Mag íets minder die kont.quote:
Omdat ik vind dat je je niet zo druk moet maken en omdat ik me niet laat leiden door dit soort puberale "Nu ga ik ook heel veel Feyenoord-foto's in de OP zetten!!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.
Waar maak je je druk om manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
Och krijgen we dat vind ze leuk als je over haar postquote:
Ajax.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Och krijgen we dat vind ze leuk als je over haar post
Ga eens naar buiten? moet jij zeggen jij zit hier 24/7quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om manGa eens naar buiten.
Je bent op Asia tour laatste dagen.quote:
Kan je dat bewijzen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten? moet jij zeggen jij zit hier 24/7
Dat wist ik nog niet.quote:
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,quote:
FUT topic>?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Doublepain jou kom ik nog wel eens tegen in FUT btw
Klopt maar je hapte niet helaas.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh Mikey jij was die ene die mij vandaag aan het DM'en wasHeb je die pic al?
Laat hem posten, opgefokte tjappiequote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,
Gast dat mag jij niet eens.quote:
lekker aan de zijlijn he, met je grote grafbakquote:
Niks mis met asians. En die zijn ook moeilijk als vriendin te vinden trouwens.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,
Jij moet helemaal opflikkeren hier.., mensen een ban aan te naaien .., triesteling.,quote:
FAKEquote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met asians. En die zijn ook moeilijk als vriendin te vinden trouwens.
[ afbeelding ]
Leuk toch.quote:
Mikey is die madame paon niet je freindin ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet helemaal opflikkeren hier.., mensen een ban aan te naaien .., triesteling.,
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet helemaal opflikkeren hier.., mensen een ban aan te naaien .., triesteling.,
Nu niet afstraffen en geen consequenties aan koppelen (zoals verwijderen plaatje) en dat in de toekomst wel doen is gelijk aan inconsequent oneerlijk partijdig handelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je je niet zo druk moet maken en omdat ik me niet laat leiden door dit soort puberale "Nu ga ik ook heel veel Feyenoord-foto's in de OP zetten!!" berichtjes.
Gaat ook nergens over, we zitten op de 2e pagina, ik heb al gezegd dat het niet meer moet, en ik moet toch nog even de OP editten
Aight nice manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon heel Nederland met 88 vPersie en IF Ricky
Vooral als je er nog een beetje tiet aan wilt.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met asians. En die zijn ook moeilijk als vriendin te vinden trouwens.
[ afbeelding ]
Ik heb net alles terug gelezen, sorry dat ik niet op tijd aanwezig kon zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
lekker aan de zijlijn he, met je grote grafbak
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mikey is die madame paon niet je freindin ?
Gebruik niet zullke faggoery woordenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu niet afstraffen en geen consequenties aan koppelen (zoals verwijderen plaatje) en dat in de toekomst wel doen is gelijk aan inconsequent oneerlijk partijdig handelen.
Maak het jezelf gewoon makkelijk en trek hier de lijn, en straf OOK NU het plaatsen van zo"n plaatje af, OF in de toekomst OOK niet.
Your pick. Anders verspeel je krediet.
Asians zijn juist makkelijk, maar ik val meer op blond.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als je er nog een beetje tiet aan wilt.
Al vind ik ze altijd wel met D+. Terwijl ik er niet eens naar zoek
Of ze hebben double D, of ze hebben Aquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als je er nog een beetje tiet aan wilt.
Al vind ik ze altijd wel met D+. Terwijl ik er niet eens naar zoek
Zoals gezegd; ik heb al aangegeven dat we dit niet meer gaan doen. Doe jij, of wie dan ook, het toch, ga ik verwijderen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu niet afstraffen en geen consequenties aan koppelen (zoals verwijderen plaatje) en dat in de toekomst wel doen is gelijk aan inconsequent oneerlijk partijdig handelen.
Maak het jezelf gewoon makkelijk en trek hier de lijn, en straf OOK NU het plaatsen van zo"n plaatje af, OF in de toekomst OOK niet.
Your pick. Anders verspeel je krediet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |