ontstaat ook net een paar kilometer van mij af, maar zie er niet echt heftig uit
En was je?quote:
Aquote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
En was je?
a. Nat van alleen zweet
b. Een beetje besprenkeld
c. Nat en fruitig
d. Doorweekt
e. Op zoek naar de snorkel
In het westen zie ik inderdaad enorme stapelwolkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is flink wat opbollende bewolking te zien:
[ afbeelding ]
Ziet er ook aardig instabiel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |