Hier dezelfde ervaring gehad!quote:Op zondag 20 mei 2012 08:17 schreef Oksel het volgende:
Gisteren de 130 gefietst van de Tecklenburg Rundfahrt.. de 160 werd me te zwaar! Helemaal kapot gegaan op een stuk of 20 klimmen (heb er 5 gemist doordat ik de 160 niet deed). Geen pauze genomen, dat was 't probleem denk ik. Voor elke klim stond een bord met daarop het gemiddelde stijgingspercentage, het maximum percentage en de lengte van de klim. Waren een paar hele, hele vieze bij.
Verder m'n fiets weer superstrak gemaakt. Gepoetst, nieuwe onderdelen, etc.
Hiermee moet je er wel uitkomen denk ik...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik achter in de lichtste rijdt dan tikt mijn derailleur tegen mijn spaken. Wat kan ik er aan doen om dit te voorkomen?
Het was erg druk ofniet? Ik ging zwemmen in de Ooij en onderweg wel 50 fietsers gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef nodisch18 het volgende:
Klimmen is fantastisch! ik klim dan wel net zo snel een bult op als een corpulente 65+-er op een stadsfiets (zonder elektromotor). Maar toch klimmen is geweldig.
Vandaag 75 km (+/- 700 hm) rondom groesbeek gefietst, blijft mooi daar. Oja...., Zomer!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef the_critic het volgende:
Heb in Teckelenburg zelfs Joost Posthuma voorbij zien vliegen en een renner van Skil-Argos bij de pauzeplaatst gezien.. dus zelfs Pro's rijden dit rondje al training. Geeft wel aan dat het niet misselijk was..
Was inderdaad in mijn ogen zwaarder dan de AGR, damn zeg haha Geen moment even vlak. Ging of omhoog, of omlaag.. Soms even vals plat omhoog of omlaag, maar altijd op en neer. Wel erg leuk, die Bordjes. Geeft wel een beetje idee wat je te wachten stond. (hoewel inderdaad vaak voor mijn gevoel toch anders was dan op bordje stond. Maar je wist in ieder geval de lengte haha)
Nergens hoeven lopen, maar wel afgezien als een paard
Kun je wel stellen. Heb het niet eerder zo druk gezien. Volgens mij liepen er ook een stuk of 3 richten door het gebied.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef No-P het volgende:
[..]
Het was erg druk ofniet? Ik ging zwemmen in de Ooij en onderweg wel 50 fietsers gezien.
Leuk filmpje... even lekker training zegt ie. Tis nie eerlijk!quote:
Kon het plaatje nog kleiner?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:58 schreef the_critic het volgende:
[ afbeelding ]
Okkie.. volgens mij ben jij dit blijhoofd toch?!
Dankje, hier moet het zeker mee lukkenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hiermee moet je er wel uitkomen denk ik...
http://www.parktool.com/b(...)justments-derailleur
Hehe leuk dat je er over begint. Mijn vriendin fietst ook regelmatig, in de zomer en hield altijd vast aan haar Giant racefiets opgebouwd naar recht stuur (dus soort hybride). Nu was ze gisteren middag op eigen initiatief alleen naar de FM geweest om informatie over nieuwe fietsenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Narcotical het volgende:
M'n vriendin wil misschien ook een tweedehandsje kopen om ook te gaan fietsen. Heb een beetje op marktplaats zitten kijken en dit leek me wel een oke-fiets om mee te beginnen, iemand hier nog iets zinnigs te melden over deze fiets wat ik misschien over het hoofd heb gezien?
Wel een prima fiets voor een beginnerquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Narcotical het volgende:
M'n vriendin wil misschien ook een tweedehandsje kopen om ook te gaan fietsen. Heb een beetje op marktplaats zitten kijken en dit leek me wel een oke-fiets om mee te beginnen, iemand hier nog iets zinnigs te melden over deze fiets wat ik misschien over het hoofd heb gezien?
Mja, via het menu al de hartslagband uitgeschakeld en later weer ingeschakeld, maar mocht niet baten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef No-P het volgende:
Laat je 705 eens opnieuw zoeken naar een hartslagband, weet niet hoe dat moet maar dat hielp eens bij mijn forerunner 305.
Tnx, donequote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
Cyclinggirl had hetzelfde laatst. Ik zou ff met haar pmen!
thx ik kan het zelf, het is zeker een oude body , maar nog nooit meegemaakt dat alle pallets blijven steken, aan het geluid kan je normaal wel horen of er een 1 vast zitquote:Op maandag 21 mei 2012 08:41 schreef the_critic het volgende:
bij oude wielen willen de palletjes in de body (waardoor je achteruit kunt trappen met je freewheel) nog wel eens blijven zitten door ouderdom en troep tussen de veertjes van die palletjes. je kunt zo een body vaak beter even door de fm uit elkaar laten halen, is best een lastig klusje...
De full monty?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef ursel het volgende:
Trouwens nog meer mensen die volgend weekend de Tilff-Bastogne-Tilff rijden?
Planning is 140. Maar training loopt ver achter. (Weer, ziekte en geen oppas).quote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
De full monty?Zit net geen goede afstand tussen voor mij, 140 te kort en 240 te lang. Zit aan de Bilzen classic te denken op zaterdag.
Kiel-Windeweer!!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ziet er naar uit dat het weekeinde niet zo mooi wordt, voor mij niet zo'n ramp, want dan sta in bij M-gineering het hele weekend sleutelcursus te hebben, kan ik toch niet rijden![]()
Kiel-Windeveer...het klinkt al buitenlands. Toch in Groningen volgens de kaart.
Bracket lager goed vast ? cracks goed vast ?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:46 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb dit weekend maar eens tijd besteed om het vervelende tikje uit mijn fiets te toveren. Het grootste probleem hierbij is dat het tikken slecht te reproduceren is wanneer je stilstaat.
De pedalen waren verdachte nr. 1. Ik had nog een paar nieuwe liggen en omdat er in 1 pedaal een beetje speling zat heb ik die maar vervangen, daarnaast ook gelijk de schoenplaatjes nagekeken. Dat hielp niet. Zadelpen er volledig uitgehaald en schoongemaakt. Hielp ook niet. De stuurpen een beetje aandraaien hielp ook niet. Verder heb ik ook nog wat kleine dingetjes nagelopen wat ook niet hielp. De wielen en de crank lijken niet verdacht omdat het geluid onregelmatig is. Ik heb er nog wel naar gekeken, maar ik kan er niks aan ontdekken.
Uiteindelijk denk ik dat de kabels die door het frame lopen het probleem veroorzaken. Ik heb al gepoogd om ze een beetje te smeren, maar met veel succes heb ik dat nog niet kunnen doen. Iemand nog tips hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |